• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

צ'אהו מצליחה לזהות בקלות את האנשים האחרים לקבוצה שהיא מסתובבת. כולל צ'או צ'ן המגונדר, המלווה בבן זוג בעל מראה דומה לו, ושאר חברי הקבוצה לבושים בתלבושות אלגנטיות המתאימות למקום.

IN
"השקעתי בעצמי כסף על מנת שהמורים של אקדמיית שלושת הצריחים יצאו למשימה לתקן את ההרס שנגרם. אל לנו להרשות לגורמים כמו היורש להרוס מסורות של עשרות שנים כך בקלות, אין הדבר מתקבל על הדעת" אומר בן האצולה בקול נמוך אך כועס בבירור. האנשים מסביבו מתרחקים צעד על מנת שלא לפגוש בכעסו, אך מבטו לא בוער, רק מלווה בכעס קר ומחושב.
 
"נעים להכיר." שינה קדה קידה טיאנית קלה אל עבר האלף. "הקידה שלך בהחלט מדויקת, כמה זמן בילית ביבשת?" היא שואלת, מחייכת לעבר צ'אהיו, מסמנת לה שהיא תתפנה אליה עוד מעט.
 
כולם חוץ מצ'או-צ'ן אני מניח.
אשיגה מכיר בהתקרבותה של צ'אהיו בחיוך, הוא מחכה לרגע ונותן ליאמדיאן לענות לשינה לפני שהוא ממשיך בדבריו.
"כפי שאמרתי לכם, אחד מחברי האגודה שלי הואשם ברצח שהוא לא ביצע, הרצח בוצע בעיר-תחתית והוא היה שם כחלק ממשימה שהוא קיבל מאחד מהאצילים כאן. תכננו לדבר איתו לנסות לברר האם הוא שלח אותו לשם בנסיון להפליל אותו, או שהיה מדובר בלא יותר מצירוף מקרים, אבל אם תסכימו לעזור לי, אני מאמין שלאנשים לא קשורים למקרה יהיה קל יותר להוציא ממנו את המידע, ולא להעלות חשד בעודם עושים זאת."
 
OUT
צ'או-צ'ן יכול לקרוא את ההודעות של ארבעת חברי הקבוצה האחרים.

IN
האלף מהים הפנימי מחייך קלות. "אם הספינה הגיעה בחורף, אז אני פה כבר... שלוש שנים ושלוש עונות, לחישוביי" הוא אומר "לא שביליתי יותר מידי זמן בביקור במקומות אחרים, את רוב הזמן שלי אני מבלה באגודת פנסי הנייר, חוקר את אוצרות הידע הנמצאים שם" הוא אומר.

"והאם אוכל לשמוע עלייך, גבירתי האצילה? אני מתנצל על הבורות שלי, אך נושאי המחקר שלי הם לרוב היסטוריים ולא אקטואליים, ולכן איני מכיר את האצולה" הוא אומר בנימוס שהוא בבירור תרגל.
 
"אני חוששת שאני לא אצילה חשובה במיוחד." שינה עונה, "שמי הוא שינה הואנג, מבית אצולה קטן בפו-לי." נראה שההערה שלו על נושאי מחקר תפסה את תשומת ליבה, ולא עובר זמן רב עד שהיא מבקשת ממנו לפרט. "אני מבינה שאתה היסטוריון אם כך? האם יש חלק מסוים בהיסטוריה שאתה חוקר במיוחד?"
 
IN
״מספר ממלכות עתיקות התקיימו על גבי טיאן-שיה במהלך השנים, גברת שינה״ הוא עונה ״אימפריית שו, ממלכת הוואלאשמאי המסתורית, ממלכת השוגונים טייקוקו, ואפילו לנג-ווא שנפלה עוד בחיינו. אך לחישוביי, החשובה ביותר בכול ההיסטוריה של טיאן-שיה הייתה אימפריית ייקסינג העתיקה, האימפרייה הראשונה לאחד את רוב השטח של טיאן-שיה ושממנה הגיעו רבים מהמנהגים והמסורות כהיום שולטות ביבשת״ הוא אומר בגאווה.

״בהיאמר זאת, הרבה מהזמן שלי מוקדש לאגודת פנסי הנייר ונושאי מחקר הקשורים אליהם. כמו ברגעים אלו ממש״ הוא אומר, עם טיפה של יאוש מוסווה בקולו.
 
IN
בתור מישהי שמאמינה בשלמות ובאמת של הקיסר הנצחי, שינה יודעת שהקיסר הנצחי הופיע ביחד עם לנג-ווא כאשר הארץ הייתה במשבר, כאשר הארץ הייתה זקוקה למנהיג שיאחד אותה. בתקופת ייקסינג, הקיסרים של האימפריה היו בני תמותה והתחלפו תדיר, כאשר רוב הקיסרים של היום מוכיחים קשר לשושלות העתיקות ששלטו בייקסינג.

"לא, אני מתכוון..." הוא טועה בטיפה של מגושמות במילותיו, אך מתקן את עצמו מיד, חוזר לדבר בכבוד ובנועם. בבירור הוא לא רגיל לשמור על החזות הזו לזמן כה ממושך "אני עוזר לשאר חבריי בלשכת פנסי הנייר במחקרים שלהם. אני מכיר את הספרייה של הלשכה כמו כף ידי, ויש לי ידע רב שצברתי גם מעבר לכך" אומר יאמאדיאן.
 
"חברי האגודה עוסקים במחקרים מסיבות שונות, אבל מרביץ החברים עוסקים בעיקר במחקר כדי להתכונן למשימה כולשהיא., או לבדוק מידע חדש שהתגלה במהלך אחת.
אם ליאמדיאן אין את הידע הדרוש באופן אישי, הוא לרוב ידע היכן הוא נמצא, או לפחות רמז היכן לחפש אותו."
אשיגה עונה
 
"בתינתן סיבה טובה, אני מסוגל להיכנס לכול אחד מהגנזחים" אומר יאמאדיאן, ומנמיך את קולו בעודו ממשיך לדבר "לא שיש לי עניין רב בספרים של המדור השלישי, לחישוביי- מוחי אינו חזק מספיק על מנת להתמודד עם הסכנות האורבות בספרים של המדור השלישי".
 
"לא ראיתי אותו בעצמי, אבל התיאור שלו שקיבלתי הוא-"
אשיגה ממשיך בחזרה מדויקת על התיאור שהוא קיבל מנריוס, על כך שהמעביד הציג את עצמו כראש משפחת גיאו. אדם קירח, גבוה וחיוור למדי, שעיניו היו מאופרות בסגנון שבעבר היה נפוץ אצל הוזירים של הקיסר. הוא נותן לכם עוד מספר סימנים מזהים, כמו העובדה שהקול שלו צרוד במידה מסוימת, שהעור שלו חלק ונעים ממה שחבריו לקבוצה אמרו שהוא שימוש רב בשמנים יקרים לעור, ושעיניו תמיד היו ממוקדות ואף פעם לא סטו ממסלולן בחוסר ריכוז, מה שהעניק לדבריו רובד של רצינות.
"-המטרה היא לבדוק אם האיש שלנו הופלל בכוונה או שהיה מדובר רק בצירוף מקרים. אם נגלה שהייתה כאן כוונה אנחנו נצטרך לבדוק האם המעסיק שלו ידע מה בדיוק הוא עושה או שהוא רק עקב אחר ההוראות של מישהו אחר. אבל אני רוצה לנסות להימנע ככל האפשר מכך שהוא יבין שאנחנו חוקרים אותו."
 
"ראש משפחת גיאו?" שינה שואלת, "ובכן, אני מניחה שהוא שיקר, אלא אם הוא צעירה בת 12." היא מנידה בראשה לעבר ניסה גיאו, הנערה הצעירה שממלאת את תפקיד ראש המשפחה מבחינה חוקית. "אך הייתי בודקת את האנשים שמקיפים אותה."
 
חזרה
Top