• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

אחסון והצגת תוכן עולם המערכה באינטרנט

Sayeg

פונדקאי מהשורה
רב שלומות

זו הסיטואציה: אני מריץ שני הרפתקאות של שני חבורות שונות, אחת בצרפת (המדינה שאני נמצא בה כעט, אנחנו משחקים באנגלית) ואחת בארץ הקודש עם שחקנים ישראלים ובעברית.
שני הקבוצות משחקות באותו עולם מערכה אך באיזורים קצת מרוחקים, ובכל זאת לא פעם יצא להם להגיע לאותה העיר, לקבל קווסט מאותו הNPC או להילחם באותם שבטים אורקים (לא מדובר באותה ההרפתקה פעמיים, אלא בשני סיפורים שקורים במקביל). כשבעולם מערכה אחד יש קבוצות שמשחקים בשני יבשות שונות, כמות הערים והממלכות שאני צריך לכתוב (או שהשחקנים כותבים לצורך העניין) הוא גדול מאוד ורציתי למצוא אתר בו אוכל לא רק לאחסן את התוכן אלא גם להציג אותו באופן מסודר שיהיה נגיש לשחקנים.
הבעיה היא שאני לא מוצא אחד טוב! כרגע אני משתמש בWorld anvil (לינק: https://www.worldanvil.com/w/terrea-sayeg
)שהיה יכול להיות מעולה אם הוא היה עובד בעברית, אבל הוא לא- הטקסטים מתהפכים. את רוב התוכן בעולם המערכה אני כותב באנגלית, אבל לא תמיד- דברים כמו סיפורי הרקע של הדמויות שלא אני כתבתי, סיקומי הקווסטים שקרו בקבוצה הישראלית וכו' – אני רוצה לשמור בעברית. בכל זאת, ריספקט. האם אתם מכירים אחד טוב שמסוגל להחזיק טקסט בעברית, יש בו מקום לתמונות (מפות, ציורים של הדמויות) עם UI טוב ובלי משהו מעצבן כמו פרסומות? אני בטוח שיש אי שם אבל אני לא מוצא

תודה מראששששש ונשיקות
 
חזרה
Top