• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שער הצלמוות - עץ משחק (4/4) [מו''ד 4]

"לא הייתי קורא לך אילו הייתי יודע שהגולה משמשת לזימון ולא להגנה" אפולו אומר "למרות זאת הייתי שמח להמשיך לעסות איתך עסקים" הוא אומר "מעבר לכך אנחנו עכרגע מתמודדים עם רוחות והייתי שמח לשכור את שירותך בהתחשב בכישורים שלך"
 
"אני לא עומד לשכירות." אומר האלף בהבעה של גועל על הפנים, "עשית את מה שביקשתי ממך, ונתתי לך את הגולה הזו כדי שאגן עליך פעם אחת, כדי שאוכל לטפל בכם עוד פעם. אבל אתה ניצלת אותה על זה. אם אתה חושב שאתה ראוי לעזרתי אתה צריך להוכיח את זה."
 
"הייתי תחת הרושם שאתה עובד בצורת שירות תמורת שירות" אפולו אומר מושך ובכתפיו ואז חוזר להביט בו "אם כך מה בדיוק תהיה הוכחה מספקת?, אני מניח שאתה לא צריך אותי בשביל ליצור מעגל הגנה נוסף".
MATE
דפלומטיה אם צריך, 19+10=29
 
סיגפריד מתעלם מרוב הדברים שמתרחשים ברקע, בעיקר כי הוא מבחין באלי שעדיין חסרת הכרה.
הוא נע קדימה, מרים את השיקוי בעודו הולך, וניגש לטפל בבארדית הקטנה, אם כי הוא שוקל בכובד ראש להשאיר אותה חסרת הכרה עד הבוקר, ולזכות בשנת לילה שקטה.
META
מרפא
[dice:49ln0ro7]719036:0[/dice:49ln0ro7]


ערכיה- הצלחתי, אלי מנצלת משב רוח מרענן, אבל לא זוכה בתוסף להגנות.

אחרי זה סיגפריד חוזר לנוח, בתקווה שלא יהיו עוד התקפות הלילה.
OUT
הוספתי את השיקוי לד"ד שלי במחשב. יש לי כרגע 2 (1 מה 2 שהיו מהאלפים, וזה השני)
 
"מי ידע שבארצות כל כך קרובות לביתי חיים כל כך הרבה דמויי אדם ברבריים אגרסיביים." ת'אלסירה מתלוננת ובועטת את גופת ההובגובלין במורד הגבעה. ואז ניגשת לאפולו. "מי היה האלף הזה בדיוק? איך זימנת אותו לכאן?"
 
האלף נותן לאפולו גולה נוספת. "תשלח לי אותה כשתעצור את הרציחות." הוא אומר, והולך לעיר.
לאחר מנוחת לילה, במקום מרוחק מעט מהמצודה, אתם צריכים לקבל החלטה: הטם להמשיך לעיר, או להיכנס למצודה קודם? העיר במחרק של כחצי יום הליכה, וליל הירח המלא הבא יגיע בעוד עשרה או אחד עשר יום.
out
אני לא הולך לעזור לכם למצוא את הרוצח. אם אין לכם דרך למצוא אותו לא ממליץ לכם לחפש.
עוד לפני שאתם נכנסים למצודה, אתם שמים לב למשהו מאוד מעניין - כל הגופות של הגובלינים ושל הכלבים מאתמול נעלמו בלי להשאיר זכר.
אתם נכנסים למצודה ודי חשוך שם. תצטרכו להדליק לפיד כדי לנווט במעברים התת קרקעיים, אבל כרגע אתם עוד יכולים לראות, בגלל אור השמש שמגיע מפתח הכניסה. חדר הכניסה מוביל ל3 מסדרונות, אבל אתם לא רואים יותר מדי עמוק פנימה.
מבמעבר שמימינכם נודף ריח של בישול.
מהמעבר שמלפניכם אתם שומעים נחירות.
מהמעבר שלשמאלכם אתם לא שמים לב לכלום.
ממש לפני שאתם מגיעים לעיר, נופל עליכם סלע ענק ואתם מתים. נמאס לי שאתם מפצלים את החבורה, עופו לי מהמשחק.
out
ועכשיו ברצינות (למרות שמגיע לכם)
in
אתם מגיעים לעיר. בפונדק אתם שומעים שבזמן שנעדרתם, נרצחו עוד שלושה אנשים.
out
לכו חפשו את הרוצח. לא עוזר לכם.
אתם באזור 1.
המפה מגלה לכם את כל הדלתות הסודיות. אם תיכנסו בהן אתם יכולים למצוא דברים מעניינים.
באזור 5 יש את המדרגות למטה,
אזורים 7 ו8 הם קברים.
אזור 9 והלאה מכיל מערות שלא נבנו עדיין.
אזור 3 היה בתהליכי בנייה כשנטשו את המצודה.
קומה 1.png
 
עיר
הדבר הראשון שאפילו עושה זה לבדוק את זירת הרצח ולדבר עם המשמר (אני מניח שיש להם נסיון בחקירת זירות פשע), לאחר מכן אני עובר על רישומים של הרציחות, בודק עם יש תבנית מבחינת מיקום שעה שיטה מין גיל או סדר יום של הקורבנות, רוצחים סדרתיים תמיד עובדים בתבנית ולא בצורה אקראית.
אם מדובר ברוצח עבור קסם או קורבנות יהיה תבנית כל שהיא ברצח, בעיקר מבחינת השיטה או אברים/חפצים חסרים או שנוספו.
אם מדובר ברוצח למען הנעה אמורים להיות לקורבנות מאפיין כל שהוא משותף, בדרך כלל של מין גיל או מוצע אתני, אך יתכן שגם זה משהו אחר (למשל נוהגים לפקוד את החנות של הרוצח).
 
מצודה
אלי ממשיכה אל המצודה.
IN
"אם מישהו מבשל, אז זה סימן שיש שם מקום מוגן, אוכל - ומישהו. הולכים לשם." אומרת אלי בהחלטיות, ומתחילה ללכת לכיוון הדלת.
"אני רעבה," היא מוסיפה לאחר התמהמהות קצרה.
 
אתם מתקדמים במסדרון הימני, ומגיעים ל3 דלתות. ריח הבישול נודף מהדלת שלמולכם. מאחוריה אתם שומעים קולות צחוק של גובלינים. "שן ברזל ממש ישמח כשהוא יחזור! הצלחנו להביא עגלה שלמה של סוחרים עם המון כסף. יש לי כאן שני מלכים!" "אידיוט!" צועק לו הגובלין השני "אתה לא מבין שאנחנו אמורים גם להביא את האנשים! אם הוא לא יאכל סוחרים הוא יאכל אותנו! זוג שביעיות." "יש לי שלישיית מלכים., אכלתם אותה" אומר גובלין שלישי. "אבל לפחות מצאנו את הגרזן ההוא בקבר של הדרקון, אולי הוא יעזור להם." "אני כבר לא יודע. רגע איך יש פה חמישה מלכים?" הגובלין הראשון צועק בזעם.
זה נראה שהרוצח לא בררן בנוגע למיקום הרצח, לשעה בה הוא מבצע את הרצח (אם כי זה בדרך כלל בלילות), לגיל הקרבנות (נרצחו אנשים מגיל שנתיים עד גיל 70), לסדר היום של הקרבנות (out לא בטוח שהבנתי למה התכוונת), אין ברצח שום תבנית שהיא, ואין לנרצחים שום מכנה משותף מובהק שאתה מזהה, חוץ מזה שרובם הם חברי המשמר. "אה, חברי המשמר נקיים מחשד - לכולם יש אליבי מוצקים." אומר לך רנדולף, השומר בשער. אין להם באמת ניסיון בחקירת מקרי רצח, אבל כל מקרי הרצח בוצעו על ידי טפרים חדים מאוד.
 
מאחורי הדלת שלפניכם נמצאים הגובלינים. הם ממשיכים לדבר ביניהם, וזה נשמע בערך כך: "אתה מרמה! אי אפשר שיהיו חמישה מלכים במשחק!" "בטח שאפשר. הנה: לך יש מלך תלתן ומלך עלה, ולי יש מלך תלתן מלך לב ומלך יהלום." "אה, אם ככה זה בסדר. (שוב הפסדתי.) אבל למה שן ברזל מתעכב? לא מספיק שנינאראן מתחבא איפשהו ואנחנו צריכים להתמודד עם הננס הזה אגריד שהחליט להתנחל פה, כבר העדפתי את הימים של שן ברזל..." "כן, אלה היו ימים. אני מחלק שוב את הקלפים." "מה זה, למה לך יש יותר קלפים?"
מימינכם יש דלת כפולה, וראליין לא שומע מאחוריה דבר.
מהדלת שמשמאלכם ראליין שומע ציוץ של עכברים.
 
מצודה
"אולי נצטרף אליהם?" לוחשת אלי. "תמיד רציתי לשחק פוקר עם חמישה מלכים. בכל אופן, אולי מספר להם ששם ברזל מת? זה לא כיף לחכות למישהו שמת..."
במידה ואף אחד לא עוצר את אלי היא נכנסת לחדר.
"שלום," היא אומרת, "רק רציתי להגיד לכם ששן ברזל מת. מצאנו אותו גוסס, אחרי שרוצח מנוול אחד רצח אותו, אבל רצנו אחריו והרגנו את הרוצח. את שם ברזל לא הצלחתי להציל, למרבה צערי. הוא היה גיבור גדול וגובלין יוצא דופן."
לאחר שתיקה קצרה, היא מוסיפה: "בכל מקרה,מאפשר להצטרף למשחק שלכם?"
META
תרמית: [dice:2e0ebe]719221:0[/dice:2e0ebe]
לדעתי התוסף שלי הוא 6+ (5 כריזמה, 1 חצי דרגה) אבל אני לא בטוח בנוגע לזה, אביעד אשמח אם תבדוק לי בדפד (אין לי גישה אליו).
 
עיר
אפולו פונה לראש המשמר ואומר לו "על פי מצב הגופות ועדות של ידידה שלי אני מאמין שמדובר בהולו, סוג של רוח רעה, היא אמרה לי שהיא הדיעה לכם את זה" אפולו נאנח "הבעיה היא שאם באמת מדובר בהולו אנחנו צריכים כוח שמאפשר להשמיד נשמה או לשלוח אותה חזרה לגהינום/גן עדן, לחלופין אנחנו יכולים לנפץ את המסכה של ההולו ולראות מי הוא היה לפני שהוא מת והושחט, נוכל לברר מדוע הוא עדיין כאן ולפטור את הבעיה, כך כאשר נשמיד אותו שוב הוא לא יוכל לחזור"
 
"הוא באמת מת?" שואל אותה הגובלין שבמרכז, זה עם שלושת המלכים, "אם ככה, כדאי שתלכי להגיד את זה לבארלוגן."
אתם רואים מאחורי הגובלינים ציורים עם התמונה של ראליין עליהם וכיתובים.
out
אז הצלחת לדחות את הקרב בקצת. מזל טוב.
ראש המשמר, אדם אפור למראה ןמסריח מעט, נראה עייף ומטושטש. "ההולו? אנחנו לא מצליחים ללכוד אותו. אם תצליח זה יהיה מצוין." הוא אומר, ומסמן לאפולו ללכת.
 
חזרה
Top