• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ילדי הקיסרות - עץ משחק (5/5) נסגר

אלישע
''אני לא יודעת מי את, זרה חיוורת, או בשם איזו אלה באת. לנשות הצבוע אין גבירה מלבד מנהיגת הלהקה, וכל הלהקות שלנו נשבעו למלך בעל הצלקת, שהבטיח להוביל אותנו לשפע ולשגשוג!'', היא מכריזה בהתלהבות. לפה שלה יש ריח של נבלה. ''אם רצית לפגוש אותו, אז הוא לא נמצא כאן, אלא בבית הקברות של הפילים, שלושה ימי מסע מכאן''.
 
הח'אן
לילה מחייכת "אם קח אני אלתי תהייה מנהיגת הלהקה החדשה שלכם, אני אחזור בעוד שישה ימים עם הראש של בעל הצלקת" היא מחייכת "או שמע יש לכם טקס אחר לקריאת תיגר על מנהיג הלהקה?, אלתי תכל לתת יותר משפע ושגשוג..." היא מחייכת "ואמרי לי, כיצד כשבט צבועות הנחתן ל... גבר לשלוט בכם?"
 
אלישע
''בעל הצלקת הוא לא גבר רגיל'', אומרת הלוחמת, ''הוא גבוה, שרירי, והלוחם הטוב ביותר שאחת מאיתנו אי פעם פגשה. הוא הבטיח לנו שאם ניתן לו ללמוך עלינו, הוא יוביל אותנו לכיבוש האריות הארורים, ואז נוכל לשגשג ולא נדע עוד רעב!''.

OUT
 
ח'אן
לילה צוחקת "אם כך ראשו יהיה פרס נאה וקורבן ראוי לאלתי, אחזור בעוד שישה" היא מביטה בהם "אחת ממכם מוזמנת להתלוות עלי לחזות במותו" לילה צוחקת בצבועיות "אחרי הכל אנשים מכנים אותי האריה הכסוף... וקרב בין אריות הוא תמידמחזה מרשים" לילה נופלת לאחור ונעלמת בתוך צילה, מופיע שוב על מחוץ לכפר אך עדיין בטווח ראיה, היא מתחילה להתרחק בעיתיות, מניחה לאחת מנשות הצבוע להדביק אותה אם תחפץ בכך.
 
אלישע
OUT
אתה מודע לזה שאין ללילה מושג איפה נמצא בית הקברות לפילים, כן?

IN
שתי לוחמות, שמתברר ששמותיהן מאלטקה ושיצ'אל, מתלוות אל לילה, העייפה מעט ממסע הצללים.

OUT
להריץ למסע?
 
אלישע
OUT
כי אם הן לא היו באות היית הולך לטבוע בג'ונגל.
ומן הסתם.

IN
אתם מפלסים את דרככם בג'ונגל, בדרך שניכר שנעשה בה שימוש לא מזמן. הלוחמות מובילות אתכם. שיצ'אל מתבררת כחברותית למדי, למרות שהיא מתעלמת במופגן מלוצ'יו, שכלל לא נראה מאוכזב מכך שהברברית לא מדברת איתו. מאלטקה היא לוחמת ותיקה וקשוחה, שיחסה אל לילה קר למדי.

''מי זו האלה הזו שלך?'', שואלת שיצ'אל בערב השני, כשאתם יושבים סביב מדורה, נרגשים לקראת המחר.
 
ח'אן
לילה מחייכת "כמוני וכמוך היא אישה, כנראה האישה הכי חזקה בפאוטון שלי" היא אומרת "היא גבירת הירח המרצחים הלילה ויש שיגידו אפילו המוות" לילה נשענת לאחור "היא מתגלה לרוב בצורת אישה מחזיקה בשוט כוכבים, כך היא התגלתה עלי" לילה אומרת ומוציע מקל.
היא מסרתת 4 חיות במעגל סביבה אישה "4 חיות ראשוניות האבות של החיות הפחותות מהן משרתות אותה, יש שיגידו שהם אפילו ילדי" לילה גומרת לסרטט "הזאב השחור אדון הזאבים, עין ירח גבירת הינשופים, שמיים שחורים עדון העטלפים וצחוק ירח, גבירת הצבועים" היא לילה נשענת לאחור "היא מציע למאמיניה הזדמנות, היא יוצרת את הצללים המסתירים את מה שאנחנו לא רוצים שאחרים ידעו, והיא מלמדת אותנו מה אויבינו עושים גם הם בצללים" היא מביטה בשיצ'אל "חלק מאילו שמקדישים את עצמם לאלה בגופם ובנשפם לומדים לתעל את כוח האלה, אני מאמינה שעם נסיון השבט יוכל לתעל את כוחה של ניקס גם הוא, ביחוד את כוחה של צחוק ירח" היא מביתה בה "ואכשיו אני אשאל את שאלתי, באיזה קסם אתם משתמשים בשביל לקבל כוחות צבוע? בני אדם רגילים אינם מסוגלים לאכל בשר רקוב בלי לחלות"
 
אלישע
''זוהי מתנה מרוחות אבותינו ומאמנו העתיקה, טוטם הצבוע הִיקָאל'', אומרת הנערה. ''היא עשתה אותנו בדמותה, לוחמות קשוחות ואוכלות נבלות. אם ננטוש אותה, כל המתנות יילקחו בחזרה. האלה שלך נשמעת כמו אלת אריות, מתגנבת וערמומית. להקת לוחמות צבועיות מסתערת על טרפה ורודפת אחריו. רק לביאות מתגנבות''.
 
ח'אן
"לאלה פנים רבות, היא מתגנבת חרש ומסתערת הרעש כאחד" היא מביטה בה "ובאשר להִיקָאל יתכן שהיא פנים אחרות לצחוק ירח, הזאב השחור זוהה כזלקרוק בשבט בצפן, וגם לא אלתי תקבל אותה בברכה לממלכת הלילה במידה ותסכים, או לכל הפחות תקבל אותה כבת ברית, לאחר שאחסל את פני צלקת אשב מול טוטם הצבוע ואקשר בין השתיים"
out
להריץ
 
אלישע
למחרת צהרי היום, אתן מגיעות (עם לוצ'יו כמובן) לבית הקברות של הפילים. זוהי קרחת יער עצומה במרכז הג'ונגל, מלאה בשלדי פילים, גייזרים, הרי געש קטנים, סלעים, מערות וצוקים. שיצ'אל מספרת ללילה שהמקום התגלה בידי היקאל בשחר הזמן, ושימש כמקום בו התכנסו אנשי הצבוע כל יום שיוויון סתווי, כדי להילחם יחד בשכנים וזה בזה ולסעוד יחד על בשר בני אדם. כשבעל הצלקת הפך למלך, היה טבעי שיבחר במקום לבירתו.

מדי פעם צבועים ניגשים לרחרח, או לנהום אם התקרבתם מדי לטריטוריה שלהם. הלוחמות מובילות את לילה ובן לוויתה למרכז בית הקברות. בין הצוקים, במין בקעה המלאה גייזרים והרי געש קטנים ומעשנים, נמצא סלע הדומה לחנית אבן ענקית שפרצה מהאדמה. בראש החנית, כשמתחתיו נמצאת להקה שלמה של צבועים ולא מעט לוחמות, יושב המלך. והוא אכן מרשים.

למרות שקשה להעריך זאת ממרום מושבו, גובהו ודאי שני מטר לפחות. הוא שרירי כמתאבק, אך מקרין גמישות וזריזות חתוליים. שערו וזקנו העבותים שחורים כלילה (אך אין לו שפם), עיניו חתוליות, ירוקות וערמומיות. הצלקת הגדולה על לחיו ועינו השמאליות רק גורמת לו להיראות מאיים ומסוכן.

''שמעתי שאת באת לתבוע ממני את הכס, זרה, בשמה של אלת לילה שאיש לא שמע עליה, נכון?'', הוא שואל בקול עמוק. ''קשה לשמור סודות אצל אנשי הצבוע. הם עוברים מהר יותר משתחשבי. מה את רוצה לעשות בדיוק?''.

OUT
בית הקברות נראה בפשטות כמו זה שב'מלך האריות'', מקום קודר ומפחיד שקשה לתאר אותו ממש. ''אולם הכס'' נראה כמו הסצנה בסוף הקליפ ששלחתי, ''Be prepared''. רק תדמיין שסקאר הוא בן אדם, ושלמטה אין בריכת לבה אלא הרבה גייזרים, ושעל הסלע יש לוחמות בנוסף לצבועים.
 
ח'אן
לילה מחייכת "אני מניחה שבשלב הזה דיבורים מיותרים, הווה נחתוך לעיקר" היא מביטה בו "וותר על כסך או ראשך, בחירה פשוטה" היא שולפת את הסייף "אני מניחה שאפשר לקבוע את המנהיגות על ידי אתגור של קרב אחד על אחד, נלחם עד המוות או אובדן הקרה, אם אנצח אכך את ראשך וככס הצבועים, אם אתה תנצח..." היא מושכת בכתפיה "אני ובן לוויתי בגדר רכושך, תועל לעשות כל מה שתרצה, בין אם לשעבד להרוג או לאכול או כל דבר אחר" היא מכוונת את הסייף לעברו "יש חוקים מיוחדים להליך זה? או שמע נוכל לגשת לעבודה במהירות?" היא מביטה באריה "אובכן?"
 
אלישע
הוא מחייך בשעשוע. ''קרב בזירה המקודשת. מחר כשהשמש תעמוד ברום השמיים, וכל הלוחמות יוכלו לחזות בניצחוני''.
שיצ'אל מובילה אותך אל הזירה עליה דיבר בעל הצלקת. היא נמצאת לא רחוק מאולם הכס, ומהווה מעין בור בין הצוקים והסלעים, מין אמפיתיאטרון או קולוסיאום טבעי של סלע ועצמות פילים. ה''זירה'' מלאה גייזרים שאדים ועשן עולים מהם. כל ה''מתחם'' מוקף הילה אדמדמה.
''זוהי הילה נוגדת קסם. רק חרבך וזריזותך יעמדו לך כשתילחמי מול בעל הצלקת'', שיצ'אל מסבירה לך.
 
ח'אן
לילה מעיפה בה ובזירה בזירה ואומרת "אני יורדת לראות את הזירה מקרוב, אין טעם לתת לו את יתרון שטח הבית" לילה יורדת ומסיירת בין הגיזרים, לומדת את השטח סנטימטר אחר סנטימטר.
לאחר מיכן היא עולה ושואלת את שיצ'אל "אם אפסיד מחר אני מצפה למוות עיטי ומיסר או מהיר? או שאולי יש לו רעיונות גרועים יותר?"
לאחר מיכן היא הולכת ומוציא את מצאי מתיקה, לאחר היסוס קל היא מוציא חביה מגולגלת ופותחת אותה, בתוך נך שוט משובח מעור שחור, השוטים הללו משמשים לטקסים בעיקר אבל חלק מכוהני ניקסלמדו לשלוט בנשק של אלתם, היא מעולם לא למדה.
היא מעיפה מבט בשמיים המחשיכים ומתחילה להתפלל, היא מבקשת מניקס שתיתן לה בלילה אחד את הידע הכישרון והנסיון להילחם בשוט שמאלי ובסיף ימני, שהאלה תאמן אותה בממלכת החלומות והסיוטים, בתמורה לכך היא מבטיחה לה את ממלכת הצבועים.
out
תענה על השאלות ותריץ לקרב
 
אלישע
לרגע אחד, לילה רואה רק חושך.
ניקס ענתה לתפילתה. עכשיו רק יש לקוות שהיא חזקה יותר מהאל בשמו נלחם המלך בעל הצלקת, אם הוא סוגד לאל.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

למחרת, בצהרי היום, מגיע יום הקרב.
הזירה המקודשת הומה מהלוחמות והצבועים שהתאספו על הצוקים וערימות השלדים המקיפים אותה, צוחקות בצבועיות וקוראות קריאות עידוד למלכן ובוז ללילה. בעל הצלקת חמוש בחנית קצרה, כבדה ואכזרית למראה, מגן עור גדול, וכמה כידוני הטלה משוננים ואכזריים למראה.
בעל הצלקת ולילה עומדים זה מול זה בלב הזירה, בין סלעים, גייזרים כבויים (בינתיים) ושלדים (שלמים ומפורקים) של פילים ותאואים.
''היום, אוכיח לכן, לוחמות שלי, כי אני מלככן היחיד והאמיתי! היום אנצח את הממזרית הזו, ומחר, ננצח את האריות הארורים! אם היום אנצח, לא תדעו עוד רעב!''. ''בשר! בשר!'', קוראות בתאווה הלוחמות. ''בשר!''. אחת הלוחמות הצבועיות נעמדת, מביטה בכם. ''אחד, שתיין, שלוש... עד המוות!''.

OUT
Ladies first.
מפת הזירה:
https://docs.google.com/document/d/1ER4_nnO_4t0Es3JQ6RQ4JH8x2pmlYNbRPzErgqAkm4k/edit
בשביל האווירה של הקרב, תצפה שוב בקליפ של Be prepared.
 
ח'אן
לילה מטעה במהלך קלסי מזוייף (לא באמת מזויף עילה יותר בכוונה לגרום לחוסר איזון בשביל המתקפות הבאות), כיוון לרגל ודקירה בבטן, ברגע שהוא חומק מהם היא מניע את השוט בתנוע קלה והוא מצליף לכיוון עיניו בעודה משחררת שלושה דקירות מהירות לכיוון הלב הגרון והתחול.
לאחר מיכן היא מזנקת אחורה בעודה מוכנה להפיל אותו בעמצעות השוט במידה ויתקוף.
out
שוט רגליים [dice:zzlyb]715918:0[/dice:zzlyb]
דקירת בטן [dice:zzlyb]715918:1[/dice:zzlyb]
שוט עיניים [dice:zzlyb]715918:2[/dice:zzlyb]
דקירת תחול [dice:zzlyb]715918:3[/dice:zzlyb]
דקירת לב [dice:zzlyb]715918:4[/dice:zzlyb]
דקירת גרון [dice:zzlyb]715918:5[/dice:zzlyb]
 
אלישע
בעל הצלקת מתגלה כזריז להפליא. מכת השוט הראשונה מפתיע אותו וחורצת חתך ברגלו, אך הוא מתחמק באלגנטיות מכל שאר ההתקפות והודף את האחרות עם המגן, למעט דקירת הגרון שמשאירה חתך כואב למראה - אם כי לא נראה שלאויב אכפת.
לילה מתנשפת מההתקפה המתישה שביצעה, כשבעל הצלקת מזנק לעברה זינוק מרשים, ובשאגה מנחית את החנית שלו על לילה, שמתחמקת בקושי ומועדת לתוך שלד הפיל, מנפצת כמה צלעות וחוטפת כמה שריטות וחבורות.

META
7.
 
ח'אן
in
השוט מצליף מתוך השלדים ונקרח סביב הגרון שלו בעוד היא מזנקת אחורה ומהדקת את האחיזה, מחריכה את סקר לעקוב אחריה לתוך הגיזרים, היא עוצמת עניים בעודה עוברת דרכם ועוצרת את נשמתה.
out
הצלפה 1 [dice:1i0af2hh]715920:0[/dice:1i0af2hh]
חניקה (או הצלפה 2 אם הראשונה לא עבדה) [dice:1i0af2hh]715920:1[/dice:1i0af2hh]
 
חזרה
Top