• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ילדי הקיסרות - עץ משחק (5/5) נסגר

אלישע
OUT
נלך על צחוק ירח.

IN
בלילה, לילה חולמת שהיא עומדת על פסגת הר חשוכה, מוקפת צבועים מגעילים ומצחקקים. לפתע, מולה, מופיעה הדמות השחורה משחור האוחזת שוט כוכבים. ניקס.

''אינני יודעת מה זה השבט הזה, ואין לו קשר אליי. היזהרי במגעייך עם הפראים, וחסלי את תועבת סול אינוויקטוס-'', היא נקטעת, כשהבזק אור מעוור מופיע בחלומה של לילה. היא מתעוררת בבהלה, ורק כעבור כשעה הראייה חוזרת אליה. עדיין חשוך. האם היא חוזרת לישון?
 
ח'אן
לילה מתנוענעת בחוסר נוחות, ואינה חוזרת לישון, במקום זאת היא ניגשת ושולפת מתיקה ספר, זה הוא ספר בקריכת עור שחורה שעליו ניתן לראות במאמץ מספר דמויות בשחור כהה יותר, צבוע, זאב, עטלף ואני, ארבעת ילדי הלילה ממקיפות דמות שחורה אפילו יותר, אך כל זה שמור לחש עיין הסוכן מקרוב את הספר, לאחרים זה נראה כמו סתם ספר שחור.
הספר ניתן לה במתנה על ידי הכוהנת החונכת שלה כאשר סימה את הכשרתה ומכיל טקסים ידועים וידועים פחות של אלת הלילה ובני לוויתה, חלקם כוללים דברים שרחוקים מלהיות חוקיים או מוסריים. זו אחת הסיבות שהספר כתוב בכתב הדתי שפותח על ידי הכנסיה של אלת המרגלים והרוצחים, למרות זאת היא שמרה את קיומו נסתר מעיני אביה.
היא פותחת בפרק שהוקדש לצחוק ירח, יתכן שיש שם משהו שיאפשר לה להפוך לצבוע או לזכות בהעדת הצבועים, משהו שניתן לה יתרון פתיחה ורושם על השבט.
הוא אינו שייך לאלתה, אך הוא יכול להיות, ויתכן שהוא הפיתרון לבעיה שפוקדת את כנסייתה....
 
צייד
''אתה מנסה לאיים עלי?'', נימתו של ווסניוס מתקדרת, ''בעודך שותה מן השיכר שלי, מתחמם עם האש שלי ותחת קורת הגג שלי, מחכה לחזיר ששחטתי בעבורך? אתה מנסה לאיים על המארח שלך? אתה קורא לי אויב?''. אם ג'ון לא יתקן את המצב מהר, הוא יכול לשכוח ככל הנראה מצלי חזיר וממיטה חמה לישון בה...
אלישע
OUT
tkhag1 אמר/ה:
צבוע, זאב, עטלף ואני
אתה משרת של אלת האופל במקרה?

IN
הספר עתיק וכתוב בלשון ארכאית, והיות ומסורת דתית היא עניין רגיש אף אחד לא טרח לתרגם אותו ללשון מובנת. אחרי דפדוף ארוך ומתיש בטקסטים המיושנים, היא מוצאת טקס שכנראה יתאים, אותו היא מפענחת במאמץ מה. הטקס, שאמור להתבצע לאור הירח המלא בלילה חסר עננים, כולל כל מיני השבעות ותפילות לניקס, שבסופן יש להקיז מדמך על האדמה. שינוי הצורה לצבוע כואב מאוד, וכשתחזור לצורת בן אדם לילה צפויה להיכנס לתרדמת לכמה ימים, מהם תתעורר מוחלשת, צמאה ורעבה, וכנראה ללא היכולת לבצע קסמים בזמן הקרוב. כמו כן, בדמות צבוע לילה עלולה להיתקף ברצונות ותחושות ''צבועיות'', ועלול להתעורר בה דחף עז לאכול נבלות, לצוד, לנשוך בני אדם וכו'.
 
ח'אן
out
אין לי מוסג איך זה קרה, היה אמור להיות שם ינשוף.
ויש לי תחושה שאתה עומד לנצל את הפעולה הבאה לעשות לי משהו בעייתי
in
לילה סוגרת את הספר בתסכול, היא חושבת קצת ואז מניחה את הספר חזרה בתיקה ומתחילה לזמר, בתערובת של שפת הצבועים ומזמורים עתיקים פורצים מפיה ללא ללא תכנון אמיתי... היא לא באמת יודעת מה היא עושה, כמו שלא באמת ידעה מה היא עושה בפעם הראשונה שנכנסה למסע צללים (אבא שלה כמעט חטף התקף לב כאשר הופיעה מתחת לגלימתו משום מקום, אבל זה היה בגיל 6)., אבלך יש לה תחושה שמה שזה לא יהיה... זה עובד.
(טעות בקוביות)
[dice:1y7k8mh3]715441:0[/dice:1y7k8mh3]
[dice:1y7k8mh3]715441:1[/dice:1y7k8mh3]
 
ח'אן
IN
"כנראה שלא הבנת את כוונתי אתה לא האוייב שלי והאמפריה גם לא פשוט המלחמה בינהם גרמה לאבדות קשות... על בשרי אני חובה את נזקי המלחמה כל יום ויום". מסיים ג'ון בקול כואב.
 
אלישע
OUT
לילה לא יודעת את שפת הצבועים ולא יודע למה החלטת שכן.

IN
לילה שרה ושרה ושרה... ומתעלפת.
כשהיא פוקחת עיניים, היא רואה את לוצ'יו גוהר מעליה. כבר בוקר, ומראה השמש מעורר בה רעד, כשהיא נזכרת בחלום שלה. היא לא מרגישה שהמזמורים עזרו.

OUT
האמת שזה כן עזר, אבל ייקח לך זמן להבין איך.
צייד
OUT
באיזו מהירות הוא עובר בין קול קשוח לכואב...

IN
''מה קרה לך במלחמה?'', שואל ווסניוס.

OUT
אחרי שתענה, להריץ?
 
ח'אן
"אני מניחה שאצטרך להסביר לך, במוקדם או במאוחר." אלכסנדרה נאנחת. "אני...מתכננת מרד. בקיסרות. כל עוד האצולה הנוכחית שולטת בקיסרות, אלפים של אזרחים רעבים ברחוב בעוד האצילים זוללים על חשבונם. אני רוצה להושיע אותם. אני לא מוכנה שעוד ילדים יאלצו להתמודד עם הדברים איתם אני התמודדתי."
 
ליזי
אדריאן בוהה בה בשתיקה רגע ארוך. ''אלכסנדרה... גם אני שונא את האצילים, אבל לא כולם כאלה, והקיסר החדש אדוארדו, ישמרו עליו האלים, הוא חכם ומוכשר. לא חייבים להפוך את כל האימפריה במלחמה אכזרית ועקובה מדם כדי לתקן אותה''.
אלישע
''ובכן, נראה'', אומר לוצ'יו.
מה אתם עושים?
 
אלישע
אתם מתיישבים בגזע חלול של עץ, מוסתרים היטב מעין הכפר. המקום מלא חרקים ואכול תולעים, אבל קסם אש קטן של לוצ'יו הופך אותם לחטיפים (הוא סיפר ללילה פעם שהילידים אוכלים חרקים, ושטעמם מזכיר עוף).

האם לילה מחפשת משהו ספציפי או פשוט מסיירת סביב הכפר?
צייד
בערב נערך משתה של ממש. נקניקים, נתחי חזיר, ואפילו תערובת טעימה של כליות, ריאות וכבד שנטחנה ובושלה בקיבה, מוגשים לצד לחם שחור ולחם ג'ינג'ר ובירה ומי דבש וסיידר וכרוב כבוש. ג'ון יושב לצד ווסניוס, בראש השולחן.
''תגיד, ג'ון'', אומר אחד הברברים במשתה, ''לאן אתה מתכוון להמשיך במסע?''.
 
אלישע
לילה מגלה שהיא מבינה את שפתם המוזרה של אנשי הצבוע. נראה שהחברה שלהן נשלטת בידי הנשים, שמראן מוזר - הן גדולות וחזקות בהרבה מהנשים הרגילות, ולילה חושדת שקסם שחור מעורב כאן. מלך הכפר מתואר כ''אדם אריה'' וכבעל צלקת, ונראה שהוא הבטיח לצבועים ביזה ושלל אם יחברו אליו. מעבר לכך, נראה שנשות הצבוע אוכלות בשר אדם, בשר נא ונבלות, ללא בעיות עיכול, ואף מחשיבות אותם כמעדנים ארומטיים.
 
ח'אן
הן ברבריות ודוחות למדי עם להיות כנים, אבל... אם הן יצעדו בנטיב הירח הן יהיו יעילות ביותר לילה מחייכת צבועים לא צריכים להישלט על ידי אריות, הם צריכים להישלט על ידי הירח.
לילה מוצאת פינה שקטה ואפלה ומתחילה להתפלל לאלתה, היא מתכננת לצעו פנימה ולאתגר את המלך על השליטה, אך זה לא יקרה ללאברכה מצד אלתה.
קוביה אם צריך
[dice:vdev5]715889:0[/dice:vdev5]
 
הח'אן
out
אני מקווה שזה והטקס הקודם יתנו לי למצוא חן בעני הצבועים (החיות), הם חלק מהתוכנית שלי.
אם הם לא מגיבים לצחוק שלי אני נוטש את התוכנית הזאת
in
צחוק צבועי מצמרר מרעיד את המחנה, הצחוק בבירור מוגבר על ידי קסם, הצבועים (החיות) מתחילים להיתאסף ולהקיף דמות בברדס שצועדת מתוך הצללים בעודה ממשיכה לצחקק בצבועיות, הדמות ומשמרה כבוד שלה מתקדמים לאמצע הכפר לעבר לב הכפר.
הדמות שולפת מתוך הברדס טליון ירח ומחזיקה אותו למל נשות הכפר.
"אני היא לילה אלדרנס בישופית לאלה לניקס, גברת הלילה הירח וחיות הבר, גבריתה של צחוק ירח הצבועה הראשונה מביעה לכם את תורת הלילה" היא מחייכת "מי הוא מנהיג הכפר הזה?"
 
אלישע
כשלילה מתקדמת, כל צבועי הכפר נאספים סביבה - חלקם בסקרנות, רובם בנהימות ושיניים חשופות. ''מי שם?'', אחת הלוחמות צועקת, ומתקדמת לעבר לילה עם חנית ומגן. עוד לוחמות מתחילות לשים לב ולהתקרב.
 
ח'אן
לילה מחייכת "שליחה מגבירת הלילה ניקס אלת הלילה הירח וחיות הלילה, כולל צבועים. היא... גילתה סקרנות בכם וכך גם אני" לילה אומרת "אני כאן בשבם אלתי ואני מעוניינת לדבר אם המנהיג של הכפר, אני מאמינה שהוא איש אריה" היא אומרת באכזבה קלה "התואילי ללות אותי עליו?" לילה שאולת בחיוך בעוד עניה זוהרות בעור כסוף והיא לוחשת משהו בצבועית שמרגיע קלות את הצבועים.
 
חזרה
Top