• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הבדולח היוקד [מו''ד 4] (4/4), עץ משחק

המדען בוהה בהם לרגע בחוסר אמון, ואז מתנער, מחווה לכיוון המיטה הארוכה, ומסמן לביטארי להישכב עליה. הוא מתחיל להתעסק עם כבלים עטופים בפיריום ומצמיד אותם לקסדה שמיועדת לביטארי.

אחר כך, באופן מבולגן שנראה די מאולתר, הוא מתחיל לצרור מכשירים ביחד ולהצמיד אותם לקסדה נוספת, שאותה הוא מחבר לכיסא עץ שנמצא למראשות המיטה, ומחווה לכיוון ארכיון ''אתה תשב בכיסא, שים את הקסדה שלך, ןתניח ידיים על הקסדה שהיא תלבש. את תשכבי על המיטה, והחבר שלך יוכל לשלוף את הזיכרון הרלוונטי.''
 
סקיי עומד ומסתכל בחשש מסויים על התהליך "אני בעל יכולות ריפוי מסויימות. אני לא מכיר את התהליך אבל אולי הן יוכלו לעזור לה?" הוא שואל בשקט, מפחד להפריע למדען
 
המדען מניד בראשו לשלילה, ואז עוצר. הוא מביט בסקיי בעניין ''האמת היא....שכן. שים את הידיים שלך על הקסדה של החבר הגבישי שלך. כוח הריפוי כבר יזרום לבד.''
לאחר שכולם מתיישבים במקומם, המדען נאנח, ומרים גביש קריסטל דקיק. הוא מרכין את ראשו ''אתם באמת נראים כמו אנשים טובים....אני כל כך מצטער'' הוא פולט מילת קסם אחת, וברקים נורים מהגביש שבידו לעבר הקסדות, משגרים פולסים איומים של כאב משתק לארכיון, סקיי, וביטארי. הוא מפנה את ידו השניה לעבר דורן ''אל תזוז'' הוא מדבר ברעד ''אם אני רוצה, אני יכול למחוק לחלוטין את התודעה של חברים שלך.''

הוא מביט בכולכם ''אני לא רציתי לעשות את זה, אבל...אין לי ברירה. אני חייב לשמור אתכם כאן עד שהוא יגיע לאסוף את הפגיון.'' הוא מניד בראשו שוב, ואז נועץ את עיניו בדורן, מחכה לראות איך הוא יגיב.

Meta
סקיי, ביטארי, וארכיון הם stunned. תור דורן.
 
דורן דופק במדען מבט מלא צימאון לדם. ״התעסקתי עם פושעים, רוצחים וחוקרים שהמבט שלהם היה מוריד אותך לברכיים. אין לך את הביצים בשביל למחוק את התודעה של שלושתם אבל אני יודע שלי יש את הרצון והיכולת לרסק את הגולגולת שלך. אז יש לך שלוש שניות להתר...״ דורן דופק שלושה צעדים גדולים קדימה, בתנועה מהירה הוא תופס את המדען מהצוואר, מרים באוויר ומרסק ברצפה ליד. הוא שולף את חרבו ומכוון לראשו של הבחור. ״עכשיו באמת אין לך ברירה״.
Meta
פעולה רגילה: איום על מנת להרתיע.
14+11=25.
פעולה משנית: שולף סיף.
פעולת תנועה: נצמד אליו.
ניצול נקודת פעולה
פעולה רגילה: לדחוף ולהצמיד.
התקפה: 16+20=36 נגד דרג״ש.
נזק: 7+10=17 נזק. דורן מחליק אותו משבצת אחת ככה שהוא יהיה לצידו ולא צמוד אל שאר חברי הקבוצה. בנוסף הוא אחוז ובעל מחסר 5 לגלגולי התקפה עד סיום האחיזה. האחיזה מסתיימת אוטמטית בסוף תורי הבא.
יחד עם זאת, והוא מסומן באתגר קרבי.
 
המדען מתרסק על הרצפה בכאב ופולט צרחת כאב קצרה, מלווה בהתייפחות חרישית. לאחר כמה התנשמויות לחוצות, הוא לוחש מגרון חנוק חלקית ''תרד ממני....פרא. אם אני מפיל את הגביש, המוח של חברים שלך יימחק, ואתה תעוף לשבוע הבא'' הוא מסנן את המילים האחרונות, ומתחיל לשמוט את הגביש מבין אצבעותיו באיום, אבל עדיין מחזיק אותו
 
״אני לא זוכר שהרשתי לך לדבר״ דורן נוהם על המדען שהוא מפיל אותו לרצפה בבום, משתמש ביד החופשית שלו בשביל לנסות לקחת את הגביש מהמדען בכוח. עם הסיף שלו הוא מנסה להרים את ידיו של סקיי מהקסדה ולנתק אותו מהזרם שמשתק אותו.
Meta
פעולה רגילה: מנסה לשחרר את סקיי מהזרם החשמלי.
הצלה למקרה הצורך: 8+2=10, אמור להצליח.
פעולת תנועה: גרירה כוחנית. האחיזה מסתיימת והמדען נופל שרוע על הרצפה.
פעולה משנית: מנסה לקחת את הגביש.
אתלטיקה: 15+14=29.
 
המדען מתרסק על הקרקע בקול מחליא בעוד דורן חוטף את הגביש ביד אחת, ומחזיק בסקיי ביד השניה...ואז פרץ אדיר של ברקים זוהרים נמתח בין סקיי לגביש, וחוזר לכיוון סקיי דרך גופו של דורן. הכאב הרצחני מאיים לשתק גם את דורן, אם לא יצליח להתנגד אליו
Meta
התקפה-נגד רצון
[dice:jfjlt]716091:0[/dice:jfjlt]
בכישלון, אתה stunned
 
ביטארי מבחינה דרך השיתוק מה מתרחש, היא מאוד לא אוהבת את המצב, ותחושה של פחד לא ברור עולה בה, היא שונאת את התחושה הזו, של חוסר אונים וחוסר תועלת, היא מנסה לנוע או אפילו להורות למשרתת שלה לבצע משהו, אבל נראה שאין בה את היכולת לעשות אפילו את זה.
בלית ברירה, היא מביטה על המתחרש, ומחכה לבאות
 
המדען מתיישב על כסא העץ מאחורי השולחן, ומתחיל להתעסק בכמה חישובים, מתעלם מכם במופגן. השניות חולפות, והופכות לדקות שהופכות לשעות. לאחר שהכאב המתמיד כבר גרם לכם לאבד את תחושת הזמן, אתם מרגישים... משהו. הפרעה, שינוי מוזר, תחושה שדבר מסוים איננו כפי שהוא אמור להיות.

צליל גבוה נשמע לפתע, תו יחיד וצלול שצורם באוזניכם כמו חריקת להב על אבן. המדען מפיל את מה שאחז באותו רגע, ונעמד בדום מתוח, פונה לכיוון פינת החדר, ופוכר את ידיו בעצבנות.

הצליל מתחזק ונהיה מחריש אוזניים, ואז בקול פקיעה, האוויר עצמו נקרע באמצע. לרגע קט, חשכת שמי הלילה נראית מעבר לקרע, ואז שתי דמויות יוצאות מתוכו.

הראשונה, אישה נמוכה ואתלטית. לבושה בטוניקה שחורה ומשוריינת, שיערה הבהיר מגולח בצדעיים ואסוף לזנב סוס מאחור. היא אוחזת באלת פלדה שלתוכה ארוגים חוטים דקיקים וזהובים של פיריום. היא נועצת בכם מבטים עוינים תוך כדי פסיעה קלילה הצידה.

הדמות השניה מתגלה בתור אלף גבוה וכחוש,, לבוש בגלימות הזהובות המפוארות האופייניות לאצולה בארכיפלג באלפי. ציפורני הידיים שלו ארוכות ומצופות גם הן בזהב, מאפיין שהן חולקות עם מסכת הזהב שמכסה את החלק הימני של פניו. כאשר הוא פוסע קדימה, והשער נסגר מאחוריו, אתם שמים לב שהוא מרחף כמה סנטימטרים מעל הרצפה, ושחצי גופו הימני שזוף בעוד החצי השמאלי חיוור ומלא בוורידים בולטים.
הוא נועץ את עינו הלבנה, זו שלא מכוסה המסכה, ולוחש בקול צורמני שכבר שמעתם בעבר ''שחרר אותם.''

המדען מגמגם ''האדון...האם אתה בטוח שזה יהיה חכם ל-''

''שחרר אותם!", הפקודה נפלטת בצווחה איומה מגרונו של האלף ''עיני לא משקרת. עליהם להיות חופשיים בשביל הטקס''.

כאשר המדען מהסס, האישה הנמוכה צועדת אליו, שולפת את הקריסטל מידו ולוחשת כמה מילים בשפה המאגית. אתם מרגישים את הכאב חולף מכם, אבל אתם עדיין תשושים מהסבל המתמשך.

האישה פוסעת לאחור ומרימה את האלה שלה, ואז מביטה אל האלף במסכה. האלף מחייך חיוך קטן ולוחש בצרידות ''אז...ספרו לי על עצמכם. אני רוצה...לדעת מי אויביי. להכיר את מתנגדי. ספרו'' הוא אומר בפסקנות, ועינו הלבנה מתמקדת בכל אחד מכם בתורו, מחכה שמישהו יתחיל לדבר
Meta
אתם עכשיו dazed, ביטארי היא גם restrained
 
״אהההה״ דורן קורא אחריי שהוא לא זז כבר שעות. הוא שונא ששולטים בתזוזה של הגוף שלו. הוא צריך להרביץ למי שמכר לו את השיריון המחורבן הזה. הוא מתנשם לכמה רגעים ואז מתחיל להתמתח קלות. עדיין יש לו קול מעצבן במוח אבל לפחות הוא יכול לזוז.
״מי שואל?״ הוא עונה לאלף ברגזנות. עוד אחד שחושב שהם מכירים אותו. מה הם לא מבינים שאנחנו כולה רוצים לשמור על פיגיון מזורגג?
 
האיש בעל העין הלבנה בוחן את דורן בעיון, ומשתהה לרגע. הוא מפנה מבט מבולבל מעט לעבר האישה, והיא מחווה סימן מוזר בידה. האיש מהנהן נמרצות לפתע "אני הוא קאת'ריס לבית אקסיניאר, אביר הדרדר, מושיע האלפים, ובנו של הנביא העליון". לאחר מכן, הוא מפנה את מבטו אל ביטארי, ועינו ננעלת על עינה. הוא מתנודד לרגע, ואז הבזק מסוונר של אור בוקע בעינו בעוד ביטארי מרגישה חיישן מנטלי חודר למוחה, מנסה לדחוק אותה לדבר "מרתק..." לוחש האלף במסכה "עלי לרדת לעומקם של הזכרונות האילו"
META
ביטארי-לגלגל הצלה
מי שרוצה יכול לנסות לגלגל דת או היסטוריה כדי להבין על מה האלף מדבר, ולגלגל מאגיה או מרפא כדי לדעת כמה זמן ייקח להשפעה לרדת
 
הצלה
[dice:db1lkfl]716226:0[/dice:db1lkfl]

IN
בעוד תודעתו של האלף מנסה להיכנס אליה. הוא מרגיש את המחסומים שלה ירודים, את החומות שלה נשברות, הוא יכול להיכס פנימה כרצונו.
או זה מה שהוא חשב.
"אתה רוצה את הזכרונות שלי?" שואלת ביטארי בתודעתה את השני, "בוא וקח אותם." היא אומרת, בעוד הזאבה שואגת בקול, הוא מרגיש את עצמו נלכד, מרגיש כיצד התודעה שלו ננעלת במוחה של ביטארי, אבל מבלי יכול לנוע, הוא יכול לראות את הזאבה מזנקת על התודעה שלו, וכשזו נושכת אותה, סימני שינים מופיעים על פניו הגשמיות שלו.

כשהיא רק חלק מעצמה, ביטארי אולי צעירה וחסרת ביטחון, אבל כאשר האלף נכנס לתוך קודש הקודשים שלה, המקום ההרוס שהיה ידוע בשם הזיכרון שלה, הוא מוצא את עצמו במתקפה משולבת של כל החלקים של האלפית העתיקה, הוא מרגיש כיצד הגנרלית תוחמת אותו, כיצד הציידת מוצאת אותו, וכיצד הזאבה עולה עליו. הוא מבין שהוא נאבק במשהו יותר עתיק ממה שהוא חשב, בזיכרון מחשבה שכבר התמודד מול מאות התקפות בעבר, שאומן להתנגד ולהתקיף בחזרה, וזאת כרפלקס, וללא כל כוונה של ביטארי, שכן ברגע בו התודעה שלה בסכנה, ברגע בוא היא נמצאת במצב חירום, כל עצב בגופה מגיב, כל נוירוין במוחה מכה.

האלף ניתק ממנה, כמעט בפחד שכן הוא מבין שאם היה ניסיון ולא רק תגובה בהגנה הזו, הוא היה נשאר תקוע לנצחים בכלא המנטלי שהוא התודעה של ביטארי.
מה שהוא לא יודע, שהזאבה עוקבת אחרי הטרף. מסתתרת בצללים של מוחו שלו, מחכה לשעת כושר.

META
שולח חישון נגד
 
האלף פולט צרחה צרודה בעוד ביטארי חודרת את ההגנות המנטליות שלו, ונכנסת לעמקי תודעתו. לרגע אחד, היא רואה ערפל לבן מתערבל בשולי שדה הראייה שלה, ואז הזכרונות שוטפים אותה, והכל אובד....

האלף, ללא מסכה ושזוף כולו, לבוש בבגדי אימונים קצרים ואוחז בחרב מעוקלת, צוחק ומרקד בקלילות בין הצלפות חרב...

...אותו אלף, מבוגר מעט יותר ובשריון מלא של אבירי הדרדר, נאבק שכם אל שכם עם האישה בהירת השיער שלבושה בשריון ארד מוכר, כשעוד זוגות דומים נאבקים יחד נגד עדר של מפלצות לבנות עיניים...

...כשדמעות בעיניו, האלף מתמוטט על ברכיו ומתחיל להתייפח בעוד העץ שמולו קורס תחת חומן של הלהבות שמאכלות אותו. האישה בשריון ועוד כמה אלפים נוספים ניגשים לנחם אותו, וכשהוא מרים את עיניו זעם חדש נגלה בהן, לוהט אף יותר מהלהבות...

...עומד בתוך מסדרון חשוך, ושולח יד מעבר לסורגי תא הכלא האפל שמולו, דמעה לבנה כחלב זולגת מעינו הלבנה, ופגיון נוצץ מופיע בידו. הוא ממלמל משהו לא ברור, ועומד להכות בדמות הכורעת בתוך התא, רק כדי שצוות שלם של אבירי דרדר, בראשות לאורה אקסיניאר, תוקף אותו, ואז רק כאב חד בצד הפנים, כל כך הרבה כאב...


צאי לי מהראש! האלף צווח בזעם, בעוד הערפל הלבן מסתער קדימה ודוחק את ביטארי הרחק מהזכרונות. לרגע אחד, ביטארי מרגישה עוצמה אדירה, ובעקבותיה התקף בחילה...ואז היא בחוץ.

ומתוך כל המהומה, מעבר לצעקות האימה והכאב של האלף, מהאלה הזורחת המכוונת לראשה של ביטארי, מהאיומים והזעקות, ביטארי יודעת דבר אחד על הזכרונות האילו. המכנה המשותף לכולם

היא הייתה שם
 
הזיכרון הזה, ההבנה הזו, הרפלקס הזה. זה מה שביטארי הייתה צריכה, האור שהיא מפיצה קר וטהור, הוא מזכיר לה לרגע מי היא, הוא מזכיר לה מה היא. הוא מזכיר לה איך לעשות את זה.
"עלי להגנת גבירתך!" היא צועקת בעוד האור מתרכז בנוקדה לצידה, בוהק בעוצמה מסמאת, השער נפתח, מקשר בין הכוכב הזה לחצר הטהורה, מהמקום שממנו מגיע כוחה של ביטארי.
כשהאור שוכח, אבירת פיות לבנה עומדת לצד ביטארי, לבושה בשריון שקוף, שקוף כמעט כמו פניה.
חרבה דקה וזכה, ובעוד האלף מתמודד עם השלכות ההתקפה המנטלית של ביטארי, הרוח קורעת את הכבלים.
META
פעולה משנית של ביטארי -זימון משרתת בוכייה.
פעולה רגילה של המשרתת (במקום פעולה של ביטארי) - מתקפת משרתת בוכיה על הכסא?, אני יותר ממניח שזה מספיק כדי לשחרר אותה בלי לגלגל התקפה ונזק, אם לא, אערוך.
 
בעוד הכסא מתנפץ לרסיסים, וביטארי קמה באיטיות, הכאב עדיין סוחט את הכוח משריריה, האישה נכנסת לפעולה. היא מזנקת על המשרתת הבוכיה באלה מונפת, ברקים זוהרים ביין אצבעותיה ומזנקים אל פסי המתכת הזהובה שעוטפים את המוט הכבד. בעוד המכה מונחתת על האבירה בשריון הלבן, האישה זועקת "אדון, הפעל את השער!" ומעיפה מבט קטלני לעבר המדען, שמתכווץ מאחורי השולחן שלו באימה, ואז בולע רוק ומתחיל למלמל מילים מאגיות, מסובב בין אצבעותיו גביש כדורי ומחורץ.
Meta
גלגול התקפה נגד דרג"ש של המשרתת
[dice:4hpy0]716385:0[/dice:4hpy0]
נזק אם פגע
[dice:4hpy0]716385:1[/dice:4hpy0]
נזק ברק נוסף
[dice:4hpy0]716385:2[/dice:4hpy0]
תרגישו חופשי לגלגל בדיקת מאגיה כדי להבין מה הלחש שהמדען עומד להטיל
 
חזרה
Top