• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

פוקימון המוטציה המאיימת על העולם (חופשיטה)[3/3]

אני מושיט יד קדימה. "אני לא צריך את הברכות שלך. תביא לי את התג שאתה חייב לי. וגם כסף על הניצחון הזה. אני חייב ללכת למרכז הפוקימונים. אם הייתי במקומך, הייתי עושה את אותו דבר. הופיפ שלך עלול להיפגע באופן רציני, ואתה צריך להגן על הפרס הנדיר שלך."
 
נראה שהרגשות מזינות חשמל לתוך הלחיים שלי, שזורם דרך הגוף לזנב. החשמל מגביר את פעילות העצבים והמוח והחשיבה שלי מתחילה להתחדד.
הייתי טיפש. קרב זה לא סתם מכות בתורות- יש את כל העולם, או לפחות הזירה להשתמש בה. יש הרבה משתנים כמו גודל ומהירות.
לא הייתי בטוח לגבי היכולות של לונה- אבל כנראה שהנהמה שלה דומה לשל דאש, ושצוות כפול זאת היכולת ההתקפית שלה. היא קטנה ועדינה- אז אני רוצה לוודא שכשהיא תתקוף, מצוף יפול.
לא התכוונתי לנצל את דאש, אבל נראה שהמאמן של מצוף חשב שזה חלק מהתוכנית.
"לונה, תרוצי מסביב ותטילי בלבול! אל תפסיקי לזוז! אל תתני לו לפגוע בך!" אני צועק אנרגטי הזנב שלי על סף פיצוץ חשמלי
 
אלישע​
OG:
נו ברור שזו הולכת להיות התגובה המוגזמת XD
IG:
אתה מנצל את ההזדמניות שהסיטואציה יצרה לך ומרחף בדממה עד שאתה מתקרב לאוזנה של דאינה ולוחש בו!
דיאנה מתוך אינסטינקט מייד תקפה וכשרגלה בתוך גופך הלא מוחשי בשאלת בהרמת גבה "אני יודע שאני יכול להיות קצת מפחיד, אבל את לא חושבת שהתגובה הזו קצת מוגזמת?"
דיאנה הייתה נראת קצת נבוכה ואמרה "ככה חינכו אותי לא לתת לאף אחד לתקוף אותי מאחור כך שהאינסטיקט הראשון שלי זה לתוקף... בכל מקרה לאן אתה נעלמת? חיפשתי אותך בקפטריה חשבתי שתכחה לי שם לפחות עד שאני יסיים להתקלח.."
נאב​
אתה מושיט את היד שלך ואומר בעצבנות "אני לא צריך את הברכות שלך. תביא לי את התג שאתה חייב לי. וגם כסף על הניצחון הזה. אני חייב ללכת למרכז הפוקימונים. אם הייתי במקומך, הייתי עושה את אותו דבר. הופיפ שלך עלול להיפגע באופן רציני, ואתה צריך להגן על הפרס הנדיר שלך."
איתן לא היה מוכן לסבול את הגישה שלך ואל אף כך שהוא בחר לשתוק לך בזמן הקרב בכדי שתרגע הוא החליט שהגיע הזמן שלו להגיב לך "אתה נעא ממש חצוף יש לך מזל שהליגה מחייבת אותי לתת לך את התג כי אם זה היה החלטה שלי עכשיו היינו עושים קרב חוזר עם הצוות האמיתי שלי ואני מוכן להבטיח לך שלא היית שורד מולי חצי דקה." הוא אומר לך בביטחון ומושיט לך תג ומעדכן את פרטי הפוקידע שלך "ולגבי כסף בפעם הבא תוודה שאתה בכלל מציב הימור לפני שאתה סתם דורש כסף מאנשים.."
"מאמן אמיתי צריך להיות מחובר עם הפוקימונים שלו, מאמן טוב צריך גם את זה וגם את החוכמה הנסיון והבחירות הנכונות בצוות שלו, זה טיפ ממני אליך למרות שעם הגישה שלך בכלל לא מגיע לך הנחמדות שלי.." הוא אומר לך בעצבים ומצביע לכיוון הדלת.
אתה הולך למרכז הפוקימונים כמו שאמרת ושהאחות ג'וי רואה אותך היא מייד לזמינה אותך לחדר האחורי שם היא מרססת עליך ועל הפוקימונים שלך תרסיס ריפוי באופן מייד כמעט הכאב נעלם אך האחות מזהירה אותך שיקח זמן מה עד שהנזק באמת יחלים ושכדי שאתה והפוקימונים שלך לא תשתתפו בעוד קרבות רצניים היום.
דראקו​
החשמל התחיל לזרום בגופך והרגשת כאילו הוא מחדד את החושים שלך ואת החשיבה שלך ומחשבות על הדרך בה נלחמת עוברות לך בראש וגם האסטרטגיה הלאה "לונה, תרוצי מסביב ותטילי בלבול! אל תפסיקי לזוז! אל תתני לו לפגוע בך!" אתה צועק בהתרגשות והזנב שלך מתמלה בניצוצות.
לונה מגיבה מייד החיבור הרגשי שלה גרם לכך שהיא באופן מייד הרגישה בשינוי הגישה שלך עוד לפני שהספקת לדבר היא התחילה להסתובב בזירה שומרת מרחק ממצוף והטילה בלבול שהעיף אותו אחורה לכיוון החוטים כאשר הוא ספג הרבה נזק.
הבחור היה נראה המום מהשינוי הפתאומי בך "ילד אני כבר לא יודע למה לצפות איתך זה כאילו יש לך פיצול אשיות.." הוא אמר וחרק את שיניו "מצוף אל תתין לה לשמור על מרחק הזירה הזו היא שלח תשתמש בה ותוריד את הראלטס הזו!" הוא פקד עליו בצעקה שדומה לדרך בה מאמן צועק למתאגרף שלו.
מצוף קם על הרגליים ונשען על החוטים מייד לאחר מכן הוא בעט אותם אחורה מה שגרם לו לזנק לכיוון לונה היא ניסתה לחמוק אך עדיין נפגעה מקצות האצבעות של מאצוף שהתחיל להתמקם באותה הפוזציה שוב בעוד שהיא מתרוממת חזרה מההתקפה שהפילה אותה לרצפה.
 
out
הזכרה קטנה היא לא יודעת שנתיתי לנידורן את השם נידול, למרות שממש קל לעשות את ההקשר
in
אני מחייך במבוכה ומגרד ברושי, ניתן לראות די בבירור שאני שמח שהיא חיפשה אותי למרות שאני מנסה להסתיר את זה. "לא חשבתי את מצפה שאחכה לך... סליחה" אני מסתכל עליה "האמת שהייתי עסוק בלהשיג את זה" אני פותח את היד שלי וחושף את התג החדש שלי "נידול עשתה עבודה טובה מאוד, אני ממש גאה בה למרות שהיא התעלפה ביחד אם הפוקימון שלו, אני עשיתי את הסיבוב השני וניצחתי אותו" אני מסתכל "אז איך הולכים לך האימונים?"
 
OUT: בפעם הבאה הייתי שמח להזדמנות להגיב לדיאלוג הזה. אני לא הייתי סתם הולך משם, הייתי עונה לו.

IN: אני עולה לחדר שלי ומוציא החוצה את הצוות שלי.

"תשמעו, זה העניין," אני אומר בשקט. אני משתתק למשך כמה זמן וממשיך. "אני שונא אותם. את כולם. האנשים שקוראים לעצמם 'מאמנים'. אנשים כמו האיתן הזה. מתנהגים נחמדים, כאילו באמת אכפת להם מהפוקימונים שלהם. אבל אין להם חיבור אמיתי. הם לא מתייעצים עם הפוקימונים שלהם, או שואלים לדעתם, או סומכים עליהם. עבד שמתייחסים אליו יפה הוא עדיין עבד. למעשה, זה אפילו יותר גרוע, כי המאמנים הנחמדים האלה לא יודעים מה הם עושים לא בסדר.
וזו הסיבה שאני עומד לעצור את זה."

אני קם במקום. "אני עומד להביס כל אחד ואחד מהם. אני אביס את מאמני המכון, אעלה לליגה, אביס את האליט ואהפוך לאלוף. וכשאני אהיה שם, אני אנסה לשנות דברים."
אני נאנח. "אני לא עומד להכריח אתכם לבוא איתי. זה הולך להיות מאוד קשה, וסביר להניח שכולנו ניפגע הרבה. אם אתם רוצים, אתם יכולים ללכת. אם אתם באים איתי, אתם צריכים להיות מוכנים. זה לא עומד להיות קל."
 
אלישע​
אתה מחייך במבוכה ומגרד את ראשך "לא חשבתי את מצפה שאחכה לך... סליחה" אתנ מסתכל עליה "האמת שהייתי עסוק בלהשיג את זה" אתה פותח את היד שלך וחושף את התג החדש שלך "נידול עשתה עבודה טובה מאוד, אני ממש גאה בה למרות שהיא התעלפה ביחד אם הפוקימון שלו, אני עשיתי את הסיבוב השני וניצחתי אותו" אתה מסתכל "אז איך הולכים לך האימונים?"
"יפה אני רואה שהיית עסוק האמת שלא חשבתי שאתה מתעניין בליגה." היא מגיבה בהפתעה לתג שלך.
"האימונים שלי הולכים לא רע בכלל אבל עדיין אני חייבת להשתפר! אני מנסה כבר הרבה זמן לשלב את אבקת השינה של באטרפריי יחד עם מתקפת המשב רוח שלה אבל זה די טריקי היא צריכה לשלוט בעוצמה והכיוון של ההתקפה כדי שהיא תצא יפה ומדויקת" היא אמרה עם מבט קצת מיואש.
דראקו​
נזבך הטיל ברק לכיוון התקרה בעודך צועק ללונה שתשתמש בצוות כפול וחמישה כפילים של לונה הקיפו את הזירה

מאמן המכון היה נראה עצבני גם נהרסה לו התקרה וגם הוא צריך להתמודד מולך כאשר ההפוקימוןשלו מוחלש הגנתית התקפתית בחיסרון סוג ועכשיו מאצוף צריך לנחש באיזה אחד מהכפילים לפגוע שיש לו סיכוי של 1/5 להיות צודק, מצוף זינק בשנית על הכפיל השמאלי ביותר והוא נעלם מאצוף נכנס לפוזיציה שוב והתכונן בכדי לזנק על אחד מהארבעת הדמיות של לונה שנשארו.
נאב​
OUT:
חשבתי על להשאיר אותך האמת ובסוף בחרתי נגד זה כמובן שאם אתה רוצה להמשיך להתווכח איתו אתה מוזמן לחזור, אגב תגובה מאוד מושקעת שגורמת לי להיות מאוד מעוניין באיך הדמות שלך תגיב לעלילה הראשית ומצטער מראש שאני מעט מזלזל בתגובה שלי עכשיו אני פשוט ממש עייף ורציתי להגיב לכם כבר היום.
In:
אתה עולה לחדר ומוציא את הצוות שלך אתה עורך מולם נאום שמסכם את המטרה שלך והקשיים שעומדים להיות לכם בדרך ולבסוף אתה שואל את כולם אם הם מוכנים להיות חלק מהמסע הקשה הזה.
יוליוס ובילבו עונים שניהם במהירות ומנסים לעלות אחד על השני בטון שהם מוכנים לכל אתגר ואחריהם קיריל אומרת שכל עוד היא תאכל לכיף כמו בקרב שלה היום היא מוכנה לעזור לך במטרה שלך.
השעון ציפצף מוראה על השעה 13:00 וכמעט בתיאום מושלם הבטן של כולכם קרקרה.
"אנחנו לא יכולים לשנות את העולם על בטן ריקה נכון?" קירל אמרה וציחקה בעודה עוברת עם גופה בתוך הבטן שלך.
 
out
מה שאני אומר כאן נעשה על ידי צייפה במהלך הזה כמה פעמים, אבל יכול להיות שזה שונה אצלך.
in
אני מחייך "אני עשיתי את זה בעיקר הבשביל האתגר, ולא יפריע לי להשתתף בליגה, זה יכול רק לתרום".
אני מסתכל על באטרפריי ומגרד בסנטר שלי "אני יכול לעזור, אבל קודם כול אני חייב לבדוק את באטרפריי מקרוב, זה מסדר מבחינתך?" לאחר שאני מקבל אישור ממנה ומבאטרפריי אני מרים את ומתחיל לבדוק אותו מכל הכיוונים, מנער אותו פעם פעמים ועובר עליו עם זכוכית מגדלת (אחת אמיתית) בעודי טטיפה גדולה של זעת מבוכה מופיעה על מציחו כאשר הוא עובר לתנוחות שהוא לא ידע שאפשריות.
אחרי כמה דקות אני גומר ואומר "האבקה יוצאת באופן בלעדי פחות או יותא מהכנפים שלו, מהחלק הקדמי שפונה בדרך כלל לקרע ליתר דיוק, זו הסיבה שהוא בדרך כלל עובר מעל למטרה, אם הוא יעמוד מעליה ישר האבקה תהיה מרוכזת מדי וקל למחוק ממנה" אני מסתכל "במילים אחרות האפקט הן של המראה והן של היעילות עובד טוב יותר כאשר הוא "שוכב" על הבטן" אני מרים את האצבע שלי "כן נכנסת הבעיה, התקפת הרוח דורשת מרוב הפוקימונים וביחוד מאילו הקטנים להיכנס לעמדת "עמידה" אם מעט זווית כלפי מטה, במילים אחרות העמדות נוגדות זו את זו וההחלפה בין העמדות דורשת זמן יקר מה שדורם לאבקה "ללכת לעיבוד"" אני מחייך "אבל לי יש הפיטרון שיצור גם מחזה מרהיב וגם מתקפה יעילה" אני מרים את ידי כאשר היא בצורה של מכת קראטה "בוא נניח שהיד שלי היא אתה באטרפריי, בשביל התרגיל הזה את צריך להיות גבוהה יחסית" אני מרים את היד שלי בהדגמה "מה שאתה צריך לעשות זו צלילת ראש בעודך מסתובב סביב עצמך ומשחרר כמה שיותר אבקה" אני מורים את היג שלי כלפי מטה בעוד העצבעות פונות לכיוון הקרקע והיד מסתובבת כמו מקדח "האבקה תצנח פחות מהר ממך אך יותר מהר מהרגיל עקב כך שהיא תערם לאורך הדרך, ואז כמטר או שתים מלפני הקרקע אתה עובר לתנוחה אלכסונית כאשר הראש שלך פונה כלפי מלעה כמו זה (עזר חזותי: /, בערך 45 מעלות) ומשתמש במתקפת הרוח שלך, ההדף יקפיץ אותך לעמידה ישרה ויפרוס את הכנפים שלך בצורה מרהיבה בעוד התנגשויות הרוח הנוגדות יצרו סוג של התפרצות מכל הצדדים ממך החוצה והאבקה תתפזר פחות או יותר בשווה בצורה המזכירה בועה או זיקוק" אני מסתכל עליהם "הבנתם את זה?"
 
אני מחייך. "טוב. בואו נאכל".

בזמן שאני אוכל ומאכיל את כולם אני מתחיל לחשוב. "מחר, אנחנו נצטרך לנסות להשיג כסף. בקצב הזה, יגמר לנו האוכל מהר. ואני רוצה לקנות כמה דברים אחרים. נעלה לקומת האימונים ונאתגר מאמנים אחרים."
 
אלישע​
OG: To long didn't read🕺🏻 סתם צוחק קראתי אבל דאמ זה היה ארוך 😅.
IG:
"אני עשיתי את זה בעיקר הבשביל האתגר, ולא יפריע לי להשתתף בליגה, זה יכול רק לתרום". אתה אומר בחיוך ואז מתחיל לבחון את בטארפריי באישורה של דיאנה מה שמתחיל בסדר ומידרדר מהר לבחינה פולשנית למדי שבסופה אתה מתחיל להסביר לדיאנה את המהלך שחשבת עליו.
דיאנה מחייכת וקצת בשוק מכל הפרטים ואומרת לך "זה נשמע כמו רעיון טוב אם כי מעט מסובך ומאוד יהיה קשה לבצע אותו בקרב.." היא מגחכת בבושה בעודה מחזירה את הראש "למרות שאני בהחלט ינסה ללמד את באטרפריי לעשות את זה כי בשלב הראשון של התחרות זה יכול לעזור לי אבל קודם אני חייבת לעבוד על שליטה מלאה ברוח של באטרפריי." היא ממשיכה ובאטרפריי ממשיך להתאמן.
"היי אולי תוציא גם את הפוקימונים שלך ואני יראה איך אתה מאמן את הפוקימונים שלך? זה יכול גם לתת לי רעיונות חדשים." היא אומרת בעוד שהפוקימונים שלה חוזרים לאימון שלהם.
נאב​
OG:
רק רוצה להזכיר שיש לך כרגע ארוחות בחינם (לפחות עד הערב ואז תצתרך לשלם שוב על החדר לילה נוסף)
חוץ מזה זירות האימונים נמצאות מחוץ למרכז הפוקימונים ולא בקומה משלהם וכרגע 13:00 יש לך את כל היום לפניך...
IG:
אתה מחייך ואומר לכולם שתאכלו ועל כן אתה יורד לקומת הקרקע והולך עם כולם לקפטריה.
לארוחת צהריים היה אורז עם עוף ותפוחי אדמה בעקבות הזמן הרב שלא אכלתי הארוחה היחסית עלובה הזו קיבלה טעם של גן עדן וליידך כל הפוקימונים שלך סועדים להם עם אוכל לפוקימונים שהמרכז מארגן.
מסביב ישבו הרבה מאמנים רבים מהם היו בקבוצות וחלקם הגדול היו לבושים בבגדים מפוארים בוודאי לקראת הפסטיגל שעומד להתקיים מחר.
דראקו​
בדרך כלל היית מתחיל רצף התנצלויות בעקבות ההרס שנגרם למכון אבל היית כל כך שקוע בקרב שפשוט אמרת ללונה "לונה! תסיימי אותו עם בלבול!"
בעוד שאמרת את זה מצוף טס לכיוונה עם בעיטה ופגעה בה לונה עפה לחבלים להישתמשה בהם בכדי לקום נראת שזו הייתה עוד התקפה קריטית של מצוף עיינה התחילו לזהור בכחול ומצוף טס גם הוא לכיוון החבלים אך בניגוד ללונה הוא לא יכל לקום.
"עבודה טובה ילד... למרות שאני לא בטוח אם התכוונת למה שקרה או לא הצלחת לנצח ונראה שלמדת משהו מהקרב הזה, אבל אתה חייב ללמוד לשלוט בחשמל שלך.." הוא אמר ופרץ בצחוק עז.
מייד לאחר מכן הוא לקח את הפוקדע שלך ועדכן בו את הנצחון שלך.
"למצוף שלי יש עוד הרבה לאן להתקדם אבל אני מאמין שיום אחד הוא כמו העיר הזו יגיעו לגדולה." הוא אומר כאילו לעצמו בטון שונה מעט מאיך שהוא דיבר עד עכשיו ומכניס את מצוף לפוקדור שלו.
 
אני מחייך "אני העודד אותך מהיציאים, התחרות הזו היא לא ממש עזור הנוחות שלי אבל אני לתמוך בחברה" אני מסתכל על הפוקימונים שלי בעודי מוציא אותם (לצורך הנוחות בוא נגיד ששלחתי את ווי להביא את נידול והן חזרו) ומגרד ברואשי, עד כו התאמנתי רק עם ווי ואנחנו מתואמים לחלוטין, אז אני פוסע בטריטוריה חדשה "אוקיי חברה היום אנחנו נתאמן במיוחד על תיאום תקשורת וחושים, אני רוצה שנהיה מסוגלים לתקשר בלי לדבר ואני רוצה שתפעלו עצמאית במהלך הקרבות, אני לא מאמין בשיטת פקודות וחיילים, אני מאין שכולנו ביחד יכולים ליצור קבוצה חזקה ומגובשת, ווי תלמד אותכם פייבאס ובדו" אני מסתכל על בדו ופייבאס (שבמידה ואין מקור מים זמין הוא יושב בתוך מכל מים כל שהוא) ואזמעביר את המבט שלי לנידול "את ואני נעשה שיעור פרטי, אני רוצה לעבוד על התקתיקה החדשה שלך ועל תיאום איתי, יש לך הרבה פונטנציל ואני רוצה שתנצלי אותה" אני אומר בחיוך "אוקיי קדימה לעבודה!".
בעוד ווי מעבירה את השיעור לבחורים (אני מניח שהם בחורים, אולי כדי להוסף את המין שלהם בדף הדמות) בחמידות אבל בדורשנות אני לוקח את נידול הצידה ומלמד אותה לשלוט ב"פואיזן טייל", אחרי שהיא מצליחה להביו את הבסיס אני עובר לשל בהבא, תיאום.
תכניקת האימון שלי שונה מאוד משל מאמני ליגה, בעוד הם מתרכזים על שיפור היכולות של כול פוקימון בנפרד אני מתמקד בעיקר על עבודת הצוות והתיאום, אני בעצם מנסה להפוך את הקבוצה לישות אחת. אל אף שאחדים עשוים לחשוב שזה לא יעיל בקרבות רגילים הם טועים למדי, יצירת חיבור שכזה מאפשר לפוקימון ולמאמן להיות מתואמים ולא להסתמך רק על פקודות עילה גם אחד על השני.

מעבר לכך האימונים שלי שמים הרבה דגש על ניידות וכיוון, אנחנו מתרגלים הרבה תנועה משולבת (מה שאומר שאם ווי תשתמש בנידול כמקפצה נידול תחזה את זה ותסייע) בנוסף התרגיל נועד כדי להפחית את המקרים של אש ידידותית.
ברגע שנידול מקבלת את הבסיס מספיק טוב אני שולח אותה לאימון הקבוצתי ומוביל את הקבוצה למקור מים, שם אני ממלא שתי מטרות בעמצעות משחק תופס הפוכה (שכולם מלבד אחד הם התופסים) כשה פייבאס הוא הנתפס, אני מתרגל את עבודת הצוות שלהם ועובד על החיזוק של פייבאס, פייבאס לא יכול באמת להילחם במצבו הנוכחי ולכן לפני שהוא יתפתח אין הרבה דברים שהוא יכול לעשות, לכן אני צריך להקדי את הלימודים שלו לחזיק והתפתחות כדי שהוא יוכל לתפקד בצוות.

אני משגיח על משחק התופסת אבל לא מתערב, אם הכול הולך טוה אני עובר לתנוחת מדיטצייה ומתחיל להיכנס על תוך ההילה שלי בניסיון ללמוד מתקפוץ חדשות.
 
אני מסתכל על המאמנים בחוסר נוחות קל. אני לא אוהב קהלים גדולים, בטח לא של מאמנים. אני רסיים לאכול במהירות, אקח את הפוקימונים שלי ואצא.
אני עומד לתת לפוקימונים שלי לנוח לשארית היום, כמו שהאחות המליצה. מחר אני עומד לנסות להרוויח קצת כסף.
 
אלישע​
אתה מתחיל משטר אימונים ויש לך בערך חצי יום לשרוף אתה מתחיל באימון אישי לנידול ונותן לווי להתמודד עם פיבאס ובדו בעצמה פיבאס אשר יושב לו בכלי מים קטן לא יכול לעשות הרבה כך שעיקר האימון הולך לבידו שלומד על תיאום עם וי הוא מרגיש מעט רע שפיבאס לא יכול להיות חלק מהאימון ועל כן אחרי מעט מאמץ הוא מצליך להוציא מהעלים שלו מים שעוטפים אותו ואת פיבאס אך לא מזיקים לשניהם וכך גם הוא יכול לזמן קצר להיתאמן על תיאום עם השתיים.
בנתיים אתה ונידול היתאמנתם על פוייזן טייל ולאחר שעה בערך של אימון היא קלטה את העניין.
לאחר מכן אתה הולך למקור המים הקרוב ביותר שהוא נחל קטן שבסופו בריכה ומיזרקה מעשי ידי אדם שהיה בפארק השכונתי הקרוב למרכז.
ושם הפוקימונים שלך משחקים תופסת ונראה שהם כולם די נהנים אתה תופס פינה בצל ומתחיל מדיטציה ומוציא את ההילה שלך בכדי לנסות ללמוד התקפות חדשות אך ללא הצלחה.
לאחר שעה נוספת נראה שכולם היו תשושים ועל כן חזרתם למרכז הפוקימונים אכלתם ארוחת ערב והלכתםמלישון דיאנה הייתה נרגשת והיה לה מעט קשה להירדם אך בניגוד אליה אחרי היום הארוך שלך נרדמת כמו תינוק.
בבוקר אתה ודיאנה נפרדים בשנית אתה הולך לפוקימארק בכדי לקנות אוכל ודיאנה הולכת לתחרות היא מביאה לך 100 פוקיבאקס כדי שתקנה אוכל ואוכל פוקימונים גם לה ולפוקימונים שלה.
אתה מגיע לסופרמרקט הגדול ולא מתעכב שם יותר מידי ומייד נגש למתחם של מאמני הפוקימונים ובו יש שתי הערימות שחיפשת אחת ליד השנייה טבליות מזון לפוקימונים וסנוויץ הפלא שניהם טכנולוגיות מזון שבהם כל הערכים התזונתיים שהפוקימון ובני אדם זקוקים להם ביום אתה לוקח שקיות ובהם 6 סווניצים לך ולדיאנה 14 טבליות מזון לפוקימונים בחרת לצמצם בכמות הסווניצים לעצמך מאחר והתוקף שלהם הוא של שלושה ימים וחבל שהם יתקלקלו סתם ובמקום זה בזבזת את הכסף על אוכל לפוקימונים שלך סכום קנייה עמד בדיוק על מאה פוקיבאקס בשבילך ובשביל דיאנה.
בהמשך היום חיפשת לך דרכים להרוויח כסף אך עבודה ליום אחד לא הייתה נראת ריאליט ועל כן נותרת עם שני אפשריות להילחם עם מישהו בשביל כסף או למכור את אחד הפוקימונים שלך.
נאב​
אתה מסתכל על שאר המאמנים בחוסר נוחות מסיים את הארוחה שלך במהירות האפשרית ויוצא.
אתה מחליט לתת לפוקימונים שלך ולך לנוח להמשך היום ועל כן פשוט שיחקתם יחד בחצר המרכז ולקראת הערב שילמת על לילה נוסף לאחות ג'וי והלכת לאכול עם כולם ארוחת ערב.
עלית לחדר שלך וגיליתי שהחפצים של הבחור מאתמול נעלמו ובמקומם היה ליד המיטה שלו תיק אחר שהיה נראה מעט כמו תיק של רופא.
ובחור צעיר שהיה נראה כמה שנים יותר מבוגר ממך היה בעליו הוא היה די חביב וסיפר שהוא מגדל פוקימונים.
היה לך יום מלא עבודה מחר ועל כן התקלחת והלכת לישון. הפעם לא היו הפתעות מטרידות בבוקר והלכת לאיזור האימונים בו כמה מאמנים נכחו משמעותית פחות מאתמול ככל הנראה בגלל התחרות.
שניים נלחמו אחד בשני ובשני הזירות הנותרות שני מאמנים התאמנו לבדם כל אחד בזירה אחד היה לבוש היטב והיה לו פוקימון קטן ולבן והשני היה נראה כמו ילד טבע והוא התאמן עם סטרלי קטן ועקשן.
דראקו​
אתה מביט לתקרה ומתנצל בגמגום דבר שגורם למנהיג המכון להגיד לך שגבר אמיתי לא מפחד ולא מתנצל לפני מי שהוא הביס.
"כ-כן.. אני עדיין לומד. זה.. בסדר.. אם אש'אל... מש'הו?" הוא הנהן בראשו ברישמיות.
"ראית במקרה את המאמן ש'ל לונה?" אתה שואל ומצביע עלייה.
"המאמן שלה?" הוא שואל בבילבול "אתה רוצה להגיד לי שאתה לא המאמן שלה והישתמשת בה בקרב נגדי?" הוא ממשיך בהפתעה "אני יודע שאמרת שאתה חדש אבל אני באמת בשוק שלא ידעת שזה אסור להישתמש בפוקימון שלא שייך לך בשביל קרבות מכון." הוא אומר ללא כעס אלא שוק מוחלט.
"בכל מקרה אין לי מושג מי המאמן שלה יש המון מאמנים שעוברים ויש הרבה ראלטסים." הוא אומר לך ומושיט את ידו כדי שתביא לו את הפוקידע והתג.
OG: שאלה לגיטימית פשוט זמן ומקום לא טוב 😅.
 
אני נאנח ומנסה למצוא מישהו שנראה חדש בעסק ולא מנוסה במיוחד בזירת הפוקימונים (אני בוכן את הקורבנות שלי בזהירות, אין לי כוונה ליפול למלכודת הפוכה) ואז ניג על הקורבן הנבחר ושואל בעודו בשאלה קצת מעופפת "הי אתה רוצה להמר איתי? הוא נעשנ קרב אחד על אחד על... 300 נגיד? נזרוק מטבעה בשביל לבחור מי שולף ראשון?"
אני ממשיך עם הטקטיקה הזו עד שאני מוצא מישהו שמסכים (ואני מזכיר שקודם הסתכלתי ובחנתי את הפוקימונים שלו בשביל למצוא מישהו שיהיה לי קל לנצח).
 
אלישע​
אתה מנסה למצוא מישהו חדש יחסית ומתחיל לשאול אנשים כשאתה מתנהג בצורה מעופפת אם הם רוצים להמר איתך על 300 פוקיבאקס אך כולם מפחדים מהסכום הגבוהה לאחר זמן מה אתה מחליט להורידד את הסכום ל100 פוקיבאקס.
תפסת לך בחור שהיה נראה יחסית לא מאומן אומנם היו לו 3 פוקדורים אבל הפוקימון שהיה לו בחוץ היה נידול אחד הפוקימונים שהכי קל לתפוס כך שהיה נראה שזה יהיה קרב יחסית קל.
זרקתם מטבע והוא הכריז על עץ ונצח ועל כן עליך לבחור את הפוקימון ראשון.
דראקו​
אתה נרתע ואומר "אההה... להתראות!" ובורח משם בשיא המהירות שגופך העגלגל מסוגל לו כשלונה בידיך.
מנהיג המכון החל לרדוף אחריך ולהדביק את הפאר בנכם ולונה מתוך הפחד הדפה אותו עם בלבול מב שהשאיר אותו מעולף מחוץ למכון.
OG:
זה היה די מפתה לגרום לו לעצור אותך.
נאב​
אתה מחליט להילחם נגד הבחור עם הסטארלי על סכום סביר הוא הסביר שאין לו יותר מדי כסף אז הוא מוכן להמר על 50 פוקיבאקס זה לא הרבה אבל זה גם משהו.
הוא שולח את סטארלי לצד שלו של הזירה וממתין שתשלוף את הפוקימון שלך.
 
הוא חדש והוא לא ראה אותי מתאמו, מה שאומר שהבחירה החכמה ביותר היא... אני צועד קדימה אומר "אני אלחם" בעודי מחייך ועובר לתנוחת התקפה "על תדעג, אני חצוי" אני מסתכל עליו, הרגע גזלתי ממנו את היתרון של בחירת סוג חזק יותר, הוא יאלץ לנחש ואני לא מתכוון להסגיר איזה פוקימון אני עד לרגע הנכון.
 
חזרה
Top