• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הבדולח היוקד [מו''ד 4] (4/4), עץ משחק

IN
נראה כאילו סקי עדיין מגיב באיטיות מסויימת, אבל זה לא עוצר בו מלפעול. הוא מזיז את שרשרת הדקרים שלו בכבדות ומסרטט סימן מוזר באוויר. לאחר כמה רגעים, באוויר במקום בו סקיי שרטט את הסימן האוויר מבליח, ויוצאת ממנו רצועת אש שתופסת את האישה ומעבירה בה תחושה פתאומית של כאב מלובן
META
פעולה רגילה- נשק של להבה אסטראלית

נגד האישה (נגד תגובה)
התקפה: [dice:2a29u9]717660:0[/dice:2a29u9]

נזק (אש): [dice:2a29u9]717660:1[/dice:2a29u9]
והמטרה מקבלת 2- להתקפה עד סוף תורי הבא.
הנשק נשאר במשבצת שלי עד סוף תורי הבא.
פעולת תנועה- הליכה ל F3
 
האישה מתחמקת מהתקפתו של דורן, אבל נלכדת ברצועת הלהבה הצורבת של סקיי. היא מתגלגלת ימינה ושמאלה על הקרקע, מנסה לכבות את הלהבות, ואז תפלץ הירח נכנס לפעולה. הוא שולח טופר אחד לכיוונו של דורן ומרחיק אותו לאחור, ובזרועו השניה הוא אוחז באישה-אוטומטונית השכובה על הרצפה. לאחר מכן, בזינוק אלגנטי, מתפתל סביב התקפותיו של דורן, הוא מניף את עצמו באוויר ונוחת על יד מיטת הניסוי, מסתחרר במקומו בעודו שומט את האישה על הרצפה ושולח מתקפת טופר נוספת לעבר ארכיון
Meta
פעולת תנועה-להרים את האישה
פעולה רגילה+פעולה חופשית-

מתקפת טופר (נגד דרג"ש) על דורן
התקפה
[dice:4k3m7]717700:0[/dice:4k3m7]
נזק
[dice:4k3m7]717700:1[/dice:4k3m7]
מזנק לE12 מבלי לעורר מזדמנת מדורן, שומט את האישה למצב שרוע, ומבצע התקפת טופר (נגד דרג"ש) על ארכיון
התקפה
[dice:4k3m7]717700:2[/dice:4k3m7]
נזק
[dice:4k3m7]717700:3[/dice:4k3m7]

מי שנפגע מההתקפה נופל שרוע
 
מאחר ואין לה את היכולת להגיע לעבר האישה, ביטארי קוראת לכוח שיש בה, כוח קסם ישן ועתיק, קרח מתכסה על להב האור שלה, קרח שחור ואפל, היא מכוונת אותה לעבר האישה, וקליע הקרח נורה קדימה, טס קדימה במהירות, חותך את האלפית בלהב קפוא ושחור
META
רסיס של חשיכה נגד האישה.
30 נגד קשיחות,
אם פגע
43 נזק קור, והאישה עיוורת (הצלה לסיום)

נתונים
כוחות יומיים מנוצלים - רסיס של חשיכה
כוחות התקלות מנוצלים - באר של אור
 
גופו של ארכיון מתנפץ לרסיסים, אשר נתקעים בעיניו ובגופו של התפלץ. גופו של ארכיון מופיע מספר מטרים הרחק משם, שרוט אך אינו שבור.

META
משתמש בכוח הגזע Shard Swarm. כל אויב סמוך לארכיון מעניק לו יתרון-קרבי עד סוף תורו הבא, והוא משתגר עד חצי מהירותו.
 
האלף ממשיך למלמל את מילות הלחש שלו, בעוד הערפל ממשיך לגדול ולגדול, מתנפח ומתערבל בחלל החדר, מערפל את ראייתם של אילו שבתוכו. עם זאת, ברור שזימון הערפל מחליש אותו, וככל שהערפילים מתפרשים יותר, כך הם נעשים דקיקים יותר, ונדמה לכם שאתם יכולים לשמוע אותו משתעל. האישה מתחילה להתרומם, אבל קליעי הקרח פוגעים ישירות בעיני הגביש שלה, שולחים אותה מייללת וזועקת אל הרצפה. היא מנסה להתרומם בכל זאת, ומזנקת בעיוורון לכיוון המקום האחרון שבו ראתה את יריביה, משספת בטפריה לכל עבר עד שהיא נתקלת חזיתית במישהו. המישהו המדובר הוא סקיי, והיא שואגת בשמחה אכזרית בעוד טפריה משסעים את עורו, מנסים ללכוד אותו.
meta
אלף-מרחיב את "אל נבכי הזמן". הערפל תוקף נגד רצון כל מי שמתחיל את תורו בערפל או נע לתוכו. בכישלון, המטרה מתעוורת (הצלה לסיום או עד סוף תורו הבא של האלף, המוקדם משניהם)
התקפה (נגד רצון)
[dice:1aegsx9]717796:0[/dice:1aegsx9]
דובה אוטומטונית-
פעולת תנועה-זזה לF12

פעולה רגילה-התקפה כפולה, נגד דרג"ש, על סקיי

התקפה 1
[dice:1aegsx9]717796:4[/dice:1aegsx9]
נזק 1
[dice:1aegsx9]717796:5[/dice:1aegsx9]
התקפה 2
[dice:1aegsx9]717796:6[/dice:1aegsx9]
נזק 2
[dice:1aegsx9]717796:7[/dice:1aegsx9]

אם שתי ההתקפות פגעו, מבצעת התקפה משנית נגד קשיחות
[dice:1aegsx9]717796:3[/dice:1aegsx9]

בפגיעה, המטרה אחוזה
[dice]717796:1[/dice]
[dice]717796:2[/dice]
 
דורן רואה את המתרחש, הוא לא יכול להסתער על הדובה ממרחק כזה קצר ולכן הוא בוחר אפשרות חלופית. מה שזה לא יהיה, מה שהמדען מתעסק בו עלול להשפיע על הקרב נגדם. ובכללי המדען די עצבן את דורן.
דורן מסתער על המדען בחייתיות שמקשה להבין שהוא תחת אותו סחרור וכאב שכולם שרויים בו. הוא נועץ את חרבו ברגלו של הבחור היא מרוכז, תוקע אותו במקום ואז דופק לו אגרוף. הלהב הקסום נטמע בקרקע בקלות, מונע מהמדען לברוח מחצי האורק.
Meta
פעולה רגילה: הסתערות על המדען, בגלל תוספת המהירות שחצי אורקים מקבלים שהם מסתערים דורן מגיע אל המדען ב-H2.
משתמש בפרץ מאיים.
התקפה: 12+17= 29 נגד דרג״ש. המדען מסומן על ידי דורן.
נזק: 6+10=16 נזק.
פעולה חופשית: נשק נועץ. המדען נטוע עד שדורן לא במשבצת סמוכה אליו.
 
In
ההתקפה הראשונה של האישה מצליחה בקושי לחדור את השריון של סקיי. ההתקפה השנייה נהדפת ממנו בצורה כמעט אגבית. לא נראה כאילו סקיי כרגע במצב להגיב במהירות למתח ההתקפות נגדו, אבל שרשרת האש שנמצאת מעליו מתפתלת במהירות ומתקיפה את האישה, משאירה סימני צריבה לכל אורך הגוף שלה.

Meta
נשק של להבה אסטראלית: נגד האישה:
התקפה: [dice:pk8llcjf]717880:0[/dice:pk8llcjf] נגד תגובה
נזק: [dice:pk8llcjf]717880:1[/dice:pk8llcjf] נזק אש
 
האישה מתחמקת משוט הלהבה, ופולטת צחקוק מתכתי. האלף ממשיך בזמרורים שלו, והמדען כורע על ברכיו וזועק בעוד הלהב ננעץ בו במלוא הכוח. האנרגיה הקסומה משתחררת בפראיות, ומתחילה להתערבל במרכז החדר, יוצרת קרע שמתרחב ומתרחב. בינתיים, תפלץ הירח מזנק מעל אויביו ומנועץ את טפריו הארוכים בגבו של דורן, צווח בפראיות. אתם מרגישים את העייפות נעלמת משריריכם סוף סוף, והכוח חוזר לזרום בגפיכם. בעודכם מתנערים מהכוח הקסום שאחז בכם, אתם מבחינים שהמערבולת מושכת אתכם לאט לאט, יותר ויותר חזק, ותפלץ הירח שטפריו נעוצים בדורן נשאב לתוכה ביללות אימה, גורר אחריו את דורן.
Meta
הלחש של המדען הפסיק
מערבולת מאגית נוצרת ב טורים G F, שורות 1, 2. כל מי שבטווח חמש משבצות מהמערבולת חייב לגלגל הצלה, ובכישלון הוא נמשך שתי משבצות לכיוונה

תפלץ הירח נע לG3
התקפה על דורן נגד דרג"ש
[dice:8982nrn9]717975:0[/dice:8982nrn9]
נזק אם פגע
[dice:8982nrn9]717975:1[/dice:8982nrn9]

והתפלץ נמשך לעבר השער, ונעלם מהמפה. המדען, האישה, והאלף הצליחו בהצלות שלהם
 
ביטארי מוציאה קול "קנאק" מגבה כשהיא מרגישה את העייפות והכאב חולפים, היא כועסת, והיא מוכנה להכות ולהכות חזק.
היא עוצמת את עינה לרגע בודד, נותנת לגופה להתרגל לתחושת הנוחות, ורצה קדימה לעבר האישה, לסיים את הסיפור הזה, בעוד חרבה מכה בקשת אכזרית של אור, החדר מתמלא בזוהר, זוהר שמסוגל להפוך כל קרן אור לכאב.
META
תנועה לF11
פעולה רגילה - באר של אור. 30 נגד דרג"ש.
אם פגע 34 נזק קורן. וביטארי יוצרת איזור 1 שבו לכל אויב יש רגישות 3 לנזק קורן.
(אם היא שרועה אז זה 32 נגד דרג"ש, ו39 נזק קורן)
כוחות מנוצלים
כוחות יומיים מנוצלים - רסיס של חשיכה
כוחות התקלות מנוצלים - באר של אור 2/2
 
האלף פולט צעקה, והערפילים המתנחשלים נעשים משוננים בן רגע, משסעים לתוך עורו של כל מי שנמצא בפנים. הוא מצחקק בטירוף בעוד דמם של המותקפים זולג על הרצפה, ואז נשאב חזרה מעלה, אל הגלים הלבנים שמתחילים למלא את החדר. להבי הערפל נשארים נעוצים בעורם של הקורבנות, מאיטים את תנועתם ומושכים אותם לאחור
Meta
התקפה נגד תגובה, על כל מי שבערפל
[dice:6goii04]718121:0[/dice:6goii04]
בפגיעה
[dice:6goii04]718121:1[/dice:6goii04] נזק, והמטרה מואטת
 
"מספיק." ארכיון מרים את ידו לעבר האלף, ומקים אותו בזוהר זהוב אשר מקיף אותו מכל הצדדים, כולא אותו בקלידוסקופ צבעוני. לא משנה לאן יסתובב, הוא יראה רק את עצמו. ההתקפות שלו יהיו הרבה פחות מדוייקות כעת.

META
משתמש ב-Maze of Mirrors על האלף.
16+14 = 30 נגד רצון. בפגיעה, הוא נטוע וסופג מחסר -4 לכל ההתקפות שלו עד סוף תורי הבא. בפספוס, הוא רק מואט עד סוף תורי הבא.
 
האלף מתחיל לשרוט את עיניו ולצרוח בעוד ההשתקפויות מקיפות אותו .הוא מרים יד רועדת, ומאגרף אותה. הדוב המכני מתקפל חזרה לצורת אישה, מוטח בו, ושניהם מוטלים דרך השער ונעלמים. השער גדל ומתנפח בעוד הם נשאבים דרכו, כוח המשיכה שלו מתחזק כל רגע, מפרק את החדר אבן אחר אבן, ומאיים לקחת אתכם אל הלא נודע.
Meta
אלף ואישה נעלמו משדה הקרב
המערבולת תוקפת נגד תגובה-
[dice:ejvnqh]718995:0[/dice:ejvnqh]

אם מישהו נשאב לתוך השער, לכתוב כאן, ואני אכתוב מה קורה
 
דורן נאבק אל מול המשיכה הקסומה. הוא תופס את החרב ושולף מרגלו של המדען, מתעלם מצעקת הכאב שלו. הוא תופס אותו וגורר אותו בכוח, ״אמרתי לך שאני אשבור אותך״ הוא אומר שהוא דופק לו אגרוף אחד אחרון בפרצוף, ״אני מקווה בשבילך שאתה לא מתכנן לחזור, אחרת יהיה לך עוד עסק איתי. תמסור ד״ש ליצור המכוער שלך בצד השני״ האורק אומר שהוא משליך את המדען אל תוך שער האנרגיה העוצמתי. לאחר מכן הוא נעזר בכל כוחו ורץ משם, מתנגד למשיכה בצעדים כבדים. ״קוסמים! תעשו משהו! זו בעיה שאני לא יכול להרביץ לה ואני לא אוהב את זה!״ הוא צועק.
Meta
פעולה רגילה: התקפה אוחזת על המדען
התקפה: 19+20= 39 נגד דרג״ש.
נזק: 1+10=11 נזק והמדען אחוז עד סוף תורי הבא.
בנוסף המדען מסומן.
פעולת תנועה: גרירה בכוח.
דורן נע וגורר איתו את המדען, דורן נע לH5 וגורר את המדען אל H6, מכניס אותו למערבולת. דורן מסיים את האחיזה ומפיל את המדען שרוע.
נקודת פעולה: פעולת תנועה: דורן רץ לI12.
בדיקת אתלטיקה בשביל להחזיק מול המשיכה של המערבולת(למקרה שצריך): 18+15=33 אתלטיקה.
 
סקיי מסתכל על המערבולת, מנסה להבין מה הוא רואה. הוא במהירות מתרחק ממנה ככל האפשר, ומנסה נואשות להיזכר בכל דבר עליה שיוכל לעזור להם.
META
פעולה משנית- תמיכה בנשק להבה אסטראלית
בדיקת דת על המערבולת [dice:4opckhjc]719153:0[/dice:4opckhjc]
 
סקיי מצליח להתמקד בצבעו של הפורטל, ומבין שקווי הכוח הזוהרים בירוק, שמסתחררים בעומקה של המערבולת, מראים שהשער מוביל לפלינטריס, כוכב הלכת הקדמון של המערכת. ארכיון מתמקד בדרך שבה השער מסתחרר ומתרחב, ומבין שהשער הולך לגדול עד שמשהו יעצור אותו, והגדילה שלו תהיה יותר ויותר מהירה עם הזמן. לאחר מבט חטוף נוסף לעבר השער, ארכיון מרגיש פרץ של זכרונות חולף בו, ולרגע הוא במקום אחר...
ילדה קטנה רצה לכיוונו של ארכיון. הוא מביט בידיו, ורואה שהן אנושיות לחלוטין. הוא מרגיש את שפתיו נמתחות בחיוך לעבר הילדה. הוא מחבק אותה, ואז מתרומם וצועד לכיוון חדר חשוך...בתוך החדר עומד אדם בגלימות, שמחייך ומחווה לעבר פורטל דומה לזה שהם מתמודדים מולו כעת. ארכיון רואה את ידו מתרוממת לעבר השער, וכשעיניו מתמקדות, הזוהר הסגול ומזרה האימים של המערבולת המסתחררת חושף את פניו של מי שעכשיו מחבר את זרועו של ארכיון למחט קריסטל זורחת ומשכיב אותו בכוח על מיטת ניסוי...המדען שנזרק דרך השער. הוא מספיק לראות את הכבלים שעוברים דרך הקירות זוהרים בעודם מתדלקים את השער ההולך וגדל, ואז נופלת עליו החשכה...

ארכיון מתעורר מהפלאשבאק, המום ומעורער, הוא מנסה להתמקד חזרה במציאות, אבל מהר מאוד מבין שכל מה שהוא רואה זה שברי צבע ואור, רסיסים מהזיכרון שמערפלים את ראייתו ומונעים אותו מלהתבונן במה שמולו.
Meta
ארכיון קיבל את המצב עיוור.
 
דורן רץ לארונות, מתחיל לדחוף ולהפיל אותם לרצפה, שובר מדפים באגרופים עצבניים ומתרוצץ כמו משוגע. גלימת האש שסביבו מתחילה להבעיר את הארונות שנפלו. בין קולות ניפוץ העץ לריח השריפה קשה לדעת שדורן בעצם מנסה להציל את העיר.
 
ההתרוצצות התזזיתית של דורון מוסיפה לכאוס שמשתרר בחדר. הוא מכה בארון מתכת גדול במיוחד, וזה מתלקח בקול נפץ עז, שולח גלי הדף שמערערים את הקיר שלידו, וגורמים לכמה גושי איליריום ליפול מהקיר.

המעטה הבוער שלו לא מרגיע את העניינים, וכשדורן תולש מאחד השולחנות קופסה כבדה מעץ מהוגני, היא מתחילה לבעור, וריחות חריפים של תבלינים ועשבי מרפא מציפים את החדר. הארגז המעוטר נשלף מידיו אל השער, וכשהוא מגיע אל פתח המערבולת המאגית, דורן מבין למה הריח היה כל כך מוכר לו

ריח של בית.

המערבולת המאגית קורעת את הארגז לרסיסים, ופעימה של אור ירוק קדמוני שוטפת את החדר. דורן נעצר לנשום, ומבחין שהשער התייצב, והוא מפסיק להתסחרר ולהתערבל. מעבר לשער, ניתן לראות סלעים, טחב, שיחים, ואפילו ארנב קטן.
בריזה ריחנית נושבת דרך השער ומכה בפני החבורה, ניגוד חד לסירחון האלכימי מהרכיבים הקסומים הבוערים. השער נחלש אט אט, ונראה שהוא בקרוב יתכווץ ללא יותר מאשר ניצוץ זעיר


ואז נשמע קול פצפוץ, ומול השער הירוק מופיעה מערבולת לבנה, זוהרת באור מחליא. קולו של האלף מהדהד דרך הקרע, מלווה בצעדי מגפיים בעלי סוליות ברזל, צעדיהם של עשרות חיילים.

הם שומעים את הצחקוק הצורמני של האלף ''התגעגתם אלי?"
 
חזרה
Top