• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[pf] בשערי המצודה- עץ משחק 4/4 - המשחק נסגר

טאריס
כל אינסטינקט בראשו של טאריס צורח לו לברוח בריצה. במקום זאת, הוא מזדקף באיטיות, שולח את ידו לגלימה ודורך את רובה הקשת שלו. הוא מפנה את פניו לדובר ומנסה לזהות מי זה מאחיו, ומה הוא זוכר עליו.
בינתיים, המחשבות מתרוצצות, אבל טאריס מתחיל כבר לרקום תכנית. זה לא הולך להיגמר כאן, לא עכשיו
''מה אתה רוצה מהם?"
 
נל
"אולי לאבירים בטירה יהיה משהו? " הוא מציע, "כל מה שיש לי להציע לך זה אבק שריפה."

טאריס
"אני?" הוא שואל, בעודך מסתובב, מבחין כי את האחד שנמא מולך אתה לא מצליח לזהות, וכי כל פעם שאתה בטוח שאתה יודע מי זה, אתה מגלה שזה מחליק מתודעך, למעשה אתה מזהה כי אינך מסוגל לתאר כיצד הוא נראה.
"כלום, אבל אמא נתנה לי פקודה, ואני בניגוד אליך מבצע אותה." הוא עונה, "לא שאני לא נהנה מזה."
 
נל
"אם אין לך משהו אחר שאני אוכל לבדוק אז אני אלך לראות אם אם בטירה יש משהו כזה." נלנתנרה אומרת ומתכוונת לנסות זאת רק מכיוון שהיא חושבת שהאלף שמחפש את אחותו לא יחפש בטירה ולכן הסיכון שלה יקטן. היא מתלבטת לכמה שניות אם לבקש מנוק את הבקבוקון ומחליטה שבינתיים לא, אלא אם הוא יציע...
 
טאריס
טאריס מנסה לשמור על קול יציב, אבל ידיו הרועדות מסגירות אותו. הוא מניד את ראשו באיטיות תוך שהוא פוסע לאחור ''אני אנקום בכם. בכולכם, אני אדאג שתמותו, ואשפד את ראשכם למאכל לעוף השמים ולבהמת השדה. יום יבוא, כשהכי פחות תצפה לזה, ותתעורר מפוזר על חצי מגלקוס'' טאריס מהנהן בראשו בשכנוע עצמי
''אתה תראה''
 
נל
"בהצלחה אומר נוק," והוא פונה ממך. "אני אסיים לארגן את הדברים וניפגש כאן בערב." לא נראה שהוא מציע את הבקבוקן, שאיכשהו כמעט ומעורר בנל זיכרונות לא נעימים. "אני אנסה להשתמש באנשי הקשר שלנו בהתחלה חדשה." הוא מציין לפני שנל יוצאת. "אולי אוכל לברר משהו על הספרים שאת מחפשת."

טריס
"אני לא הייתי דואג אחי." הוא אומר בחיוכו, או שלא, טאריס לא מצליח להיזכר, "אני תוהה אם אתה בכלל זוכר שדיברנו." הוא אומר, ואתה חושב שהוא נעלם, או שהוא הלך, בעצם אם מי דיברת?
 
טאריס
באכזבה לא מבוטלת ממצבו העלוב של הפליט, טאריס מניד בראשו ופונה לכיוון המצודה. הגיע הזמן לראות מה קורה בצד השני של המתרס. הוא מתחיל לפסוע לשם, ומנסה במקביל להתנער מתחושת הערפול שאופפת את תודעתו
 
בדרכם למצודה, נל וטאריס נתקלים האחד בשני, בהבנה ששניהם הולכים לאותו המקום, הם מוציאים לנכון ללכת יחד ולמצוא ביטחון כלשהו במספרים.
הם מגיעים למצודה יחסית מהר, ומוכנסים מהר לא פחות, בדרכם פנימה הם נתקלים בשער חברי הקבוצה עומדים בחצר המצודה, לצד פסל של אביר בעל כנפיים. נראה שהטרול האלף ובן האנוש מצויים בשיחה ערה.

OUT
אתם יחד, לא צריך ספוילרים
 
חזרה
Top