• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

בן האנוש הלבוש בבגדים יקרים ובעליהן של זקן צרפתי מטופח, ועיניים ירוקות, אשר ליד השמאלית מביניהן אפשר לראות צלקת מטפרי חיה, מהסס מעט לפני שהוא עונה: "הולבר פיילאונד".

"אז למה שלא ננסה למצות את כל האפשרויות? הגנב ינסה להיכנס למקום, הייצור השמיימי ישגיח על הכניסות ואלו מאתנו שיכולים לנסות להשיג מידע ממקורות אחרים ישתדלו להשיגו." הולבר אומר, מנסה לראות אם למישהו יש התנגדות או רצון בגיבוי ועזרה.
 
אאוליס, אף הוא, שם על עצמו ברדס שיסתיר- ולו למעט זמן- את מוצאו ואת הקעקוע המאפיין שלו, ופונה לכיוון מפקדת הזנת'הרים. הוא לא אוהב להסתיר את הקעקוע שלו, הוא יודע שזה שגוי, אבל לו לזמן קצר... זה נדרש.
 
out:
הולבר גם ילך לתצפת עד שאוכל חינם יצא כדי שבמקרה הרע הוא יוכל לגבות אותו.
האמת התלבטתי אם לכתוב את החלק הבא, אבל אם כבר נעצרנו קצת בשלב הזה, אז שיהיה:

IN:
הולבר מופתע כשהאדם-חתול מתקן אותו "מה? באמת קוראים לך אוכל חינם!? אלו לא פשוט מילים יפות לגנב?" הוא בכל זאת מכיר את מכבסת המילים של בתי האצולה והיה בטוח שגם כאן זה המקרה.
 
"טוב, אני באמת לא מאמין שיש דבר כזה גנבים." "אוכל חינם" מסביר.
"האלים שפכו והשפיעו שפע בעולם שלנו, רק צריך לקחת אותו. כמובן שכדאי להתחשב אחד בשני." מסביר בפשטות את האידיאלים שלו
"ו"אוכל חינם" זה תרגום מופשט של השם שלי בטאבאקסית. אם צריך לא אכפת לי לתת דברים כשאני לוקח- ככה אנשים יותר נחמדים לפעמים." מסביר, מבהיר שבאותה קלילות שהוא מתיחס לרכוש של אחרים- הוא מתיחס לרכוש של עצמו
 
סמטת הנר
מספר דקות של הליכה לאחר מכן, והתצפיתנים האמיצים מוצאים את עצמם בסמטה קודרת, אשר חשוכה כמבוך - וריחנית כמו אחד גם כן. "אוכל חינם" מזהה אותה כ"סמטת הנר". כמעט כל מנורות הרחוב נופצו. האור היחיד שנלחם בחשיכה מגיע מהבהוב רפה ממורד הרחוב, כמו נר רחוק.
מחסן בנוי בצידה השני של הסמטה, מול האור החלש, שמאיר על נחש שחור מכונף שמקושקש על הדלת. המבנה עצמו, בניין עץ רעוע בעל שתי קומות, בנוי בקצהה של חצר חיצונית, מאחורי גדר גבוהה. שער הגדר פתוח לרווחה, אך דלת הבניין עצמה סגורה. אין אף אדם כאן בשעה הזאת, והחלון היחיד במחסן זה חסום בקרשים כך שלא ניתן לראות פנימה.
תחנת המשמר
אתה עושה את דרכך אל תחנת המשמר, הצמודה לטירת מי-מצולות הגדולה. לא הרבה אנשים נמצאים בשעה זו בקומפלקס האבן מלא המסדרונות והחדרים. אתה עושה את דרכך בין המגורים והנשקיות למשרדו של סמל המחלקה שלך, קדריק דה-לאניס, בתקווה שלו יהיה המידע הדרוש לך. בן האנוש הצעיר, בעל שיער שחור קצר ושפם מטופח, מחייך כשאתה נכנס. "טוראי סמית'סון! יש לך משהו לדווח, או שאתה צריך ממני סיפור לפני השינה?"
 
חזרה
Top