• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ילדי הקיסרות - עץ הרשמה (סנדבוקס, חופשיטה, פנטזיה) (4/4) ההרשמה סגורה!

והנה הסבר קצר על התיאולוגיה בעולם:
בניגוד לחלק מהפנתיאונים (כמו בנשגבים, לדוגמה), האלים הם לא ''פקידים'' שאחראיים לשמור שנושא השליטה שלהם לא יצא מכלל שליטה - הם יצרו אותו מלכתחילה. סול אינוויקטוס ברא את השמש, הוא השמש, וכך גם לגבי ניקס אלת הלילה וכו'. כפי שסול לימד את בני האדם חוקים, משפט וצדק, כפי שאלאורה לימדה אותם לאהוב ולרחם וכפי שמיתראס הוא מוריד הגשם עצמו ולא פקיד שאחראי עליו, ניקס בראה את הלילה ואת חיות הלילה והיא לימדה את בני האדם (או לכל הפחות הרשתה להם) לגנוב, להתנקש ולרגל.
 
דף דמות חדש
סינדר (cinder )
שם דמות: סינדר בלייז ריינג' ( cinder blaze Range)
גיל: 19 (-שבוע)
מקצוע:
פירומן/סוכנת מיוחד/מכשפה.

אופי:
חתולי, סינדר היא בחורה שנהנת מאוד מהחיים ומשוג האנשים שישתכרו כהוגן בבר ויתעורר במיתה של מישהו אחר (כמובן שלא כן עקבגבולות ההתנהגות בפונדק), קל יחסית לגרור ממנה תגובה אימפולסיבית אך זה לא אומר שהיא חסרת שכל. כאשר מישהו הצליח להתחבב עליה היא תגן עליו בחירוף נפש, מצד שני היא לא מהססת להשתמש באנשים כעמצעי בידור לפעמים.
האמרה החביבה עליה שמתארת אותה היא "זה לא חם מדי עד שזה שרוף".
מראה:
תמונה להמחשה (בנוסך ישש לה קעקוע/ סימן לידה על השכמה הימנית):
rwby__cinder_fall_x_yandere_male_reader___1_2__by_thenessy21-dch56gr.jpg
תלבושת: סינדר מחליפה תלבושות לעיתים קרובות, אך תמיד (או כמעט תמיד) הבגדים אדומים עם מעט שחור וצהוב, ותמיד מדגישים את צורתה.
כמעט אף פעם היא לא אותה שריון ומסתמכת על הגנתה הטבעית (הסבר בהמשך), להלן חלק מהתלבושות שלה:
250

latest

latest

latest

חלק מהן הותאמו לעמוד בחום גבוהה (על ידי שימוש בחומרים מיוחדים)
נ.ב. שים לב שהיא מעט צעירה יותר ובעלת מבנה גוף אחר בחלק מהתלבושות

ציוד: סינדר נושאת עליה לפעמים (בדרך כלל בחלקים) רובה מיוחד שהותאם לטווח ארוח במיוחד עם כוונת, הרובה כולו בנוי ממתכת עמידה במיוחד לחום, אתה יכול זרוק אותו לכבשן וכלום לא יקרה לו, הרובה הותאם לירות כם קלעים מיוחדים (הסבר בהמשך). היא מאומנת בשימוש בו בעיקר בצליפה, הרובה מעוטר בצבעי זהב אדום ושחור ובעל עיצוב חנני, מה שאלול להקל על אויבים לאתר אותה במקרה של צליפה מרחוק.
בנוסף החלק הפנימי של הרובה הותאם במיוחד בשביל לבודד חום (וכך למנוע יריה בטעות עקב התחממות), בית הבליה של הכדור ואבקת ההצתה אטום גם הוא ובעל מעבר חד צדדי עם חור מיוחד לכדור ולאבק השריפה. קרן ההצתה עשויה מקרן של דרקון עם חור מיוחד שמתחבר לבית הבליעה, גם היא נעודה לבודד חום.

בנוסף סינדר נושאת מספר מיכליםופתילי השהייה למסימות חשובות שאותם היא ממלאה מבעד מועד בגז (לפצצות תבערה חסרות הדף) וביזיעה (לבעלות הדף), הקליעים המיוחדים שלה ממולאים באותו חומר.
הזיעה והגז יתחילו להעבד את תכונותיהם תוך יום במידה ולא ישתמשו בחומרים מיוחדים לשימורם.

סינדר נושאת גם פגיון מעותר שהשימוש בו נדיר ביותר, למעשה היא כמעט שלא מתאמנת בוא עקב הסתמכותה על הטפרים שלה.

כוחות (שאני רוצה ומקווה שתאשר, אני די בנויה עליהם, דרגיש חופשי להוסיף עוד):
כוחות פסיבים (לא דורשים הפעלה או השקעת אנרגיה): חסינות לחום ואש, היכולת לנשום עשן ללא הפרעה ועור קשקשי פנימי.
כוחות אקטיבים (דורשים אנרגיה): היכולת להפיק זיעה או גז נפיץ, לזיעה יש הרבה יותר רטע (משמש לתימרון) והגז יכול לצאת רק מהפה או האף (או לפחות אילו המקומות שסינדר מכונה להפיק מהם את הגז), גם ניתן להפיק רוק שכזה אך הוא מתיבש במהירות, הרוק בעל רטע החזק יותר.
כוחות אקטיבים (לא דורשים אנרגיה אך דורשים הפעלה: טפרים חדים.

הסבר על קשקשים פנמיים: העור בשך כלל גודל בצורה שתאים חיים של עור דוחפים את אילו המתים על פני השטח, אצל סינדר זה עובד מעט אחרת, תאי העור שלה עוברים שתי מחזורי חיים, בראשון הם קשקשים בצבע עור עם מעת אדמדמות, אך הם קטנים מתאי עור וצפויפים יותר, במחזור השני הקשקשים מתרככים ומתפרקים לשכבת תאים דומים לתאי עור מתים אך קטנים יותר מהם.
כאשר התאים חשים לחץ (פגיעה או לחץ נפשתי לעיטים) הם נסוגים על בין הרווחים של הקשקשים מה שיוצר את הרושם שהיא מסמיקה קלות.
הסבר על הטפרים: כאשר הכוח מופעל (ללא יותר מהשקעת כוח זעירה ובלתי מורגשת השווה לכוח שלוקח להרים את היד) הציפורניים שלה מתעקלות מתרחבות מעט ומתארכות, הן נעשות קשות ועמידות במיוחד.
על גב היד שלה גדלים קשקשים אדומים בוהקים ועמידים יותר מהקשקשים הרגילים שנועדו להדוף מכות, על חיבורי היד שלה ועל כף היד גדלים קשקשים בעלי גוון אדמדם מעט וגמישים.

חיית מחמד (או במקרה הזה בן/בת ברית): יתכן שדרקון (זכר או נקבה, בצבע כל שהוא, בן 18, קצת גדול יותר מסוס), הסבר ברקע.

סגינון קרב: סינדר תצלוף באויבים שלה בעמצעות הרובה במקרה והם רחוקים ותנסה להבעיר את השטח מסביבם, בכל מקרה אחר קרב איתה הוא... בעייתי.
סינדר נלחמת כמו חתול ומנצלת את פרצי האש שלה בשביל לתמרן את עצה באוויר ולנחות על אויבים להכות בדומה לאופן בוא חתול מזנק על אויבו או טרפו, היא משתמשת בטפרים שלה להכות את היריב בעודה רוכבת על גבו.
בנוסף היא מנצלת את היותה חסינה לאש ועשן בשביל להעמיד על אויבה קשיים נוספים, היא שתמח להפוך את שדה הקרב למדורה בוערת ועפופת עשן.
ניא אינה יכולה (לפחות עדיין) לראות דרך עשן אך עקבכך שהוא לא פוגע בעינה והיא רגילה עליו היא טובה מאוד הלחימה בתנאי ראות גרועים.
סינדר לא חובבת קרבות בטווח בינוני ולרוב תעדיף במקרים אילו להתרחק ולהשתמש ברובה מעמד טוב יותר או לצמצם מרחק ולהשתמש בטפרים ובאש שלה.

מיומנויות: אקרובוטיקה, לחימה חתולית, התגנבות, הסתתרות, טיפה אלכימיה (מוגבל ביותר, נועד רק לשימור הזיעה והגז, וגם זה ברמה נמוכה יחסית מאילו מהמומחים בבית), פטינות, טיפוס, נימוסי חצר, נגינה על נבל... בכללי כל מה שאתה יכל לצפות מחיילת מיוחדת שחיה בקרבת אצולה.

מקור כוח: משהו בין ברית לכישוף טבעי, הסבר בהמשל.


רקע:
יש שתי חלקים לרקע, תולדות השושלת והעבר הפרטי.
תולדות השושלת מכילות גם פרטים כמו מנהגים ומערכת פנימית של החוקים שלהם.

תולדות השושלת:
על פי המסורת של משפחת בלייז מקור שושלתם וכוחם מתחיל בדקונית אדומה בעלת שם זהה ובאדם בשם אלדרודר, החלק הראשון של הסיפור מעט מעורפל ויש עליו כמה וכמה גרסאות אך הגרסה המקובלת היא שאלדרודר היה צייד שנתקל בבלייז שגססה מפצע אנוש, הגרסאות חולקות בנוגע למקור הפצע של בלייז ומשלח ידו יש אלדרודר, יש שאומרים שהוא בעצמו פצע את בלייז בכוונה או לא בכוונה ויש שאומרים שמקור הפצע הייה בחבורת שודדים שהוא ברח מהם.
כך או כך מכאן הסיפור הכללי (מלבד פרטים כמו חילופי הדברים בין בלייז לאלדרודר) זהה, אלדרודר מצא את בלייז הגוססת במערה גדולה בראש צוק, הפצע גרם לה לדימום מסיבי והיא איבדה דם במהירות, אלדרודר קרע את בגדיו והשתמש בהם כדי לחבוש אותה ונשאר לצידה עד כדי לטפל בה, הוא צד בעבורה וסירב לעזוב את צידה, הוא טיפל בה במשך כל הסתיו, כאשר הגיעה החורף בלייז כבר לא הייתה בסכנת חיים אך סופת שלגים פתעומית ריתקה את אלדרודר למערה.
הסופה נמשך ואלדרודר שהתשמש ברוב חליפות הבגדים שלו כולל הבגדים החמים שלו בשביל לחבוש את הפצע נשאר ללא אמצעי ראוי להגן מפני הקור, ובמהרה נפל למשכב, היצירות התהפחו והפעם בלייז נאלצה לטפל באלדרודר, היא שמרה על חום גופו על ידי התקרבלות סביבו וכסויו בכנפיה, אך בכל פעם שיצאה לצוד נאלץ אלדרודר להתחמם בעמצעות עור חיות לא מעובד ואש שהיא הדליקה עבורו, כל יציאה לצייד הייתה בגדר סכנת חיים עבורו.
יום אחד בחורף הארוך והקשה ההוא בלייז יצאה לצייד אך התעקבה בחזרתה (שוב יש מספר גרסאות שונות לסיבת העיקוב וכמות הזמן שהיא הייתה בצייד) כאשר חזרה ראתה את אלדרודר רועד עתוף בעורות וכמעט צמוד לאש, עורו קיבל גוון כחול והוא רעד כמו עלה נידף ברוח, הוא הזה, ולא היה מסוגל אילו ללעוס את חיתכות הבשר שבלייז נשתה לתת לו, הוא שקע בתרדמה, היה ברוב שסופו קרב.
בלייז שסרבה לתת למי שהציל אותה והפך לחברה הטוב ביותר למות הורידה את התחבושות ופתחה מעט את פצעה הישן, היא השקתה את אלדרודר בדמה שלושה פעמים במשך שלושה ימים, יוצקת את הלהבה הפנימית שלה לתוך דמה.
ביום השלישי לאחר ההשקיה השלישית פתח אלדרודר את עניו.

לאחר שנגמר החורף נשבעו בלייז ואלדרודר ברית נצח בינם ובין זרעם בשם דם הדרקונים שזורם בשניהם, אלדרודר אימץ את השם בלייז כשם משפחתו והקים את ביתו בתוך מעורתה, כאשר לבלייז בקעו ביצים היא אימצה את המנהג האנושי של שמות המשפחה ונתנה להם את שמה כשם המשפחה.
משפחת בלייז גדלה והתרחווה וקיום אותו הר נושא עליו את מבצר הגחלת, בוא בני משפחת בלייז חיים בייחד ומטפלים זה בזה, המבצר נוצר עקב נסיון פשיטה מצד כל אילו שרצו דרקון או חלק ממנו למטרה זו או אחרת, קשה לתפס על ההר והמבצר בראושו הופך אותו למאחז שעד היום לא נכבש.
אם הזמן דרקונים מצבעים אחרים הכלו לבקר במאחז שהתגאה בהיותו בין גידול ואזור רבייה בטוח לדרקונים ומשפחת בלייז התרחבה.
קסם הברית בין הדרקונים שנולדו או הצתרפו למשפחת גורם לכך שלעיטים יחסית קרובות נולדים ילדים וביצים בוקעות בו זמנית, תינוק והדרקון שנולדו נושאים סימן לידה יחודי המזכיר קעקוע, ילדים אנושיים נושאים תמיד כוחות מיוחדים ודרקוניים אך לא תמיד זהים לסוג הדרקון שעליהם נקשרו (אבל עקב כך שכמעט תמיד הכוחת הם כוחות של דרקונים אדומים ויש רוב גדול של דרקונים אדומים בדרך כלל הם תואמים, לא נראה שיש בהכרח קשר בין הצבע של הדרקון לבין הכוחת שהילד שקשור עליו קיבל), הדרקונים נושאים גם הם תכונה מיוחדת שגורמת לכך שקצב גדילתם מואץ (או מועט תלוי בעולם שלך) כך שהם מגיעים לבגרות באותו גיל כמו הקשור שלהם (19), זה גורם להתבגרות מואצת אך אינו משפיע על תהליך ההזדקנות, עם כי הרבה דרקונים מתים משיברון לב כאשר הקשור שלהם מת מזקנה או מהקרב. גם קשורים אנושיים בדרך כלל מתים משיברון לב אחרי שדרקונם מת, בשתי המקרים התעבדות בשביל להתאחד עם השותף שלך מצויי מאוד אל אף שהיא אינה מעודדת ומנסים למנוע אותה.

כאשר הם מגיעים לגיל הבגרות הקשורים הולכים ביחד למערה העתיקה בה השקתה בלייז את אלדרודר בדמה, במשך שלושה ימים הדרקון משקע את האדם פעם בדמו על ידי פציעה עצמית באותו מקום שהיה הפצע של בלייז, בצד ימין צמוד ללב (נפוץ שהלב של דרקונים נמצא בצד ימין שלהם בהרבה עולמות פהטזיה, ממליץ לך לאמץ את זה), האדם בכל יום קורע את בגדיו וחובש את הפצע.
כאשר הם יוצאים הם נחשבים לקרובים זה לזה יותר משהם קשורים לאביהם אחיהם והי/בנות זוגם, זה הקשר המחייב החזק ביותר שיש.
גם דרקונים ובני משפחת בלייז שלא נבחרו במיוחד בלידתם יכולים לקשור את עצמם זה לזה בטקס זהה, אל אף שבדרך כלל דרקונים ואנשים אילו מבוגרים יותר מהנערים הקשוורים מלידה באת הטקס.

האנושיים והדרקוניים לומדים לכבד ואף להאריץ אחד את השני, המשפחה בעלת כוח פוליטי וכלכלי גדול עקב כך שהיא אחת ממשפחות הדרקונים הגדולה ביותר (היא כבר מזכירה שבט בשלב הזה מבחינת גודל, אתה חייב להיות בלייז או נשוי לאחד בשביל לגור במבצר הגחלת ויש בדיקה מקיפה בשביל קבלת אישור להיכנס למבצר/עיר הזו, האישור תמיד זמני) ועקב היותה מיצאים גדולים של חיילי עלית.
בנוסף הם אוחזים במונופול על תעשיית מוצרי הדרקונים הנלווים, קשקשים שנאספו מהשלה ועוצבו לשריון או שאר חלקי דרקון שיורדים עם הגיל באופן טבעי (יתכן שקרנים ניבים וטפרים, על פי הדרקונים בעולם שלך).
חלקים שאינם יורדים באופן טבעי (כמו קרניים למשל) לעיטים רחוקות כאשר דרקון מעבד אותם (למשל בקרב) הוא עשוי לתת אותם למישהו, בדרך כלל לרוכבו, זו היא מתנה יוצאת דופן שמביאה אימון רב, מתנות אילו עוברות במשפחה מדור לדור או נקברות אם אילו שקיבלו אותם, הרבה נשקים שחושלו מניבים טפרים או קרניים עוברים מדור לדור, אפילו הרעיון למכור את הפרטים האילו הוא טאבו מוחלט, גניבה של אחד הפרטים הללו תהפוך את בלייז לאויבים מרים והענף המסוים של המשפחה שממנו הפריט נגנב ירדוף את הגנב עד חורמה.
פרטים אילו קוללים גם דם דרקונים ואת בישרם.

לבסות עצמות הדרקון שהם אחד החומרים החזקים ביותר שיש ואיבריהם פנימיים של הדרקונים ובפרט הלב אוחזים כוח קסום חזק שמאפשר הטלת לחשים ויצירת חפצים עוצמתיים, הדברים האילו הופכים את צייד הדרקונים לתעשייה רווחית, אנשים הצדים דרקונים וקוצרים את איבריהם פותחים בסיכסוך דם חמור עם בלייז ויצתרכו להחשיב את עצמם עם הרגו אותם רק ביסורים ולא חיסלו ת כל משפחתם.
אך לעיטים מאוד מאוד רחוקות דרקון גובבת מורה לקשור לקחת חלק מסוים מגופתו ולהשתמש בוא ליצירת פריט, כמעט תמיד במקרים האילו מדובר בשריון עצמות המביעה את רצונו של הדרקון להישאר קרוב לקשרו גם אחרי המוות, פרטים אילו תמיד נקברים עם בעליהם וידוע רק על מקרה אחד שדרקון אחד שגססת משיברון לב אחרי שקשרו מת הורה לילדי קישרו שהוא רוצה שיעשו מגולגלתו מגן כדי שהוא יוכל לראות את ילדיו ולהגן עליהם.

בלייזר משמש כבוררים בין סיכסוכים של דרקונים בין דרקונים ושל דרקונים בין בני אדם ולעיטים נדירות בין בני אדם ובין עצמם.
הריגת דרקון מכל סיבה לא משנה מה היא שולחת זוג קשורים (טבעיים או לא) לבדוק אם ההרג הייה מוצדק, אם הוא לא זה גורר נקמה, אם כן הם דועגים שגופת הדרקון תגיעה לקבורה ראויה אך הקרהים הקשקשים והטפרים והניבים שיכים בזכות לקוטל הדרקון, בזיזת הגופה מעבר לכך היא חטא שהופך את ההורג לרוצח על פי חוקיהם.
סחר בבצי דרקון הוא אחד מהחטאים הגרועים ביותר שאדם יכול לחטו בהם, הדבר היחיד שגרועה יותר ממנו הוא ניפוץ ביצי דרקון.
מצד שני עקב מערכת החוקים המחמירה הזו ניתן לדרוש מהם ללא תשלום לטפל בדרקון בעייתי, זוג קשורים נשלך לחקירת המצב ובמידה והדרקון באמת בעייתי הם עוצרים אותו, אך בדרך כלל הם מעדיפ לעשות אימו הסכם או לנטרל אותו ולכלוא אותו עקב כך שדרקונים אינם מצייתים לאותה מערכת חוקים כמו בני אדם.

משפחת בלייז היא אחת מהמשפחות החשובות יחסית בממלכה של שר הדרקונים, אם קי הם מוגדרים כעיר מדינה עצמעתית לצורך הסכמים ביניהם לשילטון, אך יש להם זכות חופשית להתגורר בשטחי שר הדרקונים.
כחלק מההסכם שלהם הם לא משכירים את עצמם לאויבי שר הדרקונים וכמות נכבדת מהם נכנסת לצבעו כחיילים סדירים או שכירי חרב, הם מאומנים בלחימות על גבי דרקונים ובדרך כלל משמשים כחוד החנית.

העבר הפרטי
אמא של סינדר נקראת רייה ריינג', משפחת ריינג' היא משפחה של אצילים ממעמד נמוך יחסית, אך הם מחונכים מגיל צעיר להיות מרגלים מתנקשים ודיפלומטים עבור שר הדרקונים.
אין הרבה קשר בין בני המשפחה והם מפוזרים ברובעי האצילים בעירים הגדולות, ההורים מאמנים את ילדיהם מגיל צעיר ורוב בני המשפחה אינם מקירים אחד את השני ואין לה ממש ראש או יצוג, יש כמה עניפם רשיים של המשפחה אך בדרך כל הרוב גרים בקבוצות קטנות אם בכלל ופועלים או מושכרים באופן עצמאי.

סינדר גדלה על ידי אמא שהייתה סוכנת מיוחדת לשעבר של השירות המיוחד בחצרו של שר הדרקונים.
רייה סרבה לומר לביתה מי אביה ואל פי כן הניחה שהיא נולדה מאחד מהידדים של אמא על בעבר, למרבה מזלה המשפחה עקב האופי החשאי שלה מקירה גם בילדים מיחוץ למסגרת הנישואים כחוקיים.
סינדר נולדה עם סימן לידה שהזכיר יותר קעקוע של שפריירית על עצם השכם הימנית שלה, אמא החדירה לה לראוש שעליה להסתיר את הסימן ושאם מישהו ישאל עליו שתגיד שזה קעקוע.
מגיל צעיר היא גילתה שהיא חסינה לאש ובעלת קסמי אש, אמא ניסתה להניעה אותה מהשימוש בהם ללא הצלחה יתרה, בנוסף סינדר גילתה שהיא מסוגלת להצמיח טפרים, השילוב בין האימונים שכללו את כללי החצר אימוני לחימה התנקשות ופיטוי והחיים עצמם בחזר יצרו את אישיותה החתולית והנצלנית, אמא הפיצה שתי שמועות כוזבות שסינדר כרתה ברית עם שדת סוקובוס או אם חתול אש.
סינדר שגילתה מהר מאוד כמה קל לתמרן גברים החלה להיות יותר נועזת ממה שאמא רצתה, היא הופיעה לטירועים מעל לדרגת האצולת שלה מלווה באחד מהגברים שכן הוזמנו בתור בת הזוג שלו ןבדרך כלל באירואים רקדה עם לפחות 4 גברים שונים.
היא תפחה לעצמה תדמית שערוריתית משהו והתחברה עם בנות האצולה בעלות הכוח החברתי בטירה, היא מיקמה את עצמה בלב מעגל השמועות והרכילויות, יכולתה לגלות בקלות סודות הקלה עליה ובמידה והיא רוצה היא יכולה להפיץ שמועהאו רגילות בקלות יחסית וכל שמועה או רכילות מגיעה עליה מהר מאוד.
העובדה שהיא משתתפת במשימות יוצאות דופן ומנהלת חיים סוערים מעוררות את סקרנותן של בנות האצולה הגבוהות המשועממות והעובדה שהיא מגלה טפח ומסתירה טפחיים בסיפוריה מרגשת מאוד את בנות האצולה הרכלניות.
היא לא בראש הררכית נשות החצר, אך היא בהחלט קרובה לשם ובעלת "בריתות" עם אילו שמעליה, בנוסף יכולתה לחשוף סודות בקלות הופחת אותה למסוכנת, מספר נשות חצר שניסו להפיל אותה מצעו את סודותיהן האפלים ביותר שעשוים למוטט את חייהן מחקים להם במכתב מנוסח יפה ממנה.
היא לא מהססת לסחוט את אילו שניסו להפיל אותה.

בגיל 16 כשהיא התחילה לירוק את היה ברור לה לחלוטין שהחשד שהיה לה לעורך השנים מוצדק, אמא שהבינה שביתה תלה את האמ כך או אחרת העדיפה להגיד לה את האמת.
אביה היה קשור דרקון טבעי, שמו היה ריגולוס ושמו של הדרקון היה גרונקוזר (שהוא דרקון אדום), הם היו מענף בינוני של רייזר.
השלשיה הזו צוותה ביחד מספר פעמים בימי העבודה שלה ובסופה של דבר הפחה ליחידה קבועה, הקרן דרקון שמשמשת כקרן אבק שריפה שרייה נתנה לביתה הייתה במקור קרנו של גרונקוזר שנתן לה אותה אחרי משימה קרובה למוות ששניהם עברו שבמהלך הם הופרדו מריגולוס.
עם הזמן היחסים בין ריגולוס לרייה הפכו קרובים יותר ויותר, דבר זה עורר קנאה קלה אך לא מזיקה מצד גרונקוזר, בסופו של דברריגולוס וראייה התכוונו להתארס ולהתחתן, אך במשימה האחרונה שלהם לפני שהם היו אמורים להתארס ריגולוס הקריב את עצמו כדי להציל א ראייה ממוות, היא סירבה לפרט על מה בדיוק קרה במשימה הזו.
המוות של ריגולוס גרם לליבו של גרונקוזר להישבר ולהאשים את רייה, הסיכסוך ביניהם התעמק ועקב כך רייה החליטה לפרוש מהשירות המיוחד.
כאשר רייה הבינה שהיא בהריון היא פחדה שגרונקוזר יפעל כדי לקחת את הילדה ממנה בשביל לנקום בה, היא יצרה נסיבות שיגרמו לכך שזה יראה כאילו היא בת עקראית, מהלך זה וההריון שלה גרמו לגרונקוזר לחשוב שהיא בגדה לחלוטין בזכרו של ריגולוס על כך שהיא נושאת את תינוקו של מישהו אחר והו ניתיק איתה קשרים לחלוטין.
ההחלטה של רייה התחזקה כאשר היא ראתה שסינדר היא "קשורה" ולכן היא ניסתה להסתיר את מוצאה.
סינדר כעסה על אימה שהיא הסתירה את עברה אך הבינה אותה וסלחה לה.
היא הלבטה האם לחשוף את מוצעה ולפגוש את הדרקון הקשור עליה (היא לא יודעת שום דבר על הדרקון הזה, אפילו אם הוא בכלל בחיים או מת מסיבה כל שהיא)
כאשר הייתה בת 18 וחצי החלה להתחזק שמועה שהיא הבת של ריגולוס, יתכן שזה משהוא שהיא פלטה בטעות שהייתה שיכורה ויתכן שמישהו אחר שידע איך שהוא הפיץ את השמועה.
שבועיים לפני יום הולדתה הגיעה מכתב שאמר כי גרונקוזר יבוא לעסוף אותה שבוע לפני יום הולדתה ולקחת אותה לביקור במבצר הגחלת.
וכעט סינדר תוהה, יתכן שהיא תהיה הראשונה ממשפחת בלייז מזה דורות שתסרב לטקס או שהיא עומדת לפגוש שותף לשאר חייה? כך או כך אין לה שום כוונה לעזוב את החיים שהיא מקירה.


היא סיפרה
 
אלישע
ובכן, רעיון מעניין ומגניב לדמות אבל הרבה דברים יצטרכו החלפה - בעיקר באשמתי כי הייתי אמור לכתוב על שר הדרקונים לפני שנתתי לך לכתוב דמות. ובכן, זה המידע הרלוונטי על שר הדרקונים ומה שמסביבו - ואל תתבייש לשאול על עוד:

שר הדרקונים וצבאו מגיעים מהמערב הרחוק, מיבשת עתיקה בה משלה בעבר ''קיסרות הדרקון'', אימפריה של מכשפים, רוכבי דרקונים והרבה, הרבה עבדים. הדרקון הוא יצור של אש וצריך כוח רצון וקסם גדולים מאוד כדי לרסן אש כזו בוערת, ולכן באימפריה משלה אליטה של מכשפים שמוצאם משושלות עתיקות, שלמדו לשלוט בדרקונים ולכרות איתם בריתות. האימפריה כבשה את כל שכניה וזכתה לאלפי שנות שלום ושגשוג, על גבם של העבדים הנרצעים שעבדו במכרות העמוקים, בשדות, בכל מקום. אך לפני כחמישים שנים, הכה האבדון באימפריית הדרקונים - גשם של גופרית ירד מהשמיים, גלי ענק עלו מהחוף, האדמה רעדה ורעשה ונבקעה, והאימפריה נפלה לבלי שוב, רובם הומחלט של אנשיה, דרקוניה והידע העצום שצברה נעלמים.

לא כל אנשי האימפריה מתו. העיקרית בקבוצות השורדים היא אנשי שושלת אטאיי, שושלת פחותה במעלה של רוכבי-דרקונים, ששלטה על ארכיפלג קטן יחסית במזרח האימפריה. אך כשהאבדון געש, התעוררו האיים - שלמעשה היו צבי ים ענקיים. ראש השושלת, מכשף זקן ורב כוח ושמו אטאיי-נו-אלמרינו, ידוע בעיקר כ''שר הדרקונים'', איחד סביבו את כל רוכבי הדרקונים שמצא, כל שריד לאימפריה העתיקה. לילה אחד, חלם חיזיון ובו ראה את עצמו מפליג מזרחה ומזרחה, ושם מוצא ארץ גדולה ופוריה, אותה יוכל בקלות לכבוש ולהעניק לאנשיו, לייסד בה אימפריית דרקונים חדשה. הוא מיד פקד על מסע דרומה ותקשר זאת גם לצבי הים הענקיים - שהחלו במסע, אך בקצב שלהם. בינתיים, מסיירים רוכבי הדרקונים סביב האיים השטים, ובעיקר בכיוון מזרח, מצפים למצוא את היבשת - שעוד רחוקה למדי.

אנשי הקיסרות הם בעלי עור בהיר-חיוור שמשחים בשמש (אני מקבל את הקשקשים, אבל הם שווים לשריון עור, ולא מי יודע מה יעילים נגד מכה מוחצת או חרב טובה). יש להם שיער אדום, כתום או צהוב, צבעי הלהבה, שמאפיר ומלבין עם הזדקנותם. עיניהם זהובות. הם חסינים לחלוטין לחום, אש ועשן - ברמה של להתקלח באש (למרות ששיערם כן נשרף, ולכן הם לא עושים זאת, אלא טובלים במי רותחין), הם לא מזיעים, נושמים עשן ומכניסים אותו לעיניים. הם לובשים בגדי משי ועור, ולובשים שריונות פלדה מחושלת (שריון מעור דרקון שווה ערך בעיניהם לגלימה מעור אדם). הם נוטים למזג חם ולאופי לוהט ופראי - מהירים לצחוק, לבכות ולכעוס (במיוחד הנשים), ותמצא אצלם טיפוסים בסגנון לוחמים היפראקטיביים וסוערים, גאונים משוגעים, וכו'.

הדרקונים במשחק הם לא כמו במו''ד. מדובר ביצורים של אש טהורה בדמות בשר, מעופפים, נושפי להבות, בעלי טבע פראי שרק בכשפים חזקים ניתן להשתלט עליו. הם תבוניים ומזגם החם מתאים לזה של בני האדם הכובלים אותם. היחס בין דרקון לרוכבו משתנה ויכול לנוע בין אהבה וחברות קרובה לאדישות ואף שנאה. הדרקונים בוקעים מביצים דמויות אבני חן בחום רב, ובבקיעתם הם קטנים כארנבים, אך בשנים הראשונות לחייהם הם גדלים בקצב מסחרר - בגיל שנתיים הם כבר בגודל לברדור, בגיל חמש בגודל אריה, ובגיל עשר הם גדולים מפיל. משך חייו של דרקון הוא כ-300 שנים (מקביל ל-70 אנושי), כשהם מתחילים להיחלש בגיל 250-270 - עד ההזדקנות הם לא מפסיקים לגדול. דרקונים הם חכמים ואוהבים חידות ומשחקי מילים. קצב גדילת הדרקון תלוי באוויר הפתוח המוענק לו (דרקון שלא עף אלא יושב ומתפגר במערה עם זהב יגדל בקצב איטי בהרבה), כמו גם בכמות ואיכות המזון שלו, ובכבילתו בכישופים - כי כשכובלים את הדרקון מחלישים את אשו, ולכן דרקוני בר היו הגדולים והחזקים ביותר, לפני שנכחדו. אפשר להתחיל לרכב על דרקון מגיל 5-6 בדרך כלל. נהוג להתחיל לכשף דרקונים בגילאים 15-50, תלוי בגודל אליו חפצים שיגיע.

ועכשיו נדבר על סינדר, נעבור אחד-אחד על כל סעיף.

שם - סינדר זה אחלה שם, אבל העברינגליש ''בלייז ריינג'' נשמע מוזר ולא קשור. בכל מקרה, שם בקיסרות הדרקונים הולך ככה: (שם שושלת) נו (שם פרטי), כשהשמות הם בצלצול איטלקי / פיני / יפני (תשלב - אלמרינו זה צורה יותר ''יפנית'' של אילמרינן הפיני).

גיל - אין הערות.

מקצוע - בגיל 19 היא כבר סוכנת מיוחדת ומכשפה? אתה יודע כמה זמן צריך ללמוד ולהתאמן בשביל זה?

אופי - אני מניח שכל עוד זה רמיזות עדינות מספיק זה יעבור (נניח סינדר מתעוררת במיטה עם מישהו כשהראש שלה כואב תופת). בכל מקרה מה שאתה לא מתאר זה לא חתול, לילה היתה חתול (חתול ונמר זה אותו דבר בגדלים שונים). סינדר היא יותר ''אש''.

מראה - הכל טוב, סימן לידה בצורת דרקון יכול להיות מעניין אבל לא תהיה לו משמעות מאגית, רק השיער צריך להפוך לאדום, ג'ינג'י או בלונד - לדעתי אדום הולך איתה הכי טוב.

נשק - בלי רובים, בטח לא מה שתיארת שנשמע כמו רובה חצי אוטומטי מודרני. בכל מקרה תצטרך לבחור בין לוחמה בנשק ללוחמה בקסמים (היא תוכל להשתמש בסכין וכו', אבל לא להיות סייפת). אם תבחר בנשק, אז זה בעיקר חרבות מגניבות מפלדה מחושלת, אולי חרב בוערת אבל אז תצטרך להחליף כל פעם נשק כי הפלדה נהרסת). פצצות מוזרות - לא מאשר.

כוחות - אוי אוי אוי, מה שנמצא לך בדנ''א לעולם יצוץ - במקרה שלך, מנצ'קיניזם.
עד שנסגור על הסוג של הדמות שלך בהתאם למידע החדש, יש לך שלושה כוחות:
- חסינות לחום ואש
- נשימת עשן
- עור קשקשי פנימי (שריון עור ולא יותר)

בן ברית - לא מאושר בהתאם למידע החדש. ולכבול דרקון זה קסם מסובך שהדמות שלך תוכל לדעת בגילה רק במחיר כל מיומנות קרבית יעילה, כמו גם המראה המטופח שלה. וסינדר ממש לא נשמעת כמו אחת שתבלה את כל זמנה בלמידת כשפים, החל מגיל 7 בערך.

סגנון קרב - לא סגרנו על סוג הדמות בדיוק, אבל נשמע בסדר. רק תחליף היאבקות חכמה בלחימה חתולית, היאבקות זה שונה לחלוטין וגברי מדי לסינדר או לרוב הנשים (ורוב הגברים). אני משוחד, כן. ובלי הרובה, הגזים (אלא אם מדובר בכמות מסוכנת של גז פלוצים דליק - ואני רציני) והזיעה (מי שמע על דרקון שמזיע? חסינות לחום אומרת שאין זיעה).

מיומנויות - נסגור קודם רקע וסוג דמות.

רקע - ארוך. מאוד. קראתי שליש ונשברתי. בכל מקרה, תכתוב חדש בהתאם למידע החדש. ובבקשה שיהיה קצר יותר.
 
דף דמות חדש
סינדר (cinder )
שם דמות: סינדר הוטרו ( cinder Hotaru ) [סינדר אומר באנגלית גחלת, הוטרו אומר ביפנית גחלילית, גך כך שבתרגום חופשי אפשר לומר שהשם שלה הוא הוא גחלילית הגחלת]
אפשר לקרוא לה גם בשם המשפחה בהתאם לתרבות המקומית
גיל: 19 (-שבוע)
מקצוע:
מכשפת טווח קרוב.

אופי:
חתולי, סינדר היא בחורה שנהנת מאוד מהחיים ומשוג האנשים שישתכרו כהוגן בבר ויתעורר במיתה של מישהו אחר (כמובן שלא כן עקבגבולות ההתנהגות בפונדק), קל יחסית לגרור ממנה תגובה אימפולסיבית אך זה לא אומר שהיא חסרת שכל. כאשר מישהו הצליח להתחבב עליה היא תגן עליו בחירוף נפש, מצד שני היא לא מהססת להשתמש באנשים כעמצעי בידור לפעמים.
מראה:
תמונה להמחשה (בנוסך ישש לה קעקוע של דרקון על השכמות):
rwby__cinder_fall_x_yandere_male_reader___1_2__by_thenessy21-dch56gr.jpg
תלבושת: סינדר מחליפה תלבושות לעיתים קרובות, אך תמיד (או כמעט תמיד) הבגדים אדומים עם מעט שחור וצהוב, ותמיד מדגישים את צורתה.
כמעט אף פעם היא לא אותה שריון ומסתמכת על הגנתה הטבעית (הסבר בהמשך), להלן חלק מהתלבושות שלה:
250

latest

latest

latest

חלק מהן הותאמו לעמוד בחום גבוהה (על ידי שימוש בחומרים מיוחדים)
נ.ב. שים לב שהיא מעט צעירה יותר ובעלת מבנה גוף אחר בחלק מהתלבושות
ציוד:
..... בכנות אני לא רואה צורך בכזה, לפחות לא בנשקים, אולי פגיון שכמעט לא נעשה בו שימוש.
אבל שאר ציוד כרגיל.

רקע:
אמא של סינדר היא סאנגו הוטרו, משפחת קטנה מהמעמד הגבוהה [אך בתוכו היא במעמד הבינוני בגבוהה לכול היותר] ללא אירגון אמיתי בעלת יכולות קסם חלשות יחסית.
סאנגו הייתה שאפתנית יותר משאר המשפחה המנומנמת והחלה ליצור לעצמה שם, היא למדה אומנויות לחימה ונעשתה סוכנת מיוחדת בשירות של שר הדרקונים, מה שהוכיח את יכולתה, במקביל היא פיתחה קשרים וחזקה את מעמדה.
בהרבה ממסימותיה היא עבדה לצידו של נארוקו ריו, כושף רב עוצמה של אש ורוכב דרקונים, אחד החזקים בחצרו של שר הדרקונים, שם דרקונו הוא סשומארו.
נארוקו חשק בסאנגו והכל לחזר אחריה ולהבטיח לה שהוא יתחתן איתה, היא שחשקה לעלות במעמד האצולה ונמשכה עליו נענתה לחיזוריו, אך כעבור כמה חודשים סאנגו התעורר במיטתה וגילתה שנארוקו אינו לצידה, על אף שבבירור היה שם בלילה הקודם.
היא החלה לצעוד לבירה שם התברר לה שנארוקו התארס והתחתן עם נערה ממשפחה בעלת מעמד זהה למשפחתו, באנגו זעמה ותיכננה לנקום אך תוכניתה נקטעה כאשר התברר לה שהיא בהריון.
כאשר הייתה קרובה ללדת משרת של נארוקו הגיעה עליה ואמר לה שנארוקו מוכן לקחת אותה בתור פילגש, סאנגו שזעמה על ההצעה המשפילה שעוד נשלחה על ידי משרת שלך את תשובתה בצורת ראשו של המשרת.

ילדה היה ברור שביתה בעלת כוחות קסם טבעיים, רחמה של סאנגו היה דומה לכבשן בוער הודות לכך שביתה עלתה באש עוד מלפני הצירים, המיטה שעליה ילדה נשרפה לעפר והבית עצמו בער ובנס לא התמוטט.

כאשר גמרה ללדת נארוקו הגיעה והביט בילדה (אך לא לפני שגיחך כאשר ראה את סאנגו עטופה בחלוק חלופי וחסרת שיער לחלוין עקב השריפה), הוא הציעה לסאנגו להעביר אותה לחזקתו ואף הציעה לה סכום כסף, היא בתגובה אמרה לו "זכור את היום הזה, זה היום שבוא נולדה מי שתתעלה עליך" הוא הגבי בצחוק ועזב.

חודשים לאחר מיכן נולדה לנארוקו ילדה מאישתו החדשה, גם היא ניתנה בכוחות קסם חזקים יחסית אך בעוד שלידתה של סינדר הזכירה יסודן אש פורץ ממישורו אל העולם בגהיהנום בוער זו נולדה כשמספר לשונות אש מרצדים על גופה, אל אף שזה היה סימן לקסם חזק ויוצא דופן נארוקו היה מאוכזב מילדתו הצעירה עקב כוחה של הבחורה, הוא נתן לה את השם קאגורה.

סינדר גדלה תחת פיקוח צמוד של אמא שדעגה לאמן את הקסם הטבעי שלה שלעיטים קרובות היה חסר שליטה ומסוכן, היה ברור שאילולי החסינות לאש לא הייתה שורדת.
המורים שלה גילו שהיא מחזיקה בכוח יוצא דופן, היא יכלה להטיל רק קסמי אש אך נראה שההגדרה ל"אש" הייתה רכבה מאוד עבורה, קרני שמש חום טהור ואף פיצוצים נבעו מקסם הילדות הבלתי נשלט שלה, היה ברור שיש לה פומטנצייל רחב באשר לכוחות האש שלה.

אמא גם לימדה אותה מעט אומנויות לחימה אך סינדר הביעה עניין פעוט עם בלבד בכך ולא למדה הרבה מעבר לרמה הבסיסית ביותר, יתכן שהיא תוכל לנטרל בריון מצוי חמוש בסכין, אך גם זה נתון בספק, היא למדה בעיקר תנועות הגנה וחמיקה ברמה נמוכה.
אך אותו בריון מצוי כנראה ימצא את סכינו נמס ואת גופו מתפוצץ תחת כוחות הקסם שלה.

סינדר גילתה כישרון כמעט שווה לקסם הרגיל שלה בקסמה האישי ובסיסה היטב את מעמדה בקרב האצולה המקומית, סאנגו שראתה שלא תוכל לקדם בעצמה אותה ואת ביתה במעמד דרך משחקי החצר פנתה והכלה ליצור רשת מידע בעמצעות כישרונותיה וקשרי העבר שלה, היא לימדה את סינדר איך לשאת או לתת ודעגה לרשת מידע זמינה עבורה, אותה סינדר ניצלה ללא רחמים כאשר מישהו ניסה להפיל אותה וסחטה אותו.
השילוב בין עמדתה של סינדר בחורשת הרכילויות והשמועות והקשרים של אימה נתנו לשניהן יכולת רבת כוח, מידע.
שניהן יכולות לחשוף כל מידע כמעט או להפיצו.
סינדר מנהלת אורך חיים שערוריתה למדי, היא נמצאת ברוב המסיבות (רשמיות ולא, ביחוד הלא רשמיות) ומלהטטת גברים, ושמוע עיקשת תוענת שגם נשים בקלילות.
היא אינה בראש החברה, אך ברור שהיא בעשירון העליון ושהיא יכולה להגן על עצמה היטב או להפיל ביחד איתה את אילו שיתקפו אותה.

היא לא דיברה מעולם עם נארוקו אך ראתה אותו מרחוק מספר פעמים צופה בה, את קאגורה היא ראתה רק פעמים אחדות והיא לא יוצאת לחברה כמעט בכלל, השמועות והמידע שהיא קיבלה אומרים שנארוקו מאמן את קאגורה בעצמו באימונים קשים.

סיגנון לחימה:
היא משתמשת בכוחות הכשף שלה על מנת להילחם ולרוב תעדיף טווח בינוני-קרוב (אבל יותר לכיוון של הבינוני בקרב).
היא משתמשת (או לפחות אני מקווה שיהיה לה האופציה להשתמש) במגוון רחב של לחשים כולל זימונים ואף שינוי צורה, אך כולל קשורים באופן ברור למדי לאש וחום, בזימון היא לא תוכל לזמן יסודן מים או לשלח באויבים שלה סלעים או ליצור ענן ערפך שיקיף אותה, אך היא תוכל (בסופו של דבר) לזמן יסודן קיטור (מים-אש) לשלח לבה (אש-אדמה) וליצור סביבה ענן עשן (אש-אוויר).
יתכן שבעתיד היא תוכל להשתמש בכוחות שאינם בדרך כלל קשורם לאש באופן ישיר (למשל התעתקות בין אש לאש אן אפילו ממקום שהשמש נוגעת בו למקום אחר שהיא נוגעת בו).
היא לא טובה בטווח צמוד ולרוב תשתמש בלחש כדי להדוף את אויביה ולשגת, היא יודע את הבסיס של הבסיס באומנות לחימה ועמעט לא עושה בו שימוש אך למדה כיצד לחמוק.
היא מפתחת בקנאות את כוחות הקסם שלה ומתכוונת ביום מן הימים לכבול דרקון.
 
אלישע
אוקיי, דפ''ד מעולה. הערות:

1) השם אמור להיות הוטארו נו סינדר (כנ''ל שאר השמות).

2) בנוגע לרקע - אין בירה וכו', האימפריה נפלה לפני 50 שנים. ההורים של סינדר אמורים להיוולד אחרי החורבן. בכל מקרה, עם שר הדרקונים באו 4-5 שושלות ורובן די נחותות, לא יותר.
אם אני מבין נכון ריקו חשק באמא של סינדר אבל לא אהב אותה, כן?
איך משפחתה של סאנגו הגיבה להיריון?
לא מאשר את עניין המידע. סינדר היא דמות מתחילה, יש לה רמת כוח כזו (וידע הוא כוח). אם יש לה מידע כזה, אז אני אוריד לה מהכוחות הקסומים.
היא ממשפחה בינוני ובעשירון העליון? אתה מבין את הסתירה, כן?

3) כוחות יבואו אחרי שנסגור את עניין המידע.

4) ועכשיו שאלה - מה אתה מדמיין את סינדר עושה במשחק?
 
ח'אן

1 אוקיי אני אתקן.

2 אם כך תחליש את המידע עד שהוא לא יפגע בכוחות.

3 תלוי בתרבות המקומית, אני משאיר את התגובה של המשפחה להחלטתך, אך עדיין הפשחה קטנה ולא מאוחד במיוחד כל שאין לה הרבה השפעה, זו הסיבה שאמא שלה קיבלה את הכוח שלה ממכירת מידע.
נו ריו אמורים להיות אחת מהמשפחות היותר חזקות מבין החמישי, בפרט נארוקו.
והוא כן חשק בה אך לא אהב אותה (או לפחות זה הרושם הכללי).
הכוונה היא שבמעמד הגבוהה בתוכו המשפחה עצמה נמצאת בתחתית שלו, סאנגו נמצאת איפו שהוא באמצע עקב רשת המידע שלה.
סינדר אוחזת במעמד גבוהה יחסית בחברה עצמה (כלומר באזור שהוא פחות פוליטי, יותר החברתיות הכללית, למשל איפו שהנשים שאינם לוחמות יותר מתאספות, מגרש הפעילויות החברתי של הדור היותר צעיר)

3) להפחית מידע בתמורה לכוח קסם, שהכוח קסם לא יפגע כלל.

4) עקרונית המטרה של סינדר היא להפוך לרוכבת דרקונים ולהתעלות על אביה, מה שאומר שסביר להניח שכרגע היא תתמקד בחיזוק הכוח האישי שלה עד שתהיה בטוחה מספיק בשביל ללכוד דרקון, משם היא תנסה לעשות לעצמה שם (דרך הצבא כנראה עקב התפקיד של רוכבי הדרקונים בחברה) בשביל להתעלות על אביה.
בניתי את קאגורה בתור הדמות היריבה שלה, הרעיון שהיא מקנאה בסינדר שאביה משווה אותה עילה לעיתים קרובות ואולי אף מגלה בה יותר עניין, שתיהן כרגע כנראה יכוונו להיות רוכבות דרקונים מה שיעורר תחרות קשה ביניהן.
בנוסף יתכן מאוד שאביה ינסה למשוך אותה לצד שלו.

אבל לפחות בזמן הקרוב היא תתמקד בחיזוק כוחות הקסם שלה ובלכידת דרקון, איך? זה כבר תלוי בך.
 
סינדר (cinder )
שם דמות: סינדר נו הוטרו ( cinder Hotaru ) [סינדר אומר באנגלית גחלת, הוטרו אומר ביפנית גחלילית, גך כך שבתרגום חופשי אפשר לומר שהשם שלה הוא הוא גחלילית הגחלת]
אפשר לקרוא לה גם בשם המשפחה בהתאם לתרבות המקומית
גיל: 19 (-שבוע)
מקצוע:
מכשפת טווח קרוב.

אופי:
חתולי, סינדר היא בחורה שנהנת מאוד מהחיים ומשוג האנשים שישתכרו כהוגן בבר ויתעורר במיתה של מישהו אחר (כמובן שלא כן עקבגבולות ההתנהגות בפונדק), קל יחסית לגרור ממנה תגובה אימפולסיבית אך זה לא אומר שהיא חסרת שכל. כאשר מישהו הצליח להתחבב עליה היא תגן עליו בחירוף נפש, מצד שני היא לא מהססת להשתמש באנשים כעמצעי בידור לפעמים.
מראה:
תמונה להמחשה (בנוסך ישש לה קעקוע של דרקון על השכמות):
rwby__cinder_fall_x_yandere_male_reader___1_2__by_thenessy21-dch56gr.jpg
תלבושת: סינדר מחליפה תלבושות לעיתים קרובות, אך תמיד (או כמעט תמיד) הבגדים אדומים עם מעט שחור וצהוב, ותמיד מדגישים את צורתה.
כמעט אף פעם היא לא אותה שריון ומסתמכת על הגנתה הטבעית (הסבר בהמשך), להלן חלק מהתלבושות שלה:
250

latest

latest

latest

חלק מהן הותאמו לעמוד בחום גבוהה (על ידי שימוש בחומרים מיוחדים)
נ.ב. שים לב שהיא מעט צעירה יותר ובעלת מבנה גוף אחר בחלק מהתלבושות
היא קיבלה את התלבושות כמתנות מהגברים שאיתם הסובבה או חסכה וקנתה אותם.
ציוד:
..... בכנות אני לא רואה צורך בכזה, לפחות לא בנשקים, אולי פגיון שכמעט לא נעשה בו שימוש.
אבל שאר ציוד כרגיל.

רקע:
אמא של סינדר היא סאנגו הוטרו.
משפחת הוטרו היא משפחה של אומני לחימה שמאמינים שפיתוח הגוף הוא האומנות הנעלה ביותר, המשפחה בדומה לשאר הממלכה ספגה הרבה עבדות ואיבדה הרבה מהידע שלה במהלך האסון.
סאנגו הייתה אומנית לחימה שבצעה עבודות עבור שר הדרקונים ברמה גבוהה, היא הייתה מסוגלת לשבור צאוור של אדם במכה אחת.

בהרבה ממסימותיה היא עבדה לצידו של נארוקו ניו ריו, כושף רב עוצמה (יחסית לאילו ששרדו) של אש ורוכב דרקונים, אחד החזקים בחצרו של שר הדרקונים, שם דרקונו הוא סשומארו.
נארוקו חשק בסאנגו והכל לחזר אחריה ולהבטיח לה שהוא יתחתן איתה, היא שחשקה לעלות במעמד האצולה ונמשכה עליו נענתה לחיזוריו, אך כעבור כמה חודשים סאנגו התעורר במיטתה וגילתה שנארוקו אינו לצידה, על אף שבבירור היה שם בלילה הקודם.
היא החלה לצעוד לבירה שם התברר לה שנארוקו התארס והתחתן עם נערה ממשפחה בעלת מעמד זהה למשפחתו, באנגו זעמה ותיכננה לנקום אך תוכניתה נקטעה כאשר התברר לה שהיא בהריון.
כאשר הייתה קרובה ללדת משרת של נארוקו הגיעה עליה ואמר לה שנארוקו מוכן לקחת אותה בתור פילגש, סאנגו שזעמה על ההצעה המשפילה שעוד נשלחה על ידי משרת שלך את תשובתה בצורת ראשו של המשרת.

משפחתה של סאנגו הוקיעה אותה ואת ביתה ברגע שנודה להם שהיא בהריון ןמתכננת לשמור את הילדה.

בילדה היה ברור שביתה בעלת כוחות קסם טבעיים, רחמה של סאנגו היה דומה לכבשן בוער הודות לכך שביתה עלתה באש עוד מלפני הצירים, המיטה שעליה ילדה נשרפה לעפר והבית עצמו בער ובנס לא התמוטט.

כאשר גמרה ללדת נארוקו הגיעה והביט בילדה (אך לא לפני שגיחך כאשר ראה את סאנגו עטופה בחלוק חלופי וחסרת שיער לחלוין עקב השריפה), הוא הציעה לסאנגו להעביר אותה לחזקתו ואף הציעה לה סכום כסף, היא בתגובה אמרה לו "זכור את היום הזה, זה היום שבוא נולדה מי שתתעלה עליך" הוא הגבי בצחוק ועזב.

חודשים לאחר מיכן נולדה לנארוקו ילדה מאישתו החדשה, גם היא ניתנה בכוחות קסם חזקים יחסית אך בעוד שלידתה של סינדר הזכירה יסודן אש פורץ ממישורו אל העולם בגהיהנום בוער זו נולדה כשמספר לשונות אש מרצדים על גופה, אל אף שזה היה סימן לקסם חזק ויוצא דופן נארוקו היה מאוכזב מילדתו הצעירה עקב כוחה של הבחורה, הוא נתן לה את השם קאגורה.

סאנגו שמשפחתה נטשה אותה ניגשה לדוג'ו של המשפחה באזורים היותר מרוחקים ל הצבים ואיתגרה את ראש הג'דו שהיה בן דודה, היא ניצחה וסילקה אותו ואת משפחתו (שהלכו לגור ולהתאמן בדוג'ו של אחיה) ובסיסה שם אחיזה, היא לקחה תחתיה לאורך השנים 5 תלמידות בעלות כישרון טבעי וחזרה לעבוד היא ותלמידותיה עבור הקיסר במסימות בעלות סיכון גבוהה בשביל תגמול גדול יותר.

את הכסף שהרוויחה בביתה, היא עבדה קשה כדי לךזק את הקסם החזק שלה ושכרה מורים ככל שיכלה.
מוריה גילו במהרה שהיא מחזיקה בכוח יוצא דופן, היא יכלה להטיל רק קסמי אש אך נראה שההגדרה ל"אש" הייתה רכבה מאוד עבורה, קרני שמש חום טהור ואף פיצוצים נבעו מקסם הילדות הבלתי נשלט שלה, היה ברור שיש לה פומטנצייל רחב באשר לכוחות האש שלה.
עקב כך סאנגו לא לימדה אותה שום תכניקת לחימה אילה רק הגנה תנועה ותנועה שקטה, התכניקה של המשפחה להגנה נקראת "השיבולת המרקדת" תכניקה שבא אתה נעה ביחד עם היריב שלך ולפי תנועתו חומק או מסיט מעט את המתקפות שלו, התכניקה אינה מתמשת כלל בכוח נגדי וגם ההדיפה מסתמכת על הסתת הכוח של היריב לכיוון אחר, לא בלימתו.

סדר יומה של סינדר היה עמוס מעוד והיה מבוקר ועד ערב, אך בלילות סינדר נהגה להתגנב מהדוג'ו לעיירה השכנה ושם חייה חיים... תוססים, היא למדה ממספר ידידות שרכשה שם את אומנות הפיטוי, הן לא היו מורות מוכשרות במיוחד אך היופי הטבעי של סינדר והכישרון שלה פיצעו על כך, ומעבר לזה זו הייתה עיירה קטנה יחסית כך שלא הייתה הרבה תחרות או דגים שמנים.
סאנגו לא ראתה את זה בעיין יפה עקב כך שיחסה לגברים היה עוין והיא הורתה מדי לילה לאחת התלמידות שלה למנוע ממנה להתגנב החוצה ולהושיב אותה במקרה הצורך, דבר זה יצר אימון כפול עבור הלמידה התורנית ועבור סינדר, מה שחידדת את אומנות התנועה השקטה שלה והתנועה, ואת אומנות המאקב והאזנה של התלמידה התורנית.

יתכן שחלק מהתלמידות היו נוטרות לה אילולי סאנגו הייתה מבהירה שהיא לא תלמידה רגילה שלה והיא לא תירש את הדוג'ו.

כאשר הייתה 16 הגיעה לדוג'ו קאגורה ואיתגרה את סינדר, סינדר מצעה את זה משעשע והסכימה לאתגר.
קאגורה הראתה שליטה טובה ביכולת כישוף האש שלה וסיגנון הלחימה שלה (החלטה שלך איזה) אך שילוב כוחות האש הנעלים של סינדר ותכניקת ההגנה שלה איפשו לסינדר לחסום את מתקפותיה, היא מצעה את זה אתגר משעשע וחסמה את חמשת המהלכים השונים של קאגורה בעמצעות קסמי אש והגנה, אך במהלך השישי התקפתה של קאגורה חדרה את הגנותיה וחתכה חלק משערה, סינדר בזעמה שילחה פיצוץ שפגע בקאגורה והפיל אותה לרצפה, החלק האחרון של התבוסה של הגיעה בצורת השפלה כאשר סינדר שלחה בשערה אש והשעירה אותה קרחת.
בשלב הזה דרקון נחת בחצר הדוג'ו ועליו רכב נארוקו, הוא נזף בביתו הצעירה והוכיח אותה על ההפסד המשפיל, פניה של קאגורה גילו ללא ספק שזו לא הפעם הראשונה שהיא משפילה את ראשה ומהנהנת בדממה ובושה.
ואז הוא פנה לדבר עם סינדר... וחמק מהמכת האיקונית של סאנגו לכיוון צאוורו, אחרי ברכת השלום הלבבית נחנסו שניהם לוויכח לוהט ועצבני.
סינדר לאזוכרת על מה היה הוויכוח ומה בדיוק היו דברי התוכחה של קאגורה, ברגע שסשומארו נחת היא הביטה בו מוקסמת והתעלמה לחלוטין ממה שקרה סביבה, סשומארו שהיה אדיש ואף משועמם והחליט לשעשע את עצמו על ידי חידה לבת האנוש שהביטה בו בהתפעלות והחליט לחוד לה חידה "אימרי לי ילדה" הוא אמר בקול חזק שנשמע כמו להבות "היכן הערים ללא בתים, היער שומם מעצים והמים ריקים מדגים?" היא חשבה מעט וענתה "מפה" הדרקון השתעשע וסינדר החליטה להחזיר את הטובה "זנבי מראשית הזמן וחלקו אבד, גופי צומח בכל רגע ואין לדעת מה תהיה גדילתי?" הוא ענה בקילולות "ההיסטוריה".

בסופו של דבר נארוקו עזב בזעם ואיתו ביתו וסשומארו, באותו רגע היא ידעה שמעבר לרצונה של אמה שתתעלה היא על אביה היא רוצה להיות רוכבת דרקונים.

היום היה יום הולדתה ה19 ומוריה אמרו שאין להם עוד מה ללמד אותה בשלב הזה, היא עזבה את ביטה אם סוס ורכושה במטרה להפוך להיות רוכבת דרקונים.

הערות לשינויים: כוח הקסם הוא היכולת החזקה ביותר שלה והעיקרית, שאר הדברים נחלשים במטרה לתמוך בו (כך שאם זו בחירה בין נכניקת ההגנה לבין הקסם הקסם מנצח).

כרגע הדמות יוצאת למצוא דרקון ולכבול אותו, זה המטרה שלה לעת אתה.
 
אלישע
מעולה. סינדר עוד לא מכשפה גדולה ולכן לשם כבילת דרקון כנראה תלך להתלמד אצל מכשף, מה שיכול להיות מעניין, או שתנסה למצוא גוזל ולהתחבר איתו במקום לכבול אותו - מה שיהיה מעניין עוד יותר.
אני מניח שסינדר עקרה, אחרת היא מזמן היתה אמא לממזר או שניים.
צבי הים הם בגודל אי יחסית קטן - הגדול ביותר הוא בגודל רודוס.

הערה בנוגע לדרקונים - רוב דרקוני הרכיבה הם בגודל סוס גדול עד פיל או שניים. סשומארו הוא בגודל פיל וחצי בערך, קצת יותר גדול מלוויתן קטלן. הדרקון הגדול ביותר החי הוא ''נגרו טורורו'' או האימה השחורה, ששמו האמיתי לא ידוע. הוא גדול מעט יותר מלוויתן כחול, ורוכב עליו שר הדרקונים. עוד הערה - אין לה כוחות שקשורים לשמש כי היא לא כוהנת סול אינוויקטוס, אבל כן לאש ועשן.

כוחות:
- נשימת עשן
- חסינות לאש ולחום
- קשקשים פנימיים
- ירי פרצי אש ויצירת אש (בתכלס כשפות אש)
- יצירת פיצוצים מידיה (כמו המפציצולוג מאווטאר, רק מהידיים וחלש יותר)
- הפלצת עשן
- התעתקות לכל מקום בו בוערת אש.
כמובן שלכל כוח מחיר באנרגיה.
 
חזרה
Top