• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

"כבר אמרת שאינך בטוח עם מי הוא מסתובב ואולי יהיו לנו שאלות נוספות בקשר אליו, אז אשתו נראית כפתרון סביר, אינך חושב כך?" הולבר מתייחס תחילה לדברים שוולו אמר ומוסיף מעט שאלות חדשות: "אתה יודע חברך עבד ובמה הוא עוסק לאחרונה?" הולבר מנסה לברר קצת על הנעדר, בניסין לראות אולי עבודתו עצמה הרגיזה מישהו.
לאחר קבלת התשובות הולבר נעמד ושואל שאלה אחרונה לפני שהוא מתחיל ללכת אחרי וירדו: "במידה ויעלו לנו שאלות חדשות היכן נוכל למצוא אותך?"
 
"פלון מעולם לא עבד - אמו הייתה יצרנית סבון אמידה בעיר, והוא זכה בכל הונה כאשר נפטרה." וולו עונה. "אולי זאת הסיבה שנחטף, אך בהתחשב בכך שאשתו לא אויימה עבור כופר..."
וולו מחלק לכל אחד מכם שקיק עם עשרה דרקונים. "תודה רבה, ידידיי. אם תמצאו את פלון בחיים, הוא יראה לכם איך למצוא אותי. אם לא... טוב, אני כנראה אחזור לכאן כל ערב כעת. אני צריך... לחשוב. בהצלחה!"

כולם מלבד טאלין - כאשר אתם יוצאים החוצה, אתם מגלים שהגשם פסק, אך הליל עודו קר. אתם צועדים ברחובות מי-מצולות הרטובים במשך כבערך ארבעים דקות, אור המנורות הקסומות מספק לכם מעט חום באפלה. אתם צופים בבנייני האבן האמידים והיפים של רובע הטירה הופכים לאיטם לקטנים וצנועים יותר בעוד אתם נכנסים אל רובע הנמל. קולות הגלים המתנפצים על הסלעים וריח המים המלוחים תופסים את חושיכם.
בעוד אתם פונים בפינת סמטה, אתם מוצאים את עצמכם לפתע ברחוב אשר נסגר על ידי משמר העיר. על אבני הריצוף שוכבות כחצי תריסר גופות מלאות דם, כנראה הקורבנות של איזו התגוששות נוראית. קציני משמר נטרלו ועצרו שלושה בני אנוש נוטפי דם ונראה שהם בדיוק מתחקרים עדי ראייה. אחת הקצינות שמה לב אליכם ומסתובבת - "המשיכו," היא אומרת, "אין מה לראות כאן."

טאלין - אתה אינך יוצא מרובע הטירה, אלא עושה את דרכך אל הווילה של בית אולברינטר - המפקדה הראשית של ההרפרים במי-מצולות. המבנה הלבן גדול ומרשים אך צנוע יחסית לבתי אצולה אחרים בעיר. אתה מגיע לשער, שם עומד שומר חצי-אורק. הוא מסתכל אליך לעיניים, ואז מתסכל מסביב כדי לוודא שאין אף אחד בסביבה. "מי האחד אשר מחזיק את השניים?" הוא חוזר על סיסמת ההרפרים, פרוטוקל כדי לוודא שאינך מתחזה. "זה אשר מנגן בנבל בחצות הליל." אתה עונה. הוא מחייך ונותן לך להכנס.
אולם הכניסה של בית אולברינטר מואר אך ריק ושקט. אתה יורד במדרגות אל מרתף הווילה, ובדלת הכניסה עומד שומר נוסף אשר דורש ממך לחזור על הסיסמה בשנית. אתה נכנס אל מפקדת ההרפרים. מעט מאוד אנשים נמצאים בשעה הזאת בקומפלקס אבן זה, אך אלו שכן מברכים אותך לשלום. אתה עושה את דרכך בין המסדרונות למשרדה של ראמילייה הייבנטרי, ראש בית אולברינטר לאחר שבעלה נפטר וההרפרית הגבוהה בעיר. אתה נכנס בדלת העץ הגדולה ומוצא אותה - אלפית שמש בעלת עור ענברי, שיער צהבהב-לבן ועיניים בצבע דומה, אשר כעת עובדת על ניירת על שולחן העץ שלה. משרדה קטן יחסית, לאורכו פרוש שטיח אדום, והוא ריק למעט שולחן העבודה, שעון קוקייה עשוי עץ אלון, ודגל גדול עם סמל ההרפרים שתלוי על הקיר האחורי. "אה, מי אם לא המגוייס החדש ביותר שלנו. לא זכור לי שאתה במשימה אקטיבית כרגע, טאלין - מה אתה עושה כאן בשעה כזאת?" היא שואלת מבלי להרים את ראשה מהניירת.
 
ג'וני אמר/ה:
"במידה ויעלו לנו שאלות חדשות היכן נוכל למצוא אותך?"

בדרקון המשופד, אני אשאר שם בסביבה .

האם אני מכיר אחד מהמתים? מוכר במבט?
"השם הוא וירדו סמית'סון, איש משמר" הוא מוציא תג (או סימן מזהה אחר) "אז... מה קרה כאן?"
 
"מה נראה לך?" היא עונה בעצבנות. "רצח. קרב בין כנופיות, כנראה. אנחנו מחכים לעגלות שיבואו לאסוף את האסירים והגופות. עכשיו, אם אין לך מה להוסיף, טירון, תסתלק לי מהפנים - יש לי הוראות מפורשות לא לתת לאף אחד להתקרב לאסירים."
 
"מחפש מידע" עונה טאלין, "בחור בשם וולו ביקש ממני ומכמה חברים לאתר מישהו, בתשלום כמובן, הייתי שמח לראות עם שמענו משהו עליו או על החבר שלו." הוא עונה. "שמו הוא פלון, לטענתו הוא נעדר כבר כמה ימים. הייתי רוצה לראות עם זה עניין נוקדתי ולא מדבור באחד מיני רבים שנעדר לפתע."
 
ראמילייה מחטטת בין הניירות שלה במשך כמה דקות. "לא קיבלנו שום דיווחים על נעדר בשם פלון, לצערי. אם זאת, בשבועות האחרונים התחיל סכסוך של ממש בין גילדת הקזאנאת'אר לבין הזנת'הרים, שתי כנופיות פשע גדולות כאן בעיר. נראה כי הסכסוך הזה גולש גם לרחובות העיר בזמן האחרון, מאיים לפגוע בשלום התושבים. ייתכן כי האדם אותו אתה מחפש היה קשור לאחת הקבוצות, או שסתם היה קורבן לקרבות הבלתי נפסקים ביניהן. פקח את עיניך במהלך המשימה הזאת, טאלין - כל מידע שתמצא בנוגע לסכסוך יוכל לעזור לנו לעצור את הקזאנאת'אר והזנת'הרים מלשהליט כאוס ברחובות."
 
The Traveler אמר/ה:
"מה נראה לך?" היא עונה בעצבנות. "רצח. קרב בין כנופיות, כנראה. אנחנו מחכים לעגלות שיבואו לאסוף את האסירים והגופות. עכשיו, אם אין לך מה להוסיף, טירון, תסתלק לי מהפנים - יש לי הוראות מפורשות לא לתת לאף אחד להתקרב לאסירים."

נו טוב, גם ככה יש לי עבודה אחרת, אני מחפש נעדר שכנראה נחטף, שמו הוא פלון בלאגמאר. אני תוהה אם הוא נחטף ע"י אחד הארגונים כי לא הייתה דרישה לכופר. יש לכם עליו משהו במקרה?
 
OUT
אני אנסה לשים את הקבוצות השונות בספויילרים, אולי זה יהיה יותר נוח.
IN
כולם חוץ מטאלין
"לא שמעתי כלום." היא מושכת בכתפיה. "אם תגיע מחר למכלאה אולי תוכל להוציא משהו משלושת הלא יוצלחים שכאן. למרות שאני בספק שמישהו ייתן לך אישור להכנס בכלל." היא מגחכת וחוזרת לעבודתה.
טאלין
את הדרך הזאת אתה כבר מכיר בעל פה, למרות שלא הלכת בה הרבה פעמים. אתה עושה את דרכך לרובע הדרומי. באחת הסמטאות, מדרגות עץ מעל חנות ישנה שנסגרה ממזמן מובילות לדירה הקטנה בה סאנקה שוהה. הלילה שקט, ומלבד הצרצרים הרעשים היחידים שאתה שומע הן מדרגות העץ החורקות תחת מגפיך ומים אשר נשפכים ממרזב קרוב. הדלת הכמעט נמוכה מדי עבורך חצי פתוחה, כאילו היא ציפתה שתבוא.
הדירה הקטנה מוארת קלות. האלפית שחורת השער יושבת ליד שולחן עגול קטן, מביטה החוצה מהחלון. על השולחן מונחים עששית שמן ובקבוק פתוח של יין אדום, והיא מחזיקה כוס חצי שתוייה שלו. "יש לי עוד כוס במטבח," היא מחייכת אליך כשאתה נכנס, "אבל יש לי הרגשה שאין טעם שאטרח ואקום להביא אותה, כן?"
 
לא טאלין
"באיזה כנופיות מדובר, הקצינה..?" הולבר שואל את הקצינה בנימוס ובבטחון, ממתין לכך שתספק לו גם את שמה, "והאם היו קרבות נוספים בין הכנופיות הללו? לפני שלושה ימים במקרה?" וולוו אמר שהחברה שלו לא עבד, אבל אולי הוא חבר כנופיה או שפשוט נפגע בחילופי האש.
 
לא טאלין
"אורלנה." היא עונה את שמה, בבירור מאבדת את הסבלנות אל השאלות שליכם. "השלושה האלה הם זנת'הרים, והם נכנסו לקרב עם מי שאנחנו חושדים כחברי גילדת הקזאנאת'אר. ועד כמה שסיפרו לי, מתרחשות בין השתיים הללו קטטות פתוחות כבר כמה ימים. אני לא מכירה מקרה ספציפי מלפני שלושה ימים בדיוק. עכשיו, אם תואילו בטובכם - אני צריכה לחזור לעבודה שלי..."
 
IN
אאוליס לא אומר דבר לקצינהץ זנת'הרים, קאזאנאת'אר, המשמר... הטורפים של הג'ונגל העירוני הזה, כנופיות עירוניות ואנשים המשתמשים בחוקי המקום לטובתם. היער העירוני היה מקום מוזר שאאוליס עוד לא הרגיש בטוח בו, אבל הוא ידע כיצד לזהות כוח כאן- הוא למד זאת היטב במסעות שלו.

"בואו נמצא דרך עוקפת להמשיך בה" הוא אומר ומגרד קלות את הקעקוע שעל צווארו, שגם בקור ובגשם הוא לא מכסה אותו "הרחוב הזה מעולם לא היה היעד שלנו".
 
לא טאלין
"דרכים עקיפות, אז למה לא אמרת?" וירדו מגחך ושולף מתיקו מפה כתובה בכתב יד- מביט על המעבר בין סמטאות. "בואו מכאן, זו הדרך הכי קצרה" הוא משתחל בסמטה שרוחבה פחות מחצי מטר.
אתם מבחינים שעל המפה של וירדו יש על כמה בנינים כתוב משהו בכתב גס ומכוער- כנראה ענקית
 
לא טאלין
אתם הולכים בעקבות וירדו עמוק יותר אל תוך רובע הנמל. בתי דירות גבוהים וצפופים יחדיו מכסים את שמי הלילה ברוב שכונה זו, מצלילים את הרחובות. רוב הזכוכיות של מנורות הלילה נופצו כאן, והנרות נגנבו. ריחות מי המלח מתחילים להתערבב עם ריח זבל וצואה בעוד אתם עוברים בין שורות המבנים הרעועים.
בעוד אתם עושים את דרככם אל הדרקון המשופד, אתם שמים לב לחנות אחת יוצאת דופן משאר הבניינים. חזית החנות צבועה בסגול כהה, ומבעד החלון נראה תלויה מה שנראית כמו בובה של בוהה עשויה צמר. מעל הדלת תלוי שלט עליו כתובות באותיות יפות: "החנות של קסובלוב הזקן". לפתע, דלת החנות נפתחת בסערה, וטאבאקסי צעיר ומלוכלך יוצא ממנה בריצה. אחריו יוצא ננס מעמקים מבוגר - סווירפנבלין - הלבוש בבגדים פשוטים ומנופף בסכין קטנה. "אם תנסה לגנוב ממני עוד פעם אחת, חתול רחוב שכמוך, אני-" הוא צועק בקול צווחני, אך משתתק כשרואה אתכם. "אה, לקוחות! עוד לא סגרנו להערב - אוכל להציע לכם משהו ממבחר התכשיטים שלנו?"
OUT
[mention]dragonian[/mention] , מוזמן לתאר את הדמות שלך.
 
טאלין
"מאכזב. צפוי, אבל מאכזב." היא קמה, ולמרות התנגדותך היא הולכת באיטיות לחדר השני וחוזרת עם כוס יין נוספת. יופיה מסנוור אותך בעודה מוזגת את היין לכוס, נותנת לך אותה ומרימה את שלה לאות לחיים. "אז, טאלין, איך אוכל לשרת אותך הערב?" היא שואלת לאחר לגימה קצרה.
 
חזרה
Top