• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

פגישה
OUT
אוקי, זה נשמע לי הגיוני, כל עוד הוא לוקח אחוזים סבירים ומאפשר לנו "לרכוש" מחדש את החלק שלנו.
זו לפחות דעתי.

טאלין
OUT
האמת שהנחתי שאם נותנים לי משימה אומרים לי איפה לעשות אותה. אבל חקריה IT IS
in
טאלין מסתובב ברחובות ומנסה לאתר את המטרה, הינשוף שלו עף במעגלים בסיוע לחיפוש
META
חקירה 8+5=13
 
טאלין
OUT
נאמר לך שהיא סוחבת עגלה, כך שהיא יכולה להיות בכל מקום בעיר.

IN
אתה מסיק שהמקום הטוב ביותר להתחיל לחפש בו הוא רובע המסחר. אתה הולך בין הסוחרים השונים שחוזרים הביתה או בדרכם למסבאות השונות. חלקם אכן מכירים את מאקסיני, ואחרי כמה תשאולים וצפייה דרך הינשוף שלך אתה מגיע לאחת הכיכרות ההומות, שם אתה מוצא את מאקסיני עומדת בשעמום בצידי הדרך. היא סוסה מבוגרת וחומה, ועגלת עץ קשורה אל גבה. כשאתה מתקרב אליה היא פותחת את פיה ומתחילה לדבר בשפת הסחר, בקולה של גברת זקנה: "ערב טוב. מטבע כסף אחד עבור הסעה לכל מקום במי מצולות."

אוכל חינם
"אם להיות כנה, לא ראיתי אותה בשום מקום מאז שהיא המליצה עליך." סאווירה מושכת בכתפייה. "היא לא הייתה מתחזה, כן? אם יתגלה שהאישה הזאת הייתה תכסיס כדי שתתקבל למסדר, אתה עלול להיות בצרות צרורות." היא אומרת בחשדנות.

וירדו
הנזיר אומנם זקן אך הוא עדיין קל רגליים. הוא חוסם אותך בידיו, ובו זמנית מכניס רגל אל בין רגליך, בועט הצידה ומפיל אותך על גבך. "קום, נסה שוב עד שתצליח!" הוא צועק עליך ועובר לתנוחה הגנתית שוב.
 
שהמתנו
אוכל חינם יותר נראה סקרן ממבוהל. "מתחזה? מעניין. למה שמישהי תטרח להמליץ עלי? רוב האנשים שמכירים אותי, בעיקר צועקים עלי לא לגעת להם בדברים.." הוא מניד בזנבו בתהיה.
"מעניין. אז... עוד משהו שאני צריך לדעת על המסדר שלנו? אולי גיבורים ראויים לציון?"
 
The Traveler אמר/ה:
אאוליס
"מגיע הישר לנקודה. אני אוהבת את זה." אתה שומע לפתע קול נשי אומר. הקול מצחקק, אבל אתה לא רואה אף אחד סביבך מדבר. "הו, כמה חצוף מצידי," אומר חצי-האלף. "הרשה לי להציג את ג'ריית' פאלקון, נבחרתה של מיאליקי מלכת היערות, ובעלת האחוזה שאתה רואה לפניך." הוא מחווה לאוויר, אך אתה עדיין לא רואה אף אחד. "אל תבהל מקולי חסר הגוף, סייר יקר. אני לא נמצאת כאן כרגע - טוב, לא בדיוק. בתור דמי-אלה, אני מתממשת בפני בני התמותה בצורה... מעט מוזרה. זאת אחת מהיכולות בהן מיאליקי בירכה אותי." קול האישה אומר. אתה נזכר שאלפים רבים בשבט שלך העריצו את מיאליקי כפטרונית היערות ואדונית הסתיו. "אני יכולה להרגיש את הזאבים שלך, הפרא שלהם לכוד בין קירות העיר, והם רעבים לציד. אני יכולה לפתוח עבורם שער אל חורש חדי-הקרן, המישור השמימי של מיאליקי, כאן הם יוכלו לרוץ ולצוד בחופשיות. אברך אותך כך שתוכל לזמן אותם חזרה אל עולם בני התמותה בכל שלב שתרצה." הדמי-אלה מציעה.
IN
"מיאליקי... לא שמעתי את השם הזה זמן רב, מאז שעזבתי את הטבע" אומר אאוליס, אבל לא הנאה, אלא בחשדנות ברורה.
"הם זקוקים לאימון בעולם האמתי, אני לא יודע איזה חיות נמצאות בחורש שלך, אבל הם צריכים ללמוד לשרוד בכול תנאי. מה שכן, חורש שכזה הוא יותר ממה שאני יכול לספק להם רוב הזמן, כך שזו הצעה טובה".

"אבל אני לא אוהב להיות חייב ליותר מידי זמן. אני רוצה לשמוע כרגע מה הארגון שלכם עושה בעיר, ומה אתם הולכים לדרוש ממני" אומר אלף הפרא, בעודו עוקב אחרי כול תנועה מסביבו, כאילו מחפש את הנוכחות של ג'ריית' בעיניו.
 
הולבר
מפלצת זה יותר טוב מכלום, אך הולבר לא בטוח כמה מפלצת עירונית תרשים את הלורד הירוק. "למה זה חייב להיות בביוב!?" הולבר מתלונן, עדיין לא בטוח שהוא שטף את עצמו מספיק אחרי הפעם האחרונה, מה שנותן לארידריאה פתח מספיק גדול כדי לפגוע בזרועו. "את במקרה יודעת קצת יותר פרטים?" הולבר שואל לאחר שהוא משפשף את זרועו הפגועה ומסמן לארידריאה לחזור לקרב.

פגישה
"זה עדיין משאיר אותנו עם כמה חדרים פנויים," הולבר מתחיל להתמקח "ושנינו יודעים שלכמה מהציידים הוותיקים של המשפחה יש משפחות שחלקם ישמחו לעבוד ולגור בפונדק, אז למה שלא תוותר על כמה אחוזים כדי לחזק את הנאמנות שלהם?"

--
למרות שהולבר חושב שאאוליס תמים מדי ושהוא כנראה לא ראה אף פעם את ההימורים שמתנהלים על הקרבות הללו וכמה חיות טובות הולכות לאיבוד כדי לשעשע את הקהל, הוא אומר: "אם כך תזכיר לי בערב ואני אקח אתכם למקום."
 
אוכל-חינם
"בוודאי שמעת על אונת'אר פרום, אביר קודש אדיר. הוא המייצג שלנו במועצת העיר." היא אומרת בכבוד. "אני בטוחה שככל שתתקדם במסדר, תוכל להכיר אנשים משפיעים וגיבורים אדירים - אך קודם לכן, עליך להוכיח את נאמנותך אלינו."

טאלין
הסוסה הזקנה מחווה לך עם צאוורה לעלות לעגלה. היא לוקחת אותך למקום פחות הומה. "אם אתה הרפר, תוכיח לי. ואל תראה לי את התליון שלכם, אפשר לקנות מזוייפים כאלה בשוק." אתה חוזר על קוד ההרפרים, ומאקסיני נוחרת בעייפות. "טוב ויפה. אספר לך מה גיליתי. שלשום, הסעתי חצי אלף ואת שומרת הראש שלו, חצי אורקית. לקחתי אותם מאחת הכיכרות אל הפורטל המפהק. הם דיברו על שכירת מרגלים עבור מציאת מקומות המחבוא של גילדת הקזאנאת'אר בעיר. אם אתה זקוק לתיאור שלהם, אנסה לאמץ את זכרוני - חצי האלף היה צעיר ושזוף, לבוש בבגדים יפים, שיערו ארוך בצבע החיטה. חצי האורקית גם היא צעירה, נראית כבריונית עם הרבה שרירים ופחות שכל, עורה אפרפר ושיערה שחור וארוך."

OUT
די חריג.

אאוליס
"אנחנו נלחמים באיומים על העיר, הן בתוכה והן מבחוצה לה." אומר חצי האלף בחיוך רגוע. "במידה ותסכים להצטרף אל שורותינו, אתה תפעל כסוכן עצמאי בשטח ותשלים משימות היחזקו את הביטחון והסדר הטבעי בעיר. איננו מצפים לנאמנות מוחלטת, אלא רק לסימפתיה כלפי המטרה הכללית. אם תזדקק לתמיכה כספית, או כל תמיכה אחרת, נשמך לתגמל אותך כראוי על שירותיך."

וירדו
הפעם, הנזיר הזקן עושה תנועה לא נכונה, ואתה מצליח לזנק עליו ולהפיל אותו לרצפה. "טוב ויפה." הוא אומר בעודו קם, מנער את האבק מגלימותיו. "להפיל איש זקן זה לא הישג מרשים, אך לעמוד על שלך זה כן. זכור תמיד לא לתת לאף אדם לשלוט בך. חזור אל גבירתך. מסור לה שזה המידע אותו היא מחפשת: אחיו התאום של הרשע מסתיר את פניו, לעת עתה. צפי שעובדה זו תשתנה לפני סוף החורף." הוא מתיישב שוב בתנוחת מדיטציה ועוצם את עיניו. "כעת, לך. עזוב אדם זקן לבדידותו בראש ההר."

הולבר
"מצטערת, האנשים מגילדת מנקי הרחובות לא בדיוק תיארו את המפלצת לפרטי פרטים. אם היא יצאה מהביוב זה יכול להיות כל דבר, מעכברוש ענק ועד אוטיוג. אני חושבת שיש שני ציידים פנויים שתוכל לקחת איתך אם תקח את המשימה - או שאולי תשכנע כמה מהחברים החדשים שלך להצטרף." היא מתחילה להתנשף ולהזיע. "אם כבר מדברים על החברים החדשים שלך, איפה היית בשבועות האחרונים? אתה כמעט לא מגיע הביתה."

פגישה
"זאת בהחלט הצעה מעניינת. אך האם ישארו מספיק חדרים להשכיר לעוברים והשבים המעוניינים ללון בפונדק?" הוא שואל.
 
טאלין
"אני מבין," אומר טאלין, רושם לעצמו את הפרטים. "תוכלי לקחת אותי לפורטל המפהק?" הוא שואל. מקווה להמשיך למצוא מידע שם.

פגישה
"אני מאמין שנוכל להגיע להסדר", אומר טאלין, "כל עוד הם לא מצפים לחדרי יוקרה איכותיים, אני מניח שנוכל להקצות להם חדרים."
 
פגישה
אישוני הסיכה של אוכל חינם נעו בין המשוחחים, עוקבות ולומדות

שהמתנו
"כמובן! יאפרראו! ששארס תיתן ל רק עונג! לא אאכזב אתכם!" מברך אותה ונפרד לשלום.
(אפשר להריץ, רק אשנה קסמים שהוא מכין)
 
הולבר
"הייתי כאן אתמול!" הולבר ממהר למחות, זוכר היטב את הוויכוח עם אביו על מה יעשו עם האחוזה, "וחוץ מזה, גם את יכולה לבוא לבקר ולראות את האחוזה במצב מרופט שקיבלנו מוולו והתיקונים שאנחנו מוצאים עליהם את זמננו..."
"בכל מקרה, תודה על המידע ואני חושב שאדבר עם אבא אחרי שנסיים עם האימון." הולבר אומר לארידריאה מנסה לנצל את עייפותה כדי להצליח לפגוע בה לפחות פעם אחת לפני שהם מסיימים.

OUT:
"אוטיוג"?
פגישה
"אכן, אבל אתה עוזר לנו בתשלום על השיפוץ ולכן אם תרצה להשקיע קצת יותר בחדרים אני לא חושב שנתנגד." הולבר מחזק את דבריו של טאלין.

OUT:
רגע, זה פונדק או מסבאה?

עריכה:
הולבר ואאוליס
בערב הולבר לוקח את אאוליס לאחד מבתי המרזח ברובע הנמל ובלי להתעכב הרבה זמן בחדר הראשי המלא מלחים שיכורים הוא פונה אל עבר גרם מדרגות צדדי המוביל אל המרתף. עוד לפני שהם נכנסים למרתף הם יכולים לשמוע את הרעש, ההמולה וצעקות העידוד הבוקעים ממנו וכשהם נכנסים הרעש מתחזק כשהם מספיקים לראות בחלל המרכזי של החדר פנתר הקורע את אחד הרגליים של העכביש הענק שמולו.
"זה המקום, אני אתן לך כמה דקות להתרשם מהסביבה לפני שאני אקח אותך לאיש המתאים." הולבר אומר לאאואליס.
 
IN
אאוליס נכנס פנימה, ובעודם הולכים הוא פשוט דוחף מעליו שיכור שרוכן לכיוונו. כאשר הם מגיעים אל הזירה, הוא מסתכל על הפנתר שקורע את העכביש הענקי. הוא פראי, אין ספק, הוא מסתכל כיצד הקרב ממשיך. מהמיקום שלו עומד, העיניים שלו פוגשות את העיניים של הפנתר לרגע, והוא בוחן את הפראות שבו- נותן לפנתר לבחון את הפראות שלו בחזרה, כמעט כמבט של קריאת תיגר.
 
טאלין
הסוסה הזקנה מהנהנת בשקט, ומסתובבת לכיוון הרובע הצפוני. בדרככם, מטר קל מתחיל לרדת ומרטיב את בגדיך. אתם עוברים ליד "תופס האלים", אחד מהפסלים המהלכים של מי-מצולות - כשמונה פסלים עצומים, שהאגדה אומרת שמסוגלים לקום לתחייה ולהגן על העיר במקרה הצורך. פסל זה נראה כדמוי אדם כביר המשיט את ידו השמיימה ואוחז בכדור אבן ענק.
לבסוף, אתה מגיע אל הפונדק המפהק, ומאקסיני מורידה אותך. ללא מילים, היא מסתובבת וחוזרת לצעוד לכיוון השוק. אתה נכנס לפונדק, ונהנה מהחום והיובש שהבמנה מציע - הוא נראה רועש וגועש כתמיד. מה תרצה לעשות?

וירדו
עם רגליך הכאובות אתה בקושי מצליח לעלות במדרגות המגדל, אך לבסוף מגיע לחדרה של המטה השחור - ספרייה עגולה גדולה עם עשרות ספרים תחומים בין מדפי עץ. אתה מוסר לה את המידע שקיבלת והיא רושמת אותו לעצמה. "מעניין. האלם תמיד נהג לדבר בחידות. בכל מקרה, עבודה טובה, וירדו סמית'סון. הנה התשלום שלך על המשימה." היא מחייכת ומניחה שקיק מטבעות על השולחן. "אקרא לך בקרוב למשימות נוספות. משוחרר."

OUT
קיבלת 15 מ"ז, והחבורה קיבלה +1 מוניטין עם כוח אפור.
בזמן שאנחנו מחכים לאחרים לסיים את המשימות שלהם, אתה מוזמן לחכות, או לעשות כל דבר שעולה לך לראש. אם אין לך משהו שאתה רוצה לעשות ואתה מתחיל להרגיש משועמם, שלח לי הודעה ואני אאלתר עבורך משהו בשמחה

אוכל חינם
אתה מגיע לרובע השדה בשעות בוקר, לאחר הליכה לא קצרה ברחובות העיר. רובע זה הוא החדש ביותר בעיר, הבתים בו רעננים, ואתה רואה אזרחים צעירים רבים בדרכם לעבודותיהם השונות. עיניך החתוליות תרות אחר קרבות או חברי כנופייה. אתה נכנס לאחד הרחובות הצרים בין הבתים - הוא ריק כמעט לגמרי, מלבד שני אנשים. בזריזות אתה מזנק אל אחת הסמטאות הקרובות ומתצפת עליהם. שניהם לובשים גלימות עם ברדסים שחורים, כך שאינך רואה את פניהם, והם נראים שקועים בשיחה. לפתע, מצדו השני של הרחוב, מתקרבים אליהם שתי דמויות אחרות - בן אנוש ובת מחצית - ושולפים את נשקיהם. נראה שהשניים בגלימות השחורות עוד לא שמו לב אליהם.

אאוליס
"מצויין. אתן לך את משימתך הראשונה כבר עכשיו." הוא אומר. "דחליל שהתעורר לחיים על ידי קסם אפל משליט טרור בחוות שמחוץ לעיר. הוא רצח חיות משק, רדף אחרי סוסים והפחיד את החוואים. אף אחד עוד לא נהרג כתוצאה מהיצור הנורא, אז משמר העיר מתמהמהים ולא שולחים אנשים לטפל בנושא. משימתך היא למצוא את הדחליל ולהשמיד אותו לפני שיגרם נזק נוסף."

הולבר
OUT
https://forgottenrealms.fandom.com/wiki/Otyugh

IN
אתה מכה את ארידריאה פעם אחת בחינניות, ומרוב עייפות היא נופלת על הקרקע. היא מצחקקת בעוד אתה עוזר לה לקום, ונפרדת ממך לשלום.
אתה עולה אל משרדו של אביך. הוא עדיין יושב בשולחנו מול הניירת, באותה תנוחה בה עזבת אותו אתמול - כאילו מעולם לא קם מהכסא. "בני היקר, חזרת מוקדם." הוא אומר בלי להרים את מבטו אליך. "איך אפשר לעזור לך?".

פגישה
OUT
בעיקרון, המבנה בנוי כבית משתה בקומה התחתונה, ומעליו ה"אחוזה" שהיא בית של שתי קומות ועליית גג. תוכלו לבחור אם לפתוח מסבאה רגילה, או פונדק, ובכך להשכיר את חדרי הבית לאורחי הפונדק. כך או כך, תזכרו שלאאוליס, אוכל חינם ווירדו אין כרגע מקום קבוע לישון בו, לכן ייתכן כי גם הם יצטרכו חדרים (ואולי גם טאלין? האם יש לך חדר בעיר או שחיית בפונדקים מאז שהגעת?). יש בדרייב איור של האחוזה (הוספתי קישור בעמוד הראשון), אז אני מציעה שתסתכלו שם שוב ותחליטו על חלוקת החדרים ביניכם ואז תראו למי אתם רוצים להשכיר את החדרים הנותרים, אם בכלל.

הולבר ואאוליס
הפנתר מביט מבט ארוך על אאוליס, בוחן אותו בשקט בעודו מתנשף, אך מסיט את מבטו במהירות כאשר שני אנשים דוחפים חיה אחרת אל תוך הזירה ומשחררים אותה מהחבלים - דורבן ענק בגודל של זאב, המיילל בזעם בעוד הפנתר מתקשה לנשוך אותו בזכות קוציו. הקהל ממשיך לצהול, בעוד השניים גוררים את גופתו של העכביש.
הולבר לוקח את אאוליס לחדר צדדי, שם הם מוצאים ננס היושב על חבית ועסוק בלעשן משהו מתוך מקטרתו. שערו של הננס סגול ופרוע לחלוטין, עיניו אדומות מעשן המקטורת, בגדיו מרופטים וקרועים. "פיינאולד הצעיר! לא זכור לי שהזמנתי מפלצות חדשות בימים האחרונים, אה?" הוא אומר בקולו הצווחני. הולבר - זהו אורפיפ "נגוע-החיה", הבעלים של זירת הקרבות הלא חוקית הזאת.
 
שהמתנו
אאוטL במקום ברכה, פקודה,
אין:
אוכל חינם מניף את סמלה של שארס, עיניו זורחות בסגול-אדום, מתקרב בחיוך רחב. "בשמה של שארס, לא צריך צעצועים חדים כדי לחגוג ולשמוח!" קורא בקול מהדהד ורועם, עומד בין שתי הזוגות.

אאוט: ת'אומרארגיה
 
חזרה
Top