• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עדכון 21.3.19 במלסטרה: עמק טולו

האתר עודכן שוב,

והפעם - ערך נוסף ב"חוברת למתחיל" של מלסטרה, שעוסק בעמק טולו המבודד בדרום-מזרח בקעת קיירן, וברועים הנוקשים שחיים בתוכו. כולל דמויות, מפלצות מוכרות, מיתולוגיה של בני טולו, ועוד.

http://members.pundak.co.il/world/keldaria3/melestra/chap3/tolo.html

תהנו :)
 
ערך מעניין. למען האמת, כשחושבים על זה, התצורה של הכפר טולו מאד קשה להגנה מבחינה מעשית - היעדר חומות וגבול ארוך.

איפה מצאו בני טולו את אל המרעה שלהם ומה בדיוק הוא דורש מהם? מתיאורך, יכולת לצאת בזול עם פולחן אבות (למרות שאני מניח כי זה לא סותר והטולו פונים לאבותיהם המהוללים שיתווכו בינם לבין אותו אל מרעה.) וזה היה מתיישב עם שלוש השירות שלהם.

ותהיה קטנה: אם אישה זוכה למעמד "גבר" בתחרויות ההתאבקויות שהם עורכים בהיכלותיהם - קרי מנצחת במספיק תחרויות - מה הזכויות שנצחון כזה נותן לה? ואם כן, האם לא כדאי לתת למכלול התכונות החיוביות והתכונות השליליות של בני טולו שמות אחרים היות וגם נשים אצלם יכולות להיות בעלות תכונות שגברים ראויים להם. אני מניח שכמו שאישה יכולה להפוך ל-"גבר", גבר יכול להפוך ל-"אישה" ולאבד את הזכויות שלו בחברה שלהם.

כל הקטע עם שינויי הצורה גורם לי לתהות אם בני לווייתם המהוללים של בני טולו ובני טולו הם בעצם אותו מין שכל אחד מהצדדים נתקע בצורה אחרת אחרי שעזבו את הממלכה המכושפת שלהם. המלך הזקן של היער נשמע לי כמו רוח יער רבת עוצמה וחבל מה שקרה לו קרי מה שנראה על פניו כהשחתה ממקור חיצוני שהפכה אותו לאפל בהרבה.

כפר המנודים באמת מזכיר לי את המגיפה מסרטי הפריקוול של כוכב הקופים. נשמע כמו מקום עגום למדי. אנ'ליסיה נשמעת כמו דמות מעניינת. אני מניח שיש מן המשותף למה שיצר את הדוש'אמו לבין מה שזירז את התדרדרותם של הנוודים למצבם הנוכחי.
 
תודה על התגובה.
טולו מעולם לא הסתמכה על חומות להגנה, אלא על הדרך הארוכה והמסוכנת אליה, על ההיכרות של הסיירים שלה עם השטח, וגם היכולת לעבור למלחמת גרילה מפעם לפעם.

הדוש'מא לא ממש קשורים לעניין. הם גזע עתיק שדומה לגרסה אפרורית, אבנית יותר ופחות דמויית אנוש של עוגים, וגם הקסם שלהם הוא קסם שאמאני פראי - בוודאי לקסם ההרמטי המתוחכם יותר של העוגים. לפי חלק מהגרסאות, הם מעין אב קדום או לפחות גזע קרוב עתיק של העוגים היותר מפותחים, שהיו פעם נפוצים בכל האיזורים ההרריים של מרכז מלסטרה - אבל גם בני אדם וגם עוגים דחקו מאד את רגליהם.
 
תודה על התגובה :)

השארתי כמובן עוד הרבה מקום לפיתוח של הנקודות האלו בקמפיינים/הרחבות עתידיות.
מקובל לחשוב שאנשי טולו איבדו את יכולת שינוי הצורה שלהם בהדרגה, לאחר שעקרו מהיער המכושף שבו גרו לפי האגדות שלהם אל העמק הנוכחי, ושכיום הם יכולים לכל היותר להתקרב לשביב מהיכולות הישנות שלהם בשיא הריקוד הפולחני שלהם.
אם כי כמובן, תמיד היו שמועות על כל מיני אנשים שכן הצליחו לשנות צורה, ולפעמים גם נתקעו בצורה ההיא...
 
חזרה
Top