• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הבדולח היוקד [מו''ד 4] (4/4), עץ משחק

out
ארכיון מבין שמדובר בלחש שנועד לבריחה או לתנועה מהירה, ומיועד להטלה עצמית על המדען שמתכנן לצאת מהחדר במהירות האפשרית, מה שייקח עוד בערך עשרים וחמש שניות (ארבעה סיבובים)
סקיי מצליח להעריך שייקח להם כשמונה עשרה שניות להירפא מהכאב הנורא שתוקף אותם (שלושה סיבובים)
in
המשרתת הבוכייה מועדת לאחור מההתקפה המועצמת של האישה, ואז נעמדת שוב. האלף במסכה הלבנה מרים את ידו ומסמן לאישה לעצור "לא. היא חדרה לתודעה שלי. היא חיללה את הקודש. אני אחסל את הכופרים הללו בעצמי". ערפל לבן מתחיל להתנחשל בין אצבעותיו, ולמלא את החדר אט. חיוך מסוכן עולה על פניו של האלף "שנשחק?"
Meta
יוזמה לאלף
[dice:128cwfi]716568:0[/dice:128cwfi]
יוזמה לאישה
[dice:128cwfi]716568:1[/dice:128cwfi]
יוזמה למדען
[dice:128cwfi]716568:2[/dice:128cwfi]
גלגלו יוזמה

מפה
קוד:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1C32rvHDQdzCc0KoflXHlQ65BrWvpklaNUiCUkw2gabI/edit?usp=sharing
 
ביטארי נדרכת, כל הכאב לא רלבנטי לה ברגע שהיא מבינה שהקרב מתחיל, בעוד כולם מתארגנים לעמוד המוצא שלהם, היא כבר מחזיקה בידה את חרב האור שלה, כאשר האחרים מוכנים לקרב, היא כבר 3 צעדים לפניהם.
META
מפעיל יאג'וסטו, שמאפשר לי בעת גלגול היוזמה לפסוע חצי מהמריות שלי, ואם אני מסיים את הצעדים הללו בסמוך לאויב יש לי תוסף 2 להתקפות נגדו/ה עד לסוף התור הבא שלי.
במידה ואני ראשון ביוזמה בסיבוב הזה אני גם מבצע קריטי ב18 ומעלה.

יוזמה
[dice:1a0y]716570:0[/dice:1a0y]
הצבתי במפה לאן צעדתי.
 
דורן עצבני, יותר מהרגיל. הוא רוצה ללכת למדען ולתקוע לו חרב בגרון, אבל הכאב מפריע לו יותר מדי כרגע. למזלו יש לו מישהי קרובה אליו וחרבו כבר שלופה.
אולי להרביץ לה ממש חזק ירגיע אותו לבנתיים.
Meta
יוזמה: 5+12=17 יוזמה.
 
המדען מניף את ידיו, והגביש שבידו מתחיל לזהור, מרטיט את האוויר סביבו. ואז, האלף שולח אליו מבט נזעם בעינו הלבנה, והאיש מתקמר ומייבב תחת המבט החודר. הגביש מתעמעם לזוהר קלוש, ונשמט אל השולחן בקול קרקוש. במקום זאת, הוא שולח יד אל כיסו ושולף מתוכה גביש אחר, לבן, עם ערפל שחור מתערבל מתוכו. הוא שומט את הגביש על הרצפה, ומזנק לאחור בעוד זה מתנפץ, ומהערפל השחור יוצא משהו, משהו כחוש, אפור, ומאיים. תפלץ גבוה ורזה שכמוהו לא ראיתם מעולם, בעל שש ידיים עטויות עור מקומט, טופר כסוף בקצה כל אחת מהן, ולסתותיו הענקיות נמתחות לכל אורך פניו. היצור פוסע לכיוונכם, ופולט שאגה שמטלטלת את החדר בעוד עיניו הקטנות והחרוזיות מתמקדות בכם. לאחר שהוא חוזר למרחק בטוח, הוא ממשיך למלמל, והגביש ממשיך לזהור באור קלוש ממקומו על השולחן
meta
פעולה רגילה-זימון תפלץ ירח ארגאני
פעולת תנועה-להתרחק לI1
פעולה משנית-להמשיך להחזיק את לחש הבריחה שלו.

שינויים בשדה הקרב-
-גביש לחש מונח על השולחן
-תפלץ ירח ארגאני זומן לשדה הקרב, למשבצת G6
 
ביטארי עדיין מרגישה את הכאב בה, היא עדיין לא מכונה לתקוף.
אבל המשרתת שלה מוכנה.
רוח האלדרנית, חיילת שנשמתה שייכת לחצר המבורכת שולפת את חרבה, להב שקוף וחסר צבע, דק עד שלא ניתן לראותו מהזווית הלא נכונה, היא מסחררת את הלהב, שולחת אותו עמוק לתוך החזה של האישה.
META
התקפה נגד האישה.
מתפקת משרתת בוכיה
18+16=31 נגד תגובה. מניח שפגע
30 נזק קורן, והאישה Immobilized
מאחר ואני עדיין DAZE, אין לי עוד פעולת.
 
ארכיון רועד ומשקשק מההלם בו הוא שרוי, ותגובתו איטית ולא מדוייקת. הוא מרים את ידו, טופח על שכמו של דורן ומטיל קסם אחד בלבד לפני שגופו חוזר להיות דומם לגמרי.
גלימה מוכרת של להבות עוטפת את דורן, שולחת להבות תופת לכל עבר.
"אתה יודע מה לעש-..." הודעה טלפתית בודדת עוברת אל תודעתו של דורן, נקטעת באמצע

META
מטיל על דורן Fire Mantle.
עד סוף ההתקלות לדורן יש הסתרה חלקית, עמידות אש 10, והילה. כל אויב אשר נכנס או מסיים את תורו בהילה סופג 8 הזק אש, ויכול לספוג את הנזק רק פעם 1 בתור.
 
האלף מרים את ידיו וזועק מילים באלפית. מילים צורמות ונוראיות, קללות איומות ומבחילות, וערפל לבן מתחיל למלא את החדר, לשטוף את תודעתם ואת עיניהם של אילו העומדים בתוכו. הוא מכוון את הענן הקטן והמתפשט אל ביטארי ומחייך חיוך מעוות "עכשיו תחושי בחמת זעמי"
בינתיים, האישה פולטת אנקת הפתעה בעוד הלהב השקוף למחצה חודר בין הצלעות שלה. היא מסיטה אותו במאמץ ממנה, ואז מכה חזרה על ראשה של המשרתת הבוכייה, וביטארי חשה חיישן מחשבתי מגשש לכיוון המשרתת הבוכייה, מנסה לקחת את השליטה עליה.
Meta
האישה-
פעולה משנית-להט החוזה-המשרתת לא יכולה ליהנות מהיעלמות או הסתרה ומעניקה יתרון קרבי לחוזה עד סוף תורה הבא.
פעולה רגילה-בשם האדון!-התקפה נגד רצון. אם פוגעת, המשרתת הבוכייה נשלטת על ידי האישה עד סוף התור הבא של האישה.

התקפה
[dice:8fwx]716850:0[/dice:8fwx]
נזק
[dice:8fwx]716850:1[/dice:8fwx] נזק תודעה

האלף
מטיל "אל נבכי הזמן"- הערפל הולך לגדול בעוד משבצת כל סיבוב. כל מי שמתחיל את תורו בערפל וההתקפה עוברת את הצלת הרצון שלו מתעוור לסיבוב אחד.
התקפה
[dice:8fwx]716850:2[/dice:8fwx]
 
דורן שואג, לעומת פעמים קודמות אין לו כוח לקלל או להתחכם. הוא הולך להרביץ לכל מי שבחדר ולרסק להם את כל העצמות. בעיקר למדען הזה. אבל הכאב מגביל אותו, יש רק דבר אחד לעשות. להכות במטרה הקרובה ביותר. ודורן לא אביר בעל כבוד, לא אכפת לו גם אם הוא יצטרך לנפץ כל איבר פנימי שיש לאישה הזאת.
בצור פשוטה ומבעיתה למדי, דורן פשוט תופס לה את הרגל ומרים, מניף אותה באוויר בכל כוחו ואז מרסק אותה הישר אל הקרקע, גלימת האש שלו חורכת אותה שהוא אוחז בה. מיד לאחר מכן הוא מעביר את מבטו אל המדען, שיידע שהוא הבא בתור.
meta
האישה חוטפת 8 נזק אש כי מהגלימה.
פעולה רגילה: מלקחיים כהות.
התקפה: 15+17=32 נגד דרג"ש.
נזק: 3+10= 13 נזק והמטרה הלומה עד סוף תורי הבא. דורן מבצע התקפה משנית.
התקפה: 11+17= 28 נגד קשיחות.
נזק: 8+5=13 נזק והאישה נופלת שרועה.
בנוסף, האישה מסומנת על ידי דורן.
 
In
סקיי מסתכל על האישה ומבין שהיא עדיין רחוקה מטווח שרשרת הדקרים שלו. הוא מתקדם באיטיות לעבר האישה תוך כדי שהוא נאבק בשיתוק, מוכן להילחם.
Out
פעולת תנועה- פוסע ל g11
 
Meta
שני סיבובים לסוף הdaze
שלושה סיבובים ללחש של המדען
In
תפלץ הירח מרים את ראשו, ומתחיל לרחרח בכיוון הכללי של דורן. הוא נדרך בבת אחת כאשר חום האש שמקיפה את דורן מגיע אליו, ועיניו הקטנטנות והלא מפותחות מתמקדות בדורן. הוא פולט שאגה איומה ומזנק קדימה, משסע בשתי טפריו בעוד האישה נופלת על הרצפה באנקת כאב. בינתיים, המדען ממשיך להתמקד בלחש שלו, והאוויר סביב ידיו מתחיל לפצפץ באנרגיה בעוד אנרגיות בין מימדיות מתחילות להקיף במעגלים את מפרקי ידיו החשופים
META
התקפת טפרים נגד דרג"ש של דורן
[dice:2hq]717068:0[/dice:2hq]
אם פגע דורן שרוע, וחוטף נזק
[dice:2hq]717068:1[/dice:2hq]
 
ביטארי מרמיה את חרבה הלבנה, אולי הגבירה נעלמה, אבל היא העסיקה את האישה מספיק זמן, וכעת כאשר זאת שוכבת על הרצפה, ביטארי מוכנה להכות, ולסיים את זה, להב האור שלה נשפך על האישה, ומיד לאחר מכאן ביטארי מתקיפה בשנית. מנסה לסיים את חייה של האישה באבחה מהירה
META
באר של אור.
35 נגד דרג"ש (מניח שפגעתי)
36 נזק קורן, וביטארי יוצארת הילה 1 שבה כל אויב מקבל רגישות 3 לנזק קורן עד לסוף התור הבא שלה
מנצל נקודת פעולה
להב אש-ירח
28 נגד תגובה.
36 נזק קורן ואם האישה מסיימת את תורה הקרוב לצד ביטארי היא סופגת 4 נזק קורן
 
בעוד האלף ממשיך למלמל, הערפל מתפשט עוד ועוד, וכעת הוא מכסה גם את דורן ומערפל את ראייתו. במקביל, האישה זועקת בזעם בעוד האור הבוהק מפלח אותה. ידה נכרתת ומתגלגלת על הרצפה, אבל במקום דם היא חושפת...משהו אחר. גלגלי שיניים עשויים מהמתכות הקסומות, עם גבישי איליריום ביניהם, מתחילים להתחבר אחד לשני מחדש, ולפרוץ מגופה בכל מיני חלקים שונים, עוטים אותה אט אט בשריון אוטומטוני מגונן
META
אל נבכי הזמן-נגד רצון של מי שבערפל
[dice:37igl]717149:0[/dice:37igl]
האישה עוברת שינוי לאוטומטון טבח הדמים, עדיין שרועה
 
אוסקר מרים את ידו, ומראות מתחיל לעלות אל מול פניו של האלף, מסתירות את ארכיון והשאר ממנו, משאירים רק בבואות של עצמו.

META
פעולה רגילה: Maze of Mirrors. סה"כ 17+14 = 31 נגד רצון. בפגיעה, האלף נטוע וסובל ממחסר -4 לגילגולי התקפה עד סוף תורו הבא.
 
האישה, שהשריון הטכנומאגי מכסה אותה, מתחילה להתקפל ולהתעוות לצורה שונה יותר, חייתית יותר, עד שעל הרצפה שמול דורן כורע דובת מתכת איימתנית וזורחת. היא פולטת צווחה מתכתית וחורקת, ושולחת כפה עטויה בטפרים אכזריים למראה לכיוון רגלו של דורן, שואגת בזעם בעודה מנסה להקיז את דמו, ואז שולחת מכה תחתית לכיוון פיקת הברך שלו, גורמת לעצמותיו לחרוק תחת עוצמת המהלומה. לאחר מכן היא מתהפכת לאחור, קולות של רקיעת מתכת נפלטים מגופה בעוד חלק מפצעיה נעלמים, והיא שולחת חיוך מלא שיני גביש זוהרות לכיוונו של דורן
META
מבצעת התקפה כפולה, נגד דרג"ש

התקפה 1
[dice:2w0kq]717575:0[/dice:2w0kq]
התקפה 2
[dice:2w0kq]717575:1[/dice:2w0kq]
נזק 1
[dice:2w0kq]717575:2[/dice:2w0kq]
נזק 2
[dice:2w0kq]717575:3[/dice:2w0kq]

התחדשות מרפאת אותה עשר נק"פ
 
דורן נחתך על ידי טלפיה המכאנים של דובת המתכת אך ממשיך להילחם בפראות ועוז. הוא דורך על האישה בעוצמה ומנסה לרסק את לוחות הפלדה יחד עם העצמות שלה.
Meta
פעולה רגילה: התקפה אוחזת.
התקפה: 4+2+20=26 נגד דרג״ש.(מניח שפספוס)
נזק: 3+10=13 נזק והיא אחוזה עד סוף תורי הבא.
בנוסף היא ממשיכה להיות מסומנת על ידי דורן.
 
חזרה
Top