• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

פוקימון המוטציה המאיימת על העולם (חופשיטה)[3/3]

אלישע​
"לא מפתיע אותי שלא היו לך חברים... הממ..." היא אומרת וניכר מאוד בקולה שהיא נעלבה ולאחר מכן הלכה לצד.
ושם הפוקימונית שקודם נלחמה עם פייבאס באה אלייה ותפסה תנוחת קרב, היה ניתן לראות שזו תנוחה שאומן לחימה מיומן ישתמש בה והשתיים התחילו להילחם אחת בשנייה בעזרת האגרופים שלהן.
הבעיטות והאגרופים היו מהירים מדויקים ויפייפים זה היה כאילו ראית שני מסטרים נלחמים אחד בשני.
לאחר כחצי דקה השתיים הפסיקו ודיאנה חזרה אליך "טוב... אם אתה רוצה להמשיך להסתובב איתי אתה מוזמן, אבל אני ממש לא עומדת להתחנן או משהו. כמו שאמרתי לך המטרות שלי מאוד חשובות לי ואני לא יכולה לתת למזל החליט על החיים שלי רק על היכולת שלי ואם לדעתך זה אנוכי מצידי אז באמת שאין לנו סיבה להסתובב ביחד." היא סיימה את דבריה והתחילה ללכת.
OG: אני מניח שלא ציפית למשהו כזה הא..
דראקו​
אתה החלטת לחזור לחווה בכדי להעביר שם את הלילה וכשנכנסת בדלת ראית את סם, מקס ובלה שהיו מופתעים לראות אותך ואפילו יותר מופתעים לראות את לונה.
"אירוויל איזה הפתעה לראות אותך." סם אמר לך עם חיוך על הפנים "אתה יודע שאני אמרתי שאתב צריך לראות את העולם חשבתי שיעבור יותר מיום עד שאני יראה אותך שוב בחווה הזו." הוא אמר וצחק.
"ומי זו הפוקימונית הקטנה הזו? היא השותפה החדשה שלך?" הוא שאל בהתעניינות ובחן את לונה שמעט נלחצה מצומת הלב שכל החדר הפנה עלייה.
 
ברד
אני מסתכל עילה, היא באמת נחושה...
אני מזנק על הרגליים שלי ומתמתח "את לא מה שחשבתי שאת... אני מאתגר אותך לקרב מולי מחר, קרב ביני לבינך, אם תנצחי אני אקבל את זה שהדג שייך לך בזכות" אני מושיט את היד שלי ללחיצה "זה נשמע הוגן, לא? הייתי מציע את הקרב ברגע זה אבל אני מוטש מקרב לא מוצלח כנגד פרסיאן" אני מסתכל עליה "הסיבה שלא לקחתי את ההמעה קודם היא שהיה ברור מכך שאת מסתכלת עלי מלמלעה, אני לא גנבתי ממך תפיסה ואין לך יותר זכות ממני עליו, שנינו נלחמנו בוא ואני זה שעילף אותו" אני מסתכל עליה "את מכונה לקבל את זה שהזכות שווה או שאת עדיין מאמינה שאת שווה יותר ממני?"
 
"טוב. מצטער על כל העניין הזה ביער, הייתי במתח ונאלצתי להיות אסרטיבי. בואי נתחיל מחדש. אני בלייז."

אני מנסה להכיר את מיסטרדיביוס קצת יותר טוב. אני מכריז שקוראים לה קיריל עכשיו, כי אני לא רוצה לקרוא לה מיסטרדיביוס בכל פעם.
אחרי שאסיים עם זה, אני אלך לישון. עברו עלי כמה ימים ארוכים.
 
אלישע​
אתה מזנק על הרגליים שלך,מתמתח והולך לכיוון דיאנה עם הצעה נגדית ומושית את היד שלך ללחיצה והיא מסכימה לאתגר.
"עכשיו אתה מדבר יותר לעניין, אם כי קרב אחד מול אחד נגדי יהיה קשה..." היא אומרת לך ברצינות אך לא אוויה של התרברבות.
ולאחר מכן מסביר לה למה סרבת להצעה שלה מלכתחילה.
"מעולם לא חשבתי שאני יותר טובה ממך.. אמרתי לך מההתחלה לשרציתי להראות לך שאני טובה יותר ממה שאתה חושב כי מההתחלה היה נראה שאתה לא לוקח אותי מספיק ברצינות. בכל מקרא אני מוכנה להילחם בך כבת שווים אבל זה אומר שגם אסור לך להשתמש בכוחות שלך כחצוי אנחנו נלחם כשני בני אדם, דייל?" היא שואלת חזרה ומושיטה את היד שלה הפעם ללחיצה.
נאב​
אתה מנסה להכיר את מיסטרדיביוס יותר טוב לאחר שאתה מתנצל על ההתנהגות שלך ביער ומודיע לה ששמע החדש הוא קיריל.
בהתחלה לא ממש תפסת את ענייה חוץ מהעובדה שהתנצלת שגרם לה לחייך אך לא להוריד את ענייה מחפציו של השותף לחדר שלך, אך שהודעת על שמה החדש משום מה תפסת לגמרי את צומת ליבה והיא עזבה את החפצים שלו שהיא כבר הספיקה לבלגן.
"חשבתי שאתה בחור נחמד שפגשתי אותך אבל אחרי זה הפחת למשעמם.. אין לי הרבה מה לספר על עצמי לא מזמן נפרדתי מאמי שאמרה שאני יכולה כבר לדאוג לעצמי ופשוט פעלתי לפי האניסטיקטים שלי והפחדתי אנשים ופוקימונים כי זה היה משעשע, בכללי אני מאוד שובבה." היא אומרת ומצחקקת בעודה מעופפת בחדר השינה.
לאחר השיחה הקצרה שלכם החלטת ללכת לישון , בעודף במיטה הבטן שלך החלה לקרקר אך לאחר מספר דקות של חוסר נוחות נרדמת התשישות מהמסע גברה מהרעב.
לאחר זמן מה קול צעקה של גבר העיר אותך "למה לעזזל אתה נגעת לי בדברים?!" בחור הצעיר שנראה כבן גילך צעק לעברך בעצבנות.

דראקו​
OG: אני עומד קצת להריץ אותך אני מקווה שזה לא בעיה.
IG:
"פש'וט... קרו.. דברים.. ונגמר היום.." אתה אומר במבוכה ולאחר מכן מסביר על לונה "אה.. לא..היא פוקימונית ש'ל מאמן ש'הלך לאיבוד. הבטחתי לעזור למצוא אותו. קוראים לה לונה."
"אני מבין , מעניין לא שמעתי על הרבה מקרים שמאמנים נאבדו בכל מקרה שיהיה בהצלחה!" הוא אמר לך והזמין את שניכם לשולחן בכדי לאכול, ובעוד שאתה אכלת מין האוכל בשולחן לונה ודאש סעדו מאוכל הפוקימונים שהיה לכם בחווה, כאשר לונה הייתה נראת מרוצה במיוחד מהאוכל כנראה בגלל שהיא נעלצה לאכול מה שהיא יכלה למצוא ביער במשך כמה ימים.
כאשר כולכם מלאים ומרוצים הלככת לחדרך כדי לסיים את היום הארוך שלך ונרדמת בשניות.
בבוקר יצאת בחזרה לכיוון דרום שם העיר הנשו ונאגו נמצאות ובתקווה המאמן של לונה.
לאחר חמש שעות של רכיבה ארוכה בדרך שברובה הייתה שממה ואפילו הדשא הירוק שמילא את החווה וכל האזורים שבהם ביקרת עד כה נעלם אחרי חצי השעה הראשונה של הרכיבה והתחלף בחול וקקטוסים הגעת למשהו שהיה קצת שונה בעיינים שלט אשר הראה שני כיוונים העיר נאגו לכיוון מערב בעוד קילומר והמכרה גינזאן לכיוון מזרח בעוד 10 קילומטר.
דאש כבר הייתה עייפה מהרכיבה המרובה חסרת המנוך כשר גם אתה וגם לונה הייתם עלייה וגם לא היה לה מה לשתות או לאכול במשך הדרך ולונה הייתה מסוקרנת מהשם גינזאן.
"אני חושבת שכדי שנלך לעיר נאגו אני רוצה לנוח, לאכול ולשתות משהו אחרת אני לא יוכל להמשיך להרכיב אותך לעוד הרבה זמן." דאש אומרת לך בתשישות.
 
ברד
Out
לא אמרתי את זה באופן ישיר לחלוטין מתוך הנחה שהיא אדם ישר, אבל מי שמנצח מקבל את הדג, אני מקווה שהיא הבינה את זה.
אם לא... זה יגרור ויכוח ארוך.
In
"זה ברור מעליו" אני מושטית את היד שלי ללחיצה...
למחרת אחרי ארוחת בוקר טובה אני עותף את הידיים שלי ברצועות בד (מין כפפות אגרוף עתיקות) אומר "בלי יריקות, שריטות, או פגיעה באזורים רגישים כמו המפשעת והעניים" אני מסתכל עליה "נלחם עד לכניעה אובדן הקרה או הצמדה בלי דרך לברוח, את רוצה להוסיף משהו?" אני שואל בעודי עובר לתנוחת התגוננות אני אתן לה לתקוף ראשונה, אלמד את הסגנון שלה בעודי משחק זהיר אסוג ואז אתכנן מתקפת נגד
 
אלישע​

אתה שולח אגרוף שעוצר סנטימטר מהפרצוף של דיאנה והיא מנסה לעשות אותו הדבר אך אגרופה נופל ברגע שהיא מרימה אותו.
"הניצחון שלי" אתה אומר לה בעוד פרצופך אדום כמו עגבניה מהסיטאציה.
אתה קם ועוזר גם לה לקום.
"עבודה טובה ניצחת אותי בצורה הוגנת" היא אומרת לך ומגישה לך את הפוכדור בעוד שניכם מתנשפים בכבדות.
היא ישר התחילה ללכת לכיוון האגם ושתתה ממנו מים באופן ישר כמו חיית בר.
נראה ששניכם זקוקים למנוחה טובה לאחר הקרב האינטנסיבי.
נאב​
"ברצינות! אתה לא יכול לשלוט בפוקימונים שלך.." הוא רטן לעברך "גם כן החצויים האלו לא שווים לכלום" הוא מילמל וסידר את הדברים שלו.
דראקו​
מיוזע ומתנשף אתה יורד מדאש כדי להקל עלייה ואתה ממשיך בהליכה בעוד שדאש לצידך מרכיבה את לונה.
לאחר הליכה של כמה דקות הגעת לשלט ובו היה רשום ברוכים הבאים לעיר לנאגו.
מלפניך יכולת לראות את שולי העיר ושמת לב באופן מיידי שבכל פינה ישנם מאמני פוקימונים ומכונים לאימון של פוקימונים אך גם לאנשים.
השלט הצביעה לך על שלושה מיקומים מרכזיים למאמני פוקימונים מרכז הפוקימונים שהיה במרחק חמש מאוד מטר דרום מערב ממך, הפוקימארט שהיה שש מאות מטר צפון מערב ממך והמכון אשר היה במרחק של 2.5 קילומטרים מערבה.
 
bard
אני מחייך בעודי תומן את הפוקדור בחגורה שלי וניגש לשתות גם, אחרי ששנינו מחזירים לעצמנו את הנשימה אני אומר "הסיבה שניצחתי היא לא בגלל עליונות פיזית כישורי לחימה גבוהים יותר, את בהחלט טובה ממני בחלק הזה, הסיבה שניצחתי היא כי הערכתי את המצב ולקחתי את הדרך הטובה ביותר" אני מסתכל עליה "זו הסיבה שאני חושב שאהיה מאמן טוב, אני מאמין שאני יכול לנצח בתור החלש, וזו היכולת הטובה ביותר שיש" אנח מוציא את הסווני'ץ האחרון שלי חותך אותו לשניים ונותן לה את החצי שלי ומתישב "אזאני מניח שאני עוזר לך עם התפיסה הבאה?"...
למחרת שנינו הולכים בדרך ואני מתחיל לדעוג, כי מסיבה ברורה אני מתחיל להיות רעב...
 
אלישע​
אני לא יודעת אם זה בגלל שאתה הערכת את המצב טוב יותר או כי אני הייתי קצת יותר מידי בטוחה בעצמי אבל, בלי ספק יש לך כישרון." היא אומרת לך בעודך מוציא את הסנוויץ האחרון שלך וחולק אותו עם דיאנה שטורפת אותו בזריזות.
"אז אני מניח שאני עוזר לך עם התפיסה הבאה?..." אתה אומר לה והיא מהנהנת בראש כאשר הסנוויץ עדיין בפייה.
לאחר מנוחה קצרה שניכם ממשיכים בדרך לכיוון העיר סאקאי ולאחר כמה שעות נוספות של הליכה סוף סל סוף יצאתם מהיער וראיתם את העיר לפניכם ובה בפארקים,מאמנים וזירות רבות אשר מממוקמות בכדי לאפשר לאנשים להילחם עם הפוקימונים שלהם.
היה תמרור אשר מכוון לשלושת המקומות המרכזיים בעיר למאמנים מימן בעוד 500 מטרים נמצא מרכז הפוקימונים משמאל במרחק של 250 מטרים נמצא הפוקימאקט וישר בעוד כקילומטר נמצא למכון העיר, כמו כן היה מודעה שהפסטיבל הגיעה לעיר.
"להיות בעיר בזמן שמתקיימת בה תחרות זה הכי כיף." דיאנה אמרה לך והסתכלה סביב. "תראה את כל המתאמים שממלאים את העיר ומתאמנים לקראת הפסטיבל." היא אמרה בהתלהבות, והצביעה על שני מאמנים אשר לחמו אחד עם השני בעוד הפוקימונים שלהם נכנסים לפוזות שונות לאחר כל התקפה בכדי למקסם את המראה שלהם.
OG: עכשיו העברת לילה לפני הקרב לא ראיתי צורך לתת לך לישון סתם עוד לילה ביער.
דראקו​
התחלת ללכת לכיוון מרכז הפוקימונים בעודך מתנשף ומוביל את דאש לכיוון.
לאחר הליכה קצרה הגעת לבניין הגדול שמסומן תמיד בגג אדום וסימן של פלוס בכדי שכל מאמן יצליח למצוא אותו במהירות.
ניגשת לאחות ג'וי והיא בירכה אותך לשלום, אמרת לה שאתה והפוקימונים שלך צריכים לנוח והיא בתגובה לוותה את דאש ולונה לחדר שהיה מאחוריה ,אחרי מספר דקות האחות ג'וי חזרה אליך ואמרה לך שהיא נתנה לפוקימונים שלך אוכל וריסיסה עליהם תרסיס ריפוי מהפוקימארט ותיארה אותו כמעט כאילו היא מנסה למכור לך אותו ושהוא מרפא כמעט כל נזק קל משפיע מייד ומרפא את הנזק תוך מספר דקות! כמו כן היא המליצה לך על שירותי הלינה שהמקום מציא אשר כולל גם שלושה ארוחות ביום.
נאב​
אתה מחליט להתעלם ממנו ובעוד שהוא מסדר את הדברים שלו אתה חוזר לישון.
שמש הבוקר העירה על פניך מבעד לתריסים והבטן שלך התחילה לקרקר בחוזקה לא יצא לך לאכול אתמול בערב וזה כבר הפך ממטרד זניח לכאב של ממש, כמו כן מבט קצר לצד המיטה שלך גרם לך לראות שכל הדברים שלך מפוזרים על הריצפה כנראה כמעשה נקמה של חבריך לחדר שעוד ישן במיטתתו.
 
ברד
"בואי נלך למרכז הפוקימונים, אני צריכים מקלחת וארוחה טובה, ולא יזיק לתת לפוקימונים שלנו בדיקה אצל האחות"
אחרי שאני עושה את זה אני מתקדם למכון בשביל לברר איזה סוג מכון זה (אש מים רעל או משהו אחר)
 
טוב. אני אסדר את הדברים שלי במהירות, ואז אצא לאחת מזירות האימונים. אני אשלוף את הפוקימונים שלי ואתחיל לראות מה הם מסוגלים לעשות. אני אתן לבילבו וליוליוס להתאמן אחד עם השני, בזמן שאני מדבר עם קיריל לשיחת אסטרטגיה ויכולות.

OUT:
אתה יכול להוסיף את קיריל לדף דמות שלי? אני לא יודע איזה התקפות יש לה...
 
אלישע​
"בואי נלך למרכז הפוקימונים, אני צריכים מקלחת וארוחה טובה, ולא יזיק לתת לפוקימונים שלנו בדיקה אצל האחות" אתה אומר ודיאנה מסכימה איתך כאשר היא מריחה את הבגדים שלה.
שניכם הולכים יחד למרכז והאחות ג'וי בירכה אותכם לשלום.
דיאנה ביקשה מהאחות לרפא הפוקימונים שלכם ולשכור חדר כדי שתכלו להתקלח.
האחות אמרה לה שאין הרבה מקומות היום בגלל הפסטיבל ולכן אתם תצתרכו לחלוק חדר והיא נתנה לשניכם מפתח עם הספרה 20 עליו. היא גם הסבירה לכם שהחדר עצמו נמצע בקומה העליונה והצביעה על המעלית שנמצאת מימיד לדלפק שלה.
כמו כן היא אמרה לכם שיש מטבח שפתוח תמיד ובו מצרכים בסיסים ובנוסף ישנם שלוש ארוחות ביום שמוגשות בשעות 7:30-8:00 , 13:00-14:00 ו19:30-20:00 ככה שכדי לכם ללכת בקרוב כי עוד חצי שעה היא נפתחת לארוחת צהריים.
היא לקחה משניכם את הפוקדורים שלכם ושניכם עליתם לחדר בכדי להתקלח.
החדר שלכם לא היה די פשוט והיה בו את המינימום שצריכים כדי להעביר לילה בצורה נעימה מקלחת ושירותים שני מיטות יחיד ומזגן.
דיאנה התמקמה במיטה הרחוקה מהדלת והתחילה לארגן את החפצים שלך בעוד שאתה התקלחת בזריזות.
לאחר שיצאת היא נכנסה ואמרה לך ללכת לאכול לפנייה כשהיא הייתה נראת נבוכה מעט ובגלל שגם ככה היה לך תוכניות הלכת לקחת את הפוקימונים שלך , האחות ג'וי ואמרה לך שהיא נתנה לכל הפוקימונים שלך אוכל וריסיסה עליהם תרסיס ריפוי מהפוקימארט ותיארה אותו כמעט כאילו היא מנסה למכור לך אותו ושהם כולם אמור להיות בסדר לגמרי אחרי מנוחה של כמה דקות, לאחר מכן הלכת לאכול בקפטייה שהייתה די עמוסה ושם קיבלת אורז מעט תפוחי אדמה ועוף לא סעודה של ממש אבל זה יעזור לך לעבור את היום.
לאחר מכן הלכת לבדוק את המכון, המכון היה מהודר מאוד ומלא צמחייה גם מבפנים וגם מחוצה לו כמו כן היתה חנות קטנה שהייתה צמודה עליו ומלפניו היה רשום בשלט קטן "ברוכים הבאים למכון העיר סאקאי מכון העשב."
OG: ואי זו הייתה תגובה ארוכה...
נאב​
OG: הוספתי תודה שהזכרת לי!
IG:
אתה מחליט להתעלם ולסדר את הדברים שלך ואז יוצא לזירות האימונים של מרכז הפוקימונים.
למרכז היו שלושה זירות אימון כאשר שניים מהם היו כרגע תפוסים ע"י ארבעה מאמנים אשר נלחמו אחד בשני בצורה מוזרה למדי כאשר לאחר כל התקפה הפוקימונים היו בפוזות מחמיאות ובאופן כללי היה ניתן לראות שהם מאוד מקפידים על המראה.
הוצאת את בילבו ויוליוס כדי שהתאמנו ביחד והשניים שהפכו ליריבים בזמן קצר מאוד התלהבו שיש להם הזדמות להתחרות והתחילו להלחם אחד בשני, בעוד השתיים עושים זאת אתה וקירל התחלתם שיחת אסטרטגיה ויכולות.
קירל היתה קצת לא מפוקסת בהתחלה והייתה די מבודרת מהיריבות של יוליוס ובילבו שניסו גם בהתקפות שלהם אבל גם במילים שלהם להראות שכל אחד מהם הוא העליון על האחר אך שהצלחת לקבל את צומת הלב שלה היא הראתה לך מה היא יכולה לעשות.
קודם כל היא הראתה לך שהיא יכולה לרחף לגובהה של שני מטרים מהרצפה, לאחר מכן היא הפגינה בפינך את היכולת שלה לעבור דרכך (בגלל שאתה סוג נורמאלי זה אפשרי) ולאחר מכן הדגימה לך את גל האנרגיה והתגנבות הצללים בהם היא השתמשה כשנלחמתם ובמתקפת הנהמה שהייתה די מפחידה שהיא יצאה ממנה.
OG:
לא יודע למה אבל משום מה יצא לי שאצלכך הכי כיף לי לרשום את האינטרקציה של הפוקימונים.
דראקו:​
אתה מודה לאחות ג'ו והיא אומרת לך שאין לך בעד מה זו העבודה שלה והיא אוהבת אותה זה כאילו היא נולדה בכדי לעשות את זה, ולאחר מכן אתה אומר לה שאתה רוצה להשתמש בשירותי הלינה שלהם, באופן מיידי היא נתנה לך מפתח עם המספר 7 עליו והתחילה להסביר לך שהחדר עצמו נמצא בקומה העליונה ומסומן לפי הספרה על המפתח והצביעה על המעלית שנמצאת מימין לדלפק שלה.
כמו כן היא אמרה לכך שיש מטבח שפתוח תמיד ובו מצרכים בסיסים ובנוסף ישנם שלוש ארוחות ביום שמוגשות בשעות 7:30-8:00 , 13:00-14:00 ו19:30-20:00 בקפטריה משמאלה וכהסתכלת כדי לראות את הקפטריה גם יכולת לראות כמה מכשירי טלפון וטלפורטרים. היא המליצה לך למהר ולהתמקם בחדר כי הארוחה מתחילה בעוד רבע שעה.
 
אוקיי. יש לי כמה רעיונות.

אני עומד לעבוד עם קיריל על ציות לפקודות באופן כללי. באופן פרטי יותר, אני עומד לנסות לאמן אותה להתחבא בתוך הגוף שלי. היא קטנה מספיק ביחס אלי כדי שזה יעבוד. אני מסתער על פוקימון פראי, ואז היא יוצאת מהגוף שלי ומפתיעה את היריב.

אני מתאמן איתה במשך כמה זמן, עד שאני מוודא שהיא מקשיבה לי ומסוגלת לבצע את הטריק הזה. כשאני אסיים אני אעבור לבילבו, ואתן לה להתאמן עם יוליוס.
 
חזרה
Top