• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שער הצלמוות - עץ משחק (4/4) [מו''ד 4]

"ספלאג, קוראים לי. אותי הם כאן שמים כדי לאכול אותי חי! בארלוגן יתן אותי לשן ברזל כי אני לא עשיתי את הפקודות כמו שצריך! אני אגלה לכם למה האלף מבוקש אם תשחררו אותי!"
אתה גם מניח שיש חלון ושאפולו מכיר נתיבי בריחה והסתתרות. בעוד שהראשונה נכונה בהחלט, אתה שוכח שהוא כאן בעיר בערך יומיים, מצד שני זה לא כזה קשה להתחבא.
in
"אולי איתך הוא היה בחלק מהרציחות, איתי הוא לא היה. בכל מקרה, למה אתה ממשיך להעמיד פנים שאתה בצד של העיירה? אין פה אף א-אחד." שואל השומר, לוקח גרזן מוט מהקיר. "כן יש פה מיש-הו להרוג?" הוא קורא בשקט.
 
עיר
מצחו של אפולו מתקמט את מצחו העודו נצמד לחלון עם גבו ושולף את הפגיון בתנוחת התגוננות, הוא לא בטוח אם השומר יצא מדעתו מנסה לרמוז לו משהו (שיש נוכחות נסתרת בחדר למשל) נשלט או פשוט חושד באפולו, עקבכך הוא מחזיק את הפגיון בתנוחת התגוננות כללית ולא בתנוחה המביעה בפירוש שהוא מתגונן מפני ראש המשמר או מוכן לתקוף אותו, הוא די לחוץ.
"אני בצד של העיירה, ואתה מוכן להחזיר את זה למקום? זה לא ממש מתאים לשיחה הזו" אפולו דרוך והפרצוף שלו מראה שהוא בבירור מבולבל מהתנהגות השומר.
הוא שואל "מה גורם לך לחשובשאני נגד העיירה? מעבר לכך שאני שחור"
 
עיר
הפרצוף של אפולו עובר להקלה והוא מחזיר את הפגיון למקומו, אך ידו נשארת קרובה עליו לכל מקרה, קרב כנראה יגרום יותר נזק מתועלת אבל כדי להיות זהיר, אפולו מתחיל לדבר בטון שקט "עד כמה שאני יודע אין כאן אף אחד, אילה אם אתה הצלחת לאתר משהו כאן ואז גם אני מודאג, אני מקווה שההולו לא בסביבה" אפולו מסתכל עליו "אפרורו ההולו, הלחצתה אותי לשניה, חשבתי שהוא השתלת עליך מוחית או משהו וסגרת את הדלת בשביל להרוג אותי בלי שאף אחד ידע..." אפולו נאנח "באשר לסיבה שלך, מעגל הרונות הזה אמור להגן על הכפר" אפולו מסתכל עליו "בוא נוריד את הנשקים ונדבר בצורה תרבותית, אני יכול להביא את שאר אילו שהלכו איתי להיפטר משן ברזל כעדות, אבל אתה עדיין לא אמרת לי מה הגורם לחשד באלף ממלך תחילה, ואתה יכול לשלוח את האשף לבדוק את המעגל ולבדות את מטרתו".
 
"מאיפה אתה מביא את הרעיון הזה? אז למה סידרת את הרונות כל כך יפה?" הוא מוריד את הנשק, אחרי שאין אף אחד בחדר. "ולמה שההולו יתשלט עלינו? גם אם הוא היה יכול לעשות את זה, למה לו? אנחנו באותו צד והכל. המטרה שלנו היא להגן על המקום פה כשהשער ייפתח, אין סיבה להחזיק את המשמר שרק יפריע לנו לבסס את השליטה. אבל למה לא עצרת אותם כשנלחמתם בשן ברזל? היינו יכולים לגמור אותם ודי. לא נורא, לפחות השגנו את הציור של האלף." הוא מתיישב על כיסא "אנחנו מתעסקים עם מטומטמים כל הזמן, אתה נראה לנו חכם יותר ממה שאתה מנסה להיראות, ואנחנו מאוד מעריכים את שיתוף הפעולה שלך, אבל לתת לשן ברזל למות? מה הסיבה לזה?"
 
מצודה בלי סיגפריד
ראליין מתקרב אל הגובלין, ושואל "אז אמור לי ספלאג, מה עשית שנכנסת לכאן? מי זה בארלוגן? ומי זה שן-ברזל? ולמה יש תמונה שלי על הקיר? אחרי שתענה על כל השאלות שלנו נשקול לשחרר אותך."
לאחר מכן הוא פונה לת'אליסרה: "איפה סיגפריד?"

OUT
מזכיר שיש לי 14 הבחנה פסיבית, אמור אם אני צריך לגלגל.
 
מצודה
"שאלה טובה. אלי, תהיי ילדה טובה ותקראי לחברנו הלוחם חסר המורא חזרה." היא אומרת לאלי, ובנתיים מתחילה לחפש על גופות הגובלינים ובחדר כל דבר שימושי.
אלי יוצאת מהמצודה וקוראת לסיגפריד לחזור, אומרת לו שהקרב נגמר.
 
"אגריד צייר את התמונה שלך, שן ברזל הוא הבוס ובארלוגן הוא הבוס בוס! תשחררו אותי בבקשה" הגובלין צועק "אני אספר לכם הכל למה הם רוצים לפתוח את השער אבל שאנחנו לא נדע מזה ולמה הם מסתובבים והורגים את כולם! אני אספר מה שאני יודע!" הוא זורק את עצמו על הרצפה "אבל רק תוציאו אותי מכאן לפני ששן ברזל יחזור! הוא תמיד חוזר רעב!"
תאסלירה מוצאת מפתח בכיסים של אחד הגובלינים.
 
אפולו
אפולו נאנח ומתיישב גם הוא "כמו שכבר אמרתי זה מעגל הגנה, אבל אני אפרק אותו במידה ואתה לא מאמין לי או לא רוצה להסתכן, זו בעצם הסיבה שעשיתי את זה בסתר ממלך תחילה, אנשים נוהגים להיות חשדניים כשמדובר בקסם, אל אחת כמה וכמה כאשר הקוסם לא נעים לעין" אפולו מסתכל עליו "באשר להולו, ידוע שמספר קטן של פרטים באוכלוסייה בשלהם מחזיק ביכולת שליטה מוחית ואתה התנהגת קצת מוזר מה שגרם לי לחשוד, למעשה אני בסביבה בשביל לחסל את ההולו הזה, עם נשבור את המסכה שלו הוא אמור להיעלם לתמיד" אפולו נשען בכסאו "באשר לסיבה להשתלט עלינו... רוב ההולים מפתחים גירסה זו או אחרת של סדיזם אוהבים לעשות דברים מעוותים גם אם לא תמיד הגיוניים" אפולו מסתכל עליו "ולמי אתה מתכוון כאשר אתה אומר "אותם"? אני וסגפריד (הבחור שהתלווה עלי בדרך לכאן) צעדנו למערת הקובולדים בשביל להציל את המשלחת של האלפים שבאו לדבר עם הלורד על שיתוף פעולה בשביל להיפטר מהגובלינים שתוקפים את דרך המלך ובראשם שן ברזל, ניקינו את המערה מקובולדים ותנקלנו בקבוצה ששלכתם לפני כן למערה והם הביאו אתם אחד מחברי המשלחת ואת ראליין, לפי הבנתי הוא היה אסיר במערה והם חילצו אותו, חיסלנו שם הולו והצלנו סך הכל שתי חברי משלחת שהחליטו לחזור הביתה עם המתים שלהם, ראליין שאני לא בטוח במאה אחוז מה הקשר שלו למשלחת החליט להתלוות עלינו" אפולו נאנח "לפני שנפגשנו מהם איתרנו את שם ברזל בהמשך הדרך, נלחמנו בוא ואני קיוויתי ללכוד אותו בחיים בשביל לתחקר אותו, למרבה הצער שאר חברי הקבוצה היו מעט להותים מדי והוא נהרג, ראליין ושם ברזל נלחמו זה בזה ואם הוא היה בוגד מחליט לחשוף את הפרצוף שלו באותו הרגע ולתקוף אותנו כנראה הינו מסיימים בתור הארוחה של שן ברזל..." אפולו מסתכל עליו "ובזמן שכל המהומות האילו קראו ראליין היה עם הקבוצה, כך שאין סיכוי שהוא הרוצח, ואחת מחברות הקבוצה נלחמה בהולו לפני שעזבה את העיירה איתי ועם בן הלוויה שלי, כרגע הקבוצה נמצאת במצודה, מנסה להגיע לשער בשביל לסגור אותו, אני חזרתי בשביל להיפטר מההולו ואז לחזור לשם" אפולו נשען לאחור "אני לא נגדך, אין לי שום סיבה להיות נגדך ואם הייתי רוצה אותכם מתים הייתי שלוח את ההולו אחריך ואחרי הלורד ושן ברזל עדיין היה בין החיים, אני לא יכול להרוויח שום דבר מהמצב ששמעתי את עצמי בוא במידה והייתי נגדך" אפולו מסתכל עליו "סיפרתי לך את הצד שלי, תורך לספר את שלך, מה הסיבה שאתה חושב בראליין? זה נראה את אקראי ומוסר בהתחשב בהולו בסביבה, או שאולי אתה מאמין שהוא זימן את ההולו? חייבת להיות סיבה לכך שאתה חושד בוא... אני עדיין יכול לדאוג שהקבוצה תסגיר אותו לידך אבל אני רוצה חקירה הוגנת ולא מכורה בשביל לבדוק אם הוא באמת הרוצח".
אפולו חשף את כל הקלפים שלו מלבד הקלף הסודי של האלף הנקרומנסר שבנתיים קירבה עליו עשויה להביא יותר נזק מתועלת, בנוסף בנתיים נראה לאפולו שהאלף הזה בצד שלהם, לא כל נקרומנסר מעוניין להרוג את כל העולם.
בכל מקרה הוא מקווה שהכנות שלו תשכנע את ראש המשמר והם יוכלו לפעול בשיתוף פעולה.
 
"אתם תוציאו אותי לפני זה! עכשיו כששן ברזל מת הוא יחזור רעב יותררר! מי שמת חוזר תמיד רעב!" הוא מטלטל את הסורגים בפאניקה. הוא כבר לא ימסור שום מידע לפני שהוא בחוץ.
"כן, אפילו טיפש יכול להבין את כל זה. אבל זה לא יעזור לך לבקש חקירה הוגנת, כולם אומרים שהם חוקרים הוגן, למה שאצלנו זה יהיה שונה? אם כי המשמר הוא הקרבן כאן, ולכן מעוניין בחקירת אמת..." הוא מוציא בקבוק מהחגורה שלו, מציע לאפולו כוס. "היין של בלטור מעולה, כדאי לך לטעום ממנו, אחרי הרציחות האלה אין לי מה לעשות עם המלאי. ואם אתה רוצה לשלוח אחרי את ההולו, אתה מוזמן. אתה יודע את השם שלו אולי? מה, אתה לא יודע?" הוא צוחק, משרבט משהו בזמן שאפולו שותה. "כמו שחשבתי, אין לך את היכולת לקרוא לשום דבר. אתה סתם אלף אפל קטן שמאיים, אבל למה שאני לא אעצור אותך כאן ועכשיו רק ליתר ביטחון?"
 
עיר
אפולו נאנח ומשפשף את עניו בתסכול "אני לא מאים אליך, אמרתי שאם היתי נגדך לא הייתי בא לכן ממלך תחילה ושולח עליך את הה-ולו, הנקודה שלי היא שאני לא מעוניין לה-רוג אף אחד מלבד הה-ולו, וגם זה לא בדיוק נחשב בהתחשב בבכך שהוא כבר מ-ת" אפולו לו-גם מהכוס, הוא לא מוטרד באשר לר-על בהתחשב בכך שהמשמר יכול לה-רוג אותו בקלות "אני מנסה מתחילת השיחה הזו להסביר שאם הייתי נגדך הייתי נוקט במהלכים שונים ביותר, בתור התחלה הייתי משתף פעולה עם שן ברזל בשביל לר-צוח את הקבוצה מעלה אותה בא-וב ושולח מספר הוליהים לה-וריד אותך את הלו-רד ואת הא-שף של העיירה, בשלב הזה העיירה הייתה עיו-ורת וחס-רת א-ונים מה שהופך אותה לק-לה להש-מדה, הייתי שולח הולוהים לזר-וע בה פחד ומציב גובלינים וקובולדים מסביב לעיירה ללכוד את הבורחים ולח-סל אותם, אני מאמין שעם הטקטיקה הזו העיירה הייתה נופלת לכ-אוס ופ-שע וחשובה כמ-תה, והטקטיקה הזו הייתה לוקחת פחות מחודש" אופולו לוקח לגימה נוספת "בהתחשב בכך שיש כאן רק הולו אחד שתו-קף ללא סדר רגיל ושהרג-תי את שן ברזל אתה יכול להניח שאני בצד שלך ואני לא מא-יים עליך, לא בעל קשר להולוהים ומעוניין בדיוק כמוך להי-פטר מהם. אם הייתי נגדך הייתי חכם מספיק בשביל לא לחש--וף את עצמי או אפילו להניח רגל בעיירה הזו ממלך תחילה" אפולו גומר את כוס היין שלו "אז אחרי שהסברתי לך שאני לא מא-יים אליך אתה יכול בבקשה לענות לשאלה שלי? למה אתה חושב שראליין הוא ה-רוצח? כפי שאתה יודע אין לו ט-פרים"
אפולו מניח את הכ-וס על השולחן "וסיבה למה לא לכלו-א אותי? פשוט מאוד, אני בן ברית שלך לא אויב, אבל אם אתה לא מאמין לי אתה מוזמן לכל-וא אותי כאן ואחשב" אפולו משליך את שתי הס-כינים שלו על השולחן (עם הנדנים, לא בצורה של תק-יפה) ונשען לאחור "אני לא אתנ-גד. אם אל-חם בכך או גר-וע יותר אה-רוג אותך בטעות העיירה הזו תוש-מד על בטוח. וכפי שאמרתי מספר פעמים אני לא מע-וניין בכך"
 
מצודה
"מה אתם חושבים" שואל ראליין את האחרים, ואומר לגובלין "אם לא תספר לנו פשוט נשאיר אותך כאן ואז שן-ברזל יאכל אותך בוודאות. כבר חיסלנו אותו פעם אחת, נוכל לעשות זאת שוב. אין דבר שעומד בפני האל האחד, במיוחד לא אספסוף של גובלינים."
 
"אם היו לך כל הגובלינים האלה. בינתיים זה רק הולו אחד. ומי אמר שלא שיתפת פעולה עם שן ברזל והוא פישל? בשלושה ימים בך הכל ההולו עשה יותר מהצפוי. בטיעונים שך לא מחזיקים מים, רק אידיוט ישתכנע מהם להוריד את רמת החשד בך אפילו טיפ-טיפה." הוא מסתכל בכרזה שנושאת את פניו של ראליין, העיניים שלו נראות ממש כאילו הן מסתכלות על אפולו, וממשיך. "הבחור הזה הוא הרוצח, אין בכך ספק. הוא שייך לכנסייה של האל האחד, אבל קשה למצוא עליו מידע ברישומים שלהם - הוא כנראה עריק או משהו. אסור לתת לו להסתובב כאן חופשי."
out
ולמה המקפים האלה?
"אם ככה תשחרר אותי! אני אמרתי מספיק, ואתה תשחרר אותי ואז תדע על השאר" הגובלין מעז פניו "אבל אז בחיים לא תמצא את כל המלכודות! הא!" הוא חוזר לבכות, מפחד ששן ברזל יאכל אותו "הוא יחזור! תשחררו אותי ונברח! הוא יחזור רעב!" אלי מתבוננת בדיוקן של ראליין, נראה שהציור ממש דומה למקור. התא עצמו חסר מאפיינים ייחודיים, רק עפר על הרצפה, וסירחון מהעשן ל הלפיד שהיא נושאת.
 
עיר
in
אפולו נאנח "אם כך אתה מתעלם לחלוטין מהעובדה השלהולו יש טפרים, לראליין אין טפרים, והגופות נושאות סימני טפרים... אני פשוט לא מבין אותך... מה אתה מסתיר ממני? אין שום שמץ של ראייה שתומכת בתאוריה המגוחחת הזו, או לפחות אחת שאני רואה" אפולו נשען לאחור "אם תתן לי ראייה טובה לכך שהוא הרוצח אני יותר מאשמח לעזור לכם להביאו לחקירה, אם לא תיתן אחת ובהתחשב בכך שאתה מתעלם מראייה ברורה כל כך שמצביעה על חפותו... אני העדיף להימנה מכל העסק הזה ולחזור לצוד את ההולו, כלומר בהנחה שאני לא עומד לבלות את הלילה בתא" אפולו מסתכל עליו, על אף שהוא מנסה להסתיר את זה מעט אכזבה נחשפת על פרצופו והשלמה, זה לא יהיה הלילה הראשון שהוא יבלה בתא, המחשבה הזו גורמת לעיפות לנחות עליו... הוא קיווה שהוא לא יכיר את הכלא המקומי של העיירה הזו, ביחוד אחרי שהוא הציל אותה "אובכן?"
 
מבצר
"אולי פשוט נשחרר אותו? מקסימום נהרוג אותו, ראינו שזה לא בעיה בשבילנו. במקרה הטוב הוא יעזור לנו. כך או כך לא נצליח להוציא ממנו עוד משהו כל עוד הוא בתא שלו. הוא נראה די מסכן, ואם הגובלינים כלאו אותו כנראה שהוא בעצם בצד שלנו. אז לדעתי נשחרר אותו, אין סיבה להשאיר אותו כלוא כאן."
 
חזרה
Top