• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

IN
בעוד הקבוצה הקטנה מדברת בשקט, נאגאטו שם לב שמישהו הבחין בכך. יי-סיאן, ראש הליגה הזהובה שראיתם מקודם, שם לב אליכם. להתפזר כעת בבירור יאמר שהבחנתם בו בחזרה, ואתה תוהה אם יש בכלל משהו לעשות בנושא...
 
צ'או-צ'ן
צ'או-צ'ן מחייך קלות למראה כעסו של האציל. "אני מסכים. מסורות צריכות להישמר. טוב לדעת שדעתנו דומה. יש לי... מספר שותפים בעיר אשר יכולים להיות מועילים - שותפים בכל מיני מקומות בעיר, מעין רשת של מכרים וחברים שרכשתי במהלך מסעותי אשר מסוגלים לספק מידע לגבי פעילות היורש ואנשיו. אני מציע שיתוף פעולה - גוקה תשרוד בזכות הסולידריות של אנשיה,בין אם מקומיים שגרו פה כל חייהם, או זרים כמוני אשר אוהבים את העיר ומאמינים בה. " צ'או-צ'ן אומר בשקט ובלהט. הוא לא יודע עדיין מה הוא מתכוון לעשות, אבל ברור לו שרפילו ברית חלקית כאן תוכל להועיל בטווח הארוך.
 
אשיגה מהנהן בהסכמה.
"ייתכן שהוא הגזים בדבריו, או שהוא רואה את עצמו כראש המשפחה, אך בכל מקרה זה מגביר את הסבירות לכך שהמשימה הזאת הייתה לא תמימה מלכתחילה.
במקרה הרי גרוע, לאיש אין קשר למשפחת גיאו, ואני מניח שהם ירצו לדעת שמישהו משתמש בשמם.
הוא פונה ליאמדיאן.
"האם המשימה התקבלה דרך האגודה?"
 
IN
"רשתות של אנשים זה מונח מסוכן, צ'או-צ'ן המכובד. וכיצד אתה יכול להיות בטוח כול כך שהרשת שלך אינה נשלטת מהצללים על ידי המעמד העליון?" הוא אומר, בשפה יפה "כיצד אתה בטוח שלא אחד מהארגונים הדתיים או הפנאטיים הסתננו לשורות האנשים שלך? אם אתה טוען לעוצמה, אדון צ'או-צ'ן, אנא... הוכח לי כי בפיך יש דבר מה, וייתכן שאנחנו נמצא על מה לדבר בבית הצנוע שאני שוכר בעיר הזו" לוחש לך הדאמיו של החופים. הסמוראי שלו, בבירור מיומן לעניין, חוסם אנשים מלהתקרב ולהקשיב לשיחה שלהם בצורה שלא מושכת יותר מידי תשומת לב למעשיו, 'במקריות' וב'הפגנה של ההגנה שהוא מעניק לאדונו'.

אבל מאראל נאקאמוטו דורש יותר ממילים, הוא דורש הוכחה אם תרצה למצוא מקום לברית איתו.
"המשימה התקבלה על ידי אחד מהאנשים של האגודה, אבל לא על ידי קפטנית המסע אמארה לי בעצמה. ייתכן שאם היא הייתה מתקבלת על ידי הקפטנית, היא הייתה מזהה כי זהותו של האיש אינה כפי שהוא מתאר" אומר יאמאדיאן, חושב לעצמו כיצד קרה משהו כזה.
 
IN
"אתן לך את המיקום של איש הקשר שלי בעיר, והעבר לו אתה הוכחה מספקת. אינני עוד יכול לשתף אותך ברצונותי, לצערי, שכן אוזניים רבות לכתלי המקום הזה" הוא אומר "הבא את ההוכחה אליו, והוא יעביר אותה אליי..." אומר האיש, ומסיים את השיחה בכך שהוא לוחש לך את המקום. מבנה קטן ברובע הקשקשים, רובע מעמד ביניים קשה בעל כנופיות רבות ושלא הרבה אנשים מפנים אליו את מבטם.
 
צ'או-צ'ן
"מוסכם. אני אנסה למצוא משהו קשה להשגה - מידע או חפץ ייחודי - שיוכיח את יעילות אנשי. תודה על זמנך, אני מקווה שאצליח להוכיח את יעילות הרשת שלי ונעבור לשיתוף פעולה מלא." צ'או-צ'ן אומר ונפרד לשלום מהאציל. לאחר מכן הוא הולך אל המקום בו השאר נאספים.

"נראה לי כי אלך לשוחח עם האדון ולספק הסחת דעת מכל עיניים צופות אחרות אליהן איננו מודעים - זה יהיה ניצול יותר מועיל של היכולות שלי. חוץ מזה עדיין לא יצרתי אף שערורייה היום. " צ'או-צ'ן אומר בשקט עם חיוך קטן.
 
IN
אך לפני שצ'או-צ'ן מספיק לפנות ולהתקרב אליו, האיש מתקרב אליכם, והאנשים מפנים לו את הדרך כאילו היה מן המלוכה. הוא מתקרב לחמשתכם, מסתכל, והמבט הלא מרוצה שלו לא משתנה כאשר הוא נח לרגע אחד על כול אחד מכם.

"חבורה של חסרי חן מכול רחבי היבשת, ולצערי חשבתי שההזמנות לנשף הזה היו יותר מדויקות במי שאנחנו רוצים כאן" הוא אומר, בבירור רוצה לפגוע בשמכם. מאחוריו, אתם מזהים את מאי לין, הולכת בצעדים קטנים ונעימים, כנחש מתפתל שמזדחל בצילו של הנמר.

"האם באתם על מנת לפגוע בעוד מאוצרותיה של גוקה?" הוא שואל בחדות.
 
נאגאטו מבחין בכך שברגע שהוא זז, תריסר סמוראים שונים מרחבי החדר עשו את אותה התנועה, אפילו סמוראים הנאמנים לאדונים שאינם יי-סיאן. זה קרב אבוד, אם תתחיל אחד.

"באי צ'אהו, עלמה ממינקאי הרחוקה. חקרתי בנוגע לכול אחד מכם, שוברי הדרך הזהובה, ואני חושב כי גוקה לא מוכנה שתהרסו עוד מאוצרותיה הלאומיים. שלושתכם הייתם על השיירה שגרמה לכולנו פה להיפגע, ואני בטוח ששאר החברים שלכם מחפשים את מקומם עדיין בעיר."

אתם מבחינים שהקהל מתחיל להתאסף מסביבו, "אלא אם, כמובן, תרצו להסביר את הפשעים שלכם".

META
נאגאטו וצ'או צ'ן- תשלחו לי את תוצאות בדיקת ההתחזות שלכם. נאגאטו מכניסה את התוסף על Seemless Guise, ונחשב כאילו הוא "מתחזה" לנאגאטו, למרות שריוסקה הוא הזהות הבדויה.

אנא גלגלו יוזמה, אך החליפו את מתאם הזריזות שלכם לגלגול במתאם הכריזמה (מתאמים אחרים לגלגול היוזמה עדיין נותרים).

OUT
למען ההתקלות הזו, יי-סיאן ככול הנראה רוצה להכפיש את שמכם, ממניעיו שלו. אנחנו ננסה להשתמש בחוקים של קרב חברתי לפאת'פיינדר, ולפני שאתחיל, אני אכתוב כאן סיכום של החוקים של קרב חברתי. אם ההתקלות הזו תעבוד היטב, אנחנו נמשיך להשתמש במכאניקה הזו, ואם לא אז לא. ככול הנראה יהיה עוד ניסיון לפחות אחד בעתיד בשימוש במכאניקה הזו לקרב אחד על אחד, אבל כרגע אנחנו משחקים בקבוצות.

על כול אחד לכתוב בהודעה שלו את התכונות תבונה, חכמה וכריזמה שלו (על פי זה ייקבע מה יהיה ערך הנחישות שלכם, שקובע את הנק"פ הקבוצתי שלכם לקרב).

כאשר מספר דמויות נמצאות ביניהן בקרב חברתי, במיוחד אחד עם קהל, הדמויות משתמשות בחוקי הקרב החברתי. לכול צד בקרב, ישנן התכונות הבאות:
נחישות: ערך ה'נק"פ' של הצד, מחושב על פי הממוצע הגבוה ביותר של חכמה, תבונה וכריזמה מבין הקבוצה, עם תוסף השווה לערך הק"פ הגבוה ביותר של חבר מהקבוצה. קבוצות גדולות במיוחד זוכות בתוספים נוספים, ואתם זוכים בתוסף 1+ על כך שאתם קבוצה של 5 אנשים.
יתרונות (Edges, אשמח לתרגום עדיף): יתרונות הם משאב קבוצתי המאפשר לכם לגלגל מחדש בדיקות במהלך הקרב החברתי. במהלך הקרב, ניתן לחדש יתרונות באמצעות כמה דרכים- לגרום לאויב לפרוש מהתחלופה הנוכחית (ראה מטה), דמות המנצלת את תורה על מנת להשתמש בדעת הקהל (ראה מטה), או שימוש בטקטיקה המציינת במפורש שהיא מסוגלת להעניק יתרונות. יי-סיאן מתעלה עליכם במעמד, דעת קהל ועוד, ולכן למרות שרוב הקרבות החברתיים מתחילים כאשר יש לכם 3 יתרונות, אתם מתחילים עם יתרון יחיד.

במהלך התור שלכם, אתם יכולים לבחור להתחיל תחלופה מילולית או שימוש בדעת הקהל.
תחלופה מילולית
ההתקפה של הקרב החברתי. אתם משתמשים באחת מהטקטיקות המצוינות למטה, מגלגלים את המיומנות שקשרתם לטקטיקה (יוסבר בהמשך) ומגלגלים כנגד האויב. על האויב כעת להצליח בעצמו בבדיקה עם טקטיקה משלו כתגובת נגד, בד"ק של תוצאת הבדיקה שלכם. במידה שהיריב הצליח בבדיקה, משקל התחלופה עולה ב-1, והיריב יכול לבחור טקטיקה ולתקוף בעצמו אתכם. תחלופה מתבצעת בין זוג דמויות.
משקל התחלופה הוא בעצם כמה נחישות יאבד מי שיפסיד בה. משקל התחלופה מתחיל ב-1, ובכול פעם שמישהו מבצע תגובת נגד מוצלחת, הוא עולה ב-1, עד שמישהו נכשל בתגובת הנגד שלו או פורש מהתחלופה.
בכול פעם שניתנת לכם ההזדמנות לבצע תגובת נגד, ניתן לפרוש מהתחלופה. הדבר אומר שהדמות תאבד מידית את משקל התחלופה הנאמר מהנחישות של הצד שלה, ובנוסף היריב זוכה ביתרון על כך. ייתכן שבתורות הראשונים של התחלופה, הגובה אליו משקל התחלופה יכול להגיע יוגבל על מנת לאפשר לכול המשתתפים בקרב הזדמנות.
הגלגולים שלכם בתחלופה מושפעים ממספר משתנים.

שימוש בדעת הקהל
לקהל של הנשף יש מספר דעות קבועות לגבי טקטיקות חברתיות שונות. במקום להתחיל תחלופה כנגד יי-סיאן או מאי לין, שנחשבים ליריבים חזקים לקרב חברתי, אתם מסוגלים לבצע פעולה על מנת להרשים את הקהל ולזהות כיצד לפנות אליו היטב. הבדיקה תהיה תלויה בפעולה שביצעתם, לרוב בדיקת דיפלומטיה, איום או זיהוי מניע. גם לחשים עשויים לעזור בכך.
אם הגלגול הצליח, אתם זוכים לקבוצה שלכם באחד מהיתרונות הבאים (כמעט באקראי, אבל עם קשר לפעולה): אתם מזהים את אחת מהדעות של הקהל, מה שייתן לקבוצה שלכם יתרון לבדיקה כנגד טקטיקה ספציפית או באמצעות טקטיקה ספציפית, ויתרון נוסף אם תנצחו תחלופה בה התקפתם עם הטקטיקה הזו. לחילופין, אתם עשויים לזכות ביתרון שיעיל לכול בדיקה, או אפילו שניים בהצלחות מסחררות. ייתכן שתחדשו לקבוצה שלכם מספר נקודות נחישות. והיתרון החזק והנדיר ביותר יאפשר לדמות להשתמש באחת מהמיומנויות שלה לטקטיקה נוספת, לה היא עדיין לא קשרה מיומנות.
כאשר אתם בוחרים להשתמש בטקטיקה בקרב חברתי, אתם בוחרים מיומנות אחת שתיקשר אל הטקטיקה הזו מתוך הרשימה המוצעת. אתם יכולים להשתמש במיומנות רק לטקטיקה הזו, ולא לשום טקטיקה אחרת למשך הקרב החברתי. בלי קשר לתכונה אליה המיומנות קשורה, בקרב החברתי אתם משתמשים בכריזמה, אלא אם יש לכם יכולת שספציפית אומרת אחרת (כמו הכישרון Ironclad Logic של שינה).
לדוגמה, אם יי-סיאן משתמש במיומנות איום בשביל זלזול, הוא לא יכול להשתמש בה גם בשביל נוכחות.

בנוסף לאינטראקציות של כול טקטיקה בקרב החברתי, שימו לב למחסרים ולתוספים הבאים בעודכם מגלגלים:
טקטיקת פתיחה: הטקטיקה הראשונה בה אתם משתמשים אשר אתם מתחילים תחלופה. בעוד שהיא בעצמה לא מעניקה תוסף או מחסר, כמה וכמה טקטיקות מושפעות מכך שמשתמשים בהם כטקטיקת פתיחה.
שימוש בטקטיקה האחרונה: לנגוד טקטיקה עם אותה הטקטיקה נחשב מגושם ומביך, ואתם סובלים ממחסר 2- לגלגול תגובת הנגד.
חזרה על טקטיקות: לאחר שסיימתם תחלופה באמצעות מיומנות מסוימת לניצחון, הקהל ראה את מרב המיומנות שלכם עם הטקטיקה. אתם סובלים מחסר מצטבר של 2- על כול ניצחון שלכם עם הטקטיקה הזו לפעמים הבאות שתשתמשו בה, הקהל רוצה לראות דברים חדשים. המחסר הזה הוא ספציפי לכול דמות, מגוון קולות שמשתמשים באותה הטקטיקה כן נחשבים לחזקים יותר, אך קול יחיד שאומר את אותו הדבר שוב ושוב נחשב לעלוב.
אינטראקציה: יש טקטיקות שעובדות יותר או פחות טוב כנגד טקטיקות אחרות. נוכחות היא טקטיקה יעילה כנגד זלזול או הפלה במלכודת, אבל גרועה כנגד אלגוריה, פניה לרגש או הרינג אדום. על פי מה שנכתב על כול טקטיקה, יתכן שתקבלו יתרונות או חסרונות על שימוש בה במצבים מסוימים.

===

אלגוריה
אתה משתמש בסיפור או באגדה על מנת להעביר את המסר שלך. בעוד שלפעמים קשה להשתמש באלגוריה בשיא הקרב, היא טיעון פתיחה עוצמתי.
מיומנויות מקושרות: הופעה (משחק), הופעה (נאום), ידע (דת), ידע (היסטוריה).
אינטראקציה: אתה סובל ממחסר 2- לשימוש באלגוריה כתגובת נגד.
מיוחד: אם השתמשת באלגוריה כטקטיקת פתיחה והיריב בוחר לפרוש מן התחלופה במקום לנסות לנגוד אותה, משקל התחלופה נחשב גבוה יותר בשתיים, אבל אתה לא זוכה ביתרון על הפרישה שלו.

בלבול מנומס
אתה מעמיד פנים שאינך מבין את הנקודות של יריבך, דורש ממנו להסביר עוד ועוד, וגורם לו להיות מוסח מהנקודה הוכחית. כאשר הוא מביא דוגמה גרועה או נוגדת, אתה מזנק על הטעות שלו ומבטל את אמירתו. בלבול מנומס היא טקטיקה יעילה כנגד טיעונים שמבוססים על מבנה או סיבתיות.
מיומנויות מקושרות: דיפלומטיה, הופעה (קומדיה), תרמית.
אינטראקציה: אתה זוכה בתוסף 2+ על מנת לנגוד אלגוריה, הגיון או רטוריקה.
מיוחד: לא ניתן להשתמש בבלבול מנומס כטקטיקת פתיחה. בנוסף, כמעט אף פעם אין לקהל דעה חיובית על בלבול מנומס.

הפלה לתחבולה (Baiting)
על ידי שינוי קל של עובדות, התגרויות ותחבולות אתה גורם לאויב שלך ליפול למלכודת ולומר משהו ליו הוא לא התכוון. זוהי טקטיקה יעילה כאשר התחלופה כבר בשיאה, שכן ליפול לה יכולה להיות מפלה אכזרי.
מיומנויות מקושרות: איום, הופעה (קומדיה), זיהוי מניע, תרמית.
אינטראקציה: כול טקטיקה למעט נוכחות סובלת ממחסר 2- לתגובות נגד כנגד הפלה לתחבולה.
מיוחד: לא ניתן להשתמש בהפלה לתחבולה כטקטיקת פתיחה. אם האויב פורש מהתחלופה במקום להגיב לבצע תגובת נגד, אתה לא סובל מהמחסר של חזרה על טקטיקות עם הפלה לתחבולה.

הגיון
אתה מציג עובדות הוכחות ועדות משכנעת. כאשר ניתן להשתמש בהגיון על מנת להטעות את הקהל, שימוש בהגיון דורש ידע מעמיק ונרחב על הנושא עליו אתה מדבר.
מיומנויות מקושרות: ידע (כול סוג); ייתכן גם,שעל פי הקרב החברתי, ניתן להשתמש בהערכה או במשלח יד מתאים לטקטיקה זאת.
אינטראקציה: אתה זוכה בתוסף 2+ כאשר אתה משתמש בהגיון כטקטיקת פתיחה. אתה סובל ממחסר 2- כאשר אתה משתמש בהגיון על מנת לנגוד הפלה לתחבולה, הרינג אדום, זלזול, פיקחות או פניה לרגש. אתה זוכה בתוסף 2+ כאשר אתה משתמש בהגיון לנגוד טיעון מלאכותי.
מיוחד: כאשר אתה מנצח בתחלופה עם הגיון, אתה זוכה ביתרון בו אתה יכול להשתמש להגיון בלבד.

הרינג אדום
אתה מסיח את הדעת של היריב או הקהל ממרכז התחופה, מתחמק מהסכנה אליה אתה עשוי להיקלע. בעוד שלא ניתן לפתוח דיון עם הרינג אדום, ניתן להשתמש בו על מנת לסיים תחלופה במהירות כאשר היא הופכת למסוכנת מידי.
מיומנויות מקושרות: הופעה (נאום), תרמית.
מיוחד: לא ניתן להשתמש בהרינג אדום כטקטיקת פתיחה. כאשר אתה משתמש בהרינג אדום כתגובת נגד, אתה יכול לבחור לקבל תוסף 4+ לבדיקה, אך אם אתה עושה זאת ומצליח, במקום להעלות את המשקל ולהמשיך את התחלופה כרגיל, אתה מוריד את משקל התחלופה ל-0 ואוטומטית מנצח את התחלופה. במקום לעבור לתור הבא, אתה יכול להתחיל מחדש תחלופה מילולית בתור הנוכחי- לא משנה תור מי זה היה.

זלזול
התקפות אישיות, ירידות יצירתיות ושליחת עלבונות שנועדו להקטין את היריב שלך. זלזול הוא החזק ביותר כאשר היריב משתמש בטקטיקה לא פופולרית.
מיומנויות מקושרות: איום, הופעה (קומדיה), תרמית.
אינטראקציה: אתה סובל מחסר 2- לבדיקה על מנת לנגוד הגיון ופיקחות.
מיוחד: אתה זוכה בתוסף 2+ לבדיקה כאשר אתה משתמש בזלזול על מנת לנגוד טקטיקה שהקהל שונא (ניתן לגלות על ידי שימוש בדעת הקהל), ואם אתה מנצח כנגד טקטיקה שכזו אתה מעלה את משקל התחלופה ב-1. אבל אתה סובל ממחסר 2- לבדיקה כאשר אתה משתמש בזלזול על מנת לנגוד טקטיקה שהקהל מחבב, ואם אתה מנצח כנגד טקטיקה שכזו אתה מוריד את משקל התחלופה ב-1.

חנופה
אתה מביע את הערכתך והתפעלותך מיריבך, גורם לו להוריד את המשמר שלו למטה או לוותר על המאבק הנוכחי. למרות שחנופה היא לרוב מניפולטיבית ושקרית, היא גם מכסה את המילים של דמויות שהן בעיקרן חברותיות ואהובות.
מיומנויות מקושרות: דיפלומטיה, ידע (אצולה), תרמית.
אינטראקציה: אתה סובל ממחסר 2- כאשר אתה משתמש בחנופה על מנת לנגוד זלזול. אתה זוכה בתוסף 2+ לחנופה על מנת לנגוד נוכחות.
מיוחד: כאשר אתה מנצח תחלופה באמצעות חנופה, משקל החנופה יורד ב-2 ואתה זוכה ביתרון בו אתה יכול להשתמש בכול בדיקת מיומנות בקרב החברתי.

טיעון מלאכותי
אתה אומר טיעון שנשמע זהה, אבל מעט שונה, מהדעה האמתית של היריב שלך. אתה מנצל את ההבדל הזה על מנת לגרום לעמדה של היריב להיראות מוגזמת או טיפשית. טיעון מלאכותי יעיל במיוחד כנגד פניות לרגש, אבל נופל לאבק כנגד טקטיקות שמזהות את השינויים הקטנים בטיעון שלך.
מיומנות מקושרות: הופעה (משחק), הופעה (נאום), תרמית.
אינטראקציה: אתה זוכה בתוסף 2+ כאשר אתה משתמש בטיעון מלאכותי על מנת לנגוד אלגוריה או פנייה לרגש.
מיוחד: אתה יכול להשתמש בטיעון מלאכותי טוב בהמשך הקרב. כאשר אתה מנצח תחלופה עם טיעון מלאכותי, אתה זוכה ביתרון בו אתה יכול להשתמש רק עם הרינג אדום, זלזול או פיקחות.

מניפולציה רגשית
אתה משתמש בטקטיקה הזו בשביל לתקוף את האויב, במקום את הטיעון שלו. אתה בשקט מפקפק בזיכרון או בשפיות של היריב, מציע שאירועי העבר אינם כפי שהוא זוכר אותם. זוהי טקטיקה טובה במיוחד כאשר היריב נמצא לבדו.
מיומנויות מקושרות: איום, הופעה (משחק), תרמית.
אינטראקציה: האויב סובל ממחסר 2- לנגוד מניפולציה רגשית כאשר אין קהל.
מיוחד: כאשר אתה מנצח יריב בשימוש במניפולציה רגשית, הוא מאבד יתרון אחד לבחירתו.

נוכחות
אתה מראה ביטחון עצמי או את האצולה שלך, או פשוט מתפאר מבלי שום דבר, וטענות היריב ניתזות ממך. זוהי טקטיקה יעילה כנגד זלזול והפלה לתחבולה, אבל לא בשביל טקטיקות אחרות.
מיומנויות מקושרות: איום, ידע (אצולה).
אינטראקציה: אתה זוכה בתוסף 2+ לבדיקה כאשר אתה נוגד הפלה לתחבולה או זלזול. אתה סובל ממחסר 2- כאשר אתה משתמש בנוכחות על מנת לנגוד אלגוריה, הרינג אדום או פנייה לרגש.
מיוחד: כאשר אתה מנצח תחלופה באמצעות נוכחות, אתה מחדש 1 נחישות (עד למקסימום של הנחישות ההתחלתית שלך).

פגיעה באמינות
אתה קובע כי הטיעונים של היריב שלך לא קבילים בעקבות הפגמים הפנימיים שלו, העבר שלו או המקום בו הוא נולד.
מיומנויות מקושרות: איום, ידע (אצולה), ידע (היסטוריה), ידע (מקומי).
אינטראקציה: אתה סובל ממחסר 2- לפגיעה באמינות כנגד נוכחות. בנוסף, אתה זוכה בתוסף 2+ לבדיקה אם המעמד שלך גבוה מהמעמד של האדם אותו אתה מתקיף.
מיוחד: בחצר האצולה, יתרונות הקשורים לפגיעה באמינות הם חזקים יותר כאשר הם מתקבלים משימוש בדעת הקהל.

פיקחות
אתה משתמש בהומור ושנינות על מנת להשיג יתרון על היריב, אך הבדיחות יכולות לפגוע בך אם אתה טועה במילותיך או שהקהל לא תואם להומור שלך.
מיומנויות מקושרות: הופעה (קומדיה), שפות.
מיוחד: אתה יכול לבחור לקבל תוסף 2+ כאשר אתה משתמש בפיקחות, אך אם אתה נכשל בבדיקת המיומנות, הפחת את הנחישות שלך ב-1. אם אתה נכשל ב-5 או יותר, אתה סובל ממחסר 2- לבדיקות עם טקטיקת הפיקחות עד סוף הקרב.

פנייה לרגש
אתה משתמש ברגש ופונה ללב של הקהל או המשתתפים. זוהי טקטיקה יעילה כנגד מישהו הגבוה ממך בסטטוס או בידע, אבל גם מסוכנת במיוחד.
מיומנויות מקושרות: הופעה (נאום), זיהוי מניע, תרמית.
אינטראקציה: אתה זוכה בתוסף 2+ כאשר אתה משתמש בטקטיקה זאת לנגוד היגיון, נוכחות ורטוריקה.
מיוחד: כאשר אתה מבצע תגובת נגד מוצלחת באמצעות פנייה לרגש, משקל התחלופה עולה ב-1 נוסף.

רטוריקה
אתה משתמש ברטוריקה על מנת לחזק את הטיעונים שלך, משתמש במילים ושפה על מנת לחזק את האמירות שלך. בעוד שלרוב רטוריקה היא פשוט חלק מטקטיקה אחרת, כאשר משתמשים בה כטקטיקה בפני עצמה, היא טקטיקה שלא בולטת במיוחד ולא מציעה אף אחד מהיתרונות של הטקטיקות האחרות- אך גם לא החסרונות והסכנות שלהן.
מיומנויות מקושרות: דיפלומטיה, הופעה (משחק), הופעה (נאום), שפות.
מיוחד: לקהל אין כמעט אף פעם דעה שלילית על רטוריקה, שכן רוב הקהלים בכלל לא מזהים שימוש בטקטיקה הזו מרוב שהיא עדינה.
 
עריכה אחרונה:
OUT
בגלל ששלומי אמר שהוא לא זמין השבוע, גלגלתי בעבורו יוזמה חברתית. התוצאה היא 1.

META
סדר היוזמה:
יי-סיאן
צ'אהו
שינה
מאי לין
צ'או צ'ן
אשיגה
נאגאטו

יש לכם כקבוצה נחישות של 16, שנחשבת לנחישות די גבוה, בזכות צ'אהו.

IN
יי-סיאן מסתכל עליכם, ויאמאדיאן שואל "איזה פשעים?" בכעס קל, מה שהוא מתחרט עליו מיד כאשר יי-סיאן מנצל את ההזדמנות לה הוא רק חיכה.

"שני זרים ומישהי שרק ביקרה פה בעבר, מרשים לעצמם לשתף פעולה עם אדם כמו היורש האחרון, פושע מתועב שכמותו, ולסייע לו לתקוף ולהרוס את הדרך הזהובה. השורדים של ההתקלות נתפסו כבר על ידינו, והם סיפרו בבירור שהיורש חס על חייכם- משתפי הפעולה שלו" אומר יי-סיאן, "ולשניים האחרים, בני ברית של הפושעים, וחפרפרות בתוכינו. אף אחד מכם לא נולד בעיר, אבל שלושתכם הייתם שם, ושלושתכם שרדתם" הוא אומר בהאשמה ברורה.

META
יי-סיאן מתחיל תחלופה באמצעות היגיון. הוא זוכה בתוסף 2+ על שימוש בהיגיון כטקטיקת פתיחה, ומשתמש בידע (מקומי) שלו בשביל הגלגול. בגלל שזהו הסיבוב הראשון, אני אתן לכם לבחור מי מכם רוצה להגיב כנגד ההתקפה שלו.

רק אני מזכיר, אם הצלחתם בתגובת נגד, אתם גם משתמשים בהתקפה משלכם אחר כך, וכול תגובת נגד מוצלחת מעלה את משקל התחלופה.

התקפות חברתיות כנגדכם
היגיון מיי-סיאן: 22 נגד גלגול נגדי שלכם.

נחישות: 16
יתרונות: 1 שניתן להשתמש בו לכול טקטיקה.
יוזמה: יי-סיאן, צ'אהו, שינה, מאי לין, צ'או צ'ן, אשיגה, נאגאטו.

משקל התחלופה הנוכחי: 1.

חוקי הקרב החברתי
 
"חס על חיינו? כמדומני, הוא גרם לנו לצנוח למותנו. ורק במזל ובזכות חסדו של הקיסר הנצחי לא נהרגנו." שינה אומרת, אך הטיעון שלה מרגיש חלש.

META
שינה משתמשת בפגיעה באמינות, מקשרת אותו לידע (מקומי). בזכות ironclad logic, משתמש במתאם התבונה ולא הכריזמה בשביל מיומנויות מבוססות תבונה.
מוסיף קוביית השראה חינם.

4+4+11= 19, כשלון.
 
חזרה
Top