• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שליטים ושדים המהפכנים האדומים (שו"ש 74)

בקיסרות האלפים טילינג, הגזענות כלפי מי שהוא לא אלף, זד או חצי אלף חוגגת. שאר הגזעים סובלים מאי שוויון נוראי, כשהמשרות הטובות ביותר ניתנות לאלפים, בעוד השאר נלחמים על המקצועות הנחותים.
זה נעשה לאחר שהאלפים סבלו מגזענות רבת שנים משאר הגזעים, וכשהאלפים השתלטו עליהם, הנקמה המתוקה לא איחרה לבוא בצורת ה"אפליה המתקנת".

אבל לאחר שמונים שנה של עריצות האלפים ועליית השנאה כלפיהם, קמה תנועת מרי נגדם. אבל לא מקרב הגזעים האחרים, אלא דווקא מקרב האלפים עצמם. תנועת המרד נקראה "המהפכנים האדומים", ומיד כשהיא התחילה לפעול, הצבא האלפי נתקל בקשיים רבים- הכלים שלו היו מושחתים בצורה בלתי הפיכה, למרות היותם קסומים, קווי האספקה שלהם הותקפו שוב ושוב והמזון שלהם הורעל. לוחמיהם נפלו כל יום תחת התקפות בזק איומות, שכל מה שהניצולים מהן יכלו לזכור היו-להבות. הרבה מאוד להבות.

אז, איך לעזאזל המורדים הצליחו לייצר להבות אדירות כל כך בתדירות גבוהה כל כך? זה דורש כמויות אדירות של קסם! אולי יש מדינות שתומכות בהם בסכומי כסף אדירים? בוגדים מתוך הקיסרות? אז לא, אף אחת מהאפשרויות הללו אינה נכונה.

ארגון המורדים החדש דוגל בשוויון בין הגזעים, מכיוון שהוא מאמין שזו הדרך היחידה לסיים את מעגל האלימות- הרי גם טילינג תיפול לבסוף, ושוב הגזענות כלפי האלפים תרים את ראשה, וחוזר חלילה.
הארגון מקבל את כוחות הלחימה האדירים שלו מהרעלות האדומות שאנשיו עוטים. כל אחד מהלוחמים בארגון עוטה רעלה אדומה, שעליה מצוייר סמל מתוך שלושה סמלים שונים-שמש, גחלים לוחשות או להבה פראית. לאלו שאינם מהארגון, הסמלים ייראו כמו שיוך לגדודים שונים, או דרגות שונות. אבל לא. הסמלים מסמלים שלוש רוחות אש, שמעבירות דרך הרעלות ללובשיהן את כוחותיהן ומעניקות להם יכולות לירות פרצי אש אדירים, כדורי אש מרוכזים או פרצי חום ממיסי מתכת.

אבל למה שרוחות אש יעניקו מכוחותיהן לארגון מורדים? אילו טובות הן דורשות בתמורה לעוצמה זו? האם הן רוצות להקים אימפריה משל עצמן שתסגוד להן, או שאולי הן רוצות סתם להשליט אנרכיה?
 
ערך מעניין. אלפים בדרך כלל נתפסים כמופת ליציבות ועידון שלא השתנו מאז העידנים הישנים. מהפכות אלימות לא כל כך מסתדרות עם הדימוי הזה. הפיכה שמתנהלת בנועם מתוך המערכת, כן אבל לא מהפכה אלימה. מצד שני, לאלפים אצלך לא היה הזמן לגבש משהו כזה.

האם רוחות הטבע אצלך מחולקות לפי יסודות או לפי חלוקה אחרת? ולאלו רוחות טבע סוגדת קיסרות טילינג? האם רוחות אש נחשבות לרוחות מרושעות כמו אלו שהשריצו את הזדים או שהן נחשבות לראויות לסגידה כשאר הרוחות?
 
בעיקרון, המערכת התיאולוגית בעולם שלי עובדת במונחים של רוחות-גם האלים הם רוחות, אם כי החזקות שבהן.

הרוחות מתחלקות לכמה קטגוריות-רוחות אסון, רוחות יסודניות, רוחות טבע ורוחות מחזוריות. האלים הם הרוחות המחזוריות, והם יצרו את כל הגזעים מלבד האלפים והזדים. את האלפים יצרו רוחות הטבע, כך שהם סוגדים להן, בעוד את הזדים יצרו רוחות האסון, שניסו בעזרתם להשליט טרור במציאות.
רוחות האש הן רוחות יסודניות, והן לא רעות או טובות מיסודן. הרוחות היחידות שהן באמת רעות מיסודן הן רוחות האסון.
 
חזרה
Top