• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[4] עץ משחק-"שד השקרים" [4/4] - נסגר. תודה לשחקנים!

"רגע, רגע, וילנאן זה רחוק מאוד. ולמעשה, יש לי כמה עיסוקים כאן באזור. אין טעם ללכת לשם ואז לחזור מיד, נכון? אולי... אולי תסביר לי למה שתיקח אותי לשם? הרי בטח אין לך כל צורך בי, או בבחורים האחרים כאן, שמעולם לא ראיתי עד עכשיו."
 
האדם צוחק ואומר "אני משוכנע בכך שמעולם לא ראית אותם אותם קודם. כל אחד מכם יותר משכנע מהקודם, אבל אני חושש שאני אקח אתכם איתי בכל אופן. אני אתן לכם את שמי, בתמורה לשמות שלכם, מה דעתכם? אני אלווין הארווייל, אחד מברוני המוות של וילנאן."
 
IN
אתם מתקדמים לכיוון וילנאן במשך כמה ימים, כאשר מורגן מוצא את ההזדמנות לה הוא חיכה. כאשר המחנה מתארגן לעת ערב לקראת המנוחה ומבשלים את האוכל מושארים רק כשני שומרים על הדמויות, יחד עם עוד כמה צופים שפזורים מסביב למחנה.
 
אחד השומרים הולך לכיוון האבן, מוצא אותה ובוחן את האזור סביבו, בחיפוש אחר המקור של האבן. השומר השני מביט מסביב, עם מבט חשדני על פניו.
META
מעכשיו כל פעם שאתם מנסים לדבר גלגלו מיומנות שאתם מאמינים שמתאימה לסיטואציה. בנוסף קחו בחשבון שיש לכם מספר "תורות" מוגבל עד לחזרת השומר
 
"מורגן" הקשת האפור אומר במהירות "עדיין מסתובבים כאן שומרים, לא? יש לך מושג כמה ואיפה הם?" הוא אומר בצורה ישירה ועניינית

התגנבות [dice:vd9ynvoo]715117:0[/dice:vd9ynvoo]
 
מורגן מהנהן בשקט. "עליכם שומרים 2, יש פה עוד קבוצה לא קטנה, אם רוצים לברוח, נצטרך לעשות את זה חכם." הוא לוחש. "אתם יודעים איפה הם מסתירים את כלי הנשק שלכם?" הוא שואל
META
התגנבות
[dice:2brvh1xn]715120:0[/dice:2brvh1xn]
 
"בעגלות של האספקה במרכז המחנה. אם אני לא טועה הן שמורות" הקשת משיב, מנסה לדבר בקול חלש ככל האפשר
Meta
התגנבות [dice:1agv68ve]715122:0[/dice:1agv68ve]
 
"יש לנו 2 אפשרויות כרגע, או שאנחנו בכוחות משותפים מחסלים את השומר ההוא, או שאני נוסג, אני אעקוב אחריכם, אשגיח מרחוק, ובשעת כושר אבוא לעזור."
התגנבות
[dice:1ymd3fv3]715129:0[/dice:1ymd3fv3]
עריכה, שחכתי להוסיף 2, זה +2 לתוצאה למעלה
 
"אני מבין" אומר מורגן. בשקט בשקט מוריד את הקשת שלו ושולף את החרב הארוכה הישנה שלו, זו שהחליף בחרב שלקח ממנהיג השודדים. "זה כל מה שיש לי, אני מניח שבנתיים זה יספיק." הוא מביט לרגע בפריין. "תהיה רגוע קינדר, ואל תתקוף בלי מחשבה." הוא נסוג מחכה רגע שהם יקחו את הציוד, ונע לעבר השומר שנותר, מוכן לתקוף אותו ברגע שהאחרים מוכנים.
META
התגנובת
[dice:7ndlb9bs]715200:0[/dice:7ndlb9bs]
יוזמה -בגלל יכולת גזע מגלגל תפיסה במקום, כל בן ברית מתחת ליוזמה שלי מקבל תוסף 2 ליוזמה שלו
[dice:7ndlb9bs]715200:1[/dice:7ndlb9bs]
 
פריין מהנהן. העיניים שלו בורקות מהתרגשות, ניצוצות סגולים מעופפים באוויר כשהוא סוגר את ידו על הלהב ומהנהן ''כן, אני מוכן. אני לא אאכזב אותך, ייגר!"
החרב מונפת, דמו של פריין סוער מהתרגשות, וכל גופו מתחיל להבהב. מורשת הקדמונים שלו מתבטאת, והוא בקושי מצליח לעצור בעצמו מלהשתגר ימינה ושמאלה מרוב ציפייה ללהט הקרב.
Meta
יוזמה
[dice:3r5ytaat]715204:0[/dice:3r5ytaat]
 
הקשת האפור מסתכל על פריין בזהירות מסויימת. לוחם שמתרגש לפני קרב הוא אף פעם לא סימן מאוד מוצלח. הוא טוען חץ בקשת שלו ומותח את המיתר, מנסה להתרגל אליה. העיניים שלו מתחילות לזהור בירוק והוא מהנהן לעבר מורגן כדי לסמן שהוא מוכן
Meta
יוזמה [dice:suqjr082]715222:0[/dice:suqjr082]
 
IN
אחד מהשומרים ניגש אליכם, מכוון את הלהב של החנית שלו לכיוונכם, אומר "תישארו כאן בבקשה עד שהברון יגיע, ותודה על שהבאתם את הרביעי לכאן - חשדנו שהוא כאן באזור אבל לא הצלחנו למצוא אותו".
השומר השני רץ לכיוון המחנה - וצועק בקול רם "האסירים מנסים להמלט! האסירים מנסים להמלט!", ואנשי השיירה בתגובה ממהרים להתארגן ולשלוף נשקים, ואתם מבינים שיש לכם שניות ספורות לפני שהשיירה כולה תבוא עליכם.

META
לשומרים יש יוזמה 23, והם השתמשו בפעולות שלהם כדי לאיים עליכם להישאר ועל מנת להעיר את המחנה
 
סלייזי מבין שזה קרב שאי אפשר לנצח. הוא מטיח בשומר כמה קללות מחוזקות בקסם על מנת לבלבל אותו, ובורח מהמקום.

פעולה רגילה- vicious mockery על השומר (נגד רצון)
[dice:r0andzt1]715299:0[/dice:r0andzt1]
אם פגע אז [dice:r0andzt1]715299:1[/dice:r0andzt1] נזק תודעה ויש לו מחסר 2 לכל ההתקפות עד סוף תורי הבא.

פעולת תנועה- בורח משדה הקרב (אתלטיקה)
[dice:r0andzt1]715299:2[/dice:r0andzt1]
 
"רוצו." צועק מורגן. "גם אתה קינדר." הוא מורה לפריין. "אני אעכב אותם ואפגוש אתכם. תתפזרו!" הוא צועק להם. בעודו נכנס לעמדת מוצא, מוכן להסתער לעבר השומר כמו רעם כועס.
META
פעולה משנית- מעביר לעמדת הרעם המסעתר, כל עוד אני בעמדה הזו, אני מוסף 2 לנזק של כל ההתסערויות שלי,לא מעורר מזדמנת במהלך הסתערות, וכן כל מטרה שאני פוגע בה במסגרת הסתערות, נופלת שרועה.
פעולה רגילה הסתערות עם התקפה בסיסית (בזכות יכולת המקצוע לחימה מסוגננת, אני מוסיף זריזות להתקפות בסיסיות ונזק במקום כוח, ובזכות יכולת המקצוע מומחיות גרזן מסתחרר, אני מוסיף 2 לנזק לכל ההתקפות כל עוד יש לי גרזן ביד)
[dice:c6s5xwf8]715304:0[/dice:c6s5xwf8] - נגד דרג"ש
אם פגע[dice:c6s5xwf8]715304:1[/dice:c6s5xwf8] והשומר שרוע
בנוסף, אם פגע ורק אם פגע
פעולה חופשית מתקפת נשק כפול. (מאחר ואני מחזיק שני כלי נשק, ומאחר ופגעתי, אני יכול להשתמש בכוח הזה כדי לתקוף עם הנשק ביד החלשה)
התקפה (כולל יתרון קרבי כי המטרה שרועה)
[dice:c6s5xwf8]715304:2[/dice:c6s5xwf8]
אם פגע
[dice:c6s5xwf8]715304:3[/dice:c6s5xwf8] (כאמור, מוסיף זריזות לנזק, מוסיף 2 לנזק כי אני עם גרזן, ובגלל הכישרון headsman chop אני מוסיף 5 לנזק עם גרזנים או להבים כבדים נגד מטרה שרועה)
 
השומר ההמום מהקללות של סלייזי לא מספיק להגיב בטרם מורגן מסתער לעברו, מעביר את חרבותיו במספר תנועות חלקות בתוך השומר, שקורס על הקרקע, עם איבריו הפנימיים נשפכים החוצה.
בינתיים המחנה מתעורר, ומספר גובלינים יחד עם כמה בני אדם כבר מתחילים לרוץ לעברכם, בעוד אלווין שיצא בינתיים מהאוהל שלו מנופף בידיו, וכדור של אנרגיה שחוה נורה מידו של אלווין אל הגופה של השומר, ובעוד ריח עז של ריקבון עולה הגופה מתעוותת ומתפרקת לשני כלבי ציד גרוטסקיים ודוחים למדי.

OUT
אם אתם מתכננים לברוח, זה הזמן
 
"להתפזר!" צועק מורגן, "אנחנו נמצא אחד את השני. תתפזרו!"
פעולה משנית- עובר לאספקט העכביש האורב, בין היתר מקבל תוסף לכל בדיקות ההתגנבות שלי.
תנועה, רץ מהמחנה.
רגילה- בדיקת הסתתרות. בזכות התמחות מארבים, כשאני מגלגל בדיקת התגנבות, כל בני הברית שלי בטווח 10 משבצות מקבלים תוסף 2 להתגנבות עד לסוף התור הבא שלי
[dice:1vj5zwl8]715408:0[/dice:1vj5zwl8]
 
חזרה
Top