• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שער הצלמוות - עץ משחק (4/4) [מו''ד 4]

"תשחררו אותי, אין לנו זמן!" צורח הגובלין. אז הוא משתתק ומביט אחורה בבעתה - הגובלינים המתים מתחילים לקום באיטיות. הם לא מנסים אפילו להתקרב אליכם, הם נעים לכיוון היציאה, כאילו כוח גדול יותר מושך אותם - אתם יכולים להרגיש את הכוח הזה, שואב את הנשמות שלכם.
"הוא שייך לכנסייה, אימתנו את זה, אבל לא מופיע ברשימות שלהם. עוד סיבה לחשוד בו? או שאולי אתה בצד של האלף? תבחר צד - האלף או אנחנו." הוא משרבט משהו על הקלף שלמולו, מתוסכל.
 
"תודה, תודה, תודה!" הגובלין קורא כשאתם משחררים אותו - המפתח אכן התאים למנעול התא. "אני ספלאג, כבר אמרתי. אני אלך איתכם לכל מקום ואראה לכם את המלכודות! ששן ברזל יחזור רעב, אותי הוא לא ימצא!" הוא אומר. בינתיים הגובלינים הזומבים יוצאים אל מחוץ לחדר, לא מתעניינים בכם בכלל, פונים ימינה, מתגודדים מסביב לדלת הכפולה, לא יודעים איך לפתוח אותה בלי הוראה מפורשת. "הם הולכים, הם באו לקבל את שן ברזל! צורח ספלאג "בואו נצא מכאן!"
בערב, אפולו מחכה במגורי השומרים. ענפי העצים נעים להם ברוח הקרה, והשומרים ברובם נמצאים במיטתם. ראש המשמר לא מרוצה מזה שאפולו נמצא שם, אבל הוא יתמודד. יש שומר נוסף בשער הכניסה, מייק שמו, וגם הוא לא שש במיוחד לשהות בחברת אלף אפל בלילה, אבל זה יותר טוב מההולו. "אז למה אתה צד את ההולו? הוא כבר הרג יותר מדי אנשים... אני כבר הייתי בורח מפה מזמן אם הייתי חושב שהוא אחרי." הוא מתגרד בגזע העץ.
 
עיר
"ההולו הורג אנשים, מישהו צריך לעצור אותו, ואם יש לי את היכולת מה נותן לי את הזכות להשתמט מהמטלה הזו?" אפולו שואל ומתמטח "עשה את אשר אתה יכול, זה מה שאבא שלי נהג לומר לפני שצלל לסכנה בשביל להגן על אחרים... אבי החורג" הוא מוסיף למראה הגבה המורמת של השומר
 
"הם באים לקבל את שן ברזל, כי הוא חזר! הוא תמיד תמיד חוזר רעב!" הגובלין קורא בפאניקה, ואז עובר לדבר בטון מעט פחות צווחני: "המתים קמים ככה כל הזמן בלילה שהם מתים, בשבועות האחרונים. אתם תתרגלו." הגובלין מוביל אתכם במצודה, משתדל להימנע מהאל-מתים המשוטטים על סף התמוטטות עצבים, ומצליח בזה די יפה - האל מתים לא חכמים במיוחד וגם לא מביעים ענין גדול ביצורים חיים. לאט לאט הוא מוביל את החבורה בקומות הנמוכות של המצודה, לאור הלפיד שלקח מאייליניה, מחזיק פגיון בידו השנייה - הוא הצליח להגניב אותו לתא מתחת לאפם של השומרים. "ניסיתי לחפור איתו מנהרה, אבל האבן פה קשה מדי!" באחד המסדרונות אתם רואים זומבי אחד קורע לגזרים זומבי אחר, אוכל אותו בעודו "בחיים". בסופו של דבר אתם מגיעים אל "המקום הבטוח היחיד במצודה" לדברי הגובלין, שעוד רגע מתחרפן לגמרי - "זה הקבר של סר קגאן - המתים האחרים לא מתקרבים לפה, בגלל השומרים שנמצאים פה."
out
כמובן, כל עוד הגובלין איתכם אתם מוזמנים לשאול שאלות והוא יענה בשמחה.
"אביך החורג? ואיך לאלף אפל יש אב חורג?" הוא שואל בחשדנות.
 
עיר
"אבי החורג הוא אביר האל האחד, הלדרינד רינלוס. יתכן ששמעת עליו" אפולו אומר "בכל מקרה לפני 18 שנה הוא יצא בראש פשיטה על מחנה הובגובלינים שחטפו חלק מאנשי פסגת מפל והביס אותם" אפולו נאנח "הוא פינה את החיים וכאשר בה לקבור את המתים הוא גילה שפספס אחת, הוא הגיעה בדיוק כאשר היא ילדה ופרחה את נשמתה... הילד הנולד היה אני, הוא לקח אותי לביתו וגידל אותי כאילו אני אחד מבניו" אפולו מסיים ובפניו משתקפים געגועים הביתה "והוא חינך אותי לעשות את מה שנכון ולא להתנהג כמו הדרו הרגיל" אפולו מסיים "זה הסיפור שלי, מה הסיפור שלך?"
 
מצודה
"שומרים?" שואלת אלי. "אם יש שומרים, הם לא יעצרו גם אותנו?"
לאחר התמהמות קלה היא מוסיפה, "מה שכן, הקסם שלי לא משפיע על אל-מתים. הם חסינים לחפירות שלי, אז כדאי שנזהר. בכל מקרה תודה, גובלין-מה-שלא-יהיה-השם-שלך. איך נכנסים למקום המוגן שלך?"
 
"לא, הם אולי יעצרו אותנו מלצאת. אנחנו כבר בפנים. גם אם נפגוש את השומרים, הם יותר טובים משן ברזל, זה על בטוח." הוא אומר. המסדרון ממשיך עוד קצת בלי דלתות, מטה ומטה. עד שלבסוף אתם מגיעים לחדר מלא ארונות קבורה לא מעוטרים. "אם לא נפריע להם, הם אמורים לתת לנו לעבור בשקט." הוא מקווה.
out
ניצן, רק מציין: הקסם שלך כן משפיע על אל-מתים - למרבה ההפתעה, אל מתים ב4 לא חסינים לשום השפעות על התודעה.
"נולדתי בעיר כאן, והתגייסתי למשמר שלה עד שאצבור מספיק כסף כדי ללמוד קסם באקדמיה. השמירות האלה לא בשבילי, וגם האוכל לא משהו"
 
"לא, אבל הם מנסים. אולי סר קגאן יוכל לעצור אותם, אולי לא, השאלה היא אם אתם מספיק אמיצים להיכנס ולדבר איתו, כי אני לא מתקדם מפה עוד הרבה." הוא מוביל אתכם לדלת כפולה מעוטרת בכבדות באיורים של אבירים מביסים שדים ואל מתים. "זו הדלת לקברים של המתים, כאן אני לא נכנס יותר."
"לא"
 
ראליין בודק ומגשש, אך לא מוצא אף מלכודת, לא בדלת ולא במסדרון.
out
אתה יכול לקחת 20, אבל זה יקח זמן.
לא קורה כלום בלילה. ההולו לא מופיע, והשומר שותק גם הוא עד שהמשמרת מתחלפת. ואז אפולו מרגיש תחושת מחנק בגרון, כשלהקה של עורבים מתעופפת מעליו, משדרים תחושה של חוסר נוחות הולכת וגוברת ככל שהם מתקרבים. בין העורבים יש עורב אחד גדול יותר מהשאר, עם כנפיים עטויות טפרים ונוצות דלילות, שנע עם הלהקה יחד, מעורב בהם.
 
חזרה
Top