• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

IN
למרות שסוס זו עדיין שיטת תנועה ממש לא נוחה בגוקה, היא עדיפה על הליכה, ואת מזמנת סוס. את מרגישה שאת מושכת יותר מידי תשומת לב באמצע הדרך, תוהה אם ללכת כול כך גבוה ונראית לכולם אחרי מה שיוקו אמר זוהי באמת הבחירה הנכונה.
IN
העטלף באמת לא אומר דבר, סתם מהנהן קלות בראשו בתנועה מוזרה יחסית לעטלף, שיכולה להתפרש בהרבה צורות שלאו דווקא כוללות את זה שהוא הבין אותך. היא קופץ קלות מעלה ומנופף בכנפי העור שלו, מכוון אתכם לכיוון מסוים. כנראה לצ'אהו.
 
צ'אהיו
עד כמה שצ'אהיו תעדיף לזהות את האויבים שלה, היא מבינה שהיא צריכה לפעול בחוכמה, לפני שהיא תצא לדרך היא תקרא לקסם הפנימי שלה, תגרום לגוף שלה להשתנות ולהיראות אחרת, כמובן שהיא תשתדל לעשות את זה שלא בלב העיר ובמקום בולט. משם היא תמשיך לדרך.
כשהכוח מסיים לבוקע ממנה, היא נראית גבוה יותר, בגדייה נראים כמו בגדי מסע פשוטים ושיערה מתקצר, כדי לוודא שהיא שונה, היא גם משנה את מינה על הדרך, כך שכל מי שיביט על הפרש יראה בחור צעיר ורזה הדוהר ברכבי העיר, אחד שכנראה אינו משתייך למעמד גבוה מידי.
META
משתמש ביד"ל של תחפושת אישית, נראה שונה למשך ה50 דקות הקרובות.
8+16=24
OUT
רק לדעת לאן אני ממשיך פונדק או לשאר הקבוצה
 
IN
הקבוצה הקטנה, למעט צ'אהו, עוקבים לדקות בודדות אחרי העטלף. שפשוט נוחת על בחור צעיר ורזה שרוכב ברחבי העיר. אתם חשבתם שהוא יוביל אתכם לצ'אהו, אבל הוא מוביל אתכם לבחור הזה, שפשוט מסתכל על ארבעתכם.
 
הבחור הרזה מתקרב לקבוצה העטלף מוצא לו מקום מנוחה בין קפלי הבגדים שלו, כאשר האשליה נשברת לרגע בודד כדי שזה ימצא את מקומו.
הבחור עוצר לפני הקבוצה ובקולה של צ'אהיו "מסתבר שעשיתי לעצמי קצת צרות," הוא אומרת, "וקבילתי הצעה שלא להסתובב בעיר בגלוי, זה הדבר הכי טוב שיכולתי לעשות." היא מציינת.
 
"זוהי אשליה טובה, אך זוהי לא הדרך להסוות את עצמך." אומר נאגאטו, אך קולו חוזר להיות של ריוסקה לרגע אחד, משאיר באוויר את הניסיון הרב שיש לו בנושא. "אם את מתחבאת, זה לא מספיק לשנות את המראה שלך. עלייך להפוך למישהו אחר בכל מובן. את יכולה להתחיל עם ליצור לעצמך זהות בדויה."
הוא לא שואל אותה לפרטי הצרות שהיא הכניסה את עצמה אליהן, זה לא היה עניינו. היא תספר אם זה יהיה רצונה.
 
"להתראות." אומר נאגאטו ועולה למעלה גם כן, חומק דרך חלון ונוחת בסמטה שמאחורי הפונדק, חוזר לזהותו כריוסקה, ונכנס לפונדק שנית לבוש בבגדיו הרגילים, מחייך מעט אל עבר החבורה הקטנה.
"נהניתם בנשף, אני רואה? שמעתי שהייתה לכם הפתעה קטנה באולם."
 
אשיגה מעיף מבט ספקני לעבר נאגאטו, לא בטוח אם הוא אמור להעמיד פנים שהאיש שנכנס והאיש שיצא הם אינם אותו אדם.
"אני חושב שהנשף הזה גרם לנו יותר נזק מתועלת. אחרי הערב הזה אתם יכולים להיות בטוחים שיהיו עיניים שיצפו בנו לבדוק האם אנחנו עובדים עם היורש או כנגדו, ואני לא יודע מה אתכם, אבל תשומת לב נוספת היא לא דבר שיעזור לי כרגע."
 
"אני שמחה לשמוע שהבנת את האמת." שינה אומרת, היא נראית עייפה. פגיעה מעט אפילו. היא שולחת בריוסקה מבט כועס קטן, לא מרוצה מכך שעזב אותה. אבל היא מבינה שהחלק שלו בעסקה שלהם הושלם. עדיין, היא מרגישה יותר בנוח עם שומר הראש השקט מאשר עם נער החווה הפטפטן, והיא הייתה מעדיפה לנהל את השיחה המתקרבת איתו.

"רוצה לספר לי מה קרה?" היא שואלת את צ'אהיו, מעט דאגה נשמעת בקולה.
 
"כל מלחמה גובה קורבנות, ואף אדם לא יכול להפוך לשליט על יבשת שלמה בלי לבצע כמה זוועות.
אני לא נולדתי כאן ואני לא מכיר את ההיסטוריה והתרבות של היבשת הזאת לעומק כמוכם, אבל ממה שלמדתי נראה שתחת שלטון יחיד המצב היה טוב, או לפחות יותר טוב מכפי שהוא היום.
אני לא מאמין גדול בשליט כל יכול, אבל אם היורש ישיג את הכוח שהוא רוצה לפחות יהיה מי שישים עין על האצילים והשליטים המקומיים וירסן אותם."
 
"אני לא אומרת שבמלחמה אין מתים, אבל המטרה היא שיהיו כמה שפחות, קל וחומר חפים מפשע, זה דבר אחד להרוג אויב בשדה הקרב, ודבר שני לחסל ברעידת אדמה אנשים שנכנעו." היא פוסקת, "יכול להיות שאנחנו צריכים שליט אחד דגול, אבל זה לא היורש."
 
חזרה
Top