• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

פוקימון המוטציה המאיימת על העולם (חופשיטה)[3/3]

אביעד אמר/ה:
זמן הרשמה של שבוע זה זמן קצר מאוד...

אני lagit מופתע מזה שבוע לדעתי זה די הרבה בשביל לכתוב כמה פסקאות של רקע ובתאכלס כל השאר זה עניין של כמה דקות אם ממש יש צורך ויהיה עוד בקשה להארכה זה אפשרי לחכות עם זה עוד.
 
א. יש כאלה שמשקיעים בדמויות שלהם.
ב. לא לכולם יש זמן פנוי בדיוק בשבוע שאתה מחליט לפתוח משחק.

בנוסף, אין צורך לצטט אותי אם אתה מגיב לי בהודעה הבאה, כולנו מבינים למי אתה מתכוון ולאיזה חלק מההודעה שלי אתה מתייחס.
 
עובד על זה

שם: דראגו-דראגוניאן? מה שנוח לך...
שם במשחק: פטר פיין
גיל ומין: (18) (ז פאצירוסו
רקע:
תיאור: איך אתם נראים זכרו אתם חצי פוקימונים אז אפשר להשתגע עם זה.
אופי: אפשר ברמת תכונות או בכמה משפטים.
פוקימון פוניטה
פוקימונים: להשאיר ריק
חפצים:10 פוקדורים, 3 סנווצים ו3 שקיות אוכל לפוקימונים ,1000 פוקיבאקס וחכה ישנה.
הערות/הארות:
 
אביעד
מבין את זה אבל אני לא דורש או רוצה השקעה מטורפת במיוחד כי אני לא רוצה היתבאסו עלי זה אומנם לא המשחק הראשון שלי אבל אני לא שחקתי כבר 4 שנים ולכן אני גם אומר שאני חלוד אז אם מישהו יכנס עם דף דמות של 4 עמודים אני מניח שהוא גם יצפה למשחק ברמה הזו ואני לא שם כרגע.
קצת בעייתי כי אני רוצה שלוש תגובות בשבוע ולדעתי הזמן לעשות את שניהם לא רחוק אחד מהשני בכל מקרה אמרתי אם יש צורך אני יכול להאריך את זמן ההרשמה.
אני פשוט התלהבתי שמצאתי את הכפתור 😅

dragonian
בהצלחה חצוי של פאציריסו מודה לא חשבתי שארה את זה סיקרנת.
 
דפד מעודכן



שם: דראגו-דראגוניאן? מה שנוח לך...
שם במשחק: אירוויל סקוויסטון
גיל ומין: (18) (ז פאצירוסו
מראה: אירוויל כנראה לא נחשב חתיך. לפחות לא בעיני עצמו. הוא כבד גוף: לא בדיוק שמן ולא בדיוק שרירי- אבל כבד, רושם שמודגש מגובהו הלא מרשים בעליל. זוג שיניים קדמיות בולטות, ועל לחייו העגלגלות עיגולי פרווה צהובים שלעתים קרובות סומרות מחשמל. שיערו פרוע ודליל, כחול ומשתלב עם אוזניים פרוותיות חדות, ויש לו גם זנב פאצירוסו מרשים (ולחלוטין לא פרקטי לבן אנוש בחיי יום יום, מלבד כמובן היכולת לשלוח חשמל).
לבוש באוברול ג'ינס מעל טי שירט לבן וכובע מצחיה משופשף.
רקע:
אירוויל נולד למשפחה מוצלחת למדי של רופא ועורכת דין. אפילו הלחיים החשמליות והזנב לא היו בעיה גדולה מדי מבחינתם. למעשה- ההפך. היה להם ציפיות.
אבל השליטה שלו כפעוט היתה רופפת למדי, וטנטרום אחד יכל לגרום לפסק חשמל בבית, או לשרוף מכשירים חשמליים. דברים התקלקלו סביבו ככה די הרבה, ולהוריו הפרפקציונסטים היה קשה לקבל את זה ודי ירדו עליו. אם להשוות לאחותו הגדולה סיירה, שהיתה לא רק נורמלית אלא מוצלחת בכל תחום- לימודי, חברתי וגם אומנותי הוא די היה... לא משהו.
זה לא עזר לתדמית עצמית ולבטחון שלו, מה שכמובן לא עזר בבית ספר. ילד שמנמן ממושקף ומגושם עם שיניים בולטות ולחיים צהובות שכל פעם שמישהו צועק גורם להפסקת חשמל בכיתה. במעין זרימה טבעית הוא התחבר לילדים "דחויים" אחרים שיותר התחברו לפעיליות כמו סרטים ומשחקי מחשב ובשלב מסוים משחקי תפקידים.
תיאור: איך אתם נראים זכרו אתם חצי פוקימונים אז אפשר להשתגע עם זה. אירוויל בסך הכול למד לקבל את מקומו בחיים, אבל נראה שהמגושמות שלו לקחה אותו מלהיות ממוצע מינוס למינוס מוחלט- פוקימון מחמד של משפחה של ידידה שלו שהיה דלוק עליה הפחיד אותו והוא חישמל אותו בטעות. הוא הסתגר מהאחרים, וכשחבר הכי טוב שלו, רוי ניסה לדבר איתו, הוא חישמל גם אותו מרוב לחץ- לא מזיק באופן בלתי הפיך, אבל זה היה כבר יותר מדי בשבילו הוא עזב את הבית ואת הבית ספר, עד שכמעט קפא למוות כשחוואי בשם סם סויר מצא אותו. סם גידל פוקימוני חווה- מאריפים, טאורוסים מבויתים ועוד. הוא לא התרגש מתאונות ובכל מקרה לא הסתמך יותר מדי על מכשירים, ונתן לאירוויל מקום ויעוד.
בהתחלה הורים שלו התנגדו, אבל אירוויל לראשונה הראה עמוד שדרה וסירב לעזוב את החווה.
הוא במיוחד התידד עם פוניטה שעזר לטפל בביצה שלה. הוא קרא לה דאש. סם היה לו לדמות אב שאביו שלו לא יכל לספק, ושאר העובדים בחווה, רובם ככולם היו אנשים שמסיבותיהם שלהם העדיפו עבודה פיזית קשה מאשר חיים חברתיים צפופים עם שאר האנשים בעיר. אירוויל למד לשלוט יותר בחשמל שלו, ואפילו עזר עם המעט מכשירי חשמל שכן היו בחווה.
לאחרונה סם אמר שאירוויל כבר גדול וצריך לראות את העולם. אירוויל לא היה בטוח. אבל סם הירשה לו לקחת את דאש, שעליה אהב לרכב. וכאן הוא השתכנע. אין לו שום ביטחון שיצא מזה משהו והוא מפוחד מאוד, אבל הוא סומך על השיפוט של סם ומאמין שדאש תהיה לצידו תמיד.
אופי: שקט, ביישן, עובד קשה וחרוץ גם אם לא הכי חד. יש לו גם בעיות הגיה כמו ש' שורקת שעוד יותר גורעת מהרושם שהוא יוצר. בדרך כלל מעדיף פוקימונים על אנשים- יותר קל לו להבין אותם, אם כי הוא לא יהסס להושיט עזרה למי שצריך. לא מאמין בעצמו, אבל זה לא עוצר בעדו מלנסות.
פוקימון: פוניטה בשם דאש.
פוקימונים: להשאיר ריק
חפצים:10 פוקדורים, 3 סנווצים ו3 שקיות אוכל לפוקימונים ,1000 פוקיבאקס וחכה ישנה.
הערות/הארות:
 
יש לי כמנ הארות בעיקר אסטטיות באמצע הרקע שלך יש את קטגוריית התיאור למרות שרשמת אותו מעל והמשכת את הרקע,ככה שזה נראה קצת מבלבל בנוסף תוריד בבקשה את הקטע שגרמת נזק לחבר הכי טוב שלך הכוח החשמלי שלך לא יהיה כל כך גבוהה.
 
אגב צפיתי קצת בסדרה וראיתי פוקימוני רוח עוברים דרך קירות עץ ואבן... לפי מה שהבנתי בכל הדיונים מכת עץ אינה מכה מסוג עץ וכך לגבי סלע, הם כך רק כשזה מתקפת פוקימונים מסויימת.
אך דברים שהינם האנרגיה שלהם כמו אש וחשמל הכן מסוג האנרגיה המקורי
 
אני יודע שזה כך באנימה אבל לצורך המשחק לא תוכל לעבור דרך קירות.
אגב אם כבר יוצא לי להגיב לך היכולת שלך של העל-מוחשי לא תתממש במשחק (נטו כי אני לא רואה איך אני מכניס משהו כזה למשחק).
מחר ההרשמה תגמר וביום שבת תצפו לתגובות התחלה.
 
אפשר עדיין להירשם?

דף דמות:
שם: נאב
שם במשחק: בלייז ברודווי
גיל ומין: 18, זכר, טיילו (Taillow)
רקע: בלייז ננטש בינקותו ואומץ על ידי אישה רווקה בשם בלטריקס ברודווי. אימו המאמצת של בלייז מפעילה את מעון היום לפוקימונים, בו מאמן יכול להשאיר פוקימונים בהם הוא אינו מעוניין לטפל בעצמו. כתוצאה מכך, בלייז גדל בחברת פוקימונים באופן הדוק, ויכולתו לתקשר איתם ברמה גבוהה הועילה למערכת היחסים שלו עם פוקימונים.
בלייז גדל בבידוד יחסית, ולא הייתה לו הרבה אינטראקציה עם אנשים. עם זאת, הוא בקשר מאוד חזק עם אמו המאמצת. בלטריקס ברודווי היא אישה חביבה ועצמאית, והיא גידלה את בלייז כאילו היה הילד שלה. כאשר בלייז היה בן 6, הוא החל לעזור לה בטיפול בפוקימונים הבאים למעון היום. הוא עזר להאכיל ולטפח אותם, וכישוריו המיוחדים בתור חצוי אפשרו לו להבין את צרכיהם ברמה עמוקה בהרבה מהרגיל.
כתוצאה מכך, בלייז רכש ידע רב בנוגע לפוקימונים השונים, יכולותיהם ודרכי הטיפול בהם. מערכות היחסים שלו עם פוקימונים שונים אפשרו לו להבין פוקימונים באופן נרחב, והוא החל להחזיק במאגר ידע נרחב על ההתפתחויות השונות של פוקימונים, על יכולותיהם המיוחדות ועל הדרך בה הם מתקשרים אחד עם השני. בלייז תמיד רצה להיות מאמן בעצמו, וחיכה לרגע בו הוא יוכל לצאת לעולם ולהתחיל לאמן פוקימונים.
תיאור: בלייז הוא אדם רזה עם שיער בצבע כחול כהה. חזהו מכוסה בנוצות אדומות, ויש לו זוג כנפיים כחולות נוצה הבוקעות משכמותיו. הוא לא מסוגל לעוף ממש, אך יכול לרחף במקום למשך כמה זמן ולדאות ביעילות. בלייז לבוש בגופיות בצבעי פסטל שלהן מקום מאחור לכנפיים, וכן מכנסי ג'ינס רחבות ומרופטות.
אופי: בלייז הוא אדם שמח ורגיש, שפועל על פי אמוציות ולא על פי חשיבה זהירה. הוא אוהב מאוד פוקימונים, אך לא נהנה במיוחד מחברתם של בני אדם אחרים. הוא רגיש בנוגע להערות על מראהו החיצוני.
פוקימון התחלתי: סקורפי זכר בשם יוליוס. יוליוס הושאר במעון היום בידי מאמן, שאף פעם לא חזק לאסוף אותו. בלייז, באותו הזמן בן 12, החליט לאמץ אותו לעצמו. יוליוס הוא סקורפי בעל אופי מתנשא וחשדני, והוא נכון להתחרות באחרים בכל רגע. הוא מאוד תחרותי ולא מחבב פוקימונים אחרים.
פוקימונים: להשאיר ריק
חפצים:10 פוקדורים, 3 סנווצים ו3 שקיות אוכל לפוקימונים ,1000 פוקיבאקס וחכה ישנה.
הערות/הארות: סתם מתוך עניין, האם אנחנו יכולים להתפתח?
 
tkhag1
מעדיף לחכות עם זה עד יום ראשון.

nav566
כן ,הייתי רוצה שתרחיב קצת יותר ברקע כדי שאני ידע מה מערכת היחסים בין בלייז ואמא שלו וגם על איך הוא גדל, אין צורך להגזים עם זה עוד פיסקה שתיים זה סבבה.
 
אני שמח שאני סוף סוף יכול להתחיל את המשחק הזה אני מאחל לכולנו בהצלחה לכל שאלה אפשר לפנות אלי בפרטי במידה ואתם רוצים אנחנו יכולים לפתוח קבוצת וואטסאפ (שלחו לי מספרים בפרטי אם אתם רוצים) חוץ מזה עכשיו שהמשחק התחיל בבקשה אל תשאירו פה הודעות שהן לא המשך של המשחק לכל דבר שלא קשור להמשך המשחק אתם יכולים לפנות אלי בפרטי או פה ב OG-out game

אלישע​
OG: הגודל של איווי לא משתנה דרמטית בשהם מתפתחים.
IG:
הרעידה הגדולה ביותר מזה יובל כך היה רשום בכל הכותרות בעיתון אבל זה לא היה הכל הייתה גם הודעה "זו התחלה של עידן חדש, עידן הפוקימונים!" אימך כמו שוטרים רבים אחרים באיזור היו בכוננות גבוהה והיא הודיעה לך שהיא כנראה תשאר היום עד מאוחר בתחנת המשטרה ושאתה יכול להמשיך את היום שלך כרגיל, ונראה שכל הסביבה אף סימנה לך את אותו הדבר הסטרלים עפו בנחת השמיים היו כחולים וללא עננים כרגיל ווי ישנה לה בנחת על צוואר, אם כך המשכת עם יומך כפי שהסביבה סימנה לך עד שראיתה נער מתחיל מריבה עם צעיר אחר כהרגלך עזרת לצעיר והנער התחמק מה שהזכיר לך את דבריה של אימך "תשמע ג'וו לא חשוב כמה מעצרים אזרחים תבצע אם תמשיך להיות אלים כנגד כל פרחח שמחליט להרים את היד שלו אתה רק תיצור מבוגרים גרועים יותר ואתה לעולם לא תצליח להיכנס ליחידה מובחרת במשטרה אתה חייב ללמוד לרסן את עצמך ולדעת מתי לפעול."

דראגו​
סם שלח אותך מהבית החם שהוא נתן לך כדי לראות את העולם אבל לאן אתה כבר יכול ללכת? אדם חסר ביטחון ושאינו מתאים לחברה חצוי שהחברה היחידית שלו היא דאש הפוניטה שלו,, כל השאלות הללו החלו לצוץ לך בראש ומחוסר עונים פשוט הוצאת את דאש מהפוקדור שלה והתחלת לשוחח איתה. " אז הא.. דאש מה אנחנו נעשה עכשיו?" שאלת בחוסר ביטחון ודאש הייתה מבולבלת בעצמה שאלה אותך "מה אתה חושב שמאמן מתחיל עושה?" ולפני שעניתה היא אמרה בעצמה "הוא הולך לפרופסור כדי לקבל את הפוקימון הראשון שלו, המעבדה של פרופסור ארכימדס לא אמורה להיות רחוקה במיוחד מכאן היא נמצאת בעיר מצ'דה צפונית לחווה!" באופן מפתיע דאש ידעה המון על מסעות פוקימון כאילו היא צפתה ליום הזה במשך הרבה מאוד זמן.


נאב​
בלטריקס יצאה לה ממעון היום כשהמילטנק שלה הייתה לצידה ופרוסת לחם מלאה בדבש בידה, "אז היום שבו אתה יוצא למסע שלך סוף סוף הגיע מכל הילדים שאני אמצתי אתה הייתה הכי מיוחד" היא אמרה בחיוך והסתכלה לעבר מעון היום, "אתה ממש עזרת לכולנו בלייז!" מילטנג הוסיפה וחיבקה אותך בחוזקה מה שגרם לבלטריקס שאינה מבינה את השפה לצחוק מהסיטואציה.
"בלייז אתה ילד חכם אני יודעת שתמיד רצית להיות מאמן אבל יש עוד דרכים לחיות בעולם הזה אם תלך למזרח אתה תגיע לעיר מצ'דה שם נמצא הפרופסור אולי אתה יכול למצוא אצלו עבודה, לעומת זאת לכיוון מזרח נמצא יער סובטרופ ואחריו העיר סאקאי בו נמצא מכון, ההחלטה נמצאת בידך ואני יודעת שאתה תצליח בכל דרך שתבחר." היא סיימה את דבריה וחיבקה אותך.
 
אני אניח שמשאירים תגובות בספויילרים.

אני מחייך. "איזה מן פחדן אני אהיה אם אוותר על השאיפות שלי בשלב הזה? תודה, אמא, אבל אני לא יכול לפעול על פי העצה הזו. מצטער על זה. אני יוצא לסאקאי." אני מחבק אותה בחזרה, מעמיס את התרמיל על הכתף, מוודא שהפוכדור של יוליוס מחובר היטב לחגורה, ומתחיל לרוץ. "אני אחזור לבקר מדי פעם!" אני קורא בקול, מנופף.
משם אני הולך בקצב רגוע, מביט מסביב, כנפיי מקופלות מאחורי גבי בנינוחות. אני יוצא מזרחה ליער סובטרופ, מוכן לכל הרפתקה.

עריכה: לא שמתי לב שביקשת לבחור פוקימונים עד הואן, סקורפי הוא פוקימון מסינו. זה בסדר?
 
out
הרבה יותר נוח ומרגיש פרטי להשתמש בספוילרים, בנוסף זה חוסך מקום.

בכל מקרה עדיין לא אמרת לנו מה המתקפות שלנו ושל הפוקימונים שלנו.
וקצת קשה לקרוא את בלוק הטקסט הזה... להבא תנסה להפריד בין שורה לשורה בבקשה
ברד
ג'וו נאנח כשהוא מסתכל על הנער הנמלט, אמו מתחילה לעצבן אותו עם כל ההערות האילו אבל אולי היא צודקת... אולי באמת הוא צריך לרסן את עצמו...
הוא מותך את גופו ורוטן בקול שקט "נראה שזה יום המזל שלך" לעבר הנער הנמלט ומסתובב חזרה לכיוון תחתנת המשטרה. אולי אמו צריך עזרה במשהו מעניין יותר ממריבות נערים...
 
חזרה
Top