• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

פוקימון המוטציה המאיימת על העולם (חופשיטה)[3/3]

bard
אני נאנח, עד כמה שאשמח לתפוס את פארסין אני לא אוכל לעשות את זה כאשר ווי חלשה, עילה עם כן... אני מכוון את הפוקדע על שתי הפוקימנים החדשים שלי ועל פארסין.
לאחר מיכאן אני מתרחק קצת עם הפוקימונים שלי ואומר "ברוכים הבאים למשפחה, שמי ג'וו ומהיום אני אהיה המאמן שלכם, אני מצטער עם התחלנו את ההקירות הזו ברגל שמאל אבל מהיום כולנו משפחה אחת" אני מסתכל על השתיים "יש שאלות?"
 
אלישע​
אתה מכוון את הפוקדע על שתי הפוקימונים שלך ואז על פארסין והוא מתחיל להגיד בקול מתכתי
"נידורן, נידורנים הם לרוב יצורים עדינים שלא אוהבים להילחם אם כי צריך להיזהר מהם כיוון שגופם מכיל רעל.
נידורן יודעת להישתמש בחצי רעל, שריטה וריכוז אנרגיה.
בידו, בחורץ בידויים סורגים את הנבט שלהם כדי לשרוד את הקור ובאביב הם פותחים אותו ומשחררים ממנו אבקה.
בידו יודע להשתמש בשאיבה וגדילה.
פארסין, הצורה המפותחת של מיאוף. השפם של פארסין מרגיש את תנועת האוויר ונותן לו לדעת מי מסביבו."
לאחר הסריקה שלך אתה לוקח את כולם הצידה ומנסה לדבר איתם בידו שקודם הייתה נראת אויינת נראת מוכנה יותר לשתף פעולה אבל נידורן עדיין נראת חוששת ממך יותר מידי מכדי להיות חלק מהמשפחה החדשה שאתה מנסה להציג, ווי כמובן הייתה שמחה וקפצה לך על הצוואר כרגיל.
OG: קצת בייעתי לי להציג לך שאלות כי בחרת שלא יהיה לך את היכולת להתקשר עם פוקימונים.
דראקו:​
אתה מודה לפארסין ומעט מקנא ביחס החם שהיא נותנת לגורים שלה ביחס ליחס הקר שקיבלת בביתך.
אתה מחליט שלא לבזבז זמן ושואל את דאש אם היא מוכנה שתלכו לאגם.
דאש שהאזינה לשיחה שלכם אמרה שאין לה בעיה לרכוב איתך מסביב לאגם אבל היא קצת תשושה כך שהיא לא יכולה להרכיב אותך להרבה זמן ,כמו כן היא חושבת שכדי לכם לרכוב לכיוון צפון בכדי שיהיה לכם הזדמנות לפגוש גם בפוקימונית השנייה.
לאחר רכיבה קצרה של כמה דקות דאש כבר התעייפה ועצרה לה בכדי לשתות קצת מים.
על צד האגם יכולת לראות זוג פוקימונים דמויי סרטן הולכים להם על החוף מהיער יכולת לשמוע רעש של משהו שנפל אך לא לראות מה זה היה או מי הפיל את זה.
נאב​
אתה מחליט שלא לתת לפוקימון המסטורי לברוח ובמהירות אתה זורק את יוליוס כדי שיתקפוף במתקפת נשיכה.
יוליוס ניסה לנשוך את פוקימון הרוח אך הוא לא הצליח כיוון שבניגוד לפוקימון הרוח הוא לא מסוגל לנוע בחופשיות באוויר והוא נפל ונאחז בזנבו באחד הענפים בכדי לא לפול עד לרצפה.
באותה האט גם אתה דהית לכיוון הפוקימון ואגפת אותו כשראיתה את הפוקימון מקרוב היה ברור שזה לא גאסטלי אלא מיסטדריביוס (Misdreavus) מיסטדריביוס התחליה לצוחק ושאלה אם היא הבהילה אותך כל כך שהיית חייב לרדוף אחרייה.
 
ברד
out
אני מזכיר לך שלי ולווי יש קשר יוצא דופן שלא קשור בדם, אנחנו יכולים להבין זה את זה באופן מושלם רק על ידי מבט וניד קטן בצוואר.
in
"אני רוצה לתפוס את פרסיין, אווי חלשה ואני לא יכול להשתמש בהתקפת רוח עליהם, לכן אני זריך את שיטוף הפעולה שלכם" אני מחייך "אני ווי ניצור מחסום בעוד אתם צולפים מאחור בעמצעות שאיבת אנרגיה וחצי רעל, לפני זה תשתמשו בגדילה ובריכוז אנרגיה כדי לחזק את עצמכם, תתרכזו רק בפרסיין ותתעלמו מהמיאופים" אני מחייך "אני יכול לסמוך עליכם?"
 
נאב​
אתה שואל את מיסטדריביוס למה היא הבהילה אותך והיא ענתה לך וצחקה "זה רק התחביב שלי אל תקח את זה אישית חחחח..."
אתה דואה לכיוונו של יוליוס ומניח אותו על הגב שלך, יוליוס אומר לך בעצבנות "אני כמעט חטפתי התקף לב למה שלחת אותי באמצע הלילה באוויר לתקוף פוקימון מעופף?!! שלא תבין לא נכון עוד כמה שניות והייתי מנצח אותה אבל עדיין.." הוא אומר ומנסה לשמור על כבודו הרם.
מהענף שבו עמדתם היה כבר ניתן לראות את הקרקע ששל היער שלא כמו ביום בו היא הייתה מלאה בבאטרפיים וקטרפאים עכשיו היא הייתה כמעט ריקה וחוץ מיללות שנשנעות בעל היער ניתן לשמוע רחשושים של פוקימונים קטנים מהלכים להם על הקרקע אפילו הצחלת לראות את דמותו של פוקימון העכבר רטטה שבני מינו נהגו לגנוב אוכל ל מידי פעם בימיך במעון היום.
OG: "מרפרף למטה, נוחת על אחת הצמרות" לא יודע למה אבל המשפט הזה גרם לי להיות תקוע בערך 3 דקות בכדי שאני ימצא איך להגיב לו XD
אלישע
OG: אני יודע פשוט שאמרת אם יש שאלות הנחתי שזה לשאר הפוקימונים שאין לך עוד קשר כזה איתם.
IG:
אתה מחליט לנסות לתפוס את פרסיין ולשם כך אתה מנסה לגרום לכל הפוקימונים שלך לעבוד בצוות ומסביר לכולם את התוכנית, נידורן עדיין ממש מפוחדת ממך אך נראה שהיא תציית לך כנראה כי היא חוששת ממה תעשה לה אם היא תסרב למרות שאתה מנסה להיות חביב כלל הניתן.
התוכנית שלך מתחילה ונידורן ובידו משתמשים בגדילה ובריכוז אנרגיה מה שמגדיל את כוח ההתקפות המיוחדות של בידו ומגדיל את הסיכוי שנידורן תתפגע בנקודה קריטית, מיד לאחר מכן אתה ווי מתמקמים מול פרסינן ויוצרים חומה ונידורן ובידו מנצילים את המרחק כדי לתקוף עם שאיבה וחצי רעל.
פרסין לא הייתה אדישה והחושים החייתים שלה מיד גילו לה את מיקומכם אך היא לא ברחה אלא רק גרמה לגוריה להימלט מהאיזור בעודה מתמודדת מולכם. היא אפילו לא טרחה להתחמק מההתקפות של בידו ונידורן ובמקום זה תקפה אותך ואת וי במתקפת שריטה כל כך מהירה שלא היה סיכוי שאתה או כל אחד מהפוקימונים שלך היה יכול להגיב לה, אתה אומנם לא הושפתה מההתקפה אך וי התעלפה מיד.
 
bard
in
אני מחייך, העובדה שהיא סילקה את הגורים רק הופחת את העבודה לקלה יותר, אני מחזיר את ווי ובלי לבזבז זמן אני מסתער ותופס את פרסיין מתפיסת צוואר ומרים אותה בעודי מחבק עם היד השנייה את בטנה ומרים אותה, התוצאה הסופית היא שאני נועל יד אחת סביב צוורה בנעילה ומכריח אותה להביט כלפי מלעלה בעוד היד השנייה קרוחה סביב רגליה העליונות ומרתקת אותה, ובשביל הוסיף על כל זה היא כרגע נאלצת לעמוד על הרגליים האחוריות ולהפנות את הבטן הרכה לעבר שתי הפוקימונים שלי בעודה מספקת לי מחסה.
הלשון הלא מוחשית של ההילה מלקקת שוב ושוב, אני צורח "תמשיכו לתרוף בטווח ללא הפסקה!" אז גם הלשון שלי מצתרפת לחגיגה, מלקקת בליק ללא הפסקה בעוד היד שלי חוסמת את נטיב האוויר שלה.
out
יוצא לי לחנוק הרבה פוקימונים לאחרונה... אני מקווה שזה לא יהפוך להרגל.
 
נאב:​
"זה תחביב די נוראי, את לא חושבת? את נראית פוקימון אינטיליגנטי. למה שתרצי להפחיד אנשים ככה? זה נראה לא כדאי..." אתה שואל את מיסטדריביוס, אך אופיה הלא רציני והליצני לא איפשר לה להגיב לך בצורה רציתי ובמקום זאת היא ירדה מטה והפחידה את רטטה בהבחנת בו קודם לכן, הרטטה המסכן כל כך נבהל שהוא נכנס בעץ הקרוב אליו.
מיסטדריביוס ריחפה בחזרה אליך ואמרה לך " רואה זה היה קורע חחח...."
יוליוס לא ממש התרשם מהעניין ונראה די דרוך כנראה שהוא לא ממש סומך על מיסטדריביוס בעקבות ההתנהגות שלה.

אלישע​
אתה חושב שהעובדה שהיא גרמה לגורים להסתלק תעשה את העבודה שלך קלה יותר ומנסה את התרגיל שעשיתה על נידורן בשנית, אבל מה שעבד על עכבר לא יעבוד כנגד אריה ופרסינן משחררת את האחיזה שלך בקלילות והילה שחורה נוצרת בפיה.
"היי אתה בסדר?" קול של נערה צעירה שואל אותך בדאגה, וכשפתחת את כיינך ריאית נערה צעירה בעלת שיער בלונדיני.
"היי קוראים לי דיאנה, עברתי פה בסביבה וראיתי אותך ואת הפוקימונים שלך מעולפים מה קרה לכם?"
OG:
אני גם מקווה בשבילך XD במיוחד לא שאתה נגד פוקימון מפותח לגמרי, לא יודע אם צפית בגובלין סיילר אבל אתה בשלב במשחק שאתה אמור לצוד גובלינים וניסית לנצח טרול ואני רק שואל כי אני לא בטוח מה ההבדל כוחות בין טרולים וגובלינים במקומות אחרים אבל שם זה היה הפרש די עצום.

דראקו​
אתה לוחש לדאש "דאש? ראית משהו?" וקול של נגיסה עולה לו ברקע, "כן זו הפוקימונית שפרסינן דיברה עלייה אני בטוחה בזה!" היא השיבה לך ורצה לכיוון הפוקימונים ואתה אחריה.
"ש..שלום לכם.." הפוקימונית הלבנה והקטנה אמרה כמעט בלחישה בעוד שהיא מחזיקה בידה תפוח חצי אכול ומספר תפוחים נוספים מונחים על האדמה מסביבה, המסכנה הייתה ניראת מבוהלת והיה נראה כאילו היא דיברה בעוד שהאינסטניקס שלה אמר לה לברוח.
 
ברד
Out
ידעתי שאני בעל כוח פיזי גדול (אני אוכל בריוני רחוב לארוחת בוקר) ושלפוקימון הזה יש רק מתקפה אחת שיכולה לפגוע בי (נשיכה שהיא חושך כך שאני גם רגיש) אז אם הייתי מצליח לקבע את פרסיין בצורה שרציתי היא לא הייתה יכולה לפגוע בי עם נשיכה.
במובנים של גובלין סלייר (ראיתי רק את הפרק הראשון ורפרפתי על האחרון, כל האונס הגעיל אותי) אני ידעתי שאני נלחם מול טרול אבל היה לי חץ מתפוצץ אחד שאם היה פוגע היה מחסל אותו.

אגב אני שמח סוף סוף לפגוש מישהו, אני רוצה לקחת את הדמות גם לקטע של פיתוח דמות שהוא יוצר קשרים חשובים עם אנשים, אולי אפילו מתאהב.

בכל מקרה אני אשמח אם תיתן תיאור פיזי של דמויות שכולל צבע עור עיניים שיער גובה כללי ורוחב כללי (ברמה של נמוך ושמן או גבוהה מאוד ורזה מאוד) וגיל פחות או יותר (13-15 למשל, צעיר יכול לומר הרבה ורחוק מלהיות מדויק) ותיאור של לבוש. כרגע הדמות שלי לובשת טריקו שחור וגינס למרות שיש לי תכנון לסגנון כללי בעתיד
In
אני מזדקף ומשפשף את ראשי בכאב. ומסתכל עליה "שמי ג'וו" אני מזדקף ומחניק קללה כשאני מרגיש את הכאבים בכל הגוף אני מסתכל עליה ואומר "באשר למה שקרה לי... בוא רק נגדי שניסיתי לנגוס יותר משני יכול לבלועה" אני מסתכל עליה "מה את עושה כאן דיאנה? לא הרבה אנשים עוברים ביער בדרך כלל"
 
אני יורד לכיוון הרטטה, מרים אותו ובודק אם הוא נפצע. "אתה בסדר חבר?" אני שואל אותו. "אחרי שאני מוודא שהוא בסדר, אני מסתובב לכיוון מיסטרדיביוס. "אוקיי, יוליוס. בוא נעשה זה. אנחנו הולכים על טקטיקת הלסת המעופפת".
טקטיקת הלסת המעופפת היא טקטיקה שתכננתי עם יוליוס להתמודדות מול יריבים מעופפים. אני מרים את יוליוס מהזנב והוא זוקף את הגוף של עצמו. ואז אני מתחיל להסתער לכיוון מיסטרדיביוס, ומשתמש בו כבחרב בזמן שהוא משתמש בBite בכל פעם שאני מקרב אותו מספיק.
 
אלישע​
OG:
לא סגור על אם נתתי לך אופציה לפגוש עוד מישהו קודם או לא, אבל אני די סטוח שכן כי נתתי לשאר פשוט הייתה התעלמות מאנשים עד כה במשחק.
IG:
אתה מזדקף ומשפשפף את ראשך עכשיו כשחזרת להכרה לגמרי יכולת לראות שדיאנה היא בחורה בערך בת גילך בעלת שיער בלונדיני שהגיעה לה עד לסוף הצואר ובעלת עניים חומות בהירות הלבושה בחצאית אדומה וחולצה לבנה, היא הייתה מגודנרת למדי, ודי רזה מאוד בולט לעיין שהמראה שלה מאוד חשוב לה.
"קוראים לי ג'ו. אחח קיביני.. "באשר למה שקרה לי... בוא רק נגדי שניסיתי לנגוס יותר משני יכול לבלוע" אמרתה לנערה.
היא גיחחה ואמרה לך ברוגע "אל תדאג לגבי זה, דברים כאלו קורים הרבה לאנשים לא מנוסים."
שאלת את דיאנה למה היא נמצאת ביער בטענה שזו לא דרך שהרבה עוברים בה.
"הו באמת.. לא ידעתי שזה לא דרך פופולארית האמת היא שאני לא מהאיזור, אני מהעיר נאגו ואני עוברת ביער בכדי להתאמן ולהגיע לעיר סאקאי." היא אמרה לך בהפתעה.

נאב​
אתה יורד לכיוון הרטטה בכדי לראות אם הוא בסדר אבל המראה שלך יורד לכיוונו הלחיץ את הפוקימון הקטן והוא ברח אך נראה שהוא בסדר, מיסטרדיביוס שצפתה במתרחש מהצד התחילה לצחוק ואמרה לך שיש לך פוטינציאל, הארה הזו והתנהגותה הדלקה אותך ופקדת על יוליוס להשתמש בטקטיקת הלסת המעופפת, והוא כתגובה קפץ על ידיך במהירות ובתנועה חדה קדימה תוך שימוש בכנפיים שלך ריחפתם לכיוון מיסטרדיביוס ופגעתם בה עם מתקפת נשיכה.
"היי זה ממש כאב! זה ממש חצוף מצידך.. ועוד חשבתי שאנחנו נוכל להיות חברים!" מיסטרדיביוס אמרה בעצבניות ומייד לאחר מכן נהמה על שניכם ושלחה על שניכם גל אנרגיה אשר פגע בשניכם וניראה שממש הכאיב ליוליוס.

דראקו​
אתה כורע ברך ומנסה לדבר עם הפוקימונית הקטנה באמפטיה ולשאול אותה מה קרה ולמה היא מבוהלת.
"האמ... אני ברחתי ממעון היום כדי לחפש את המאמן שלי אב.. אב.. אבל הלכתי לאיבוד ואני משוטטת ביער הזה כבר כמה ימים." היא אמרה כמעט בבכי.
"עבר כל כך הרבה זמן מאז שראיתי את המאמן שלי ושמעתי את בלטריקס המנהלת אומרת שהוא נטש אותי, אומנם לא היינו הרבה זמן ביחד אבל אני בטוחה שהיא משקרת!" היא אמרה במעט עצבים.
 
ברד
Out
בבקשה אל תוסיף או תשנה ניסוח של מילים וצורת התנהגות, הדמות שאני משחק החיים לא תגיד "קיביני".
בכללי הקטע שאתה משחק את הדמות שלי בתיאור מעט מציק לי...
In
אני מסתכל עליה בעלבון קל "אני מנוסה למדי עם כל הכבוד אני מנוסה למדי, אני הבן של השוטרת ג'ני, אני 'מנקה' את הרחובות מאז שאני זוכר את עצמי" אני קם ומתמתח "בכל מקרה אני בדרכי להר הרוסטה"
Out
אתה יכול להוסיף מפה בבקשה? אין לי מושג לאיפור אני אותך או מה יחסי המרחק.
 
"טוב. זה מתחיל לעצבן".

אני מושיט יד לפוכדור השני. "בילבו, צא!". אני מוציא את בילבו על הגב שלי. "בילבו, תשתמש בStun Spore!". אני מסתער קדימה תוך כדי הנפת יוליוס בתנועת דקירה לפני. אני מתכנן ליירט את מיסטרדיביוס באוויר תוך כדי שהיא משותקת, או לחלופין מנסה להתחמק מהשיתוק. מיסטרדיביוס היא לא פוקימון גדול מאוד, אבל היא מספיק גדולה כדי שיוליוס יכול להטות את הגוף ולנשוך אותה במקרה שהיא תרצה להתחמק.
 
דראקו​
"אני בטוח ש'הוא לא היה רוצה ש"תהיי לבד. במעון פוקימונים תהיי בטוחה." אתה אומר לה ומושיט עלייה סנדביץ, אך היא דוחה אותך לגמרי.
"אני ממש לא עומדת לחזור למעון הפוקימונים! לא אכפת לי בכלל מבטיחות אני רוצה לראות את העולם ולפגוש את המאמן שלי." היא אומרת ברצינות והחלטיות כמעט כאילו יש לה אישיות שונה לגמרי מקודם שהיא בקושי הצליחה לדבר איתך.
אלישע​
OG:
יש מפה בדף הראשון ובמהלך התגובות שלי נתתי לך כיוונים ככה שאתה אמור לדעת פחות או יותר איפה כל דבר כמובן אם אתה צריך יותר מידע אתה יכול לשאול אותי באופן ספציפי.
IG:
אתה מסתכל עליה בעלבון קל ואומר "אני מנוסה למדי עם כל הכבוד אני מנוסה למדי, אני הבן של השוטרת ג'ני, אני 'מנקה' את הרחובות מאז שאני זוכר את עצמי" ומייד לאחר מכן קם ומתמתח "בכל מקרה אני בדרכי להר הרוסטה"
דאינה אומרת לך בעודה מתקופת ושמה את ידה על שפתה "הממ.. אתה יודע יש הבדל גדול בין להיות שוטר ומאמן.. הר להרוסטה נמצא ממש ליד העיר שלי." היא מציינת.
"אני מבינה שאתה רוצה לטפס עליו אם אתה מגיע דרך היער הרי הטיפוס דרך העיר שלי כמעט בלי אפשרית, מה יש לך בכלל לחפש שם, אתה לא ממש נראה לי מסוג האנשים שילכו להירגע במעיינות החמים?" היא שואלת.
נאב​
"טוב. זה מתחיל לעצבן". אתה אומר ומוציא גם את בילבו לעזרתך עם נבטי הלם בעודך מסתער בעזרת יוליוס ובדיוק כפי שתכננת כאשר מיסטרדיביוס ניסתה לחמוק מההתקפה של בילבו היא נפגעה עם אפקט משולש של התנופה שלך שלה ושל יוליוס שנשך אותה וגרם לה לאבד הכרה.
"זה היה ממש קליל, טוב נו זה ברור כי אני עזרתי!" יוליוס אמר בגאווה "הא.. נראה שהייתם צריכים גם את העזרה שלי למרות זאת!" בילבו אמר בשמחה כנראה כדי להרגיז את יוליוס.
 
ברד
אני מחייך "השוטרת ג'ני שלחה אותי לבדוק את התקרית שקרתה שם" אני מעקם את האף "על אף שבאמת לא תזיק לי טבילה טובה או מקלחת" אני מתחיל להחזיר את הפוקימונים שלי לפוקדור "בכל מקרה בהתחשב בכך ששנינו הולכים לאותו כיוון אין שום סיבה שלא נלך ביחד, זה בטוח יותר ואני אשמח לקצת חברה" אני מסתכל עליה "את מאמנת?"
Out מבחינתי אפשר להריץ עד לאירוע המעניין הבאה. כמו הגעה לאיזור מעניין או התקלות בפוקימון מעניין שאני או היא רוצים לתפוס.
 
חזרה
Top