• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שער הצלמוות - עץ משחק (4/4) [מו''ד 4]

IN
ראליין כורע ברך על יד האלף הפצוע, מושיט אליו יד שזורחת באור כסוף וחיוור, והדמויות רואות כיצד הצבע חוזר לגופו של האלף ופצעיו נסגרים. "האל האחד עוד לא סיים איתך"
OUT
רפואה: 20 טבעי (+10=30)
 
סיגפריד מהנהן וומשיך אחרי אפולו, אבל לא מוריד עיניו מהאלף, עדיין מוזר לו שדווקא הוא שרד והחברים שלו במצב קשה. אנשים מוכרים אחים לנשק במצב מסריח, זה לא הופך לבסדר, והוא לא מתכונן להפוך את זה לבסדר.
 
אתם ממשיכים רגלית לכיוון העיר, בקצב איטי יותר בגלל האלפים הפצועים שעליכם לסחוב, וראליין במרחק מה לפניכם, סוקר את הדרך ובודק שאין סכנות. לקראת הערב, ראליין רואה בהמשך הדרך גובלין גדול מימדים, גופו מעוטר בקעקועים, שאוכל גופה של סוס. הגובלין הזה מוכר - זה שן ברזל, הגובלין ששבה אותו ואת אלי. הגובלין לא מבחין בראליין, והוא יכול לעשות כרצונו.
out
לא צריך ספוילרים אלא אם ראליין מחליט לפעול על דעת עצמו בלי לדווח לכם קודם. כי אני מניח ובצדק שמיד תנחשו מה הוא מצא בדרך.
 
Out
תגובה מתוך הנחה שהוא חזר להודיע לנו
In
אפולו מקלל בשקט ואז עוצם עיניים וחושב "אנחנו צריכים להוריד אותו כל עוד יש לנו הזדמנות, הוא לא מודע לי לסגפריד ולת'אליסרה, מה שנותן לנו אפשרות להפתיע אותו, מצד שני אם הוא אוכל את הסוסים שלנו יתכן שהוא כן מודע לכך שיש עוד מאיתנו, אבל הוא יניח שרק שתיים ולא שלושה" אפולו מסתכל על ראליין "תתגנב מסביב, תנסה למצוא שומרים מוחבאים ומלכודות ותסרוק את השטח, עם קצת מזל יש כאן משהו שנוכל לנצל לטובתנו"
 
חזרה
Top