• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[pf] בשערי המצודה- עץ משחק 4/4 - המשחק נסגר

אצל נוק-
נלתנרה מהנהנת אל עבר בן האנוש המוזר וחושבת איך תוכל להעביר את הזמן בלי למשוך יותר מדי תשומת לב לעצמה ובסופו של דבר מחליטה לנסות למצוא דרך לקבל קצת יותר מהעסקה: "במקרה עובד אתכם איזה אשף שאוכל ללמוד מספר הלחשים שלו או אולי יש לכם מעט מרכיבים אלכימיים לשיקויים או תרכובות או שאתה יודע איפה אפשר להשיג דברים כאלה?"
 
YDS
אתה מגלה מעט מאוד, נראה שאין הרבה מידע על הבן אדם, הדבר היחידי שאתה שם לב שבין כל הדברים עליהם הוא רב, צועק, ומתריס, הוא מעולם לא עסק במזון לעצמו ולתומכים שלו, שגם אותם אתה לא מצליח לזהות. נראה שהם שם, אבל אחרי זה הם פשוט.. לא.

ג'וני
"לא פה." הוא אומר, "אני יכול לנסות לבקש שישלחו לנו משהו, אבל זה תלוי במה יצליחו הבריח להבריח מהתחלה-חדשה, אם כי יכול להיות שמונרו יודע משהו, הוא אומנם לא אשף, אבל הוא מבין בקסם.
 
אצל נוק-
זולג׳ין הולך, מוכן לחזור עם רדת הערב. לבנתיים הוא הולך למקומות בו אנשים זורקים זבל ומחפש דברים שעשויים להיות מועילים. בין אם זה עכבר ענק שאפשר לחסל או פריטים מעניינים. גם לזבל יש משמעות.
 
מצודה
"ואני אשמח לדעת מה המקור שלכם." אומרת סירין. "כי תסלח לי שאם הוא אמין, אז זה סיבה מספיק טובה כדי לחשוד בכם. ואם הוא לא אמין, אז אני מרגישה שאתם מבזבזים את הזמן של כולנו." היא אומרת בתסכול, ומנידה את ראשה, "לא משנה." היא אומרת. "אתם רוצים לצאת מהנמל? בסדר גמור, אני אצטרך שתעשו משהו בישבילי." היא דורשת. "משהו שאולי ישתיק את הבחור מהבריח מספיק זמן כדי שנוכל להתאפס על עצמנו."
ג'וני-
"אני מאמין שהוא כרגע בהתחלה חדשה או באורקל, לצערי כדי למנוע מצב שיצליחו למצוא אותו, הוא נאלץ לנדוד כל הזמן, אפילו אני לא אמור לדעת היכן הוא נמצא בכל רגע נתון." הוא מצביע על הראש שלו. "פיות יכולות לקרוא מחשבות לפעמים"

עמית
מחנה פליטים הוא ההגדרה של המקום בו זורקים זבל, אבל זולג'ין מצליח לאתר בקלות את האיזור אליו הזבל נגרף. בור שנחפר באדמה לפני זמן ככל הנראה, ומאז הוא רק מתמלא בפסולת. אתה מחפש בפסולת, מנסה למצוא משהו מענייין מספיק, כשהדבר שמשום מה הכי מעניין אותך, הוא גולגלת עורב שמצאת.
אהההה אתה שומע את קולו של לואה המוות כשאתה נוגע בגולגלת. גם הוא ברח לי מאן, הוא מצחקחק תדע לך, המטרות הכי גדולות שלך יהיו אחד מאלה, כל החמישה ברחו לי מהמוות, אפילו שאחד היה מת מלחתכיחלה אתה מרגיש צורך להביט לעבר המצודה. שם היה המקום האחרון שראו אותם, שראו אותם יחד. הוא מסביר. זו לא מטרה שלך מאן, עדיין לא. אבל אם תמצא אותם ותחזיר לי אותם? יהיה לך כל מה שתרצה.
 
נל
"אנשים תמיד צריכים עזרה." הוא אומר. "לעיתים את מגלה שעזרת למי שיכול לעזור גם לך." הוא ממשיך. "או שאת יכולה לנסות לעזור לי, אם אני מבין נכון, יש לך מעט ידע בשיקויים?" הוא שואל
במצודה
"בכנות, אם לא היינו נואשים, כנראה שהייתי לוקחת אתכם לחקירה." היא אומרת. "אבל כן, אם זה השם שלו, אז מודבר בנוק. ובעוד הוא רוצה להביא לפה נשק, אני מנסה להביא לפה דרואיד, אחד ששרד את הטבח של אלור-גאנה, ככל הנראה במזל טהור. והוא הסיכוי היחידי שלנו להצליח להצמיח פה משהו." היא עונה
 
במצודה
"הוא בשבי, תאמין או לא אבל הוא נתפס על דבר אחר לגמרי, וכרגע זה רק עניין של זמן עד שיגלו אותו. אני צריכה שתצאו ותמצאו אותו. וזה הזמן הטוב ביותר, כי הנסיך האחראי על השטח הזה נמצא בנדודים כרגע, אני צריכה שתשחררו אותו ותביאו אותה לכאן, ועדיף שהוא לא ימות לפני שהוא נכנס לצלקת."


נל
"זה יותר פרויקט אישי, אני מניח שאת יודעת את זה כבר, אבל האש שבה נשרף היער הגדול לא הייתה אש טבעית, טוב, לא במובן הקלאסי שלה, היא הייתה אש אמתית לכל דבר ולא כוח מאגי, אבל היא התגברה על כל מכשול והמשיכה לבעור, אני מאמין שאנחנו יכולים ליצור אש כזו בעצמנו, ולנסות להפנות אותה נגד הפיות. מה את חושבת?" הוא שואל

זולג'ין
נראה שלא חסרים אירעוים שקשורים לחמישה אנשים, רובם קשורים למוות של אותם חמישה אנשים, או של חמישה אנשים אחרים, זולג'ין מבין מהר מאוד שאף אחד פה לא בדיוק מבין מה אתה רוצה מהם, או יודע לעזור לך.

אתה מגיע למצודה אחרי הליכה לא קצרה, השומר בכניסה בוחן אותך לרגע. "אתה אחד מאלה שחזרו עם הארגזים לא?" הוא שואל.
 
נל
נל מבולבלת ונראית כאובדת עצות בזמן שהיא שוקלת דברים בראשה. ראשית היא לא זוכרת את האש ממש פרט לחלומותיה ולכן היא לא יודעת אם האש הייתה טבעית. שנית, בכל זאת מדובר באש ממנה היא נשמרת. ושלישית, הפרמטרים שהוא מתאר מעניינים ואם היא תוכל לשחזר אותם וגם ככה היא מתעסקת עם אש כמעט כל הזמן...
לפיכך, לאחר הרגעים הראשונים בהם היא נראית כמו דג מחוץ למים השיקול השלישי מנצח את האחרים והיא אומרת: "אני בטוחה אם נצליח לייצר אש עמידה הדבר יהיה שימושי עבורנו מאוד, אך אין לי מושג כיצד להתחיל לבדוק את העניין. יש לך חומרים מהשרפה המקורית שאני אוכל לבדוק או רעיון כיצד לבצע זאת?"
 
נל.
"יש לי משהו יותר טוב מזה." הוא עונה ופונה לעבר אחד הארגזים בצד, קופסה קטנה שנראה שנועדה להכיל חפצי ערך, היא נעולה היטב, ומתוכה הוא מוציא בקבוקון קטן שאין בו די מקום להכיל שיקוי, אבל מה שיש בו כרגע זה אור אדום בוהק. "את מבינה, האש הזו בכלל לא צריכה חומר לבעור ממנו, היא ממשיכה לבעור כל עוד יש אור." הוא מניח את הבקבוקון על השולחן. "כל עוד אנחנו שומרים את המבחנה הזו בצל, האש לא ממוססת את הזכוכית, אבל אם אני אוציא את הדבר הזה החוצה? זה יבעיר את הצלקת." הוא מסביר

מצודה
"אני מאמינה שזה שמו, אם כי בניגוד לבריח אנחנו לא אוספים מודיעין על הנסיכים, יש שיגידו שלהגיד את שמם יכול להביא מזל רע, ואני לא צריכה אמונות תפלות במחנה פליטים." היא מסבירה. "ואם כך הדבר, אני צריכה לבקש מכם שתעשו הכל כדי שהאיש שנוק רוצה להביא הנה- לא יגיע. בכל דרך אפשרית." היא מבהירה. "תעשו את זה ואם באמת הסגר יוסר, אתם תעלו על הספינה הראשנה עם מכתב המלצה ממני לאדמירל." היא אומרת
 
חזרה
Top