• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[pf] בשערי המצודה- עץ משחק 4/4 - המשחק נסגר

נל
"וזה לא קסום.." נל מתרשמת ומסתקרנת, אך לאחר כמה רגעים היא שואלת עם מעט חשדנות בקולה: "איך הצלחת ללכוד את האש בבקבוק ואיך הצלחת להביא אותה לפה בהתחשב במגבלות?" היא ממש רוצה לשים את ידיה על האש הזו וכל מידע שתוכל להשיג יוכל להועיל. מצד שני, זה אומר שנוק היה בסלה קלה בזמן האש!?
 
זולג׳ין-
זולג׳ין נכנס אבל לא רץ לכיוון סירים או אלו שמדברים איתה. במקום זאת הוא מסתובב במבצר, מסתכל מסביב ובוחן את המקום. לא נראה כאילו השומרים הולכים לעצור אותו אז זה מקל על העניין.
 
מצודה
"על זה אנחנו מסכימים, בייחוד לאור העובדה שהפיות כבר הבינו כיצד להכניס כוחות לצלקת, הן פשוט צריכים לשלוח את המשרתים שלהם." היא אומרת בתסכול. "אני יכולה לשבת בחדר עם שני סירונאים ולא לדעת את זה בכלל."

זולג'ין
זו מצודה די גדולה, ונראה שלאף אחד לא מפריע שאתה פה משום מה, אתה מבין שלאור העובדה שכל האבירים פה הם אל-מתים, אז רעיונות כמו חדרי אוכל וחדרי שינה פחות רלבנטים, ואלה הפכו לחדרי אימון ומחסנים.
אתה בשלב כלשהו מגיע לחצר המצודה, אין כאן הרבה אנשים בשלב הזה, אבל אתה מבחין בפסל אבן גדול שניצב במרכז המצודה, הוא בבירור חצי אלף, אם כי יש לו כנפיי מלאך. הוא נראה לך כמו כל האבירים מעבר לזה, אם תתקרב תוכל לראות את החרטיה "מיילו נגן-להב" בתחתית הפסל, אם תארוך שרץ כמה מאות שנים אחורה.
"הוא היה גיבור." אתה שומע, ומבחין בנקרופוליטנית מתקרבת לעברך. בניגוד לשאר האנשים פה, היא לא לובשת שריון ולא נראה שהיא לוחמת, למעשה הבגדים שלה די פשוטים ומאובקים, וספק גדול שנועדו לקרב. "או לפחות זה מה שההיסטוריה אומרת." היא מוסיפה

נל
"האש הזו קסומה, בצורה כזו או אחרת" עונה נוק בתגובה, אם כי זו לא דעה מושכלת מידי, "וכל עוד נסתיר אותה בצל, ורחוק מקרני שמש, היא די נוחה למעבר. פשוט צריך לוודא שהמיכל שלה לא נהרס, ושהאש לא נוגעת באוויר או מתחממת מידי." הוא מסביר. "ואני חייב לציין שגם אני לא יודע כיצד מונרו השיג את האש, הוא רק סיפק לי את אחת הדגימות שלו."
 
נל
"אתה מזכיר את מונרו הזה יחסית הרבה. מי הוא בכלל?" נל שואלת, סקרנית לשמוע על האדם המוזר, אך תוך כדי שהיא מדברת היא מושיטה את ידה אל עבר הבקבוקון במטרה לקחת אותו ולבחון את התוכן,כמובן שזה במידה ונוק יהיה מוכן להביא לה אותו.

meta:
בשביל לחסוך מעט זמן (אם הוא לא מביא או שאפשר לקחת 20 אז תמיד אפשר להתעלם):
[dice:g4pe]715966:0[/dice:g4pe]
אם מדובר ב- מיומנות אלכימיה או בידע טבע, אז +9.
אם מדובר בידע ארקנה: +11
 
מצודה
"הא, אי אפשר לדעת על מי לסמוך בימינו. בכל אופן יש לנו עסקה,ואני די בטוח שאני מדבר גם בשם ידידי הצעיר כאן. דבר אחרון - אני די בטוח שהסוכן של הבריח אינו מי שהוא טוען שהוא. יש הילת קסם חזקה סביבו שרומזת על הסתרת זהות." הרן אומר.
 
זולגי'ן
"הוא התחיל מכלום, פליט חסר שם שחלם להיות אביר, חי על אגדות ששמע על המסדר הזה, שהיו רחוקות ממה שציפה, אבל הוא נלחם קשה, ווהתקדם. הוא בסוף הצליח להיות אביר, ואפילו פיקד על המסדר בשעה הקשה ביותר שלו, המעשים שלו הצילו את המסדר ואפילו גרמו לאלים לשלוח מלאכים להילחם בשמו, לבסוף הוא הצליח להביא שלום בין המתים לחיים, ולסיים את מלחמת האזרחים שהייתה ביבשת הזו, אומרים גם שהוא סייע בלעצור את המרד ברעגיה, ושהוא קטל בעצמו כמה שטנים ושד." היא מספרת. "אבל נראה שהמעשה האחרון שלו היה יותר מידי, הוא מת ונקבר לא רחוק מכאן." היא מסיימת.

נל
META
נל מצליחה לזהות שהאש נוצרת מחומר מסויים, היא לא חושבת שהיא אי פעם ראתה את החומר הזה, יכול להיות שמדובר במתכת כלשהי, היא מאוד קלה ונראית כמעט לא מוצקה, אבל משהו מונע ממה להתקלות. נראה שעד כמה שהחומר הזה הוא חומר כימי, יש קסם שמחזק אותו או מתחזק אותו.
IN
"מפקד הבריח" עונה נוק. "עד כמה שאפשר להגיד שיש לנו מפקד." הוא ממשיך בעודו מעביר לך את הבקבוק, מוודא שנל לא חושפת אותו לקרני שמש. "אומרים שהוא הראשון שהרג אציל פיה אחרי שאלה כבשו אותנו, ומאז הוא טוען שעלינו להילחם בהם."

מצודה
"הבריח מתעסקים בדברים שאסור להם להתעסק איתם, קסם מסווה לא יפתיע אותי." אומרת סירין ופונה מכם, "עתה עם תסלחו לי, ובהנחה וסיימתם את כל אשר רציתים לעשות פה, אני צריכה לחזור לעיסוקי."
 
נל
כשנל בוחנת את הבקבוקון היא מאבדת עניין במפקד הבריח שנראה שנוק לא ממש שופע מידע ממשי לגביו ('אומרים' - 'עד כמה שאפשר להגיד'), ובסיום הבחינה היא אומרת לנוק: "נראה כמו מתכת כלשהי שאני לא מזהה וקסם..", ממתינה לראות אם יש לו רעיונות כיצד להתקדם. בכל מקרה, נל מנסה לשנן את תכונות החומר כדי שתוכל לזהות אותו בפעם הבאה בה היא תתקל בו כמו גם מנסה לזהות את הקסם.
במקרה הרע היא תמיד תוכל לנסות לשאול את נוק על ספרייה בה תוכל לנסות לזהות את החומר, אם כי היא בספק שיש כזו בנמצא אלא אם כמה פליטים בחרו לקחת את הספרים יקרי הערך שלהם ונוק יודע מזה...
 
טאריס
לאחר זמן מה של חוסר מעש, טאריס מחליט להתחיל לחפש...בכיוון אחר. בתקווה למצוא עוד מידע על זו שאבדה לו, הוא מתחיל לנסות למצוא רמזים, להוציא מידע מאנשים בנוגע למיקום האפשרי של פליטים מהכפר שבו הכל התחיל
Meta
גלגול דיפלומטיה (חיפוש מידע)

[dice:11vdbim]716026:0[/dice:11vdbim]
 
זולג'ין
"אני חושבת שהוא הגיע רק עם חבר אחד." היא עונה, "איזה אשף שנעלם לא הרבה לפני הקרב הסופי." היא מספרת. "סירין קברה אותו לא רחוק מכאן. על גבעה יחסית חייה. קשה לפספס את המקום."

נל
"את חושבת שיש אפשרות לשחזר את זה?" הוא שואל. "אני חייב להודות שאני לא מומחה בנושא כל כך."

טאריס
אחרי חיפוש ארוך, אתה מגלה שפליטים מהכפר הזה נדירים, אתה לא בטוח שאתה מבין מה קרה שם עד הסוף, אבל השמועה אומרת שהיה בכפר ההוא משהו אחר, אתה לא בטוח שאתה מבין מה, כי אתה צריך להפריך הרבה שמועות. אבל אתה מבין שיש פליט אחד מהכפר שנמצא פה, ואתה גם מבין היכן הוא נמצא
 
מצודה
"תודה על זמנך. נטפל בשני העניינים עבורך בתמורה למקום בספינה." הרן אומר ופונה לצאת. "אתה תעשה כרצונך בינתיים - אני חושב שעדיף שנצא לדרך עם שליחי נוק - לפחות לבינתיים. אני מתכוון להסתובב במצודה לראות אם יש פה משהו מעניין - מי יודע מה אפשר ללמוד פה." הרן אומר לאוסקר ויוצא להסתובב.
 
נל
"אם נצליח לאתר את החומרים המתאימים, אז אין סיבה שלא." נל עונה. "מה שמביא אותי לשאלה אם אתה במקרה יודע היכן ניתן למצוא ספרי אלכימיה טובים שיעזרו לי לזהות את החומר?" אם אנשים יכלו לקחת אתם יצירות אומנות הם בטח יכלו להביא ספרים...
 
טאריס
טאריס הולך באגביות מעושה לעבר הפליט, משוטט מעט באזור ואז ניגש אליו. רגע לפני כן, הוא פוסע למקום מסתור ומתמקד לרגע. תווי הפנים שלו נמסים ומשתנים בעוד הוא עוטה מראה צעיר ומלא חיים, פניו משתנות באופן שיסתיר את זהותו וגלימותיו נעשות פשוטות למראה.
Meta
מפעיל את תכסיס המסמריסט של הסוואה עצמית וניגש לפליט.
 
נל
"לצערי לא, אנשים שבורחים מהבית לא לקחו איתם ספרים, הם לקחו איתם מה שהם חושבו שיאפשר להם להשיג אוכל ולשלם על דברים, לא ידע." הוא מסביר, "תצטרכי לחפש במוקמות עם פחות מלחמת הישרדות, אולי הערים הגדולות"

מצודה+זולג'ין
בעוד הרן ואוסקר מסתובבים במצודה, הם מוצאים את הטרול בדיוק עוזב את חצר המצודה, מאחוריו פסל גדול של אחד האבירים במקום, לבוש בשריון כבד, בעל כפני מלאך, וחרב בוערת.

טאריס
אתה מגיע לפליט, ולפני שאתה מספיק לדבר איתו, אתה מבין שמשהו בו לא בסדר.
האופן בו הוא מסתכל לאופק, הריר שנוזל מפיו, העובדה שהוא לא מגיב לאף אחד.

"איחרת אחי." אומר מישהו מאחוריך. קולו זדוני ושמח מידי. "אימא ידעה שתחפש אותם." הוא ממשיך להגיד בעוד הפחד עולה בגבך. "והיא שלחה אותי למחוק אותם, את כל אלה אשר שרדו, האחד אחר השני..." הוא אומר, עדיין מאחוריך, קולו מעביר בך צמרמורת.
 
חזרה
Top