• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עלילות גיבורי ארבוריה [מו"ד 5] - נושא הרשמה (3/3)

אני מפחד להתמודד עם ארבעה שחקנים, בהתחשב בזה שזה המשחק הראשון שאני מריץ באופן מקוון. אני רוצה לקחת כמות שאני אוכל להתמודד איתה.
טוב. נחכה שליאור יגיש את הדף המכני, ונחכה גם לyds. אם אף אחד אחר לא יביע רצון להשתתף, נסגור את העסק.
 
nav566 אמר/ה:
אני מפחד להתמודד עם ארבעה שחקנים, בהתחשב בזה שזה המשחק הראשון שאני מריץ באופן מקוון. אני רוצה לקחת כמות שאני אוכל להתמודד איתה.

הבחירה שלך. מהנסיון שלי אין הבדל גדול במיוחד בין שלושה לארבעה (במיוחד כשכולנו בקבוצה אחת), אז לדעתי כדאי לך לחשוב על זה (והרצת פעם משהו לדעתי, לא?) אבל אני לא אתה, ואני לא יודע לכמה שחקנים אתה חושב שתצליח להריץ. זה פשוט מרגיש לי חבל שאם ארבעה שחקנים מגישים לך דפים ואתה אוהב את כולם, תצטרך לפסול שחקן שהיית רוצה להריץ לו.
בכל מקרה, ערכתי את הדפ"ד (ציוד וכאלה), וגם את הרקע.

עריכה: שאלה לי אליכם, אנשים נחמדים שמבינים יותר ממני ב-5: אני מתכנן קצת קדימה את הדמות, ואני הולך לקחת את דרך היסודות - אבל יש לי התלבטות איזה יכולת לקחת ברמה 3 מהדרך הזו. אני מתלבט בין fangs of the fire snake (קי 1 על להגדיל ב10 פיט את ההישג של כל ההתקפות הלא חמושות שלי לתור הזה ואני יכול לשלם קי 1 על כל התקפה כזאת בשביל להוריד 1ק10 יותר נזק בה), water whip (לשלם 2 קי בפעולת בונוס בשביל 3ק10 נזק מוחץ בטווח של 30 פיט (הצלה לחצי נזק) ואם האויב נכשל בהצלה אז או מושך אותו להיות לידי או להפיל אותו שרוע) או sweeping cinder strike (לשלם 2 קי בשביל להטיל ידיים בוערות).
יש משהו שאתם יודעים עליו שהוא טוב מאוד/לא כל-כך טוב בעצם, או סתם המלצה? (מבחינה משחקית-פלאפית אני מאוד אשמח לשחק את שלושתם).
 
יש לי כמה בעיות טכניות עם השליחה של הד"ד (בגלל שיש סקריפטים של ג'אווה הם לא מופיעים טוב בגוגל דוקס), צריך ממש להוריד את הד"ד ולא רק לצפות בו כדי לראות הכל, אם מסתבך אני אשלח קובץ תמונה של הד"ד.
עקרונית אמור להיות הכל, אבל אם חסר/לא מופיע כמו שצריך משהו, אשמח אם תפנה את תשומת ליבי ואתקן.

https://drive.google.com/open?id=1j_e9HKP-q3o7McFVCxkjaKvT_pKlIL_w
 
האמת שהשתמשתי בו, פשוט העתקתי אותו לדוקס משם יהיה לי נוח יותר לערוך.
אתה לא יכול להיכנס לשם? הקישור אמור לעבוד... משונה...
אם אתה מעדיף אני יכול להעתיק את זה לכאן, אני לא רואה למה.

כשיבחרו השחקנים תהיה קבוצת וואטסאפ? מניסיון זה מאוד מועיל.
 
dragonitzan אמר/ה:
יש משהו שאתם יודעים עליו שהוא טוב מאוד/לא כל-כך טוב בעצם, או סתם המלצה? (מבחינה משחקית-פלאפית אני מאוד אשמח לשחק את שלושתם).
גם fangs of the fire snake וגם water whip די טובים, sweeping cinder strike לא משהו
אני חושבת שבכללי Way of the four elements נחשב כארכיטיפ יחסית חלש, אתה לא מקבל הרבה ממנו, והיכולות שלך אוכלות די הרבה קי שיהיה נחוץ לך. אם אתה רוצה, ובאישור השה"ם כמובן, ייתכן כי עדיף לך לקחת גרסת הומברו של הארכיטיפ הזה. אני אישית ממליצה על https://drive.google.com/file/d/0B1pdYIcfHauwNDM2My1XeWFYSDA/view אבל אני חושבת שיש עוד כמה גרסאות באינטרנט, אני חושבת שגם מארק היולמס עשה גרסה של הארכיטיפ הזה
 
אני מסכים ש way of four elements חלש יותר מהארקטייפים האחרים של נזיר, אבל לא במידה מאוד משמעותית. בהתחשב בזה שנזיר הוא גם ככה מקצוע חזק מאוד, עד לרמה שנזיר בלי ארקטייפ עדיין יוכל להסתדר לא רע בכלל, אני מעדיף שתשתמש בנתוני הבסיס ולא בגרסת הומברו.
קראנצ'ית, סביר להניח שwater whip הכי טוב. למשוך יריב אליך כפעולת בונוס כשאתה דמות קפא"פ נשמע לי שימושי. פלאפית, הייתי הולך על fangs of the fire snake, פשוט כי זה מצטייר מדהים בראש שלי.
 
אני אכן חושב שאלך על הפאנגס, בעיקר אם תרשה לי לתאר את זה גם עם עוד יסודות.
ולי, כשאני בונה דמות, פחות אכפת מכמה שהיא תהיה חזקה ויותר אכפת לי שתהיה מגניבה וכיפית למשחק - ונזיר יסודות יעשה את זה מעולה בשבילי. אז אני אסתדר בלי ספרי הרחבה :).
 
nav566 אמר/ה:
אין לי וואטסאפ. נסתדר עם הפורום.
אפשר גם לפתוח קבוצת סקייפ. מצאתי שקבוצה לשיחות אאוט בהחלט עוזרת לflow של המשחק. כמובן, החלטה שלך.
nav566 אמר/ה:
אגב, מישהו מכיר דרך נוחה להציג מפות קרב במשחקים מקוונים? יהיה קשה לעשות קרבות בלי מיניאטורות...
הציעו לי כאן בפורום לבנות מפות דרך Google sheets, זה באמת עובד נפלא
dragonitzan אמר/ה:
ולי, כשאני בונה דמות, פחות אכפת מכמה שהיא תהיה חזקה ויותר אכפת לי שתהיה מגניבה וכיפית למשחק - ונזיר יסודות יעשה את זה מעולה בשבילי. אז אני אסתדר בלי ספרי הרחבה :).
בוודאי, מה שהצאתי לא מוריד מערך המגניבות של הארכיטיפ אלא רק משווה אותו בכוח לארכיטיפים האחרים. כמו גם שהוא נותן הרבה יותר אפשרויות עבור דיסיפלינות, חלקן גם מבוססות רולפליי ולא רק קרביות
 
אני מגיש רקע לדמות הנוכלת שלי, מאוחר יותר אני אערוך פנימה דפ''ד מכאני

רקע
קאסיליאנה ''קייסי'' דארוויס, הידועה בכינויה ''הצעיף המדמם'', היא אחת מהמבטיחות ביותר בדור החדש של לוחמי המפלצות הלא חוקיים.
לחימת מפלצות היא ספורט אכזרי, בו משלחים מפלצות לכודות נגד גלדיאטורים להנאת הקהל. תוחלת החיים הממוצעת של הלוחמים היא קצרה, וההשתפות דורשת מיומנות, זריזות, ומעל הכל עקשנות מתמדת.

אף אחד לא קשוח יותר מקייסי
קייסיליאנה גדלה ברחוב, הועברה לבית יתומים על ידי המשמר העירוני אחרי שנתפסה בגניבה, ואומצה על ידי ''סבתא צל'', בוסית פשע נטילת אימה שאוחזת בנתחים נכבדים של העולם התחתון העירוני בין ידיה המקומטות, אורגת מזימות באותה קלות שהיא אורגת את הצעיפים עבור המשפחה המאוד מורחבת שלה

משפחת הפשע מורכבת ברובה משפחתה הביולוגית לדורותיה, בנוסף למשמר עילית של לוחמות מאומצות שנקרא ''גבירות הלילה''. גבירות הלילה מאומנות בשימוש בנשק, דיפלומטיה, התגנבות, וכל דבר אחר שיסייע להן לחזק את סבתא צל בכל דרך שיוכלו.

סבתא צל גידלה את ה''נכדות''שלה באופן אישי, מטפחת בהן תחושת נאמנות בלתי מתפשרת ושאיפה לרצות אותה בכל מחיר שיידרש. היא הפגינה כלפיהם כמויות מדודות של אהבה מחושבת, במטרה להבטיח שימלאו את פקודותיה כמיטב יכולתן.
קייסי גדלה בקרב גבירות הלילה, ומהר מאוד הפכה למצטיינת בשכבת הגיל שלה (שכללה רק 12 חברות), ורק דבר אחד מנע ממנה להפוך לסגנית-המזג החם שלה.

על כל מעלותיה, קייסי נפלה שוב ושוב כשהדבר הגיע לשליטה עצמית. היא מתקשה בשמירה על הפה שלה סגור גם כשהדבר הכרחי. דבר זה הפך אותה למושא לעג עבור אחיותיה ועבור שאר חברי המעגל הפנימי של הסבתא.

דבר זה רק ליבה את זעמה אף יותר, וכדי למנוע מלחמה פנימית, הסבתא שלחה את קייסי בתור נציגה של הארגון להשתתף בקרבות המפלצות, בתקווה שהדבר ילמד אותה כמה שיעורים בשליטה עצמית. התקווה התבררה מהר מאוד כתקווה כוזבת, שכן הקהל נהנה יותר ויותר מהתקפותיה הפראיות של קייסי בזמן הקרבות.

לבסוף, כמוצא אחרון, סבתא צל הוציאה את קייטי מהקרבות, והכניסה אותה לטורניר החדש, בתקווה לנצל את המזג החם שלה כדי לשתול חפרפרת באליטה השלטונית של העיר.

וכך קייסי הגיעה לטורניר. מלאה אדרנלין והתרגשות, מפזזת מרוב אנרגיה עצורה, מוכנה לשחרר את האגרסיות שלה בכל רגע נתון, ולעשות כל מה שיידרש כדי לרצות את סבתה, וליישב את הספקות הפנימיים בקשר ליחסים ביניהן אחת ולתמיד
 
nav566 אמר/ה:
הכל בסדר, הדמות למעשה נראית מצוינת, אבל אני אשמח אם תשתמש בדף הדמות המקוון שהכנתי לנו. זה יאפשר לי גישה חופשית לדף שלך, ויפשט לכולנו את העניינים.

אהיה ליד מחשב עוד שעה ואסדר את זה.

בכל מקרה, קבוצת out תמיד עובדת טוב סקייפ,דיסקורד,כל דבר בסגנון.

מבחינת מפה- כן, google sheets עובד נהדר בקטע הזה משתמש בזה באופן קבוע
 
חזרה
Top