סאוואלה מצליחה להמיט כמה קללות של אש על האויבים הקרובים. שד עצלן אחד מת, וכל האחרים שבסביבה פגועים מהאש בצורה זו או אחרת. רק הדרואידית המזויפת, למרות הנזק, עדיין מצליחה להטיל פחד על השדים הקטנים שהתקיפו אותה, והם רועדים באופן דומה לדרך שהשדון של סאוואלה רעד עד לא מזמן...
סאוואלה רואה את מה שנראה כמו קעקוע מטושטש של פנים על זרוע הדרואידית שהלך ונחשף במשך הקרב. זה קסם אפל (לא במפתיע). הדרואידית הזו שמה חלק מהגוף והנפש של אדם (?) אחר בתוך עצמה. זה נותן לאחר לפעול בשבילה במידה מוגבלת, אך גם מסוכן ביותר לשני המשתתפים במקרה של מוות.
השדים העצלנים שנותרו תוקפים את השד של סאוואלה, והקבוצה השנייה את סאוואלה עצמה. השד של סאוואלה לא יכול לסבול את ההתקפה, ונמצא לכמה זמן בין חיים למוות. ואילו את סאוואלה הם לא מצליחים לתקוף בכלל. לשתי הקבוצות, הקללה של סאוואלה מצליחה להרוג את חלק מהם, ונשארים רק שלושה מהשדים בין שתי הקבוצות.
META
מהקללות של התור הקודם: הדרואידית סופגת 15 נזק אש. הצלה 20, הצלחה
כל הפגיעות של סאוואלה פוגעות. בגלל יכולת הדרואידית המזויפת, שדי האש שסאוואלה זימנה פוחדים ולא יכולים לפעול מיד (מכאנית: הקללה מושהית עד לסיבוב 3)
שדים עצלנים נגד שדון מקפץ: 17+8-4=21, 18 נזק. הפעלת קללת האי-זוגי, ונראה לי שסאוואלה חייבת עכשיו לגלגל בשביל שליטה על השד. הצלה נגד המומים: 14, הצלחה. הצלה נגד האש: 1, כישלון.
שדים עצלנים נגד סאוואלה: 1 טבעי. מפעיל את קללת האי-זוגי. הצלה 4, כישלון.
בטווח רחוק: אלסאלור
בטווח קרוב: כל האחרים
בקפא"פ: 2 שדים עצלנים עם שדון מקפץ, שד עצלן 1 עם סאוואלה
OUT
הסלמה 3
רייז (+1 דרג"ש)
אלסאלור (דב"ש)
פרדאן (+1 דרג"ש)
רגנארוק
דרואידית מזויפת (-4 להתקפה, הצלה 11+; 15 נזק אש מתמשך, הצלה 11+; פגיעה זוגית נחשבת כישלון ו+5 להצלה)
סאוואלה (+1 דרג"ש, +2 לכל ההגנות עד להתקפה המוצלחת הבאה נגדה)
שדון קופץ
שדים עצלנים X2 - נזק אש מתמשך 15 (הצלה 11+)
שדים עצלנים X1 - נזק אש מתמשך 30 (הצלה 11+)
קללות פעילות: 3ק6 (15?) נזק אש לכל האויבים הקרובים - גלגול 1-5
סאוואלה רואה את מה שנראה כמו קעקוע מטושטש של פנים על זרוע הדרואידית שהלך ונחשף במשך הקרב. זה קסם אפל (לא במפתיע). הדרואידית הזו שמה חלק מהגוף והנפש של אדם (?) אחר בתוך עצמה. זה נותן לאחר לפעול בשבילה במידה מוגבלת, אך גם מסוכן ביותר לשני המשתתפים במקרה של מוות.
השדים העצלנים שנותרו תוקפים את השד של סאוואלה, והקבוצה השנייה את סאוואלה עצמה. השד של סאוואלה לא יכול לסבול את ההתקפה, ונמצא לכמה זמן בין חיים למוות. ואילו את סאוואלה הם לא מצליחים לתקוף בכלל. לשתי הקבוצות, הקללה של סאוואלה מצליחה להרוג את חלק מהם, ונשארים רק שלושה מהשדים בין שתי הקבוצות.
META
מהקללות של התור הקודם: הדרואידית סופגת 15 נזק אש. הצלה 20, הצלחה
כל הפגיעות של סאוואלה פוגעות. בגלל יכולת הדרואידית המזויפת, שדי האש שסאוואלה זימנה פוחדים ולא יכולים לפעול מיד (מכאנית: הקללה מושהית עד לסיבוב 3)
שדים עצלנים נגד שדון מקפץ: 17+8-4=21, 18 נזק. הפעלת קללת האי-זוגי, ונראה לי שסאוואלה חייבת עכשיו לגלגל בשביל שליטה על השד. הצלה נגד המומים: 14, הצלחה. הצלה נגד האש: 1, כישלון.
שדים עצלנים נגד סאוואלה: 1 טבעי. מפעיל את קללת האי-זוגי. הצלה 4, כישלון.
בטווח רחוק: אלסאלור
בטווח קרוב: כל האחרים
בקפא"פ: 2 שדים עצלנים עם שדון מקפץ, שד עצלן 1 עם סאוואלה
OUT
לא עשיתי. חישבת נכון.ג'וני אמר/ה:לסאוואלה יש התנגדות לרעל 12+ ולכן הנזק שקיבלה מתחלק לשניים (או שכבר עשית את החלוקה?) - 6 נזק ו-3 מתמשך.
לא ברור בדיוק איך להימנע. אבל זה קורה אחרי שהיא מותקפת. ואם זה בא מהזרוע, אולי אם הייתה דרך לפגוע בה בלי לעורר את תשומת לב הקעקוע שבזרוע. הרי הדרואידית אמרה לא לפגוע "ישירות"... (אני משאיר את הדרך הספציפית פתוחה לפרשנות)ג'וני אמר/ה:בדיקה של הקסם (במקום תנועה אם צריך): 8+7+5=20 (רקע לימודים באקדמיה).
הכל היה בלי הצלה, זה היה פעיל רק לתור אחד באופן אוטומטי.ג'וני אמר/ה:הצלה משיתוק: 8 - השדון לא יכול לבצע פעולות גם בתור הבא...
כתוב 3ק6 נזק, לא? בשיטת הממוצעים (אם בחרת בה במקום גלגול) זה יוצא 10.ג'וני אמר/ה:פעולה: הצפת שדי אש - 2 אויבים (הדרואידית ושדים עצלנים 4) סופגים 15 נזק אש אם ההגנה הפיזית שלהם נמוכה מ- 18+7+1+1=27
בנוסף כאשר מישהו מהאויבים הקרובים זורק 1-5 טבעי כל האויבים הקרובים אליו חוטפים 15 נזק אש.
הסלמה 3
רייז (+1 דרג"ש)
אלסאלור (דב"ש)
פרדאן (+1 דרג"ש)
רגנארוק
דרואידית מזויפת (-4 להתקפה, הצלה 11+; 15 נזק אש מתמשך, הצלה 11+; פגיעה זוגית נחשבת כישלון ו+5 להצלה)
סאוואלה (+1 דרג"ש, +2 לכל ההגנות עד להתקפה המוצלחת הבאה נגדה)
שדון קופץ
שדים עצלנים X2 - נזק אש מתמשך 15 (הצלה 11+)
שדים עצלנים X1 - נזק אש מתמשך 30 (הצלה 11+)
קללות פעילות: 3ק6 (15?) נזק אש לכל האויבים הקרובים - גלגול 1-5