• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

טאלין
הוא עוד לא קם, עוד לא. "זו בדיוק הסיבה שאני צריך לעשות את זה." הוא אומר לה, "זה לא בישבילי, וזה לא בשביל מטרה נעלה יותר, אני צריך את הכוח הזה, אני צריך להיות מסוגל להגן על אלה שלא יכולתי להגן עליהם אז." הוא עונה לה. "יש לי משימה כאן. ואני הולך להשלים אותה." הוא נעמד מולה, קרוב. "ואני מקווה שיום יבוא ותסכימי איתי שאלו לא סתם עקרונות." הוא נוגע בסיכת ההרפר שלו. ומתקדם לצאת. "את יודעת, הגבירה שאלה אותי מה אני יודע." הוא אומר לה בדרך אגב. "כל חוש היגיון בי אמר לי לספר לה עליך. אבל לא יכולתי. או שלא רציתי." הוא מסיים. ניגש לדלת. "אני מניח שנתראה בהקדם. נקווה שלא בשני צדדים שונים של שדה הקרב."
 
בדרקון המשופד

"אני? מה זאת אומרת, כחבר בחבורה שלכם אני משתתף בעבודה!" "אוכל חינם" עונה, מחליט לוותר על הטקסיות, וכל החלק שהוא כורע על ברכיו ומתחנן. לא נראה שזה עובד.
קיימי הזיקית מזדחל מתוך צווארון חולצתו, כעת בצבע צהוב מביט ב"חבורה" ש"אוכל חינם" החליט להידבק אליה.
"אוכל חינם" הולך ישר לאיש או האישה בבר.
"שלום!" אומר בחיוך מקסים.

"אנחנו חבורת הרפתקנים הרפתקנית ועזת לב! ואנחנו צריכים עזרה כדי שנוכל לעשות את מי מצולות מקום טוב! ו!"
עוצר בדרמטיות, שולף מטבע זהב. "אנחנו לא כפויי טובה!"
 
הולבר
"ובכן, הם היו בני אנוש, אני חושב, והם..." הוא ממצמץ שוב ומשפשף את עיניו, ואתה מבין שהוא אינו עוד מושפע מקסמיך. "על מה דיברנו, בחור? אתה מתכוון לקנות משהו או לא?"

טאלין
סאנקה מחייכת בעצבות, אך לא אומרת דבר. רגע לפני שאתה יוצא, היא עוצרת בעדך "חכה רגע, טאלין." היא מתקרבת אל מפתן הדלת, אוחזת בלחייך ונותנת לך נשיקה ארוכה. "רק תחשוב על מה שהצעתי, זה הכל." היא לוחשת בעודה מתרחקת ממך וסוגרת את הדלת אחריך.
לאן פניך מועדות כעת?

בדרקון המשופד
אתם מתיישבים ליד שולחנו של לקוח בודד שנראה עוד פיקח במידה מסויימת. הוא נראה כצב ירוק מגודל על שתי רגליים, חצי אנושי - זהו טורטל (Tortle), אשר אינו לובש דבר מלבד השריון הגדול על גבו ובנדנה אדומה המכסה את ראשו הקירח. הוא נראה מבוגר יחסית, ומחייך בעגמומיות כשאתם מתקרבים.
"את ז...ז...זה אני אחליט, חתול צעיר" הוא מגמגם וצוחק בקול בס. "איך צ...צ...ב ים זקן שכמוני יכול לעזור לכם?"
 
טאלין
בהיעדר ברירה, ועם האזהרה הברורה, טאלין יוצא לפגוש את האחרים בדרקון המשפוד, מקווה שלהם הצלחה גדולה יותר. הוא ממהר, הלילה איתו, בעודו נותן לינשוף שלו לצאת החוצה, למתוח כנפיים ולהנחות אותו בדרכו.
 
הולבר
"בדיוק סיכמנו שתתאר עבורי את המעורבים בתקרית לפני כמה לילות כדי שאדע אם לקנות ממך את המידע המלא." הולבר משקר, מבין שהמוכר שכח שכבר סיפר לו את המידע פרט לתיאור ומבין שהוא תמיד יוכל לומר שלא מדובר בחברים שלו ולכן הוא לא מתעניין במידע.

Meta:
תרמית: [dice:25lmfm0t]715583:0[/dice:25lmfm0t]
 
בדרקון המשופד
"אוכל חינם" מקשקש בזנבו מנסה להיזכר בפרטים שאמרו לו "יש שני ארגונים שחוטפים אנשים, וחבר של מי שמשלם לנו, נעלם גם. מה אתה יודע על זה?"
לנו?
הטאבקסי הזה אפילו לא אמר את השם שלו.
 
IN
אאוליס בוחן את איש הצב המוזר. בכול רגע הוא רואה בעיר הזו דברים חדשים, והוא רק לאחרונה הגיע לכאן. הוא מגלגל עיניים בעוד הטאבאקסי מדבר, אבל מהנהן במידה מסוימת.

"כול מידע יוכל לעזור. ורק כדי שנהיה ברורים, זו לא הרפתקה, זו בסך הכול משימה" הוא אומר, מדגיש בנוקשות.
 
טאלין
ינשופך מוביל אותך בבטחה בחשכה, ולבסוף אתה מגיע אל מסבאת הדרקון המשופד.
אתה יכול לקרוא את הספויילרים של הדרקון המשופד עבור תיאור של מה שאתה רואה, ואתה מוזמן להצטרף לשיחה.

הולבר
"ממממ...? אה, בטח..." עונה הננס, מתאושש מההקסמה. "שני בני אנוש צעירים, הם היו. האחד שערו אדמוני וקצר, השני שערו ארוך ובצבע חיטה. בגדים יפים. אינני זוכר מעבר לכך."

הדרקון המשופד
"האטו, האטו, חברים. לאן א...אתם ממהרים? תנו לצ...צב זקן לחשוב רגע." הוא עוצם את עיניו ואז ממשיך בקולו הנמוך והאיטי: "כן, אני מכיר פלוני אחד בשם פלו...פלון. הוא באמת לא הגיע לכאן לש...לשתות כבר כמה ימים. אומר לך מה, חתלתול, הפוך את מטבע הז...זהב שהצעת מקודם לש...שלושה, ואולי אזכר בפ...פרטים נוספים." הוא מחייך, ראש הצב שלו נמתח קדימה.
 
הולבר
"אה, אם אתה לא יכול לספק פרטים מדויקים יותר אני לא אקנה ממך את המידע." הולבר אומר ומתקדם לעבר הדלת, מתכוון לעשות את דרכו אל עבר הדרקון המשופד. אם המוכר יעצור אותו בשביל לבצע את העסקה עם תיאור יותר מפורט אולי הוא יזרוק לו איזה מטבע או שתיים, אבל לא כשהוא לא 100% בטוח שהאדמוני הוא פלון.
 
הדרקון המשופד
בדרך כלל, "אוכל חינם" היה מתמקח. אבל הוא ממש נחוש להוכיח לגיבורים האדירים האלה שהוא חבר יעיל בחבורה! הזיקית שלו קירקרה במורת רוח, בעוד ברוב התלהבות מושיט עוד שתי מטבעות.
"כן! תעזור לנו במשימת הרפתקה!" בהתלהבות
 
הולבר
"היי! היה לנו הסכם!" הננס צועק, אך לא נראה שהוא יודע פרטים נוספים, או שאינו מעוניין לשתף אותם. אתה מתחיל לעשות את דרכך אל הדרקון המשופד.
אתה יכול לקרוא את הספויילרים של הדרקון המשופד עבור תיאור של מה שאתה רואה, ואתה מוזמן להצטרף לשיחה.

הדרקון המשופד
"הא, עכשיו אתה מ...מדבר!" הוא מגחך, וחוטף את המטבעות מידך בזריזות מרשימה לצב ים ענק. הוא מכחכך בגרונו ומספר: "פלון היה כאן לפני ש...שלושה, אולי ארבעה ימים. הוא שתה עם איזה חבר שלו שעזב את "הדרקון" בשלב מס...מסויים, אך לפני שפלון עזב הגיע ידיד אחר שלו שהזמין אותו לסיבוב נוסף של מש...משקאות. ריינאר גחלת-עד, שמו. בנו של הלורד הפתוח* לש...עבר של העיר, דאגלוט גחלת-עד. והת...פוח לא נפל רחוק מהעץ." הוא מחייך בלגלוג. "רק עוד פוץ עשיר, בן אצילים שנהנה לנקר את עינינו, הטמבל הזה!" צועק אחד מהגמדים השתויים מהשולחן מאחוריכם ויורק.
"השניים שתו ושיחקו כמה סיבובים של "שלושה דר...קונים" לפני שעזבו בערך בח...צות." ממשיך הטורטל, "אני זו...זוכר שחמישה גב...רים יצאו מיד אחריהם, אבל אני לא יודע מה קרה אחר כך. החמישה האלה שות...ים כאן מדי פעם, אבל גם הם לא חזרו מאז אותו לילה. הש...מועות כאן אומרות שהחמישה מבקרים תכופות באיזה מחסן ישן בסמ..טאת הנר, מעבר לכך אף אחד כאן לא מכ...יר אותם."
"אם אתם הולכים לסמטת הנר, בחורים, חפשו את הדלת עם סימן הנחש עליה. זאת הכניסה למחסן - ראיתי את חמשת הכלומניקים האלה נכנסים לשם יותר מפעם אחת!" קורא הגמד שוב.
 
הדרקון המשופד
הולבר נכנס למסבאה, מאתר אתכם ומתקרב בדיוק בזמן בשביל לשמוע את סיפורו של איש הצב, סיפור שמתחבר לו בראש יחד עם סיפור החטיפה של שני גברים על ידי חמישה גברים זנת'הרים שבעל החנות סיפר לו.
"זו המפקדה של הזנת'הרים בסביבה?" הולבר מכוון את השאלה שלו אל וירדו מאחר וראה אותו מזדהה לקצינת המשמר ומניח שמידע כזה מוכר לשוטרים ולמשת"פים שלהם, אך הקול שלו מספיק חזק כדי ששאר החבורה תשמע אותו.

Out:
מניח שהולבר מכיר את ריינאר גחלת-עד ויודע אם התיאור שלו תואם לזה שהוא שמע מהמוכר?
נ.ב. מניח שכדאי שנחכה לטאלין לפני שנתקדם לשם.
 
הדרקון המשופד
אני חושב שהמקום הזה הוא המפקדה של הזנת'הרים אבל לא שמעתי על המקום מעולם. אז מה התחנה הבאה שלנו: הלורד לשעבר או המפקדה בסימן שאלה? אני חושב שהלורד ההוא אופציה טובה יותר. יש לי תחושה שלא נתקבל בפנים חמות במבנה הזה אלא בתגובה יותר אגרסיבית.
 
הדרקון המשפוד
טאלין נכנס לפונדק , מבטו קצת חמור סבר, כשהולבר מדבר על הזנרתים הוא רק יכול להנהן בשקט. "הזנטרים מעורבים, את זה אני יכול לאשר מהמקורות שלי. המשימה הזו הרבה יותר רצינית מקודם"
 
Out: מאחר וכולם באותו מקום...
In:
"נלך למפקדה." הולבר מתקן את החתול ונראה שהוא בא לומר משהו נוסף, אך אז הוא שם לב עם מי הוא מדבר ומוסיף אל עבר האחרים: "למה הגנב עדיין פה? למה הוא מסתובב אתכם?"
 
"אם אתה רוצה להכנס לבניין שמור ואני מניח שלהלחם פנימה אתה מוזמן. אני לא עומד להלחם עם הפציעה מהקרב עם הטרול. אני אפול אחרי מכת חרב אחת. אני לפחות רוצה לישון לילה אחד לפני עוד קרב! אז או שינה או לורד- תבחרו אתם
 
חזרה
Top