• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עלילות גיבורי ארבוריה [מו"ד 5] - נושא הרשמה (3/3)

אתה מאשר להשתמש בסייר המעודכן של UA? זו גרסה של הסייר שהופכת אותו ממקצוע די פח למקצוע טוב, ומאפשרת לסייר חיות להיות קביל.

אני כנראה אגיש בן מחצית קשת רכוב, או סוג כלשהו של נוכל.

קישור-https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://media.wizards.com/2016/dnd/downloads/UA_RevisedRanger.pdf&ved=2ahUKEwjrppDF_avhAhVO2KQKHWErBwUQFjAAegQIAhAB&usg=AOvVaw2q-NbDJkH-1AdACd680JKR
 
נשמע לי מעט קרוב (בוקר או ערב?) כי יכול להיות שלמישהו אין אינטרנט/לא ראה את זה עדיין, אבל הוא שחקן מעולה. הייתי ממליץ להגשה עד סוף השבוע, כי אנחנו לא קצרים בזמן.

בכל אופן אגיש מתישהו בקרוב דפ"ד מכאני, על הרקע אני עדיין צריך לחשוב.
 
שיטת הראשון תופס אף פעם לא עובדת טוב, תקבע דדלין, בסופו תעבור על הדפי דמות שהגיעו ותחליט מי הכי מתאים לפי רקע וכו'.

אני עדיין מחכה לדעת עם אחד הגזעים שביקשתי קביל. אחרי זה כנראה כבר אהיה מוכן להכין רקע וד"ד.
 
nav566 אמר/ה:
The Traveler - מצוין. אתה בפנים. אתה יכול לתחזק דף דמות בעצמך, אבל אני עומד בכל זאת להשתמש בדף דמות המקוון שהכנתי, בשביל הנוחות.
אני בחורה, אבל תודה :)
בכ"מ, אם אתה צריך אני יכולה גם למלא את הדף שיצרת
 
The Traveler אמר/ה:
nav566 אמר/ה:
The Traveler - מצוין. אתה בפנים. אתה יכול לתחזק דף דמות בעצמך, אבל אני עומד בכל זאת להשתמש בדף דמות המקוון שהכנתי, בשביל הנוחות.
אני בחורה, אבל תודה :)
בכ"מ, אם אתה צריך אני יכולה גם למלא את הדף שיצרת

זה בסדר, תנוחי. מילאתי כבר בעצמי. :)

מירטוקן אמר/ה:
נשמע מגניב!
לא רוצה ליצור מצב של עומס, אבל אפשר להצטרף לדד-ליין של ההגשה? ואם כן כן, אפשרי לשחק artificer?

אתה מוזמן. בהתחשב בכמות המועמדים, אני לא בטוח שאני אכניס אותך, תלוי במה שתגיש.
 
טוב, אז בסוף עשיתי דפ"ד מכאני ויש לי רעיון לרקע אבל אין לי כח לכתוב אותו אז הרקע יצטרף יותר מאוחר.
דפ"ד מכאני: https://docs.google.com/document/d/1B-YU5qeKnCjsj-mUEVTlBzEew0Hs3YSVLprKl1CcA7A/edit?usp=sharing
השתמשתי בדף ששלחת וטיפה שיניתי דברים.
נ.ב. אני צריך לדבר איתך בנוגע לתכונה של ההרמיט, נדבר על זה אחרי שאכתוב סיפור רקע.
הערה: זה הדף דמות הראשון שאני בונה לבד בחמש, אז אם יש טעויות אשמח שתעיר לי עליהן.
בסדר לי שגם אחרים יקראו, שיעירו הערות (Tבל את הרקע אל תקראו בבקשה).

(נזיר אלף, למי שתוהה. מתכוון לקחת את דרך היסודות ברמה שלוש).

שאלה כללית - כמה מהר נתקדם את דרגות 1-4? כי בעיקרון אמורים לרוץ את שלושת הראשונות, לא?
 
רשמתי תחמושת ליד השם של הנשק לדעתי.
אעדכן ציוד היום, יחד עם כמה שינויים וסיפור רקע.
עריכה: סיפור רקע -
אווינאשי לישאנרה (awinashi lishanera) נולדה במנזר הראש החמישי, אשר סוגד לבורא, הדרקון בעל חמשת הראשים - כל אחד מארבעת ראשיו הארציים מייצגים את היסודות הבסיסיים, ועם נשיפתם הוא ברא את העולם - הראש הראשון הוא ראש האדמה, אחריו ראש המים, שלישי במניין הוא ראש האוויר והראש הרביעי הינו ראש האש (מספור הראשים הוא לפי הסדר בהם הדרקון השתמש כדי לבנות את העולם: ראשית את הארץ, אז את הימים, שלישית את השמיים ולבסוף את החום והשמש).
הראש החמישי של הדרקון הוא הראש הרוחני, והוא ראש הקסם - שאגתו בראה את החיים והקסם, והוא הראש החשוב והמשמעותי ביותר. הדרקון מעניק לנבחריו את הידע לשלב את הקסם מהראש החמישי עם החומר מארבעת הראשים, ולהשתמש בקסם יסודני.
מגיל אפס למדה אווינאשי לסגוד לדרקון. הוא היה כל עולמה, והיא אימנה את גופה ונפשה לקראת הרגע שהיא תקבל את ההארה. לא פעם המורים של המנזר, אלפים כוהנים ונזירים זקנים רבי עוצמה, מצאו את אווינאשי מתאמנת בלילה, אחרי ששאר התלמידים כבר הלכו לישון. איש לא ידע מי היו הוריה, או מדוע לילה אחד הופיעה התינוקת בתוך חצר המנזר. התיאוריות היו רבות - ננטשה על ידי הוריה בחוץ, בטבע הפראי. נתנה כמתנה מהדרקון. ילדה של נזירים שהפרו את חוקי הנזירות, וזרקו לגן את ביתם שנולדה זה עתה. אבל העובדה שהיא חיה הייתה נס, אותו שייכה אווינאשי לדרקון בעל חמשת הראשים, ובתמורה לנס הזה הקדישה אווינאשי את חייה לדרקון.
חלק מההשלכות של הקדשת חיה לדרקון היו הבעיות החברתיות של אווינאשי. היא התקשתה לדבר עם זרים, הייתה ביישנית ומסוגרת בעצמה, חסרת כריזמה או יכולת לימוד, הוראה או שיחה נורמלית.
ואז, יום אחד, קצת אחרי יום הולדת 50 של אווינאשי, היא חוותה את ההתגלות. הדרקון חלק איתה את הידע, בחר אותה כנבחרת שלו. היא קיבלה את הידע על מישורי היסודות (שכן כל אחד מראשי הדרקון הארציים שוכן במישור היסודות המתאים, וראש הקסם במישור האסטרלי) והכח זרם הגופה.
אבל היא הייתה מודעת להשלכות של זה. היא תצטרך ללמד את החדשים, את הנזירים שיגיעו כעת למנזר. היא תצטרך לעבוד, לתת פקודות, ללמד אנשים. לא עוד עבודה בשקט וציות לפקודות, דרך החיים האהובה על אווינאשי. עבודה מפרכת עם הרבה אנשים ורצון חופשי.
אווינאשי החליטה שהיא תאלץ לשרת את הדרקון ממקום אחר, וברחה.
היא אימצה את שם המנזר באלפית - לישאנרה - כשם משפחתה, שכן הוא משפחתה האמיתית והיחידה - ויצאה להבין את עצמה. היא קיוותה שיום יבוא והיא תרגיש מוכנה לשירות אמיתי במנזר - אבל כרגע, היא צריכה זמן לעצמה.
לפני 50 שנים, הלכה אווינאשי לישון בלילה הראשון שלה מחוץ למנזר, על האדמה הרטובה. כשהיא התעוררה, השרביט נגנב והממלכה השתנתה.
מה שנראה כאילו קצר להבין את עצמה הפך להרפתקה קשה ומסוכנת, והיא איבדה את המנזר בנסיונה לשרוד. כמה ימים לפני תחילת ההרפתקה, מצאה אווינאשי את ארבוריה ונמשכה לדגל הדו-ראשי בסמלה, שהזכיר לה את המנזר. קשר לדת שלה לא היה בעיר, אבל היא שמעה את הצעתו של לנגור, והלכה להתחרות בתקווה שהניצחון יתן לה המעמד יאפשר לה להיכנס מחדש למסגרת של הוראות ברורות, בלי חוסר ודאות או קושי, בעבודת יחיד שלא תדרוש ממנה יחסים מיותרים עם אנשים אחרים - ואולי דרך לחזור למנזר האבוד שלה, שהיא עדיין לא איבדה תקווה שהיא תמצא אותו.
אווינאשי היא אלפית נזירה תמימה, מחוסרת כריזמה או יכולות חברתיות שמאמינה כל-כולה האח שהיא האמינה הידועה היחידה שלו, והיא - כך היא מקווה - הולכת להפוך לרשת ההוצאה לפועל של ארבוריה.
אם אתה רוצה אני יכול להוסיף מידע על הזמן שהיא שוטטה בעולם (אם כי הוא לא כל-כך חשוב), הדת שלה או המנזר.
השתנו כמה דברים שאערוך אחר כך בדפ"ד המכאני (כמו המין של אווינאשי), אבל זו הדמות. תכיר.
 
רקע:
אליאס גדל בכפר נומים קטן, יחסית רחוק מארבוריה. אביו היה נפח מחושב, ואמו עבדה בתעשיית העץ, כך שהיה רק טבעי בשבילו להתעסק במכאניזם מגיל קטן.

"...ולכבוד יום הולדת 40, הכי משמעותי בחייו של נום, אווה ואני הבאנו לך מתנה מיוחדת".
הרובה היה עשוי מלאכת מחשבת. עיטורים של רוח וים עיטרו את קת העץ, וקנה הברזל השחור היה יציב וחזק.
אחיו מאוד אהב רובים. הוא לימד את אליאס כל מה שידע עליהם, ועזר לו ללמוד לאחזק ולתקן אותם.
ביום הולדתו ה40 אחיו הגדול לקח אותו לציד, כמו שתמיד רצה.
ושם, בעיקול הדרך למרגלות אחד ההרים, הגיחה לפתע שיירת סוחרים, והציעה להם לקנות אבן חן יקרה.
"היא מוצאת חן בעיני", אמר אליאס, מהופנט מעומק הגוון האדום של האבן.
"אקנה לך אותה", אמר אחיו, והושיט שק מטבעות
מצלצל לסוחר. המחיר היה נמוך באופן מפתיע, ואחיו חשב שזה חיקוי. לכן יכל להרשות לעצמו.

כמה לילות אחר כך פרצו להם לבית. אליאס זוכר רק צרחות, כמה דמויות מתקרבות לקחת את האבן, ואת אחיו ואחותו עומדים בינו לבין הדמויות. בבוקר המחרת הוא התעורר על הריצפה, ולא היה זכר לאחיו ואחותו. רק הורים מתייפחים ובית ריק. גם האבן לא נמצאה.

בשעת בוקר מאוחרת, אליאס הלך ברחובות האפלוליים של רובע המגורים.
האובך והעשן שהגיעו מרובע המפעלים הספיקו כדי להשאיר את פעילותו שקטה. לא שלמישהו באמת אכפת ממה שקורה ברובע המגורים.
שני בחורים הסתובבו בקצה הרחוב, אליאס השתדל לשמור על מרחק מתאים כדי לא לעורר חשד. בכניסה לבר השומר בדק אם הם חמושים. אליאס ידע להתחמק מזה.
מבין שני הבחורים, רק אחד היה המטרה שלו. האחד הגבוה, שהסוחר מאתמול סיפר לו עליו, בין יבבה להתייפחות.
שני הבחורים הצטרפו לקבוצה גדולה יותר בבר, ולאליאס לא נותר אלא לשבת בפינה ולחכות להזדמנות המתאימה.
כעבור כחצי שעה הבחור הגבוה קם והלך לשירותים. הנה ההזדמנות.

"אני במקומך לא הייתי טורח לשטוף את הפנים", הבחור הסתובב בבהלה, רואה מולו ננס קטן, "גם הסבון החזק בעולם לא יעזור לזוהמה כמוך".
"מה אתה רוצה, גמד?", שאל הבחור בעצבנות. כל דבר התחיל להפחיד אותו לאחרונה, וזה התחיל להעיק עליו.
"אני לא גמד", הוא שולף שתי פגיונות משרווליו, "אבל אני רוצה תשובות".
"איך הכנסת לפה נשק?", העצבנות של הבחור שוב התחלפה בבהלה.
"בוא נשאיר לי את השאלות, בסדר?"

לעזאזל.
הוא התהלך לאיטו ברחוב.
לא היו לו התשובות שאני מחפש.
הוא השליך את המטלית הספוגה בדם שניקה איתה את הפגיונות.
עוד מבוי סתום.
לפתע הרוח העיפה דף לרגליו.
מוזר, עד לפני רגע לא הייתה בכלל רוח.
הוא הרים את הדף.
לנגור קורא לך!
יש לך כישורים מיוחדים? חושב שאתה מסוגל לעמוד באתגרים גדולים?
אתה מוזמן לאירוע הגדול של לנגור, בו ייבחנו עוד רבים כמותך לתפקיד הגיבור של ארבוריה.
ייתכן שסיפורי הגבורה על איחוד הממלכה ושמירת יציבותה יסופרו עליך.
בוא לקבל את ההזדמנות!
אליאס מחייך. דלת נסגרת וחלון נפתח. זאת יכולה להיות ההזדמנות שלו למצוא את אחיו, או לפחות לשפוך קצת אור על אירועי אותו לילה ארור.
הוא מקפל את הדף ומכניס אותו לכיס מעילו.
כדאי שאלך להתכונן, המועד קרוב.

נתונים:
שם שחקן: מירטוקן
שם דמות: אליאס פורד

פרטי בסיס
גזע (תת גזע): גנום אבן
מקצוע (דרגה): ארטיפיסר (1)
מין: זכר
גיל: 65
גובה: 0.85 מטר
משקל: 19 ק"ג
אלוהות: אין
רקע: (clan crafter)

תכונות
כוח (1-): 8
הצלה - 1-
זריזות (2): 15
הצלה - 2
חוסן (2): 14
הצלה - 4
חוכמה (0): 10
הצלה - 0
תבונה (3): 16
הצלה - 5
כריזמה (2): 12
הצלה - 1
נתונים
נק"פ מקסימלי: 10
נק"פ נוכחי - 10
ק"פ - 8
מהירות תנועה: 25 פיט
דרג"ש: 14
מיומנויות חזקות: תרמית, חקירה, זריזות ידיים, היסטוריה, תובנה
תפיסה פסיבית: 10
שפות: מדוברת, נומית, אלפית

התקפות
רובה:
תוסף התקפה - 4+
נזק - 2ק6
פגיון:
תוסף התקפה - 4+
נזק - 1ק4 + 2
 
יכולות
- ראיית חושך
- יתרון בהצלות תבונה, חוכמה וכריזמה נגד השפעות קסם
- מכפיל את תוסף ההכשרה בבדיקות היסטוריה הקשורות לחפצי קסם, אלכימיה או טכנולוגיה
- יכול להטיל גילוי קסם וזיהוי כטקס
- רובה, נשק טווח דו ידני, טווח נורמלי 150 פיט, טווח מקסימלי 500 פיט. נטען כפעולת בונוס
- יכול ליצור 3 סוגי צעצועים בתמורה לשעה עבודה ו10 מטבעות זהב (פירוט בהמשך)


ציוד
שריון עור
2 פגיונות
רובה קשת קל
20 חיצים
40 כדורים
ערכת גנבים (theives' tools)
ערכת מבוכים (dungeoneer’s pack)
ערכת מכונאות (tinkers' pack)
ערכת נפחים (smith's tools)
ערכת נגרים (carpenter's tools)

לחשים
תכונת הטלה: תבונה
ד"ק לחשים: 13
תוסף להתקפות לחש: 5
לחשים:
דרג 0 - איחוי, גילוי קסם, זיהוי
דרג 1 -
דרג 2 - 
דרג 3 -
דרג 4 -
 
חזרה
Top