• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

פוקימון המוטציה המאיימת על העולם (חופשיטה)[3/3]

ברד
out
יש לי תחושה שתיתן לפוקימון שלו לחמוק מהמהלך הבא שלי בגלל שהוא די קטלני נגד פוקימונים בגודל הזה ובעצם מנצח אותם במהלך אחד.
in
אני צועד לתוך הזירה ומרים את נידול בזרועותי ומלטף אותה "עבודה טובה חמודה, תנוחי, הרווחת את זה ביושר" אני מחזיר אותה לתוך הפוקדור ומתחיל לצעוד לכיוון המקום שלי בעוד האצבעות שלי מתופפות על חגורת הפוקימונים שלי "במי לבחור במי לבחור" לפתע כמעט כאילו התעתקתי אני נמצא מול הופיפ אוחז בראושו מלמלעה ובכך מונע מהפרופלור שלו בעוד אותה יד שאוחזת בו משגרת קרן קרן בילבוב מטווח אפס והפה של ההילה שלי תוקף בליק, תוך שניות אחדות הפוקימון הקטנן מוטח ומוצמד לריצפה בעוד קרני בילבול נורים ללא הפסקה מהיד האחוזת הפה של ההילה שלי תוקף ללא הפסקה בליק והיד הפנויה מותכת שוב ושובבאגרופים חזקים בפוקימון.
זו מלכודת מוות לפוקימונים כמוהו, השילוב של הבילבול מקרן הבילבול השיתוק מהליק וההלם מהאגרופים מונע ממנו כל אפשרות להגיב עקב שהוא תמיד במצבכל שהוא שמונע ממנו להגיב.
המהלך המנצח הזה שאני מכנה "אחיזה משולשת"הוא מהלך קטלני כנגד פוקימונים קטנים, ביחוד כאילו שמסתמכים על התקפות טווח.

בעודי ממשיך ברצץ ההתקפות של האחיזה המשולשת וההילה מתחזקת סביבי אני אומר "אני מניח שאני בוחר בעצמי".
 
טוב. זו בעיה. הטייפינג של הפוקימון הזה, מעופף וצמח, בעצם לא משאיר לי שום פוקימון סופר אפקטיבי נגדו, חוץ מיוליוס עם הPoison Sting. הבעיה היא שיוליוס גם פגיע להתקפות מעופף. זה סיכון. אבל זה סיכון שאני צריך לקחת.
"קיריל, תחזרי!" אני צועק, מחזיר את קיריל לפוכדור. "בוא נעשה את זה יוליוס". אני מטיל את הפוכדור של יוליוס. "השתמש בLEER!". אחרי שההגנות שלו נחלשות, אני מורה ליוליוס לתקוף עם Poison Sting.
 
אלישע
OG:
קצת אמונה בפוקימונים גם אם הם קטנים זה לא אומר שהם חלשים XD.
IG:
אתה צועד לכיוון נידול מרים אותה ואומר לה שהיא עשתה עבודה טובה ומגיעה לה מנוחה והיא פותח את העניים ומלקקת את ידיך בעודך משיב אותה לכדור שלה.
"במי לבחור במי לבחור" אתה שואל בעודך מתופף על חגורת הפוכדורים שלך ובכדי למנוע תגובה של היריב אתה מזנק לכיוון הופיף שאינו מנסה לחמוק.
ברגע שתפסת אחיזה עיניו של הופיף החלו לזהור והוא נשאר באוויר ללא קושי ומייד לאחר מכן הוא התחיל לשאוב ממך אנרגיה מייד בקצב מהיר מה שגרם לך לאבד את האחיזה וליפול לרצפה ניצלת במהרה את הטווח היחסית קרוב שעוד היה בניכם בזמן הנפילה ושלחת עליו קרן בלבול בעוד שההילה שלך הצליחה בקושי להיות בטווח מספיק לליקוק אחד.
הופיף התחיל להסתובב באוויר מה שנתן לך זמן להגיד
"אני מניח שאני בוחר בעצמי".
"בחירה לא רעה!" איתן אמר לך בהתלהבות יתר "אבל הופיף שלי קשוח, בזמן האימונים הקצר שלנו ראיתי בו הרבה פוטנציאל הוא יהיה קשוח גם מטווח קרוב וגם מטווח רחוק." הוא אמר לך והניף את ידו למעלה.
עיניו של הופיף מייד זהרו בשנית והועפת בחוזקה אחורנית.
דראגו​
חשבת אם לנסות משהו שכבר בדקת או משהו חדש והחלטת לנסות משהו חדש ואמרת לדאש להישתמש בנהמה ובתגובה היא צהלה בחוזקה מצוף לא היה נראה מאוים ובעט בשנית ברגלייה של דאש אם כי היה נראה כי הבעיטה הייתה חלשה משמעותית מהבעיטה הראשונה שלו.
"אז אתה משתמש בפוניטה שלך בשביל להחליש את מצוף לקראת הקרב האמיתי עם ראלט הא... לצערך יש לי דרכים לעקוף את זה!" הוא אמר ברצינות ומצוף החל לאגור אנרגיה מסביבו ומייד לאחר מכן זינק אל דאש עם קרטה צוף דאש באופן אינטואיטיבי זינקה אחורה מה שהוביל אותה לחבלים שהחזירו אותה אל מצוף וההתקפה שלו שגם הפעם לא הייתה נראת חזקה במיוחד.
מצוף החל לאגור אנרגיה פעם נוספת ודאש הייתה נראת מבולבלת וחיכתה להוראות שלך.
נאב​
בעקבות השילוב סוגים הבעייתי של הופיף החלטת להחזיר את קירל ובמקום זאת להילחם בעזרת יוליוס.
בוא נעשה את זה יוליוס". אתה אומר ומטיל את הפוכדור של יוליוס. "השתמש בלייר ומייד לאחר מכן בפויזן סינג!" אתה מורה ויוליוס הנרגש והגאה ממהר לעשות את שניהם ואף לפגוע בקלילות בהופיף שמנסה לחמוק בעזרת התרונו האוויר כתוצאה מהאימון שלו עם קירל.
למרות שהופיף נפגע די קשה איתן נראה רגוע לחלוטין והסיבה מתבררת לך מייד גופו של הופיף הוקף באנרגיה ירוקה שנראה שריפאה אותו לגמרי ומייד לאחר מכן עינייו זהרו באור כחול ויוליוס הועף אחורה ונראה די ניזוק
"הופיף הזה הוא בעל פוטנציאל גדול תפסתי אותו אחרי שראיתי שיש לו התקפה שהוא יכול לדעת רק ע"י רבייה, מה שהופך את הופיף שלי כסכנה מכל טווח." איתן אמר בגאווה שגבלה בשחצנות.
 
Out
נראה לי שקצת לא הבנת את המהלך, הקרן בילבול נורת מהיד האוחזת ברגע האחיזה, בנוסף תפסתי אותו בפלופלרים, אז איך הוא מצליח להישאר באוויר? זה כמו לתפוס לציפור את הכנף ולמנוע ממנה לזוז, היא לא תוכל להמשיך לעוף.
והצלחתי או לא הצלחתי ללקק אותה? אני מזכיר שעשב רגיש לרעל וליק זה רעל.
In
אני עף מהרוח ואז ממשיך לעוף הודות לריחוף שלי שמאפשר לי לרכוב על התנופה, אני משחרר שתי קרני בילבול לפני שאני נעלם בסבך העצים.
לרגע דממה מרעידה את הזירה ואז נשמע "קרק!" חזק של משהו נשבר, הצללים חוזרת על עצמו עוד חמישה פעמים מרחבי היער ואז מפסיק.
שלושה קרניים נורות לעבר הפוקימון מבין סבך העצים ממרחקים שונים בעודי משתמש בשילוב הריצוף עם הזינוק שלח בשביל לנוע במהירות, אחרי שלושת הקרניים מתברר מקור צלילי השבירה כאשר ענף גדול וחזק עף לעבר הפוקימון כמו חנית, כאשר הענף פוגע מתברר שהשארתי שם מזכרת בצורת הרוק שלי לאחר מצצתי את הראש שניות אחדות לפני שזרקתי אותו בשביל להעניק לו את אפקט השיתוק של הליק.
אני נראה לרגע בין הענפים כשאני עובר בתוך נסבך, החולצה שלי הורדה ונקשרה בשביל ליצור ריתמה על הגב שלי, בריתמה ממתינים 5 ענפים גדולים וישרים (פחות או יותר) לשמש גם הם כחניתות הטלה, בעודי נעלם בתוך סבך הענפים לכיוון שהם ראו אותי נע עד עכשיו (הקפתי אותו בטבעת כנגד כיוון השעון) אני משנה כיוון בדממה ומתחיל להתקדם עם כיוון השעון.
 
אוקיי, זה ממש רע. על פי צורת ההתקפה וכמות הנזק, אפשר להסיק שמדובר בconfusion. התקפה חזקה שהיא סופר אפקטיבית כנגד יוליוס. ועם Synthesis, מדובר פה בקרב מאוד בעייתי.
אני חורק שיניים. "אז זו הסיבה שתפסת את הפוקימון הזה? בשביל פוטנציאל?" אני מחייך. "אתה מסוג המאמנים שאני הכי שונא. סכנה מכל טווח... אנחנו נראה בנוגע לזה."
"יוליוס! אתה חושב שאתה יכול לעשות את זה?" אני שואל.
אם יוליוס מחליט להישאר, אני פוקד עליו להתחבא מאחורי אחד העצים. הרעיון הזה תלוי מאוד בכישורים של יוליוס, ובייחוד במהירות שלו. יוליוס יתחבא מאחורי עצים וידאג להישאר מחוץ לטווח של הופיפ בכל רגע נתון. הוא ישתמש בleer כל כמה זמן, כשיש לו הזדמנות, ויחזור להתחבא.
הופיפ הוא פוקימון עם מעט מאוד חיים. הוא כמעט הובס מקודם בידי poison sting יחיד. אם נפחית את ההגנה שלו עוד קצת, יהיה אפשרי להפיל אותו במכה אחת לפני שיספיק להתחדש.
 
אני מביט בהתרגשות בקרב, זנבי רוטט וחשמל מתנוצץ סביבו. עשוי להיות מסוכן לידי.
"דאש'!" אני קורא. "תש'תמש'י בלהביור!" מצביע ונכנס לזה. תמיד הייתי ביישן וסגור אבל משהו בקרב מקפיץ לי את האדרנלין!
 
אלישע​
OG:
אני הבנתי אותו פשוט אתה לא יכול לעשות מה שאתה רוצה בלי תגובה מהיריב ואני משנה את המהלכים שלך בהתאם למה שאתה רוצה שיקרה ומה שהיריב שלך עושה נגד זה, אגב כנראה לא הבנת את הרמז הדי עבה שלי אבל הופיפ יכול להשתמש בבילבול, שזה בעצם מקנה לו טלקנסיס ככה הוא העיף אותך אחורה ונשאר באוויר והצלחת ללקק אותו.
IG:
קפצת למעלה וריחפת אחורנית בכיוון ענפי העצים בכדי לנסות ולהעלם בתוכם הופיפ בנתיים התחיל לנסות לחפש אותך בין הענפים בעוד שאתה התחלת לשבור אותם ולירות עליו עוד קרני בלבול, הופיפ שכבר היה מושפע מאחד הקרניים שלך לא ניסה לחמוק מכיוון שאפקט כפול הוא לא אפשרי ולבסוף ענף נוסף עף לעברו למרות שממנו הופיפ ניסה לחמוק אפקט הבילבול מנע ממנו את זה והוא נפגע מהגזע.
"טוב ההצגה הזו די נמאסה עלי הופיפ תשתמש בפוטוסינזה ומייד אחרי זה בשאיבה!" איתן אמר בחוסר סבלנות.
הופיפ מייד התעתף באנרגיה ירוקה שרפאה לגמרי את פצעיו והתחיל להוציא אנרגיה מגופו אשר התקדמה לכיוונך בעודך מסתובב סביב הופיפ עם החניטות שלך.

נאב​
"אז אני מניח שאתה שונא מאמנים, מאמן טוב יודע שכמו שחשוב להיות בקשר טוב עם הפוקימונים שלך חשוב גם לדעת מאיזה פוקימון יש פוטנציאל והכי כדי לאמן אותו" איתן אומר לך בתגובה להערה שלך.
יוליוס אומר לך בגאווה שהוא מסוגל להיתמודד מול כל סיטואציה ולאחר מכן אתה מורה עליו להיתחבא ולהמשיך להישתמש בפזילה בכי להוריד עוד את ההגנות של הופיפ ולהביס אותו בהתקפה אחת.
יוליוס רץ מאחורי אחד הגזעים ומטפס על העץ בכדי לחמוק בין הענפים הגבוהים ומחוץ לשדה הראיה של הופיפ בעודו משתמש בפזילה בכדי להמשיך להוריד את ההגנות שלו כפי שפקדת.
"רעיון נחמד אבל הופיפ יכול לתקוף גם בלי שהוא רואה את המטרה שלו!" איתן אמר לך והופיפ מייד שלח אנרגיה ירוקה שגלתה את המיקום של יוליוס ואחריה התקפה נוספת של בילבול העיפה את יוליוס חזרה לקרקע.
הוא היה נראה תשוש למדי אך עדיין קשיר לקרב ובעוד שהוא הצליח להוריד את ההגנה של הופיפ למקסימום הוא לא הצליח לפגוע בו כלל.
דראגו​
הקרב הקפיץ לך את האדרנלין וחשמל התחיל להיצבר בזנבך "דאש תשתמשי בלהביור!" פקדת ודאש נראת מעט יותר בטוחה העקבות ההתלהבות שלך וכדורי אש קטנים יצאו מפיה לכיוון מצוף.
מצוף לא התרגש מהעניין ושם את ידיו לפני גופו בצורת איקס ופשוט חטף את המכה עם חיוך קל על פרצופו ומייד לאחר מכן שלח בעיטה נוספת לכיוון רגלייה של דאש רק שהפעם הבעיטה הייתה חזקה ביותר אפילו יותר חזקה מהבעיטה הראשונה שלו ודאש נפלה לרצפה וזעקה מכאב.
"כמו שאמרתי יש לי דרכים גם נגד התקפות שמחלישות את הפוקימונים שלי ריכוז אנרגיה מגדילה את הסיכוי להתקפה קריטית כך שמידי פעם ההתקפות של מצוף שלי היו חזקות בהרבה ממה שהם יהיו בדרך כלל." הוא אמר לך ושילב את ידיו בצפייה לתגובתך.
 
אני שולף שתי חניתות בעודי עף קדימה וברגע האחרון משחרר הריחוף שלי כך שאני צונח וזה מפספס אותי, אניזורק עליו את אחת מהחניתות בעודי משתדל לא לחייך, זה מהלך די צפוי אם הבחור הזה מיומן, הוא יצפה ממני להיו נואש ולצמצם מרחק ולתקוף, הבעיה היא שבדיוק כשהוא מתחיל להגיב אני שומט את החנית השניה מתחתי ומפעיל את הריחוף שלי כנגד החנית ומשחרר אותו בזריזות, התוצאה: אני עף כמו טיל לעבר הפוקימון המופתע ואני לא מבזבז זמן על אגרופים עילה תוקף ישירות הן בעמצעות הפה הגשמי וה בעמצעות הפה הלא גשמי בליק.
 
אלישע​
התחלת לעוף קדימה מהענפים שהיסתרת בהם לכיוון האנרגיה שהיתקדמה לעבריך וממש לפני שההתקפה פגעה שיחררת את הריחוף וזרקת חנית לכיוון הופיפ.
הופיפ המבולבל כשל בנסיון שלו לחמוק מהחנית.
ולאחר מכן עפת לכיוונו והתחלת להשתמש בהילה שלך בכדי ללקק את הופיפ.
הפוקימון הקטן שהיה כבר מבולבל עכשיו גם היה משותק והתחיל לפול לרצפה.
כשהוא היה על הרצפה איתן פקד עליו להשתמש הפוטוסינתזה ברגע שהוא מצליח לזוז.
OG:
חייב לציין שלא ממש הבנתי את התוכנית שלך, איך לשחרר את החירוף מהמקל היה אמור לשגר אותך כמו טיל להופיפ אם כבר היית נופל לרצפה ._.
נאב​
אתה מתחיל להתעצבן על איתן ועל הגישה שלו עם פוקימונים ונראה שהוא נראה מעט מבולבל מהעצבים שלך ומחליט שלא להגיב לך.
"יוליוס! אתה צריך לפגוע פעם אחת! קפוץ אליו מהעץ! Poison Sting!" אתה צועק ויוליוס ממהר לטפס על העץ בכדי לנסות לפגוע בהופיפ.
הופיפ כמובן לא נשאר אדיש ומשתמש בבילבול כדי להעיף את יוליוס בחוזקה לאדמה מה שמאלף אותו.
נראה שלאיתן היה מה להגיד אך בעקבות מזג הרוח שלך הוא נשך את השפה שלו במקום וחיכה למהלך שלך.
 
Out
עקרונית הריחוף שלי מאפשר לי לרחף שתי מטרים מעל הריצפה, על ידי החזקת מקל באוויר והתיחסות עליו כאל "ריצפה" אני בעצם מגביר את הטווח שלי למשך שניות בודדות וכך אם המקל בגובה של מטר וחצי אני יכול להגיע לגובה של שלושה מטר וחצי.
הטריק השני שהוא מה שמאפשר את ה"שיגור" הוא הפעלת כוח הריחוף בפתאומיות ובחוזקה לרגע ואז לכבות אותו, הכוח שהופכת במהירות ובחוזקה מעלה אותך במידי לגובה של שתי מטר מהריצפה, אבל עקב כך שאני הפסקתי אותו מהר הוא לא עוצר את התנופה של העלה ומחזיק אותי בגובה של שתי מטרים, אז עדיין יש שאריות של התנופה מה שמשגר אותי גבוהה יותר (אבל לא מחזיק אותי באוויר, כך שאני אפול כרגיל עילה אם אפעיל את הריחוף שוב).

המהלך על הופהיף היה שילוב בין שתי הטריקים, שימוש ב"שיגור" בשביל לעלות מהר וגבוהה ושימוש במקל באוויר בתור "הריצפה" של השיגור בשביל להגביר את הטווח של הזינוק.

בכל מקרה אני יכול להניח שאני כרגע בגובהה של 4-5 מטר?

In
"הוא לא יזוז שוב" הקול שלי מבשר רע בעודי נופל מהר יותר מהפוקימון (די הגיוני להניח שהגוף שלו בעל פחות התנגדות לאוויר משלי) טופס אותו ומחזיק בתונחה שמבהירה היטב את כוונתי, הוא הולך לקבל את רוב נזק הנפילה של שנינו הודות לתנוחה שאני אוחז בוא שמבטיחה שהוא יפגע קודם הריצפה יקבל את רוב ההדף והנזק.
שנינו מתרסקים לקרקע בחוזקה ואף אני נפצע ברמה זו או אחרת, המכה בתקווה תגרום לפוקימון האומלל לעבד את ההכרה, אך אם זה לא מספיק אני גומר את העבודה במקבץ אגרופים מהיר.
 
נאב​
אתה חורק שניים וניכנס לזירה בעצמך כשאתה מכריז שאתה תלחם בהופיפ.
איתן נראה מעט נרגש מהעניין וממהר להגיד להופיפ להישתמש בבילבול כנגדך מה שמעיף אותך על גזע הסמוך אלייך וגורם לך לנזק אך נראה שתאכל לספוג עוד כמה מכות כאלו.

אלישע​
OG: הבנתי פחות או יותר הריחוף משגר אותך שני מטר אתה עולה כמו בקפיצה ואם תכבה אותו לא תקבל תנופה אלא להיפך כוח המשיכה יפעל עליך שוב ותאבד תנופה ותיפול למטה, רק שתדע להבא.
IG:
בעוד שהופיפ התחיל לפול אתה היתקרבת אליו ואחזת בו כך שהוא ירכך את הנפילה שלך ויספוג את רוב הנזק.
עם הפגיעה באדמה הופיפ התעלף ולאחר שאתה היתרוממת גל של עייפות פגעה בך וחזרת לרקון על האדמה נראה שהאדרנלין מנע ממך להרגיש כמה שהקרב הזה התיש את הגוף שלך ובעודו יורד חטפת את כל העייפות במכה אחת.
"עבודה יפה, אני מרגיש שהקרב שלנו אפילו יותר מלהיות צעד קדימה בשבילך לקראת הליגה היה צעד גדול בשבילך כמאמן" איתן אמר לך והושיט את ידו בכדי לעזור לך לקום.
דראגו​
"דאש' את יכולה להמש'יך להלחם?" אתה שואל וגם לאחר שהיא מאשרת לך אתה שואל בשנית כדי לוודא.
"אז תש'תמש'י בקש'קוש' זנב!" אתה אומר לה לאחר מכן והיא מסתובבת ומתחילה לשקשק בזנבה על מצוף.
"אז אני מבין שאתה האמת משתמש בפוניטה הזו רק בשביל להקל עליך בקרב האמיתי נו טוב... מצוף תסיים את זה.." הבחור אומר בשעמום ומצוף שולח בעיטה נוספת לדאש שעם גבה עליו מה ששולח אותה לחבלים שם היא נשארת חסרת הכרה.
 
אני מחייך בעודי לוקח את היד שלו ומתרומם "אין לי עניין מיוחד להגיעה לליגה, אבל בהחלט למדתי כמה דברים היום" אני משפשף את הפוקדור של נידול בחיבה "בכל מקרה אשמח לקבל את התג, אולי בכל זאת אנסה את מזלי בליגה".
לאחר שאני מקבל את התגאני ממהר לרפאת את הנידול ואז יוצא לחפש את דיאנה
 
ברצינות? ציפיתי לאיזשהו רגע של היסוס. הוא מציג את עצמו כבחור נחמד, וזה. טוב, אין מה לעשות.

אוקיי. האיתן הזה חזק, אבל החיסרון שלו הוא שהופיפ לא מתואם לחלוטין עם הפקודות שלו. אין ביניהם את הסנכרון שיש לי וליוליוס. איתן מורה להופיפ להשתמש בבלבול, והוא משתמש בו כראות עיניו. אני יכול לנצל את זה.

אני מתחיל להסתער קדימה ישירות, מקפל את הכנפיים מאחורי הגב בשביל לצמצם חיכוך ולצבור מהירות. אחרי כל העבודה הקשה של יוליוס בהורדת ההגנות שלו, ובהתחשב בזה שהוא פגיע להתקפות מעופף, ניקור אחד שלי אמור להספיק כדי לחסל אותו. איתן הולך להגיד לפוקימון שלו להשתמש בבלבול. הוא לא יגיד לא מה לעשות עם זה. זה מה שאני בונה עליו.
כאשר פוקימון כמו הופיפ, פוקימון מעופף חלש ועדין, מותקף בידי יצור כבד ממנו בהרבה שהולך על הקרקע, האינסטינקט המיידי שלו הוא לנסות לעכב את היריב שלו כמה שיותר בעודו מזנק לאוויר. כיוון שהופיפ לא אומן מספיק, הוא עדיין מסתמך בעיקר על האינסטינקטים שלו. כשאיתן יתן את הפקודה להשתמש בבלבול, הופיפ לא ידחוף אותי אחורה. אני גדול וכבד בהרבה ממנו, וזה יהיה בזבוז אנרגיה מבחינתו. במקום זאת, הוא יפעיל בלבול כדי לדחוף אותי מטה לכיוון הקרקע בעודו מעופף למעלה לחמוק ממני. בנקודה הזו, אני פרוש כנפיים ואזנק אליו במהירות, ואז אתקוף אותו עם ניקור. הניחוש שלי הוא שהופיפ יהיה מופתע מכדי להגיב, כיוון שבטבע, יצורים מעופפים לא תוקפים מכיוון הקרקע.
במידה ואני טועה והופיפ בכל זאת ינסה לדחוף אותי אחורה, אני אפרוש כנפיים מייד. האוויר שילכד בכנפיים שלי אמור לעצור את התנופה שלי, ובהתחשב בכובד שלי ביחס להופיפ, אני אמור להיות מסוגל לעצור את עצמי ולהתקדם קדימה כדי לתקןף אותו. זו הנקודה שבה הופיפ ינסה לברוח לאוויר, ואז אני אתקוף כמו שאמרתי.
אם הופיפ לא מופתע מהזינוק שלי לאוויר ומצליח להתחמק, אני אפרוש כנפיים מייד כדי להסתובב, אתפס בעץ, ואשתמש בו בתור קרש זינוק כדי לירות את עצמי בחזרה לכיוון הופיפ.
במידה והניקור שלי בכל זאת לא מעלף אותו, אני מניח שהוא ישתמש מייד בפוטוסינתזה כדי לחדש חיים. פוטוסינתזה מחדשת רק חצי מהחיים שלו בהפעלה, כך שאני אמור להספיק להשחיל עוד ניקור, שבלי ספק יוריד אותו.

Out: אני מניח, על פי איך שאיתן מתנהג, שהוא יפקוד עליו להשתמש בבלבול שוב. במידה והוא נותן לו פקודה אחרת, בבקשה תעצור לפני שהפוקימון פועל כדי שאוכל להגיב לזה.
 
לחיי מתנוצצות בחשמל ובדאגה, אני רץ כורע ליד דאש. זנבי רוטט וסומר מרוב חשמל. "זה.. לא ככה! אני... לא ידעתי מה עוד לעשות!" אני אומר מתגונן ומחזיר את דאש לפוקדור.
"לונה? את.. רוצה להלחם?" אני שואל בשקט ובושה.
 
אלישע​
אתה מחייך ולוקח את ידו כדי להתרומם, למדת הרבה היום ואתה רוצה את התג על אף שאין לך עניין מיוחד בליגה, איתן אומר לך שהוא מייד יארגן לך את התג וביקש את הפוקידע שלך בעודו יוצא לחנות שמחוץ למכון ולאחר חצי דקה הוא חזר עם התג שלך והפוקידע.
"הינה התג שלך, האמת שאני שמח שביקשת אותו מאז שהמערכת שבה אנחנו שומרים את הרישום על המאמנים יצאה רוב המאמנים מוותרים על התג כיוון שהוא כבר לא הכרחי" הוא אומר לך בחיוך.
לאחר הקרב החלטת ללכת לרפא את נידול ולחפש את דיאנה שהגעת למרכז השארת את נידול אצל האחות ג'וי שאמרה היא תחזיר לך את נידול בשעה הקרובה בעקבות העומס שיש לה ושאלת אם היא יודעת לאן דיאנה הלכה היא כיוונה אותך למגרשי האמונים שמאחורי המרכז.
בנוסף.לדיאנה עוד כמה מתאמים התאמנו על שילוב המהלכים שלהם ובדיוק כמוהם גם היא והפוקימונים שלה התאמנו במרץ כך שהיא כלל לא הבחינה שאתה בקרבתה.
נאב​
אתה מסתער קדימה מצפה כבר לבילבול מצד הופיפ וההנחה שלך נכונה הופיפ אכן השתמש בבילבול בכדי העיף אותך בחוזקה אחורנית אתה מנסה לזנק לאוויר ולעצור את עצמך עם כנפיך אך זה לא מצליח ובמקום אתה משלב את הרעיון הבא שלך לסיטואציה הנוכחית ומשתמש בתנופה בכדי להסתובב מסביב לענף בעזרת הכנף שלך שנפגעה מעט מהמהלך אך זה השתלם כי הכוח מהבלבול שלו ועוד התנופה שלך גרמה לכך שטסת לכיוון הופיפ במהירות עם מתקפת נקירה שגרמה לו התעלף במקום.
איתן היה מעט המום שהוא הובס בקלות כזו וברך אותך ממעיט במילים בכדי שלא לעצבן אותך.
דראקו​
אתה רץ בדאגה לדאש ומלמל רצף של מילים שאין בהם הרבה הגיון ונשמעות נואשות מעט.
אתה שואל את לונה בשקט ובושה אם היא מעוניינת להילחם ובעקבות הרגשות שהיא קולטת ממך והביטחון העצום שיש למנהיג המכון אשר מחייך בגאווה לונה נראת מהוססת למדי אך נכנסת בכל זאת לזירה.
"מהתגובה שלך לא נראה שמה שעשית עם הפוניטה הזו היה חלק מהאסטרטגיה נו טוב בו נסיים עם זה מהר ואולי אם תתחיל להבין יותר מה לעשות תאכל באמת לאתגר אותי יום אחד..." הוא אמר ההתנסות בעוד שמצוף נכנס לעמדה וסימן עם ידיו ללונה שתתקרב בכדי לתקוף בביטחון רב.
 
ברד
out
התגובה בהנחה שהיא לא ממש באמצע משהוא רציני (אימונים רגילים ולא מותחים יותר מדי).
in
אני מחייך חיוך נבזי, זו הזדמנות שאי אפשר לוותר עליה, אני מרחף מאחוריה בדממה אד שאני ממש באוזן שלה ואזאני אומר לא בחוזקה וכמעט בלחישה "בו!".

תגובה לסיטואציה נורמלית:
אני מחייך ומנסה לא לצחוק כשהיא קופצץ שתי מטר באוויר בבהלה ואומר "סליחה, זו פשוט הייתה הזדמנות שאי אפשר לפספס".

תגובה לסיטואציה לא נורמלית (כשהיא עושה בעיטת ננג'ה אחורית או משהוא בסיגנון)
אני הופך ללא מוחשי כשהיא מסתובבת באינסטינק טבעי בבעיטה מסובבת ומגלה שהבעיטה חלפה הישר דרך הגורם שהפעיל את התגובה, אני מסתכל עליה ואז על הרגל שלה שנמצאת בבטן שלי (עקב אי המוחשיות שלי) ואזשוב עליה ומרים גבה "אני יודע שאני יכול להיות קצת מפחיד, אבל את לא חושבת שהתגובה הזו קצת מוגזמת?"
 
חזרה
Top