• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שנה חדשה טובה!

הח׳אן הטטרי

פונדקאי ותיק
פונדקאי מפגשים חבר.ה בהיכל התהילה פונדקאי החודש
С новам годам!
שנה חדשה טובה, שמחה ומוצלחת לכולנו! נובי גוד שמח! אם תהיו ילדים טובים, תתנהגו יפה, תקבלו בכל המקצועות 100 ותלמדו בעל פה שירים של פושקין, דד מורוז יביא לכם מתנה!
2019 טובה לכולנו!

נ.ב.: כן, הקדמתי קצת. הערב אני אהיה עסוק בלחטוף סכרת מכמות השוקולד שאני הולך לאכול.
נ.ג: אין שום קשר בין נובי גוד לסילבסטר. למעשה, לא מעט עולים שהואשמו בכך שהם חוגגים את ליל הסילבסטר שאלו בתגובה: ״מה זה לעזאזל?״...
 
זה כי לפני שנתיים-שלוש כמה ילידי בריה"מ לשעבר שהם גם אנשי תקשורת ו/או אושיות רשת, החליטו שנמאס להם שמאשימים אותם בנצרות ובשקרים על סילבסטר האנטישמי (אף אחד חוץ מבישראל לא קורא לזה סילבסטר גם ככה) ויצאו במהלך די רחב של מיתוג מחדש של החג, קצת כמו שקרה עם המימונה.
 
המפקד האלמוני אמר/ה:
ובשקרים על סילבסטר האנטישמי
למעשה הוא גם לא היה אנטישמי, אבל זה סיפור בפני עצמו. בכל מקרה אף פעם לא הבנתי את העיסוק סביב ״מסיבות סילבסטר״ ושטויות, כל האנשים שאני מכיר שחוגגים ב-1 לינואר עושים את זה עם המשפחה והחברים בבית.
 
כשהייתי בגילך, דווקא קראו לזה "מסיבת סילבסטר".
הבוגרים יותר היו הולכים לפאבים ומועדונים שהיו יקרים להחריד בגלל התאריך, אבל בתור תלמידי כיתה ז'-ט' היינו מתארגנים על "בית ריק", רצוי של אחד הילדים או הילדות היותר קלוקלים בכיתה, שומעים מוזיקת אמ-טי-וי בקולי קולות, אוכלים חטיפים, מרעישים, משחקים "חפש את המטמון" עם הארונות והמגירות בחדר ההורים של המארח/ת (ומצאנו שם לפעמים דברים.. מביכים), מבלגנים את הבית, בוזזים את המקרר, משליכים אוכל מהחלון על עוברים-ושבים ומשחקים משחקי חברה שתמיד הובילו לצעקות, קללות ומכות - עד שהשכנים היו מזמינים משטרה.

אל תהיו כאלה. אתם לא בניינטיז.
 
חזרה
Top