• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

חדשות הכרוז מונטה קוק מביא את נומנרה למה' 5

בחודש הבא יגיע קיקסטרטר לספר Arcana of the Ancients, שישלב את עולם המערכה נומנרה עם מה' 5, ביחד עם השילוב של המערכה בין טכנולוגיה לקסם, הספר יכיל סדרת הרפתקאות שמציגות בפני הדמויות את התרבויות הקדומות שהיו בעולם, ואת הטכנולוגיה שנותרה מאז - וכמובן גם איומים ותיקים.
בנוסף, הספר יכיל גם תוכן מכאני חדש לשחקנים שרוצים לשלב בין טכנולוגיה למדע. הוא לא יהווה מדריך לעולם של נומנרה, אלא יותר שילוב בין סדרת הרפתקאות לספר הרחבה על טכנולוגיה וקסם. כך שניתן להשתמש בו בכל עולם, אך כמובן גם להמרה של נומנרה לחמש (אני משער שספר עולם המערכה הקיים לא ישוחרר מחדש ל-5).
בכל מקרה, המסורת של ערבוב טכנולוגיה אבודה/חייזרית עם קסם קיימת מראשית הזמנים של מבוכים ודרקונים, ולידיעתי זה הניסיון הראשון מחברה גדולה, מעניין לראות איך יצא בפועל.... מונטה קוק "קנה" את השם שלו בהרחבות מכאניות למה' 3, נראה איך הוא יהיה בחמש.
arcana-ancients.jpg
נ.ב. אז מי זוכר ומתגעגע ל Arcana Unearthed
 
והקיקסטרטר יצא באופן רשמי לדרך, כשהספר הפיזי עולה 50 דולר והספר הדיגיטלי עולה 20 דולר. בנוסף הקמפיין מממן לא רק את ספר הבסיס אלא אמור לפתוח קו מוצרים שלם, כשכבר הגיעו ליעד ההרחבה הראשונה שהוא ספר מפלצות מודרניות.
https://www.kickstarter.com/project...a-of-the-ancients-a-5e-science-fantasy-source
בסה"כ נראה יותר טוב ממה שחשבתי, אבל כמו הרבה קיקסטרטרים של משחקי תפקידים, העובדה שאין כמעט הנחה על הספר והמשלוח יקר ברמות, פשוט גורם לי לוותר על תמיכה אלא לחכות כשהספר יגיע למדפי החנויות...
 
חזרה
Top