• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עדכון 25.4.19 במלסטרה: הרכס המערבי וחורבות זאר-טאלמורה

"במצולות עודו לוחש,
הדאר'אינסאר, כוכב האש"

הגבעות התלולות שסוגרות על בקעת קיירן במערב, הן נוף צחיח ומוכה רוחות; עמודי ענק חרבים צופים ממרומי הרכס על מפולות אבן עצומות; וצללים חשוכים שורצים במנהרות העמוקות שנחפרו בין שורשי הגבעות בימי גדולתה של האימפריה.
העדכון החדש באתר עוסק ברכס המערבי וסביבותיו, כולל הימים בהם עמדה כאן עיר מסחר משגשגת, ושער המעמקים העצום עמד שלם ומפואר, כשפסלי ההשתקפויות נישאים לגובה מעבריו, והוביל אל דרך תת-קרקעית רחבה וחצובה לתלפיות שחיברה את בקעת קיירן אל המחוזות סביב עיר הנמל האדירה טיל'מירלן. בין היתר, תמצאו כאן את סיפורם של 'המוכס הגדול' ורעייתו הדרומית, שביקשו להותיר עבר מפוקפק מאחוריהם, אולם זה שב והשיג אותם; את האגדות על התכשיט המכושף שחושל בידי כוהנות רבות עוצמה של ההשתקפות הצהובה, והאסון שאולי המיט על אדוניו; וכן אגדות על חיות עתיקות ויפיפיות שהוכחדו מזמן, ויצורים חדשים ואפלים בהרבה שתפסו את מקומם בתוך העלטה.

קישור לעדכון:
http://members.pundak.co.il/world/keldaria3/melestra/chap3/telmora.html

תהנו :)
 
עדכון מעניין. האוש'לוק נשמעים באמת כיצורים מיתיים עם המנהג שלהם להטיל ביצים במקומות שעברו אלימות קשה. סוסי הדרקון הללו נשמעים באמת כמו משהו שלקוח מתמונת נוף מעולם אחר.

מעניין שסיפורם של אמארנד אנזארט ולינטוריאל התחיל דווקא שם.

הסיפור על ימיו האחרונים של קארא'סול הזכיר לי מעט את הסיפור על הוצאתו להורג של סדאם חוסיין.

הזכרת בכמה מקומות את "כסף טאלמורה". אם הרכס המערבי של בקעת קיירן הוא רכס טאלמורה, איפה שכנו מכרות הכסף?

בקעת קיירן, לפי החישובים שלי, היא בערך בגודל מדינת ישראל למרות, שלמיטב הבנתי, נסיכות אורמת'ריל אמורה להיות גדולה ממנה. נראה לי, שבאופן כללי, נסיכות אורמת'ריל זוכה להתייחסות רבה בעוד שאיזורים אחרים בחצי האי הרבה פחות. ייתכן כי זה בגלל שהם פחות מפורטים כרגע.

סתם לתהייה, האם יש גם גזעים אנושיים עם גווני עור שלא קיימים בכדור הארץ במלסטרה? העובדה שיש שחורים במלסטרה קצת מפתיעה אותי. אני תפסתי אותה כקרה מכדי שיהיו בה אנשים כהים או לפחות לא בקווי הרוחב שבהם מתפרסת האימפריה האנ'מיירית. וכיצד נראים האנשים ביער המוצלף? האם כולם אנ'מיירים או שהייתה שם אוכלוסיה מקומית? הוא נמצא דרומית לבקעת קיירן.
 
תודה על התגובה :)

לגבי כסף טאלמורה - אולי, לך תדע :)
בקעת קיירן גדולה יותר מישראל, האמת. אבל היא באמת לא איזור עצום, ובמכוון.

לאג'ילי (והראמג'ירים) הם בעלי גוון עור שזוף יותר ממה שמוכר בבקעת קיירן וסביבותיה, אבל הם לא שחורים.
ובכל מקרה, האימפריה שלטה גם במחוזות דרומיים בהרבה מחצי האי טילמארן - למשל דארנאת'רון, שלפני שהורעל היה איזור עצום של גונגלים חמים.

האנשים ביער המוצלף די דומים לאלו של בקעת קיירן, מלבד כמה הבדלים תרבותיים. זה עדיין חלק מאותו חצי אי ענקי.
יש שם חלקים יותר אנמיריים ברמה התרבותית, אבל זה בעיקר בגלל ההמצאות של הלגיון השלישי באיזור.
 
הדאר'אינסר הוא תכשיט יפיפיה בעל כוחות קסם שיוצר באחד ממחוזות הדרום על-ידי כוהנות של ההשתקפות הצהובה והגיע לידיו של קאס'ארול כאשר פעל בים הדרומי בתור סוחר עבדים גדול, וככל הנראה היה קשור בקשר הדוק לפרנסה המפוקפקת שלו אז.
כאשר קאס'ארול ורעייתו החליטו לנטוש את סחר העבדים וכל מה שכרוך בו ולהשאיר את זה מאחוריהם, אז כחלק מהנטישה של העבר, הוא קבר את התכשיט עמוק מתחת לדרך התת-קרקעית.

אבל לפי השמועה, אחרי שהעבר שלו הדביק אותו, והביא לו עינויים והשפלה אצל המורדות, קאס'ארול המטורף למחצה ניסה לחפור את התכשיט בחזרה - ובין אם הצליח ובין אם לא (ובין אם התכשיט נשבר לכמה חלקים או לא), התכשיט הורעל והפך מקולל לגמרי אחרי ההתנפצות הגדולה - כפי שכמעט כל מה שהיה קשור להשתקפות הצהובה הורעל והתעוות;
כך שלפי השמועה, לכוח הרע של התכשיט היה חלק גדול בחורבן של העיר - ובכך ששני הצדדים - גם קאס'ארול ואנשיו וגם הפליטים האלימים, נלחמו כמו מטורפים ומתוך אכזריות ותאוות הרג לשמה במידה מאד יוצאת דופן, אפילו יחסית לאותם ימים אפלים.

כך או כך, סביר שהתכשיט, או חלקים ממנו, עדיין קבורים בחשיכה, ויכולים להסב נזק גדול אם מישהו ישים עליהם יד ויושפע על-ידי הכוח המקולל שלהם.
 
חזרה
Top