• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

בא לי (שוב) מיקרוסקופ מקוון

מיקרוסקופ הוא משחק כתיבה שבו כותבים יחד סיפור (היסטוריה). מכיון שרוב המשחק לא דורש אינטראקציה בין השחקנים, הוא מאוד מתאים לאנשים עסוקים שהסיכוי לתאם ביניהם פגישה הוא אפסי (ז״א אנשים כמוני…), מתאים למשחק אונלייני.
אם יש מעוניינים, המשחק יערך בדוקס וינוהל בדיסקורד או טלגרף או ואצאפ
בא לי מיקרוסקופ כזה, שיעסוק בתמה מדבי״ת (עם אפשרות לעירוב פנטזיה).
יש מעוניינים? אם כן, ניתןהלפנות בפרטי או להשיב לפוסט.
 
ביקורת שלילית
בפעם הקודמת ששיחקנו מיקרוסקופ הבחור פשוט נעלם בפתע פתאום ולא אמר על זה מילה למרות שחפרנו לו. כדי לאמת, אתם יכולים לשאול גם את [mention]הח'אן הטטרי[/mention]. אם אתם רוצים לשחק איתו מיקרוסקופ תדעו את זה.
 
לא אחי. המשחק גווע ואני והח'אן ניסינו להחיות אותו. אבל אתה לא אמרת מילה, כלום, אפס, נאדה, למרות ששאלתי אותך כמה פעמים גם בעץ המשחק וגם בפרטי מה קרה עם המשחק. פשוט נתת למשחק לגווע (זה היה תורך כמדומני). אל תאשים את המשחק בזה שהוא גווע, כי אתה נתת לזה לקרות בלי לעשות כלום הנושא, למרות שלחצנו עליך. שום מילה לגבי המשחק גווע, שום מילה לגבי הפרישה שלך. אתה בהחלט נעלמת בלי להגיד מילה, וכמו שהבהרתי לך בפרטי זה מה שבאמת מעניין פה - לא למה פרשת(ייתכנו סיבות אישיות שלא תמיד צריך לספר) אלא למה לא אמרת שאתה פורש וסתם נעלמת.
אומר מה שלא אמרתי קודם - אתה בהחלט בחור נחמד מאוד ושחקן מצוין. מצד שני מי שרוצה לשחק איתך שיקח בחשבון סיכוי להיעלמות.
 
נהדר, אפשר לקבל פירוט נוסף על המשחק? למשל, האם הכל זה פלאף או שיש גם מכאניקה? אני חושב שצריך לתאם ציפיות לפני שמשחקים, אחרת יצא לא משהו. יש מצב שנשחק גם(לא חייב להיות במקום הנוכחי, אפשר אחרי או לפני) מיקרוסקופ בת׳מה של פנטזיה עם אפשרות לשילוב מד״ב(כמו איי הסערה או העולם של ואנור)?
 
חזרה
Top