• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

פוקימון המוטציה המאיימת על העולם (חופשיטה)[3/3]

אלישע​
למרות שאין לך עניין מיוחד עם הליגה אתה מחליט לבדוק את המכון אם אתה כבר שם.
כדאתה נכנס אתה יכול לראות שהעיצוב של המכון מאוד מזכיר יער ואפילו הרצפה מרוצפת בדשא.
כדנכנסת ראית את מאמן המכון שבאותו הזמן דישן את האדמה ושאלת אותו כמה פוקימונים צריך כדי להילחם בו.
הוא היה נראה מבולבל מהשאלה שלך הוא הציג את עצמו כאיתן, ואמר שאתה יכול לאתגר אותו גם עם פוקימון אחד ועל כן החלטת לקחת על עצמך את האתגר.
בשביל הרישום הוא ביקש ממך לראות את הפוקידע שלך ואמר "הו אני רואה שאין לך עוד תגים,יש לך מזל זה אומר שאני מחוייב להשתמש בפוקימונים החלשים ביותר שלי, האמת שזו הזדמנות טובה בשבילי בדיוק תפסתי שני פוקימונים ליד האגם שלשום ועוד לר יצא לי להשתמש בהם." הוא אמר והוביל אותך לזירה.
הזירה עצמה הייתה בעצם כמו כל שאר המכון דשא ועצים סביב.
איתן זרק פוקדור וממנו יצא בלספרואט ( Bellsprout) בל תשתמש שוט גפן כדי לעלות לענף! הוא מיהר לפקוד ממש בעודו שבלספרואט יצא.
דראקו​
מיהרת להתמקם בחדר ולאחר מכן שאלת את דאש ולונה אם הן מוכנות ורעבות.
שניהן היו מוכנות אך לא רעבות במיוחד כיוון שהן קיבלו אוכל מהאחות ג'וי
אתה הלכת לקפטריה ובה ישבו כמה מאמנים חלקם לבד וחלקם בזוגות.
הלכת לקחת אוכל וקבלת צלחת ובה מעט אורז כמה תפוחי אדמה אפויים וחתיכת עוף ארוחה לא גדולה ומפוארת אבל בהחלט מספקת.
נאב​
אתה מנסה ללמד את קירל להתחבא בגוף שלך כדי להפתיע יריבים.
"זה ממש פשוט וזה יהיה קורע לראות את הפוקימונים שאתה מנסה לתפוס נבהלים" קירל אמרה בשמחה ושלטה בעניין בתוך שניות, לאחר הסשן הקצר אמרת לקירל שתלך להתאמן עם יוליוס וקראת לבילבו שיקבל ממך קצת אימון פרטני.
קירל התעופפה לכיוון יוליוס והתחילה להקניט אותו בעודה מתעופפת כך שהוא לא יוכל להגיע עלייה כך שזה הפך במהרה לאימון קליעה למטרה כשיוליוס מנסה לפגוע בקירל בזמן שהיא זזה עם חצי רעל.
 
ברד
החיוך שלי גורם לו להתחרט על ההערה שלו בקשר לפוקימונים החלשים כאשר היד שלי מזנקת במהירות מרשימה לעבר החגורה שלי, ניכר שחלק בלי רציונלי ממני רואה בזה עלבון.
חישוב מהיר רץ לי בראש בעודי מחשב את הטפים של הפוקימון שנגדי, שילוב של רעל וצמח, שילוב די מצוי וסטנדרתי, הבחירה הנכונה במקרה הזה היא כמובן להשתמש בנידורן שהיא רעל בלבד.
הצלבה מהירה בראש אומרת לי שרעל עמיד לרעל אך צמח רגיש לרעל, גם רעל וגם צמח חלשים כנג רעל.
כלומר במילים אחרות מתרפות הרעל והצמח שלו יגרמו לנידורן חצי נזק בלבד, בעוד המתקפות של נידרין יגרמו נזק רגיל נודות לשילוב בין הרגישות לעמידות.
כל המחשבה הזו רצה בראשי במעיט שניה בעודי מכוון בדיקנות את הפוקדור ומטיל אותו בתזמון הרצוי, התעקבתי מעט בזריקה בשביל לתת לבחור להספיק לשלוח את הענף בעודי מחשב את הכיוון שהוא עומד לעוף ממנו, עקב כך שמדובר בפוקימון מתחיל הוא לא יוכל שנות את המסלול.
הזריקה נזרקת ובנידורן מופיע האוויר בדיוק ברגע בוא הפרח מתנתק מהקרקע בדיוק במסלול הנחיתה שלה "פולין סטאר (כוכב נופל,Falling star)" הטריק הזה פשוט מאוד ולמדתי אותה אותה ממש לאחרונה, הטריק מבוסס על תכניקה שהמצאתי בשבילה שנקראת "פואיזן טייל (Poison tail)" ובנוי על מבנה הקוצים בגבה שפונה לאחור.
לרוב כאשר את משתמש במתקפה הזו אתה מוציא ממקור מסוים בגוף (הפה או קוצים במקרה הזה) את החצים, זה כמובן דורש מיקוד ותמרון כדי לכוון את הקוצים לכיוון הנכון, אחרת הםיצאו ישירות מהחוד/דוקרן/פה וכנראה יפספסו, אבל עם המבנה שלך יוצר באופן טבעי יריאות נקיות מהגבשלך לאחורה בקוו פחות או יותא ישר אפשר לנצל את זה... הרעיון הכללי הוא יצירת יריאות אחוריות של רעל במינימון מאמץ או מיקוד, זה מסוכן בקרב קבוצות אבל בקרביחידים זה יתרון עצום.
בחזרה לפולין סטאר, זו מתקפה שבדרך כלל מגיעה מלמלע (לא חובה)ומלווה בצוג שריטות ברגע של יצירת המגע, ברגע שאתה שואט את מתחיל לרואת את חצי הרעל ללא הפסקה וכל זה נעשה תוך כדי תנועה.
במילים אחרות מה שעומד לקרואת זה שהיא תשרוט אותו פעמיים ותעבור על פניו בעודה משגרת קוצי רעל לאחור כך שכאשר הוא יהיה מאחוריה הוא יחטוף מקבץ נדיב.
 
"טוב, בילבו. אני רוצה לבדוק איתך כמה דברים, שאני אוכל לסכם איתך על אסטרטגיות."

אני רוצה לבדוק האם אפשר לאחסן את האבקה שלו במבחנה או מיכל, ושהיא עדיין תהיה אפקטיבית. במידה וכן, אני אבקבק כמה מבחנות למקרה חירום.
אני רוצה גם לבדוק האם אני יכול להחזיק את הזרעים שלו, להצמיד אותם לפוקימון אחר, ואז הם ייכבלו אליו. אם זה אפשרי, אני עובד עם בילבו על אסטרטגיית "נבטי הלם". הוא נותן לי את הזרעים שלו, אני מצמיד אותם ליריב, ואז הוא שואב מהם את החיים.
בנוסף, אני מנסה לאמן את בילבו בשימוש יותר יעיל בהתקלה שלו. Effect Spore היא יכולת שימושית, ואני רוצה לנצל אותה עד הסוף.
בסוף, אני מסכם על בילבו על אסטרטגיית חירום. נקרא לה אסטרטגיה X. במצב בו אנחנו באמת הולכים להפסיד, אני אתן לבילבו להצמיד אלי את הזרעים שלו ולהתרפא על חשבוני.
 
אלישע:​
אתה מחייך בגאווה בכדי לנסות לגרום לאיתן להתחרט על ההערה שלו בקשר לפוקימונים החלשים וממהר לבחור בנידורן לאחר שחשבת על היתרונות והחסרונות של הסוגים בראשך.
איתן שם לב שנעלבת ולכן הוא ממהר להסביר שחוקי הליגה מורים עליו להישתמש בצוות חלש כנגד מאמנים ללא תגים.
בל בנתיים הספיק להתחיל לעוף לכיוון מרכז הזירה ולאחר שראית את הכיוון עליו הוא עף זרקת את הפוקדור של נידורן ופקדת עלייה להשתמש בשריטה נגד בלספרו, נידורן שעדיין הייתה נראת מעט מפוחדת ממך הקשיבה לך מיד ושרטה את בלספרו ומייד לאחר מכן עפה קדימה לכיוון בו איתן עמד (מולך בערך 10 מטר) בעוד שבלספרו שנפגע נעלם לו בין שלושת העצים שעמדו סמוכים אחד לשני בינך ובין איתן והיו חלק גדול מהזירה.
לאחר מכן אתה מתחיל להסביר לנידורן איך להשתמש בפוייזן טייל ונידורן שהייתה נראת מבולבלת ולחוצה מההוראות המסובכות התחילה לירות חצי רעל מגבה לעבר כל כיוון וכל גניחה קלה הגיעה מצמרת אחת העצים וודאי לפחות חלק קטן מהם פגעו בבלספרו.
"הממ נראה שאני לא היחיד שעושה פה התנשות עם הפוקימונים שלי נו טוב בשביל זה קיימים קרבות מכון ראשונים." איתן אמר וחייך בבטחון "בל תשתמש בקליעי זרע ותמשיך לזוז בין ענפי העצים!" איתן המשיך וקבוצות של זרעים בגודל של גולות התחילו לעוף לכיוון נידורן מכיוונים שונים.
דראקו:​
לא כל כך מפריע לי שאתה לא רוצה ליצור קשר עם אנשים אחרים אבל אני חייב שתנקוט ביותר פעולות כי אני פשוט נמצא במצב שאין לי ממש מושג איך לקדם אותך חוץ מלהגיד שאכלת וסיימת את הארוחה, באמת זה יכול להיות ברמה של אכלתי הלכתי לחדר לישון ומחר נמשיך לכיוון היעד כי כרגע צהריים מבחינתי יכול להיות שאתה רוצה ללכת למכון לאמן את הפוקימונים שלך ללכת לפוקימטארט או פשוט להמשיך אבל אני לא רוצה לבחור בשבילך. אני מקווה שזה לא יצא תקיף מידי פשוא באמן אין לי לאן לקדם אותך ודווקא חבל לי כי יש לי סיפור לספר :(
נאב:​
OG: אני מבין שאתה רוצה לעבוד על Leech Seed תאכלס בגלל שזה התקפה של רמה די נמוכה אני יזרום איתך שמהלך האימון הוא למד אותה אבל תשים יותר לב להתקפות שלך, אגב אחלה סשן אימונים מאוד אוהב את זה.
IG:
"טוב, בילבו. אני רוצה לבדוק איתך כמה דברים, שאני אוכל לסכם איתך על אסטרטגיות." אתה אומר ובילבו מהנהן בראשו העצום.
קודם כל אתה מנסה לאחסן את האבקה שלו במיכל כדי לראות אם היא אפקטיבית יכולת לראות שאם אתה מוציא את האבקה ומפקק אותה מייד אתה יכול להשתמש באבקה למשך כמה דקות אך אם אתה מנסה לשמר אותה לזמן ממושך האפקט של האבקה נעלם ועל כן אין טעם לפקק לך כמה מראש אם כי התכסיס יככול לעבוד במידה והקרב מתוכנן מראש.
לאחר מכן אתם עובדים בכדי ללמד את בילבו התקפה חדשה זרע עלוקה לאחר כמה דקות הוא מצליח ליצר את הזרעים ואתה מנסה לראות אם יהיה ניתן להשתמש בהם בעצמך אך ברגע שבו אתה נוגע בזרעים הם נצמדים אליך ולא משחררים במשך כ60 שניות, לאחר כמה נסיונות בילבו למד איך לגרום לזרעים לא לשאוב ממך אנרגיה ובכך שעשה זאת הזרעים יכלו להישאר עליך 10 דקות והוא יכל להפעיל אותם בחזרה מה שגרם שהם יפלו כאשר 60 שניות שבהן הם פועלות עברו ועל כן אמרת לו שבמקרה חרום תשתמשו באסטרטגית x ובה הוא ישאב ממך כוח.
בסופו של דבר אמרת לו להיתאמן על ההתקלה שלו בכדי למקסם את היכולת שלך להישתמש באפקט שלו.
יוליוס שכבר התעייף מאימון הכליאה למטרה שדווקא הועיל לדיון שלו מאוד התחיל לרטון "אני יודע שאני הפוקימון הכי חזק שלך אבל אתה לא חושב שגם לי מגיע אימון אישי , אחרי הכל בלעדי אתה לא תצליח לנצח באף קרב!" יולוס אמר וסיים בקול גאוותני.
 
OUT: וואו, לחלוטין לא שמתי לב לזה. מצטער.

IN: "זה בסדר יוליוס, תנוח. אני כבר מכיר אותך הרבה זמן, וכבר עבדתי איתך הרבה על אסטרטגיות. אני סומך עליך שתדע מה לעשות בקרב."
אני מחזיר את שלושת הפוקימונים לכדורים ויוצא החוצה. שמעתי שיש בעיר הזו מכון פוקימונים. זה לא משהו שמאמן יכול פשוט לוותר עליו.
 
ברד
אני מסמן למאמן להיות בשקט בעודי עוצם עיניים ומניח לשמיעה שלי לקחת שליטה, היצור הזה לא עבר אימון כך שהוא לא מתגנב ביתר יעילות, אני לעומת זאת רגיל לעמץ את האוזניים
"תזנקי שמאלה ימינה אלכסון ימיני אחורה" אני מתחיל לומר בעיניים עצומות בעודה מזנקת לפי ההוראות שלי וחומקת בחן ואז כשאני מגיע לנקודה הרצויה "מחטי רעל, הישר למלעה"
 
נאב​
אתה מרגיע את יוליוס ואומר לו ששניכם כבר התאמנתם מספיק ביחידות, "אני מניח שאתה צודק הרי אני ואתה....." אתה שומע את יוליוס ופתאום פותח את העניים לפני האחות ג'וי.
"בוקר טוב לך... אני מבינה שאתה לא מקפיד לאכול לפי בדיקת הדם שלך נראה שלא הכנסת לגוף שלך כלום כבר כמעט יומיים." היא אומרת עוזרת לך לעמוד.
"עשיתי לך עירוי אבל אל תתאמץ יותר מידי היום ותקפיד לאכול לפחות פעם ביום מהסנווצים המצויינים של הפוקימראט, יש בהם את כל הערכים התזונתיים המומלצים ליום עטופים בארוחה אחת!" היא דקלמה כמו פרסומת.
אחרי חצי שעה שוחררת מהמרכז והתחלת ללכת לכיוון מכון הפוקימונים על פי התכנון המקורי שלך.
המכון היה מחוסה דשא ופנים המבנה היה דומה ליער ולצידו הייתה חנות קטנה.

דראגו​
:
OG: אין צורך לשנות דמות, גם ביישן יכול להיות אקטיבי.
IG:
לאחר הארוחה אתה שואל את דאש ולונה אם הן רוצות להיתאמן במכון, ברגע ששאלת לונה עשתה פרצוף מוזר לשנייה ודאש הייתה נלהבת למידי וקפצה מייד ואמרה שהיא ממש רוצה לנסות להביס מכון ולונה הסכימה שאם דאש כל כך נלהבת כדי שתנסו את מזלכם.
שלושתכם רכבת לכיוון המכון כדאש פשוט טסה לשם בפול כוח.
המכון עצמו היה במבנה די פשוט שהיה נראה כמו מכון אימון אמיתי ובו משקולות רבות שקי אגרוף ובמרכזו זירת אגרוף ובה בחור רב מימדים מתאגרף עם פוקימון אפור ושרירי בעצמו.
שהשניים הבחינו בך הם מייד נעצרו והבחור שאל אותך "היי פרעוש אתה פה בשביל לאתגר אותי?!"
דאש מיהרה לעמוד על שני רגלייה כדי להראות שהיא מוכנה להילחם.
אלישע​
אתה מסמן לאיתן שיהיה בשקט והוא משיב בחיוך רגוע.
אתה עוצם את העיניים ושומע את קול העלים שזזים כאשר בלספרו נע בין ענף וענף ובנתיים אמרת לנידורן כייצד לחמוק, היא חמקה מהצרור הראשון ואז מהשני ובשלישי היא נפגעה מהצד השני.
"אני בטוח שחשבת שזו אסטרטגיה חדשה שלי אבל אני בסך הכל מעתיק את מה שבל שלי עשה נגדי שתפסתי אותו , חשוב מאוד ללמד את הפוקימונים שלך דברים חדשים אבל יותר חשוב ללמוד מה הם כבר יודעים לעשות ולחזק את זה!" הוא אומר לך ואומר לבל להמשיך באותה אסטרטגיה.
נידורן שקיבלה ממך פקודה לפני שנפגע לשלוח חצי רעל למעלה עשתה זאת אך הפעם ההתקפה פגעה בענף.
נידורן אומנם לא נפגע קשה אך נראה שהיא מאוד לחוצה גם מפני שהיא מפחדת ממה יקרה אם היא תאכזב אותך וגם מפני שהיא לא מצליחה לראות את היריב שלה.
 
ברד
אני נושך את הציפורן שלי בעודי חושב לרגע... ואז אני מחייך "נידרין!" הפוקימון מסתובבת בפחד בשביל לקבל את הפקודה שלי ורואה אותי מחייך "אני לא מכריח אותך ליהילחם, אם את לא רוצה זה בסדר" אני מחייך חיוך אימיתי וחם "אבל אני מאמין בכך, את יכולה לעשות את זה, תשתמשי בחושים שלך ותעשי את הצעד הנכון לדעתך, בין אם זו כניעה ובין אם זה מהלך אני עומד מאחוריך נידור... לא, הייתי צריך לתת לך שם בהתחלה, נידול (needle) השם מתאים לך" אני מסתכל עליה "אזמה המהלך הבא שלנו נידול?"
 
וואו. כנראה הייתי מרוכז מדי באימונים ובהגעה לעיר, ששכחתי לדאוג לעצמי. אני אצטרך לזכור את זה בעתיד.

"אמממ... שלום? יש כאן מישהו? באתי לאתגר את המכון..."

OUT: אתה יכול פשוט להודיע לי שאני נהיה רעב, אתה יודע. זה יותר הגיוני מאשר שאני פשוט אתעלף מרעב בלי להרגיש שום דבר לפני זה.
 
אלישע
אתה מנסה גישה חדשה ואומר לנידול לפעול לפי האינסטיקטים שלה, הפחד שלה ירד מאוד והיא עצמה עניים בדומה אליך וגם הריחה את הסביבה היא הצליחה לחמוק מההתקפה הראשונה של בלספרו בקלות ולאחר מכן טיפסה על העץ בעודה משתמשת בציפורנים החזקות שלה בכדי לבסס אחיזה ושימוש בגזע כמגן מההתקפה של בלספרו כשהיא ביססה גובה היא תקפה עם ירי של חצי רעל שפגעו בבלספרו והפילו אותו מהעץ.
"הפוקימונית שלך בהחלט קשוחה ועכשיו ששנינו הראנו מה הפוקימונים שלנו יכולים לעשות בעצמם כדי שאני יראה לך מה אנחנו יכולים לעשות יחד, בל שוט זרעים!" איתן פקד ובלספרו מייד הוציא מספר זרעים לכיוון נידול ועטף אותם באחד הגפנים שלו מה שיצר שוט שמסתובב מהר סביב בלספרו עם כדור העשוי זרעים, רק מהמראה שלך ההתקפה היה ברור שפגיעה ממנה יכולה לגרופ לאדם רגיל סדק קל וממש לא כדי להתקרב לבלספרו כרגע.
נאב​
OG: האמ האמ.. "לאחר השיחה הקצרה שלכם החלטת ללכת לישון , בעודף במיטה הבטן שלך החלה לקרקר אך לאחר מספר דקות של חוסר נוחות נרדמת התשישות מהמסע גברה מהרעב."
"שמש הבוקר העירה על פניך מבעד לתריסים והבטן שלך התחילה לקרקר בחוזקה לא יצא לך לאכול אתמול בערב וזה כבר הפך ממטרד זניח לכאב של ממש" אתה מוזמן לבדוק אם אני מצטט את עצמי.
IG:
"אמממ... שלום? יש כאן מישהו? באתי לאתגר את המכון..." אתה אומר בעודך נכנס ובחור צעיר שעד כה טיפל בצמחייה מציג את עצמו כאיתן מנהיג המכון של העיר, הוא מבקש לראות את הפוקידע שלך ומתפלא לגלות שאין לך אחד.
"אתה אולי לא יודע את זה אבל בכדי לאתגר את המכונים חייב שיהיה לך פוקידע כיוון שהוא בעצם מהווה את 'תעודת הזהות' של כל מאמן למזלך יש לי טלפון וטלפורטר בחנות שצמודה למכון אז אפשר להתקשר לפרופסור בכדי לסדר את העניין." איתן אומר לך וחוזר לטפל בצמחייה.
לאחר שיחת טלפון קצרה לפרופסור המבוגר נשלח אילך פוקידע והפרופסור מציע לך בנדיבות שתתקש אליו אם יש לך שאלות ושתרגיש חופשי לשלוח אליו פוקימונים לטיפולו.
אתה חוזר למכון ואיתן בכלל לא טורח לבדוק את הפוקידע שלך "אני בטוח שזה קרב המכון הראשון שלך כבר נתתי לבל שלי להתחמם תפסתי אותו ועוד פוקימון נוסף רק לפני יומיים ומכיוון שזה המכון הראשון שלך הם היו היריבים שלך להיום." הוא מסיים ומצביע על בלספרו שכבר שלח את אחד מגפניו לכיוון אחד מהענפים שהיו בשלושת העצים שעמדו בינך ובן איתן והתחיל להתנדנד עליו.
 
ברד
out
תזכור לעדכן את השם של נידול ברשימת הפוקימונים שלי.
in
אני מסתכל ואומר "נידול תשתמשי בחצי רעל ותשמרי מרחק, הדרך היחידה שהוא יוכל להגיעה עליך מהגובה הזה היא באמצעות שוט גפנים נוסף, תמנעי בכל מחיר מלהתקרב עליו, אם הוא משתמש בקלעי זרעים תמחקי ובמקרה הצורך תשתמשי בעצים כמגן, הוא מורעל ויש לנו יתרון במתקפות טווח, הזמן משחק לטובתנו, תנצלי אותו" אני מסתכל על נידול "ותשמחי על החושים שלך" אני מעיף במה מבט מהיר ויוצר קשר עין בכודי מגרד את הציפורן שלי,לאחר ציכאן אני מעיף מבט מאחד הענפים, זה נראה כמו תנוע טבעית שאף אחד לא ייחס לה משמאות אם הוא בכל ישים לב עליה, אבל המספר פשוט: לא יהיה לא אפשרות לעלות אם הענף שלו נחתך, וגם בלי קשר ענפים שנופלים לך על הראש הם לא דבר נחמד במיוחד.
 
"אמממ.. אמממ... אוקיי. אני אעשה כמה שאני יכול."

טוב. קיוויתי לסיים את זה מהר עם יוליוס, אבל טייפ רעל אומר שמתקפות חרק לא יהיו יעילות במיוחד פה.

אני שולף את הפוכדור. "צאי, קיריל!"

אני שולף את קיריל ומורה לה להשתמש בPSYWAVE. זה אמור להיות אפקטיבי במיוחד נגד פוקימוני רעל. בינתיים אני אשאר ערני. הסביבה המיוערת אומרת שאולי יש פה כמ הפתעות שמחכות לי. אני משתדל לשים לב כמה שיותר למה שקורה.
 
אלישע​
OG:
לא ממש הבנתי מה ניסית לעשות אגב בלספרו לא מורעל סוגי רעל לא יכולים להיות מורעלים ופגיעה עם חצי רעל לא תמיד גורמת להרעלה (הגיון של פוקימון...)
IG:
אתה אומר לנידול להמישך להשתמש בחצי רעל ולהישאר מרוחקת ובאופן כללי לסמוך על החושים שלה.
נידול התחילה להקשיב לך יותר ברצינות ובעם פחות חשש והמשיכה לתקוף עם חצי רעל בעודה שומרת על היתרון הגובה.
בלספרו ואיתן לא נשארו אדישים ובלספרו השתמש בשוט שלו כדי לחסום את החצים ובגפן השני בכדי להיתפס בענף שנידול עמדה עליו.
נידול מייד קפצה בכדי להמשיך לשמור מרחק כמו שאמרת לה וירתה חציים פעם נוספת מה ששבר את הענף ויצר מצב שהיא ובלספרו עומדים על הקרקע כבר מעט תשושים במרחק של שתי מטר אחד מהשני.
בלספרו מייד התחיל לסובב את השוט שלו בשנית והתחיל להיתקרב לנידול שהמשיכה לנסות לשמור על מרחק.
דראגו​
"כ-כן! א-אם אתה מוכן!" אתה אומר בגמגום ומכוון את הפוקידע על הפוקימון שלו בכדי להתכונן לאתגר.
"מצוק, השרירים של מצוק חזקים כמו פלדה ונאמר שהוא יכול לעצור לוחם סומו בעזרת אצבע אחת."
"הא.. אז אתה מנסה לקבל מידע עלי זה די חכם אם כי מיותר.." הוא אומר לך ברצינות וחוטף את הפוקידע מהיד שלך.
"אז זה המכון הראשון שלך... לפי הליגה אני צריך להשתמש בפוקימונים חלשים יש לך מזל ילדון." הוא אומר וקורא לפוקימון שנראה דומה מעט למצוק אך קטן בהרבה.
"זה מאצוף זרע של אלופים שהרבתי והתחלתי לאמן במיוחד בכדי שיהפוך לאייס שלי יום אחד הוא יהיה היריב שלך להיום והמגרש יהיה זירת האבקות " הוא אומר לך ומצביע על הזירה שהוא עכשיו יצא ממנה.
מאצוף בנתיים נכנס פנימה והתחיל להתחמם.
"אז מי מאיתנו יכנס לזירה ראשון?" דאש שאלה אותך בהתרגשות.
נאב​
לאחר שאתה מבין שסוג החרק של יוליוס לא ממש יעזור לך אתה מחליט להוציא את קירל ולהשתמש בהיתרון של ההתקפה העל חושית שלה לטובתך וברגע שיהא יוצאת מהפוכדור אתה אומר לה להישמש בגל אנרגיה.
"זה נראה בדיוק כמו הבית שלי" קירל אומרת בהיתפעלות בעוד מרחפת לכיוון בלספרו ושולחת עליו גל אנרגיה.
"את לא היחידת שנמצאת במגרש הבייתי שלה!" בלספרו משיב ומתחמק בקלילות מהגל בעודו מתנדנד בין הענפים ושולח לעברה צרור של זרעים מהם קירל מתחמק בקלילות יחסית גם היא, נראה שלשניהם יהיה מאוד קל לתמרן ולחמוק בגלל הסביבה המיוערת ובלספרו ממשיך לשמור על מרחק בעודו מתנדנד בין הענפים בעזרת השוטים שלו.
 
ברד
אני מססתכל על נידול ואומר "שמרי מרחק, נמשיך עם האסטרטגיה שלנו" ואז אני אומר בהפתעה כאשר כולם בטוחים שזה המלך שלי "אינסטינקטים שריטה גפנים" המסר שאני מקווה שהיא תבין שאני מנסה להעביר הוא שאם היא חושבת שהיא מסוגלת לעשות את זה שהיא תסתער קדימה ותחתוך באמצעות שריטה את הגפן שלו ותגמור אותו מקרוב לפני שהוא יוכל להגיב.
 
אני חורק שיניים. אז זו הנקודה, הא? העצים מאפשרים לו להימנע בקלות מהתקפות, והוא שומר על מרחק כדי לשמר את היתרון שלו.
למרבה המזל, היתרון של קיריל גדול יותר. "תעברי דרך העצים! תתקרבי אליו!" אני קורא. הסביבה המיוערת לא תאפשר לו להתרחק באותה המהירות שלה, שיכולה פשוט לעבור דרך העצים. כשהיא תתקרב מספיק, היא תשתמש בגל העל חושי כדי לסיים איתו. בנקודה הזו, הוא לא יוכל להמשיך להיתלות מהעצים ויפול לקרקע, ואז הסיפור באמת נגמר.
במידה וזה לא עובד, אני אפקוד עליה להשתמש בהתגנבות צללים. שוב, היער יהווה יתרון, כי יש צל בכל מקום ויהיה לו קשה להתרחק מזה. ברגע שהיא תגיע אליו עם התגנבות צללים, הניצחון במרחק נגיעה.
 
אלישע​
'שמרי מרחק, נמשיך עם האסטרטגיה שלנו" אתה אומר ואז מוסיף "אינסטינקטים שריטה גפנים" ומקווה שנידול תבין את המסר לבדה, היא הייתה נראת מעט מבולבלת ממלותיך האחרונות והמשיכה באסטרטגיה הקודמת שמרה מרחק ויורה מטריים של חצי רעל אשר בלספרו מתגונן מפניהם וממשיך לסגור את מרחק מנידול.
כאשר הוא היה כבר במרחק פגיעה בלספרו שלח את הגפן שלו לכיוון נידול מה שהוריד את ההגנה שלו ויצר מצב שבו נידול ובלספרו נפגעו יחדיו ושניכם איבדו הכרה יחד.
"יחסית לצוות שבתחילת הקרב היה לגמרי לא מתואם בכלל אתה ונידול עשיתם עבודה טובה ועכשיו הגיעה הזמן שלך להתמודד מול הופיפ שלי!" איתן אמר לך בנימה רצינית אך נינוחה והוציא מהפוכדור דלו פוקימון ורוד שריחף לו לצד ענפי העצים.
דראגו​
"ר-רגע.. הפרופסור נתן לי את זה.. לא..לא ידעתי ש'זה אסור!" זעקת בלחץ ובתגובה קיבלת בפרצוף שהיה בו תהייה משולבת עם חוסר סבלנות "זה בסדר להישתמש בכל מה שאתה צריך בשביל ההיתרון לקחתי לך את הפוקידע כדי לראות את הסטטוס שלך כמאמן..." הוא מסביר ובעודו עושה זאת אתה מחליט שדאש היא זו שתהיה ראשונה בעודך אוגר חשמל בזנב שלך מרוב מתח והתרגשות.
"אז שנתחיל?" אתה שואל ומיד מקבל תשובה לשאלתך כאשר דאש נכנסת לזירה כאשר מאצוף מזנק עם בעיטה לכיוון הרגליים של דאש ומפיל אותה לרצפה.
דאש בתגובה הגבירה את הלהבות שלה מה שמראה שהיא רצינית למדי לגבי הקרב והיא חיכתה להוראות ממך בעוד שהיא נעמדה שוב על הרגליים ומצוף נכנס לעמידת מוצא.

נאב​
במהירות אתה מבין את האסטרטגיה של היריב שלך ומבין שיש לך היתרון בכך שקירל יכולה לעבור דרך העצים ועל כן אתה מורה עלייה בהתאם.
קירל החלה לעופף לה דרך העצים בעוד שבלספרו ניסה לתפוס אותה עד שהגיעה מצב שקירל הגיעה מאחוריו וצווחה עליו מה שהבהיל ובילבל אותו נורא ומייד לאחר מכן שלחה עליו גל על חושי שגרם לו לאבד אחיזה וליפול לרצפה אך לא לפני שהוא פגע בה עם צרור של זרעים.
קירל קצת התעצבנה מהפגיעה הישירה אך לא היה נראה שהיא הייתה רצינית במיוחד לעומת הפגיע בבלספרו שגם הייתה סופר אפקטיבית.
קירל נכנסת לאחד הצללים על חיוך זדוני מעט ויוצאת ממנו כאשר היא בטווח אפס ומעלפת את בלספרו.
"לא יאמן שזה המכון הראשון שלך אתה והפוקימון שלך מתואמים בצורה נהדרת בדרך כלל אנשים מתקשים נגד הטקטיקות שלי הרבה יותר!" הוא משבח אותך בעודו מוציא את הפוקימון הבא שלו פוקימון ורוד וקטן שמרחף לו על פני הזירה.
"הופיף תשתמשי בבילבול!" הוא הכריז בפני הפוקימונית מה שגרם לקירל להסתובב באוויר ולפגוע בריצפה והופיף הסתכלה במין גאווה על קירל בעודה מרחפת מעלייה.
 
חזרה
Top