• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שער הצלמוות - עץ משחק (4/4) [מו''ד 4]

אלי עוקבת אחרי הזרים שהיא פגשה לפני רגעים מעטים. הם נראים בטוחים בעצמם, עשו עבודה לא רעה בקרבות שהם עברו ביחד, ובסך הכל אין לה רעיון משלה למה לעשות.
יש רגע של שקט.
"סיפרתי לכם על המורה הרביעית שלי לתרבויות ארצות המזרח?" אמרה אלי.
אם אביעד לא יעשה משהו שיגרום לה לסתום, כולכם תדעו הכל על המורה הרביעית של אלי לתרבויות המזרח, ראה הוזהרתם.
 
אתם כאילו רוצים שהקובולדים המתים יקומו כדי לספר לכם איך בדיוק הם מתו או מה?
כי אם הם יקומו ויספרו לכם אתם תתאבדו מרצונם החופשי. חוץ מאחד או שניים שלא אנקוב בשמם וישארו בחיים רק כדי לספר לכל העולם.
in
בהתעלמות מוחלטת מהקובולדים המתים, סיגפריד ממשיך לחדר המזבח, והלאה. אין בחדר המזבח שום דבר חי או נושם, למרות שהמקור של הזכוכיות לא ברור - לא היו בחדר מנורות לפני זה, אלא רק לפידים.* אז סיגפריד ממשיך הלאה, וכולם אחריו**, אל המסדרון הצר שעוד לא חקרתם. בקצה המסדרון עומדת דלת עץ גדולה, נעולה במנעול נחושת גדול.
meta
נחתם מנוחה קצרה חדשו משאבי דמות בהתאם.


*לא שסיגפריד מאמין בלפידים.
**בלי אפשרות להתווכח
 
"אני יכול לפרוץ את המנעול." אמר האלף "הבו לי רגע או שניים".
ואז הוא שלף את צרור מפתחות ופותח את המנעול בעזרת אחד המפתחות "מצאתים על גופת הקובולד הכהן. אתם נחפזים מדי ולא מעמיקים חקר כיאות".
אתם מגיעים לחדר קטן למדי, שהרצפה שלו מלאה זכוכיות מנופצות, ומרוהט בפשטות. בקצה החדר אפשר למצוא שני אלפים שוכבים על הרצפה, הראש של אחד לא מחובר לגופו, ולשני פעור חור גדול במרכז החזה.
קינטאיאן רץ מיד אל האלפים ששוכבים בקצה החדר, שורט את רגליו בזכוכיות, ניגש אליהם וממרר בבכי.
 
אפולו טופס את האלף בכתפו לפני שהוא מספיק לנוע ומכריח אותו להביט בעניים שלו "תרגע, זה כנראה פיתיון וחבריך לא היו רוצים להיות אילו שיובילו אותך למותך" העניים של אפולו מתקשחות "חוץ מזה יתכן שהרוצח עדיין בחדר".
אפולו סורק את החדר במבטו, מנסה לאתר משהו חשוד, בנוסף הוא גם בוכן מרחוק את הגופות, מנסה לקבוע עם זו מלכה של טפרים וניבים או ברזל.

תפיסה: 16-1=15
 
ת'אליסרה כמעט מקיאה למראה הגופות. היא הייתה בעיירה הזאת רק כמה ימים, וכבר הספיקה לראות יותר מדי מוות לטעמה. ההיגיון הישר שלה צועק לה להודות בטעות ולהסכים עם אפולו על כך שהם צריכים לצאת מכאן, ומהר. אך היא לא יכולה להשתחרר מהסקרנות הדורשת ממנה לגלות איזה יצור נוראי הרג את האלפים. היא מתקדמת פנימה, מתעלמת מאזהרתו של אפולו,בעוד הכדור שלה מתחיל לזהור באור קלוש. היא רוכנת מעל הגופה עם החור בחזה ומנסה להבין מה היה יכול ליצור אותו.
META
מטיל אור
טבע\מבוכים: 20 טבעי+1=21
 
ראליין לא מוריד את ההגנות שלו, סורק את האזור ביסודיות בחיפוש אחר אויבים, מלכודות או כל דבר אחר.
אם ראליין אינו מוצא כלום, אז ראליין מצטרף אל ת'אליסרה, מסתכל על הגופות ומנסה לאבחן את סיבת המוות.

META
בדיקת תפיסה: 10 (יצא בקוביה, לא לקחתי 10)+12=22
בדיקת מרפא: 8+10=18
 
אפולו לא מצליח לזהות מרחוק מה גרם למותם של האלפים. לעומתו ת'אליסרה מצליחה לזהות סימני נשיכה* על הגופות של האלפים. זה עד שראליין, שלא מצא שום מלכודות בחדר, ניגש גם הוא אל האלפים. האלף השני, זה עם החור בחזה, נושם נשימות קלושות וחלושות מאוד. הוא עדיין חי! אבל הוא גוסס, ואם לא תטפלו בו מהר הוא ימות.

עריכה
*נשיכה של חיה גדולה, כמו כלב או זאב.
(להוציא אתכם מהסרט של הערפדים.)
 
אלי רצה לעבר האלף, ולוחשת לו משהו. למרות שככל הנראה מהמשהו הזה הוא חלק מהחפירות הרגילות של אלי, האלף מתאושש מעט, וכעת מצבו משתפר.
META
מילת תפארת על האלף. יכול לנצל פרץ ריפוי ולרפא את ערכו+5.
במנוחה הקצרה שעברה ניצלתי פרץ ריפוי, שמרפא אותי בול למקסימום.

[spoiler title=משאבי דמות]
25/25 חיים
6/8 פרצי ריפוי
נקודות פעולה: 1
כוחות מנוצלים:
התקלות: 1/2 מילת תפארת
יומיים:
[/spoiler]
 
נראה שהפטפוטים של אלי לא משפיעים הרבה על אנשים שלא יכולים לשמוע אותם, אז אלדווין קינטאיאן קורע את השרוול שלו וחובש בעצמו את החבר שלו. יקח לו זמן להתעורר. "אנא מכם, הבה ניקח גם את גופתו של אלדור לקבורה, כל עוד גופו לא יטמן נשמתו לא תוכל להגיע לעולם הבא!"
 
"כלום לא נשלחתם על ידי מלך האלפים על מנת להחזיר את רעינו האלפים?" האלף נועץ בכם מבט. "או שמא נמלכתם בדעתכם כאשר ראיתם את הגופות והחלטתם להימנע מלגעל את ידיכם בדם חבריכם?"
 
"רק אני והוא נשלחנו" אפולו אומר ומחווה לעבר סיגפריד "אבל אני לא רוצה לסגת לחלוטין, יש לנו זוג סוסים בחוץ, אני רוצה שאתה תיקח אחד מהם ותרכב בחזרה למפלט חורף עם החבר הפצוע שלך, כך גם אם אנחנו לא נצא מכאן אתה תוכל לחתום את הברית" אפולו נאנח "זה מקובל עליך? אנחנו נעשה כל מאמץ להציל את אילו שנשארו, כמה אנשים כללה בסך הכל המשלחת?"

דיפלומטיה: 10+9=19
 
"אותם לקחו קודם מהבור, אותם הרגו קודם בני השרץ, ואנוכי נותרתי אחרון בבור." אומר האלף. "וכעת הבה נצא מכאן מהר עם שני אחיי."
out
המשלחת כללה 3 אלפים, (שנמצאים כאן לפניכם) כפי שנאמר לכם מספר פעמים.
 
חזרה
Top