• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

"אני מבין שלא ראית לאן הקזנאת'ארים לקחו את פלון." הולבר ספק שואל ספק אומר לריינאר, "אני מניח שזה משאיר לנו את התחקור של הקנקו או שאולי אחד מכם יודע איפה המחבוא שלהם?" השאלה האחרונה נשאלת כשאלה כללית, אבל עיניו של הולבר נודדות בין הוירדו והאוכל חינם.
 
"אההההההההההההההה..." אוכל חינם מקפל אוזניים. "לא... אבל!" מחייך, הוא כורע ברך אוחז בסמל שארס מנופף לקנקו.
"אתה יודע, זה לא חייב להיגמר ככה. למה שלא תהיה חבר שלי?" שואל בחיוך מקסים של עיניים לא תואמות


מטה:
מטיל הקסמת אדם!
גלגול הצלה חוכמה-12
 
"אין שום דרך לקרוא לשוטר או משהו?" שואל טאלין בפליאה, "אם היית צריך תגבורת? היית נשאר כרגע לבדך?" הוא שואל בתסכול, "לא משנה." הוא אומר, ושולף פיסת קלף מהתיק שלו, "ממילא אנחנו הולכים לבלות פה קצת זמן," הוא ניגש הצידה כדי לכתוב דיווח להרפרים, הוא כבר יעביר אותו דרך יציר הסוד שלו.
 
"אז עכשיו אנחנו אחרי ה'גילדה' של הקזאנת'אר" אומר אאוליס. הוא פונה אל הגופות, מנסה לראות באיזה כלי נשק הם חוסלו- אם לא הקנקו הם אלו שחיסלו אותם, אז אלו חייבים להיות אחרים, ולדעת עליהם לפני יעזור. הוא אוסף את החצים מהקנקו השונים, ובודק גם אם עליהם יש כסף, לא נרתע ממראה הדם והגופות.

הוא מסתכל על הכיוון ממנו פלון אומר שהאנשים יצאו, מחפש עקבות, סימני נעליים מזהים בעיקר. אם הוא יבין איך העקבות של אלו שעזבו נראות, הוא יוכל גם להתחקות אחריהם, או לפחות לוודא שהם נמצאים במקום הנכון כאשר הם ימצאו את היעד הבא.

META
בדיקת חכמה (הישרדות): 13+5=18.
 
liorgonen3 אמר/ה:
"אין שום דרך לקרוא לשוטר או משהו?" שואל טאלין בפליאה, "אם היית צריך תגבורת? היית נשאר כרגע לבדך?"

"טוב, אין פה מבנה של תחנה כי הוא היה מושמד תוך כמה לילות. אף אחת מגילדות הפשע לא יאהבו מבנה משמר בשטח שלהן. אבל אני חושב שאמורים להיות כמה חבר'ה שמפרטלים פה. אני אצא לבדוק, תשמרו בינתיים על הקנקו." וירדו יוצא דרך הדלת השבורה אל מחוץ לסמטה הצרה. מחפש אחר שומר בסביבה.
 
"אל תשכחו שאנחנו צריכים לבחון גם את המדרגות." הולבר אומר ומזהיר את האחרים לפני שהוא פונה אל הקנקו בעצמו.
"אם תספר לנו מה קרה, מי המעסיק שלך ולה חטפתם את פלון, אני מבטיח שאני אומר למשמר ששיתפת פעולה." הולבר מבטיח לקנקו לאחר שהוא רואה שכל ניסיונות השכנוע והאיום של האחרים נכשלו, בתקווה שמעמדו והמילה שלו אולי יעודדו את הקנקו לדבר.

meta:
שכנוע: [dice:1b7v]717108:0[/dice:1b7v]
 
OUT
אני מזכירה גם שGUIDANCE נותן למטרה ק4, שהיא צריכה לגלגל, ויכולה לבחור מתי לעשות כך. אז אתה לא צריך לגלגל עבור הלחש.
IN
הקנקו מנסה להתעלם מהולבר בהתחלה, אך נראה שהוא מבין כי הוא נכנס לצרות. לבסוף, הוא פותח את פיו - ובקולו של גבר עצבני, אומר: "קחו אותו לביוב! זכרו, ראשי-דלעת, הסימנים הצהובים יובילו אתכם לבסיס. עכשיו לכו, אני אעכב את הזנת'הרים!". ריינאר מרים גבה. "אם כך, מערכת הביוב של מי-מצולות היא היעד שלנו. לא בדיוק המקום בו קיוויתי לבלות את היום שלי, אך זה עדיף על המחסן."
החיפוש של וירדו נגמר די מהר. עוד לפני שהוא יוצא ממפתן מהדלת, הוא רואה חבורה של כעשרה אנשי משמר, תחת הנהגתו של מי שהוא מזהה כקפטן הייוסטוס סטאגט - גבר אנושי בשנות הארבעים לחייו, בעל עור בהיר, קרחת וזיפים. "משמר העיר! אף אחד לא יוצא מכאן ללא אישור - קיבלנו דיווח על קולות קרב מהאזור!" הוא צועק, בעוד השומרים נכנסים למחסן וחוסמים את הדלת.
 
"שלום קפטן היוסטוס!" וירדו מצדיע ועומד זקוף. "המקום הזה הוא מבנה זנת'הרי, האיש הזה-" וירדו ממצביע לכיוון ריינאר "ועוד אדם בשם פלון נחטפו לכאן. אנחנו לא מוצאים את פלון ועל פי הקנקו הוא נחטף מכאן ע"י הקז'אנתרים."
 
אאוליס - כבר לקחתם את הכסף מהקנקואים. נראה שהגופות שוספו בחרבות והוכו באלות - לא מידע שימושי במיוחד למציאת הרוצחים. אתה אכן מצליח לזהות סימני נעלים על האדמה, עם זאת, הם קלושים מאוד (הרי רצפת המחסן והרחוב מוצקות, ועברו כבר כמה ימים מאז הרוצחים היו כאן.) אתה בספק אם תצליח לעקוב אחריהם עד המחבוא.
"סמל סמית'סון... ואתה - הבן של הלורד גחלת-עד, לא כך?" קפטן סטאגט מתיישר לפתע. "שניכם, חפשו במחסן הזה! ואתה, קח את הקנקו למכלאה!" הוא מתחיל לנבוח פקודות על אנשיו, ואז חוזר אליכם. "אני סומך על הסיפור שלך, סמית'סון, מה גם שהוא הגיוני במיוחד. הזנת'הרים והקזנאתא'רים נאבקים אחד בשני בצורה מוגזמת כבר כמה שבועות. אומנם לפעמים אזרחים נפגעים... אבל אני אומר שאנחנו לא צריכים לעצור בעדם - אם הם רוצים לחסל אחד את השני, אז למה לא לתת להם?"
 
"כי אזרחים נפגעים?" שואל טאלין, מתפרץ לשיחה במעט חוצפה, "מה תעשה ביום שאחד הצדדים יפוצץ את הרובע שבו השני נמצא? או אם הם ינסו להדביק אותם במחלה שתפגע בשאר בני העיר?" הוא לא מחכה לתשובה, "אם תחכה שהם ישמידו אחד את השני, אתה תגלה שהם ישמידו אותך הרבה לפני שיסיפיקו לסיים את העבודה."
 
"אני אשמח להיות סמל, קפטן, אני רק טירון פשוט. ובנוגע למלחמת הכנופיות, כמו שאמרת, אנשים ימותו מזה, אני חוקר חטיפה של מישהו. שומרים יעבדו בלי להפסיק מכיוון שעוד ועוד אנשים יעלמו וימותו, הקרב הזה צריך להפסיק, כמה שיותר מהר"
 
IN
אאוליס מנסה להתחקות אחרי עקבות המחסן עד הנקודה הרחוקה ביותר שהוא יגיע. הקעקוע שלו מגרד.

META
לאאוליס יש את המאפיין גשש טבעי. כאשר הוא עוקב אחר יצורים, הוא יכול לזהות כמה הם, את גודלם ולפני כמה זמן בדיוק הם עברו באזור. בעוד שזה לא הרבה מידע, זה אמור להיות מידע שימושי על החוטפים של פלון.
 
חזרה
Top