• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

תחנה
"היי קדריק" אומר וירדו בחוסר התלהבות רב "אין משהו חשוב, אני חוקר חטיפה של אחד בשם פלון. אני חושב שאלה הזנת'הרים, טוב החברה האלה גורמים לכולנו כאן לחקור חטיפות ורציחות. יש לי חדשות על איזה מבנה לא ידוע בסמטת הנר. אתה יודע משהו על הפלון הזה ועל המבנה בסמטת הנר? או שאני אלך לנבור בכמה תיקים ומפות?
 
סמטה
אתם מצליחים למצוא גג נמוך יחסית מול המחסן ולטפס עליו.
OUT
גלגלו הבחנה, עם חיסרון בעקבות החושך, אלא אם כן יש לכם ראיית חושך. לחילופין, אם אתם לא מעוניינים לבצע צפייה אקטיבית, אשתמש בהבחנה הפאסיבית שלכם עם חיסרון מסויים בעקבות החשיכה.

תחנה
"נהוג להצדיע לסמל שלך ולהשתמש בתוארו המלא כשאתה פונה אליו, טוראי. לא זכור לי כי אימוניך בכוח אפור מספקים לך פטור מעמידה בכללי הכבוד הצבאיים." הוא אומר בזעף.
"אכן הגיעה אלינו תלונה בעקבות העלמותו של אחד בשם פלון, אך האישה שסיפקה אותה לא מסרה פרטים חיוניים, ועל כן החקירה הוקפאה עבור אירועים חשובים יותר. ולא, לא שמעתי על מבנה חשוד בסמטת הנר, על אף שידוע לנו שלזנת'הרים יש כמה וכמה מפקדות ובתי מחסה באזור הזה של העיר. אם תביא לי הוכחות על נוכחות זנת'הרים שם, אוכל לשלוח אנשים לעזור לך להשתלט על המבנה. בכל מקרה, הנה הדיווח על פלון-" הוא מחטט בניירת שלו ומושיט לך מסמך, שכנראה נחתם על ידי אישתו של פלון. הוא לא כולל אף מידע שלא ידוע לך.
 
תחנה
"סליחה סמל קרדיק!" וירדו מצדיע " תודה רבה על המידע על פלון קר- כלומר סמל!" וירדו מתקן את עצמו ברגע האחרון "אני אבדוק אם המבנה שיך לזנת'הרים או סתם מבנה מוזר" וירדו מצדיע שוב והולך לחדרו (או איזור השינה שלו) והולך לישון
Out
מבחינתי אפשר להריץ לבוקר
 
IN
אאוליס רואה דרך החשכה ומטפס עם החבורה, אבל דעתו מוסחת, בעודו צופה יותר בכיצד בני החבורה האחרים מתנהלים, בשביל להסתכל היטב אל תוך החשכה. הוא יותר עוקב אחרי התנועות של אוכל חינם והולבר...

META
לאאוליס יש ראיית חושך אז הוא לא סובל מחסרון.
תפיסה: 3+5=8.
 
סמטא

אאוט: גם לאוכל חינם יש זיוונות.ראיית לילה ל60 רגל
אין:
אוכל חינם מסדר לעצמו ערימת זבל או כל דבר כמחבוא, כורע על ברך אחת ומתכופף מביט בעיניים משונות וחדות אישון.
מטה:
תפיסה
[dice:3tm7v]716020:0[/dice:3tm7v]+4=11
 
סמטה
בעוד הולבר מתקשה לישון באוויר הליל הקריר, אוכל חינם ואאוליס ממשיכים לתצפת.
בשעות הלילה המאוחרות, בעוד העייפות מכה בכם, אתם שמים לב לתנועה פתאומית מהמחסן. יצור דמוי אנוש נמוך מחוסה ברדס שאינכם מצליחים לזהות - אולי בן מחצית או ננס - יוצא לפתע מהדלת, מביט ימינה ושמאלה בסמטה, והולך אל מאחורי המחסן.
 
"או. אז רגע." אוכל חינם אומר בהתרגשות, שולף תליון- מדליון עץ סדוק שנראה באופן חשוד כמו פקק של חבית שיכר שמצויר עליו שפתי אישה.
"שארס מנשקת אותך בהצלחה במשחק המחבואים!" מכריז בלחישה ידו זורחת בהילה ורודה והוא נוגע באאוליס.
"שנצא לדרך?"

מטה:
ברכת התכסיסן. למשך שעה, לאאוליס יש יתרון בהתגנבות
 
חזרה
Top