• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

פוקימון המוטציה המאיימת על העולם (חופשיטה)[3/3]

אוקי אז חפני שאנחנו ממשיכים הלאה אני רוצה שתסתכלו על ההודעה הראשונה שלי ערכתי אותה יש בה מפה ואת דפי השחקנים שלכם עם ההתקפות שלכם ושל הפוקימונים שלכם כי אני רואה שאתם לא ראיתם את זה.​

נאב:​
OG: רק כדי לא לעצור את המשחק אני ימשיך את התוכנית שלך עם התקפות שאתה ויוליוס יכולים להשתמש בהם.
IG:
אתה מוריד את יוליוס ומתחיל ללחוש לו את התוכנית שלכם לקרב , יוליוס הגאוותן אומר לך שהוא יכול לנצח לבדו אבל הוא יקשיב לתוכנית שלך.
הוא מתחיל במתקפת פזילה ובעודו עושה זאת שרומיש זרק עליו כמה זרעים שנצמדו לגופו ושאבו ממנו מעט אנרגיה אל שרומיש.
מייד לאחר מכן יוליוס המשיך בתוכנית שלך וזרק על שרומיש כמה קוצים רעילים ובדיוק ששרומיש עמד להתחמק הפתעת אותו ואור בצורה של מקור יצא מפניך ופגע בשרומיש.
שרומיש שהיה נראה מעט חבוט אמר לך בהפתעה "אז אתה לא שולח את החבר שלך להלחם לבד זה יפה אבל לא היה חכם לתקוף אותי פיזית!" ובעוד שהוא אמר את זה הרגשת זרם חשמלי שעבר לך בגוף והאט את התנועה שלך ומייד לאחר מכן עוד קצת אנרגיה יצאה מיוליוס לכיוון שרומיש והוא היה נראה פחות פגוע.
שרומיש לא ביזבז זמן ומיהר לשלוח את אותם הזרעים גם לכיוונך.

דראגו​
אתה מודה ומתנצל לפרופסור הזקן ושואל את דאש בדאגה אם היא בסדר היא אומרת לך שהיא תהיה בסדר ופשוט צריכה קצת זמן לנוח ונכנסת לפוקדור שלה.
אז.. פשוט נלך? אתה שואל ועניין מרגיש אבוד בעודך מסתכל על המפה (נמצאת בדף הרישום).
הפרופסור ששמע אותך אומר לך "אם אתה לא יודע לאן ללכת אני יכול לתת לך ג'וב קטן, שמעתי שלאחרונה מסתובבים פוקימונים חדשים מסביב לאגם ביער סובטרופי ממש כמה קילומטרים מזרחה מהעיר, אני משאר שאלו פוקימונים שברחו ממעון היום שנמצא קרוב ליער ואני אשמח אם אתה תמצא כמה מהם ותשלח אלי את המידע, בתשלום כמובן." הוא אומר לך בחום.

אלישע​
אתה מחייך ואומר לאימך שאתה תלך דרך היער, אימך הקפיצה אותך עד לתחנת המשטרה עם האופנוע שלה.
"שהיה בהצלחה ג'וו אני יודעת שאתה תהיה בסדר אבל אני עדיין דואגת לך ואל תשכח לצלצל אלי אם קורה משהו דרך הפוקדע!" היא אומרת לך ונותנת לך חיבוק.
בעודך יוצא מהבית עם כל הדברים שלך מאורגנים אתה מחליט לכוון את הפוקדע שקיבלת עליך ועל ווי כדי לקבל עוד מידע עליכם.
"אויי, לאווי יש את האפשרות להתפתח לצורות רבות מה שמאפשר לו להשתלב לכל סביבה באופן מושלם."
"אווי יודע להשתמש בהתקפות: התקלה, קישקוש בזנב ונהמה."
"גאסטלי,נאמר שגאסלים לעיתים מופעים בבניינים נטושים. אין להם ממש צורה ונראה שהם עשויים מגז."
"גאסטלי יודע להשתמש במתקפות:ליקוק וקרן בילבול." קול מתכתי אמר בעודך הולך לכיוון היער.
לאחר הליכה של כחצי שעה הגעת סוף סוף לכניסה של יער סובטורופי עצים רבים כיסו להם את השמיים ודשא ירוק במיוחד כיסה את האדמה, מספר פוקימונים דמויי זחל הסתובבו להם על הדשא ורעש של פוקימונים מעופפים מעץ לעץ נשמע מעל ראשך.
 
"נכון. איך שכחתי... Effect Spore... לעזאזל..."

טוב. אני לא יכול לתת לזה לעבור. צריך לעשות משהו בנוגע אליו.

"יוליוס, BITE!" אני אומר, ותוך כדי מתרומם על הרגליים. אני תופס מקל שנמצא על הרצפה, ומנסה לתלוש מעל עצמי את הLEECH SEED. אני צועק פקודות ליוליוס בזמן שהוא נלחם, מתרחק ומחכה להזדמנות. ככל שהקרב יימשך יותר זמן, ככה גדלים הסיכויים שלו לנצח בקרב הזה. אני עומד לתקוף אותו עם המקל ברגע שאני אראה נוצרת פרצה, אסתער קדימה תוך שאני טופח בכנפיים לקבל תנופה.
 
נאב:​
אתה מופתע ששככת את האפקט של שרומיש אבל לא נותן לעניין לעצור אותך ומייד אומר ליוליוס לנשוך את שרומיש.
בעודך עושה זאת הזרעים נדבקים לגופך ותור זמן קצר אתה מרגיש מעט אנרגיה עוזבת את גופך ומגיעה לשרומיש וכך גם קורה ליוליוס.
אתה מוצא מקל ל הריצה ומנתק בכוח את הזרעים שנצמדו לגופיך בעוד שיוליוס תוקף את שרומיש עם חצי רעל מה שגורם לשרומיש להתחיל להשתעל נראה כי הוא הורעל.
יוליוס ממשיך עם נשיכה וניראה שהוא נתקע כשהוא תופס את שרומיש בנשיכתו אתה מנצל את הפתיחה ומזנק עליו בשיא המהירות שאתה יכול להשיג בעודך משותק ופוגע בו עם המקל מה שגורם לו ליפול על הרצפה ולהכריז שניצחתם!
הזוג מוביל אותכם מקום המסתור שלהם שנמצא לו בין כמה שיחים גבוהים כמה מטרים מהאגם.
המקום לא היה מרשים במיוחד בסך הכל זו הייתה סככה שעשוייה מעלים ומקלות עצים ומגודרת ע"י שיחים בגובה שני מטרים ומתחתיה חיים להם 20 שרומשים ושני ברלומיים אך היא סיפקה להם מקום בכדי להיסתתר ולישון בו.
כפי ששרומיש הבטיח הוא הציג אותך לבנו שרומיש קטן ומלא מרץ ששאל אותך בהתלהבות אל איך נראה העולם שמיחוץ ליער, בעוד שיוליוס התחיל לעשות לו פרצופים.

אלישע​
OG: אוקי אני רואה אין אהבה לסוג חרק לאף אחד מהשחקנים שלי.
IG:
אתה ממשיך בדרכך ביער בחיפוש אחר פוקימונים מעניינים שתאכל להילחם בהם אך למשך מספר שעות נראה כאילו היער מלא אך ורק בפוקימוני חרק ומעופף אשר אינך מתעניין בהם.
בין העצים ראיתה משהו כחול וכשהתקרבת יכולת לראות שזהו אגם סובטרופי,האגם רחב מימדים שסביבו היער צמח.
העצים הם לא הדבר היחיד ששיגשג מסביב לאגם ונראה שסוף סוף הגעת לנקודה שבה יש פוקימונים נוספים מלבד אלו שראיתה בסיביבתך עד כה.
חבורה של שלושה בדויים (Budew) שיחקו על שפת האגם. נידורן (Nidoran♀) שתתה לה בנחת וצינצ'ו (Chinchou) שחה לו על פני המים.

דראגו​
פניך התכילו להאיר כאשר סוף סוף קיבלת מטרה ומרוב התרגשות מעט חשמל עף מהזנב שלך לתקרת המעבדה והתנצלת על כך מייד ומשם המשכת לכיוון האגם.
הההליכה לכיוון היער היתה יחסית ארוכה ולקח לך שעה בכדי להגיע לכניסה של היער שהיה מעוטר בדשא ירוק ועצים גבוהים במיוחד שהסתירו את השמש הקייצית מסביב היו המוני פוקימוני חרק וכמה סטארלים שוחחו בניהם על צמרות העצים בנוגע לרעידת האדמה שקרתה בהר להוטסה.
דאש יצאה מהפוקדור שלה כאשר היא התחילה לשמוע את הקולות של הפוקימונים שבחוץ ולמרות שהיא עניין הייתה נראת מעט פצועה מהקרב שלה היא החליטה להרכיב אותך עד לאגם.
במהירות של דאש הדרך לאגם שהייתה אמורה להיות מסע של כמה שעות נגמר בחצי שעה ולפניכם ראיתם אגם עצום ומסביבו שלושה מיואפים ששתו להם ממי האגם ביחד עם שני פארסין ששמרו עליהם ושני אודישים שניסו להראות כמו צמחים רגילים.
 
ברד
out
למעשה אני אשמח להשיג את סייטר, הוא אחד מפוקימוני החרק האהובים עלי.
in
אני מסתכל בהירהור בעודי מסתתר בשיחים ולוחש לווי "יש לנו כאן רעל, רעל ועשב ומים וחשמל... אנחנו כבר מכסים רעל ועקרונית עדיף שניח מים וחשמל..." הוא מביט בה "אבל אני מעדיף להימנע מפוקימונים שכבולים למים... הבחירה הבא שתהייה הגיונית היא כנראה אחד מהדויים... אבל אני אשמח לתפוס גם את נידורן..." אני מחייך "רעל חלש כנגד רוח ורעל כך שאני מאמין שאוכל להוריד את נידורין בעצמי, תבודדי את אחד מהבדיים על ידי זריקת שתים מהם למים, עדיף שתבודדי את החזק, אני ממליץ שתעשי את זה על ידי כך שתעמידי פני פצועה תתקרבי עליהם ותרקסי ממש לידם, כשהם יתקרבו תעשי מתקפה רחבה בעמצעות Tail Whip ותעיפי את השתיים החלשים בעמצעות Tackle ותשתמשי בGrowl בשביל להשאיר אותם במים, מיד תתקפי ברצף מהיר של מתקפות את האחד שנשאר, תנסי לגמור את זה כמה שיותר מהר" אני מחייך "בזמן המהומה אני אפתיע את נידורן מאוחור, אני ענעל אותה בנעילת צוואר בעודי משמש בקרני בילבול וליקי בתוספת נעילת צוואר, אם נפעל מהר יתכן שנוכל לתפוס גם את צינצ'ו".
אני מוריד את ווי מהוואר שלי משפש חול לפרווה שלה ופורע אותה בשביל לחזק את הרושם של הפציעה ושולך אותה לפעול לפי התוכנית בעודי מתגנב מהצד לכיוון נידורין... ברגע שהיא תעיף את השתיים למים ועל ידי כך תתפוס את צומת הלב של נידורן אני אתקוף.
out
מה שאני עומד לעשות עם נידורין זה לתקוף בכמה חזיתות, דבר ראשון אני ענעל עלי נעילת צוואר מאחור, אומנם הקוצים עלולים להכאיב לי אבל אני מאמין שאני אוכל לעמוד בכאב, אחרי שאבסס אחיזה ואתחיל לחסום את נטיב האוויר תוך כדי שאני מונע ממנה לזוז או לנשוך אותי אני אפעיל קרהי בליבול משתיי הידיים שאוחזות בה כלומר מטווח אפס בעודי מלקלק אותה בליק פעמיים, פעם אחת בעמצעות הלשון האמיתית שלי ופעם שניה בעמצעות הלשון של ההילה שלי.
 
"דאש.." אני אומר ברכות, דואג. אני מעביר את הפוקדע על הפוקימונים לראות אם יש איזה מידע שאוכל ללמוד עליהם
אאוט: יש מצב שכשאתה כותב פוקימון שפוגשים פעם ראשונה תכתוב את השם באנגלית? לא תמיד אני זוכר אותם בעל פה, וכשאתה כותב באנגלית קל לי יותר לגגל
 
אלישע​
OG:
אם אתה רוצה סייטר בשלב הזה של המשחק כדי לך להישאר ביער הזה איזה שבוע XD אם כי אני אקח את זה בחשבון להמשך המשחק.
ארבע על שתיים, אמיץ..
IG:
בעודך מסביר את התוכנית שלך וי נשכה לך את האוזן כפי שההיא נוהגת כאשר אתה מאבד שליטה אך היא המשיכה בתוכינת שלך למרות חוסר רצונה והחלה להיתקרב לאגם ולעשות את עצמה כאילו מתעלפת לייד הבדויים ובעושה עושה זאת היא קיבלה את צומת הלב של כל הפוקימונים בסביבה.
וי התחילה לנפנף בזנב שלה על שלושת הבדויים שהיו סביבה ובעודם מבולבלים היא הצליחה להעיף אחד מהם לאגם ולהוציא שאגה מפיה.
שני הבדויים לא היו מרוצים למדי מהעניין ואחד מהם התחיל לשאוב אנרגיה מוי והחזיר אותה עליו בעוד שהשני השתמש באנרגיה של עצמו כדי לעשות תנועה של גדילה ואז תפס קצת מרחק.
בחזית שלך בנתיים הצלחת לנצל את המהומה ותפסת את נידורן מאחור נפגעת מעט מהמאבק שלה אך שתי התקפות ליקוק חניקה וקרני בלבול היא נשארה על הרצפה מבולבלת ומשותקת.

דראגו​
OG: אוקי אין בעיה.
IG:
אתה קורא לדאש ברכות ודאה והיא בתגובה חיכחה את ראשה בגופך ואמרה לך שהיא בסדר והלכה לשתות ממי האגם.
בנתיים התחלת לסרוק את הפוקימונים בסביבה והפוקידע החל להגיד לך בקול מתכתי.
"מיאוף, פוקימון החתול. מייאופים מחזירים את הציפוניים לכפות רגלייהם כשהם מתגנבים, ויש להם חיבה לא ברורה לדברים נוצצים.
פארסין, הצורה המפותחת של מיאוף. השפם של פארסין מרגיש את תנועת האוויר ונותן לו לדעת מי מסביבו.
אודיש, לעיתים קרובות אודישים שותלים את חלקם העליון באדמה במשך היום וזורעים בעודם הולכים בלילה."
(Oddish,Meowth,Persian)

נאב​
אתה עונה על שאלתו של שרומיש בהזמנה ולאחר מבט קצר לאביו שהנהן עם הראש שרומיש נגע קלות בפוקדור ונכנס פנימה.
מייד לאחר מכן הוצאת אותו כדי לשאול לשמו אך הוא אמר לך שפוקימונים לא נוהגים לתת שמות אחד לשני אבל אם אתה רוצה אתה יכול לכנות אותו באיזה כינוי שתבחר.
אתה יוצא מהמסתור של השרומישים ומתחיל להתקדם צמוד לאגם, יוליוס נראה כועס בוודאי בגלל שהוא כבר לא הפוקימון היחיד שלך ומסביב אתה מתחיל לראות פוקימונים נוספים שני גזגונים יצאו להם מכיוון העצים בכדי לשתות מיי האגם ואזוריל (Azurill) צפה על זנבה קרוב לחוף.
הבטן שלך ושל יוליוס מתחילות לקרקר ויוליוס העייף והרעב מתחיל להיות נודניק כמו ילד קטן.
 
ברד
out
שאלה: מה קורה כאשר עש הצתברות של מצבים? ברור שפוקימון נורמלי ורוח יהיה חסין למתקפות רוח (רגישות וחסינות), אבל מה יקרה עם יתקיפו פוקימון קרח ועשב במתקפת אש (רגישות כפולה)? זה יגרום לפי 4 א3 נזק?
ומה לגבי עמידות כפולה? למשל מתקפת רעל כנגד סוג רעל ורוח? זה יגום רק שליש או רבע נזק?
ומה לגביעמידות ורגישות ביחד? למשל מתקפת רעל כנגד רעל (עמידות) וצמח (רגישות) זה יגרום נזק רגיל?.
in
אני מניף את רגלי בעיטת פטיש על ראשה של נידורן בשביל לוודאת עילפון ואז משליך עליה פוקדור ורץ לעזור לווי, אני יורה משתי הידיים שלי קרני בלבול לכל אחד מהבדויים וצועק לווי פקודה "התקלות מסחררת!" היא מסתערת לכיוון הבדייו הקרוב עליה (זה שלא גדל) ומטעה כאילו היא עומדת לתקוף אותו מזנקת בעודה משתמשת בו כמו קיר ועושה סלטה סלטה באוויר, הזנב שלה פוגע בו שוב והיא נופלת עליו מלמלע ושוב בתקל מגובה בכוח הכבידה, או שזה יעלף אותו או שזה ישלך גם אותו לאגם, כך או כך זה רווח.
 
אני מביט בהתפעלות, במיוחד במיאופים והפרסיאן. אני לוקח נשימה עמוקה. אין סיבה שלא נוכל לדבר על זה כמו פוקימונים הגיוניים. אני מתקרב ומנופף לשלום. "היי, אתם חדש'ים פה?" שואל בידידותיות
 
אלישע​
OG:
במקרים האלה אני נשאר בשיטה של המשחקים כלומר בלבול ושיתוק למשל יכולים להיות ביחד אבל שיתוק והרעלה לא, בנוגה לסוגים זה עובד גם בדיוק כמו במשחק ואם אתה רוצה להיות בטוח מה הכי אפקטיבי נגד סוג או שילוב מסויים אתה יכול לבדוק את זה באניטרנט.
IG:
אתה מעלף את נידורן ושולח עלייה פוקדור אך לא נשאר בכדי לברר אם תפסת אותה או לא בכדי לעזור לוי.
אתה יורה קרן בלבול על שני הבדויים בעוד שהאחד שוי תוקפת הושפע מהקרן השני היה בסדר והשתמש בשאיבה (Absorb) עלייך למרות שההתקפה לא אמורה להיות אפקטיבית עליך הרגשת כמות אנרגיה נכבדת נשאבת ממך בעוד שוי ביצע את התרגיל שלה ועילפה את הבידו האחר.
הבידו השלישי שוי דחפה למים כבר הגיע לחוף ושלח בעצבנות שלושה חצים קטנים (Pin Missile) מתוך פיו אל וי , וי נראתה מעט חבוטה בעקבות ההתקפה ונראה שהיא גם הורעלה.

דראגו​
אתה מביט בהתפעלות במיופים ובפרסינן ומחילט לפנות אליהם בידידותיות, אך שנייה לפני שאתה מספיק לפתוח את פייך פרסינן נהמה עליך בקול , דאש מייד רצה לעזרתך ואמרה לפרסינן שאתה לא כאן בכדי לפגוע בה.
"אני מצטער נער צעיר אבל לא כולם תרבותיים כמוך יש הרבה בני אדם שתוקפים אותנו באופן אקרעי בכדי שנצא איתם למסע ואני לא יתן לילדים שלי להיפגע!" היא אומרת בכל אימיי ומלקקקת את אחד משלושת ילדייה.
אתה שואל אותם אם הם חדשים באיזור והאם מושיבה לך שהיא ומשפחתה חיו מסביב לאגם הזה במשך מאות שנים, אם כי בשבועות האחרונים היא ראתה זוג פוקימונים שהיא לא מכירה אחת מהם הייתה פוקימונית שנראתה אנושית למדי קטנה לבנה וביישנית. בעוד שהשני היה מה שרק היה ניתן להגדיר ככדור כחול ומלא אנרגייה שהתגלגל על קרח שהוא יצר מעל האגם במשך רוב בהיום.
 
ברד.
Out
אני לא יודע איך זה עובד במשחק, אז תגיד לי בבקשה מה קורה במקרים של שילוב רגישות והתנגדות או כפילות של רגישות או התנגדות.
In
אני מחייך "כמעט סימנו כאן ווי, רק עוד קצת, תשתמשי בנהמה, תרחיקי אותם כמה שיותר רחוק" אני משליך פוקדור על הפוקימון המעולף, במידה והנדריון לא נלכדה אני משליך גם עליה.
אנחנו ממשיכים לנקות בשיטת הגנה עד שאנחנו לוכודים את שניהם, ברגע שהם נלכדו אנחנו אוספים את הפוקדורים ומסתלקים.
 
שימו לב שכשמישהו תופס פוקימון אני ישתדל לעדכן את הפרטים שלו בדף הדמיות בתגובה הראשונה שלי תוך 48 שעות, במידה ושכחתי תרגישו חופשי להעיר לי על זה.


אלישע​
OG:
אני אקח את סוואמפר לדוגמא כי הוא אחד הפוקימונים האהובים עלי, סוואמפר הוא שילוב של מים ואדמה.
אדמה חלשה נגד עשב קרח ומים, ומים חלש נגד עשב וחשמל.
בגלל שמים מקבל חצי מהנזק נגד קרח ומים ואדמה חסין למתקפות חשמל סוואמפר חלש רק נגד עשב וחוטף פי 4 יותר נזק מהתקפות מסוג עשב אבל הוא גם חסין לגמרי נגד מתקפות מסוג אדמה.
IG:
אתה מעודד את וי ואומר לה להשתמש בנהמה פעם נוספת בעודך משליך פוקדור על בידו.
שני הבדויים הנותרים לא נשארו אדישים ושניהם תקפו אותך ואת וי עם שאיבה.
ןי בשארית כוחותיה רצה במהירות מדהימה לעבר הפוכדור שבו בידו נתפס ואתה רצת בנתיים לפוקדור של נידורן שגם נלכדה.
וי חזרה אל הפוקדור שלה באופן חריג למדי ובעודך תשוש מהקרב התחלת לעוף לכיוון אחד מענפי העצים בסביבה.
הצלחת לצאת מסכנה לבנתיים אך גם אתה וגם וי חטפתם הרבה נזק והשתמשתם בהרבה אנרגיה ושני הפוקימונים שתפסת היו מעולפים.

נאב:​
החלתת לעצור להפסקה ולאכול והצאת ליוליוס חצי מהסנוויץ' שלך אך הוא סרב ובמקום זאת שלח את צבתותיו לעבר שקי האוכל לפוקימונים שבתיק שלך.
לאחר ששניכם אכלתם ושבתם החלתת שעשיתם מספיק להיום והגיעה הזמן ללכת לישון, אך לא לפני דאתה מודיע לשרומיש על שמו החדש בילבו, הוא נראה קצת מבולבל מהשם החדש אך הוא חוזר לפוקדור שלו בצפייה שהפהם הבאה שהוא יצא הוא יהיה מחוץ ליער שבו הוא חיי במשך כל חיו.
לאחר שינה ארוכה של 12 שעות קמת מקיצה טיבעית וראיתה את היער החשוך מסביבך יללות של כלבים נשמעו מכל עבר' עניים גדולות ואדומות התבוננו עליך אחד מענפי העצים ושמעת משהו ששוחה לו באגם.
 
bard
out
מים רגיש לאדמה ואדמה כנגד אדמה גורם נזק רגיל... איך זה הגיוני?
ולא ממש הבנתי אותך אז בוא נסדר את זה בטבלה נוחה:
רגישות כפולה: פי 4 נזק (לפי מה שהבנתי ממך)
רגישות ועמידות: נזק רגיל (אני מניח?)
עמידות כפולה: 1/4 נזק? (זה מה שעושים ברוב השיטות)
חסינות ורגישות/עמידות/חסינות: שום נזק (זה מה שעושים לרוב).
השיטה הזו הגיונית כי בעצם מערכת הנזק עובדת על הכפלה וחילוק. 0 כפול כל דבר שווה 0, חצי כפול חצי שווה רבע, 2 כפול 2 שווה 4.
וכן הלאה.
in
אני מחייך בעודי מסתכל על הפוקדורים, זה היה קשה אבל הצלחנו.
אני מוציע את ווי מהפוקדור ונותן לה חצי מהסנוויץ שלי ואוכל את החצי השני. אני מוצע מקום בטוח לישון בו והולך לישון.
למחרת אני ממשיך בדרכי ולוקח עיקופים גדולים בשביל להגיע למוקדים בהם פוקימונים נותים להיאסף בשביל לראות עם יש שם משהו ששוה תפיסה, ברגע שכל הפוקימונים שלי מתאוששים אני מוציא את כולם כדי לבכון אותם ולדבר איתם.
 
אלישע​
OG:
אופס טעות שלי התכוונתי להגיד שסוואמפרט חסין להתקפות מסוג חשמל בגלל החסינות של אדמה לחשמל.
זה נראה שהבנת פחות או יותר את העניין כי שסידרת את זה בטבלה שלך רשמת את זה בדיוק איך שזה עובד.
בכל זאת אני עדיין ממליץ בחום לבדוק באינטרנט חולשות ולא להסתמך על זיכרון או על הטבלה כי יש 18 סוגים של פוקימונים וזה יכול להיות מאוד מבלבל.
IG:
אתה מחייך בגאווה לעבר הפוקדורים שלך הקרב היה קשה אך אתה ווי צלחתם אותו.
אתה מוציא את וי מהפוקדור והיא ניראת עייפה מאוד וניזוקה מאוד כמו כן היא גם מורעלת אתה מציא לה חצי מהסנוויץ שלך אך היא מסרבת לו ובמקום זה מוציאה מהתיק שלך שקית אוכל לפוקימונים אותה, היא אוכלת לאט לאט עד שלא נשאר בה דבר ואתה מסיים את הסנוויץ שלך כשהוא לא מילא אותך לגמרי אבל זה עדייף מבט ריקה.
אתה מתמקם לך על אחד הענפים המשקיפים לאגם והולך לישון, זו כנראה הייתה אחת השינות הארוכות ביותר שלך כיוון שנרדמת בצהריי היום והתעוררת רק כאשר קרני השמש הגיעו לענייך מאט לאחר הזריחה, וודאי כתוצאה מהקרב הקשה שלך ושל וי.
החלתת לסייר באיזור בכדי למצוא פוקימונים נוספים ומעניינים וככל שהסתובבת גילית כי מקומות האיסוף של פוקימונים הם בדרך כלל לחוף האגם ונראה שהם יוצאים מכיוון היער אך לא ניתן למצוא אותם כאשר מסתובבים ביער.
שתי מיאופים (Meowth) שיחקו להם לייד פארסין (Persian) ובאגם עצמו שחה לו בנחת הורסי (Horsea).
הוצאת את כל הפוקימונים שלך ובאופן מיידי שמת לב שבידו ונידורן התרחקו ממך בעוינות , וי שעדיין הייתה חלשה ומורעלת ניסתה לדבר איתם וניראה שהיא ובידו התחברו אך נידורן עדיין מפוחדת ממך.
בידו ווי שוחחו מעט ופתאום וי החלה להתחכך בבידו מה שריפא אותה מההרעלה שלה.
OG:
זה היכולת של בידו שנקראת Natural Cure היא מאפשרת לרפא הרעלה, קיפאון ושאר הסטטוסים אם מחליפים אותה במהלך הקרב.

נאב​
אתה לא נלחץ מעיניו של הוט הוט שמתמקדות בך ומחליט לדאות בין העצים כיוון שהיער החשוך מחליץ אותך.
בעודך דואה בין ענף לענף המשכת לשמוע את קולות הילילה מהקרקע, נעצרת בכדי לתת לכפניך לנוח לאחר מספר דקות ומהצל שלך הופיעה פוקימון דמיו רוח שהבהיל אותך וציחקק לו בעודו מתחיל להתחמק, כמו כך הבחנת שבענף ליידך ישב לו פוקימון מעופף שחור ובעל ראש בצורה של כובע.

דראקו​
ל...לא התכוונתי לפגוע בכם. פש'וט.. נעלמו כמה פוקימונים מהמר..מרכז. גמגמת בלחץ ולאחר מכן המשכת ושאלת איפה היא ראתה את הפוקימונים החדשים.
"אל תדאג בקשר לזה נער אני זו ששפטה אותך רק בגלל שאתה בן אדם, הילדים שלי דווקא רוצים לצאת מהיער עם מישהו פשוט אני לא מוכנה לראות אותם נפגעים." היא אמרה בקול אימהי ורך ממש ניגוד מוחלט לאיך שהיא הצתיירה במבט ראשוני.
"בנוגע לחדשים.. האמ האנושית באה אל האגם בכדי לשתות לפחות שלוש פעמים ביום ולאחר מכן היא חוזרת לכיוון צפון בתוך היער בטח יש לה שם מקום מסתור כמו לרוב תושבי היער, אם כי הכדור הוא יצור מוזר במשך כל היום הוא מתגלגל באגם, ובערב הוא תמיד חוזר לחוף בסביבה והולך לישון."
 
חזרה
Top