• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

וירדו מזנק פנימה,להגן על האלף הפצוע ממכות הטרול ומניף את חרבותיו, משסף את הטרול.
התקפה 1[dice:2k7gmuru]715043:0[/dice:2k7gmuru]
נזק 1 [dice:2k7gmuru]715043:1[/dice:2k7gmuru]
התקפה 2[dice:2k7gmuru]715043:2[/dice:2k7gmuru]
נזק 2[dice:2k7gmuru]715043:3[/dice:2k7gmuru]
 
OUT
העוג הברברי - שים לב שאין במה' 5 צעד 5 פיט, אתה יכול רק לקחת את פעולת הפסיעה שגורמת לכך שכל התנועה שלך בתורך לא תגרור התקפה מזדמנת. החזרתי אותך למקום.
גרגויל - הנחתי את וירדו על המפה, אנא תאר את דמותך לכולם.

IN
אאוליס שורט את הטרול לאורך החזה, בעוד וירדו מסתער פנימה אל תוך המסבאה, ומנסה לשסף את גבו של הטרול עם שתי חרבותיו - אחת מהן ננעצת, והשנייה שורטת את הטרול אך לא עושה לו נזק.
הטרול העצבני נוהם, שולח טופר אחד על דורנאן, אך זה מצליח להתחמק באלגנטיות. את הטופר השני הוא שולח אחורה לכיוון וירדו, וזה פחות בר מזל.
וגה משסף בחינניות את הסטירג' האחרון שמולו, ומתחיל לרוץ לכיוונו של טאלין כדי לעזור לקוסם הפצוע.
בעוד דורנאן מתחמק מהתקפות הטרול, הוא חותך אותו בקשת אורכית מלמטה. התקפותיו של דורנאן מפילות את הטרול על הרצפה, חסר רוח חיים. "תשרפו אותו, מהר!" הוא צועק.

META
התקפות טרול:
טופר נגד דורנאן - 7+7=14, פספוס.
טופר נגד וירדו - 16+7=23, בפגיעה 3+4=7 נזק חותך.

וגה: חרב ארוכה נגד סטירג', 20 טבעי. 8+10+3=21 נזק, הסטירג' מת.
התקפות דורנאן: 4 התקפות חרב אדירה נגד הטרול, פגיעה בארבעתן. הטרול יורד ל0 נק"פ.
תור טאלין
 
טאלין לא מתעכב. ידו נשלחת לגביש המנסרה בתיקו בעודו מלמל את מילות הקסם.הוא יורה קליע בוער על הטרול. צקווה שיהיה די בלחסל את החיה סופית.
Meta מטיל chromatic orb. נזק אש. החיסרון כי הוא שרוע מתכזז עם היתרון כי הוא חסר הכרה (מתחת ל0 נקפ)

11+5=16.
אם פגע 9 נזק אש.
 
כדור הלהבות פוגע בטרול בקושי, כמעט שורף את רצפת הטברנה. הוא מתפוצץ בפגיעה ושורף את גופתו של הטרול. הפצעים שנסגרו באיטיות מפסיקים מלהסגר.
דורנאן מתנשם, ומניח את חרבו על השולחן, בעוד הלקוחות מתחילים לצאת ממחבואותיהם, ממלמלים רחשים. הוא מביט לכיוונכם, מהנן בכבוד, ואומר "נלחמתם טוב." בפשטות. "דורנאן, לא הגיע הזמן לחסום את הבאר הזאת? זאת הפעם השלישית שמשהו יוצא ממנה בחודשיים האחרונים..." שואלת בוני בחשש. "תהיי בשקט, בוני, ותעזרי לי להוציא את היצור הזה מכאן." דורנאן עונה בשקט, והם מתחילים לגרור את גופת הטרול אל מחוץ למבנה.
וגה ניגש לטאלין. "הרשה לי לעזור לך, חבר." הוא נוגע בחזהו של טאלין, ואור רך יוצא מידו, מרפא חלק מפצעיו של טאלין. "אני חושב שחוויתי מספיק מהחווייה העירונית הערב. ברכותיה של סולום עליכם, חברים." הוא אומר בקולו הנשי, מהנהן ויוצא מהפונדק.
בעוד הקהל מתחיל להרים שולחנות הפוכים ולחזור לכיסאותיו ברחישות ("המסבאה המזורגגת הזאת נהיית משוגעת יותר כל פעם, אם לא הבירה של בוני הייתי מפסיק לבוא לכאן ממזמן"), ושלושתכם מתיישבים שוב ליד השולחן יחד עם וירדו שמצטרף אליכם, אתם שמים לב לדמות אחת שמפלסת את דרכה בקהל לעברכם. זהו בן אנוש מבוגר ונמוך בעל שפם וזקן עבותים וחומים, בגדיו מכובדים במיוחד והוא חובש בארט. "איזה קרב מרהיב!" הוא מחייך כשמגיע אליכם. "אני מניח שאתם הרפתקנים, כן? אוכל להעזר בכם. אפשר להזמין אתכם למשקה?" הוא שואל בעודו מתיישב בשולחנכם.
META
וגה משתמש בידיים מרפאות על טאלין - טאלין מרפא 5 נק"פ.
מזכירה לכולם לשלוח לי בפרטי שמות בסקייפ, אם אתם רוצים להצטרף לקבוצה
 
In
וירדו צולע אל חבורת הרפתקנים, הפצע שנוצר מהתקפת הטרול נראה חמור. "קרב טוב, ראיתי עוד כמה יצורים יוצאים ממקומות אחרים. כוח אפור שוברים את הראש להבין מה קורה כאן. ואתה" הוא פונה אל בעל הפונדק:" לא ראיתי יכולת לחימה כל כך טובה מאז ארת-" הוא משתתק.
Out
וירדו הוא גבר בן בערך 25, שיער שחור חלק, גוף שרירי אבל לא מנופח. הוא לבוש בשריון שרשראות מאיכות טובה שעליו הוא לובש ברדס שחור, זוג החרבות שלו מוצלבות על גבו ומבין צווארו מבצבץ תליון קטן, מהסוג הנפתח.
In
"שלום לך" הוא פונה לאיש עם הברט:" איזו עזרה אתה צריך? חוץ מזה, אשמח לבירה"
 
האדם קורא לאחת המגישות האחרות ומבקש סיבוב של משקאות. הוא מתיישב מולכם, מגרד את שפמו ומיישר את הברט שלו. "וולות'אמפ גדראם - סופר, קוסם וסלבריטאי, לשירותכם. אני מניח שכולכם שמתם לב לרמות האלימות המדאיגות בעירנו היפה בימים האחרונים. לא ראיתי כל כך הרבה דם מאז ביקורי האחרון בשער באלדור! אבל כעת אני חושש שאיבדתי חבר בינות כל הכאוס הנתעב הזה."
"השם של חברי הוא פלון בלאגמאר. יש לו יותר יופי משכל, ואני חושש שהוא לקח את הדרך הלא נכונה הביתה לפני כמה לילות ונחטף - או גרוע מכך. אם תסכימו לחפש אחריו במהירות האפשרית, אני יכול להציע עשרה דרקונים* לכל אחד מכם ברגע זה, ופי עשר מסכום זה אם תמצאו את פלון. האם אוכל לסמוך עליכם בשעת צורך זו?" הוא שואל בחשש

* דרקונים - השם הנפוץ למטבעות זהב במי-מצולות.
 
טאלין מהנהן בשקט, "אני אשמח לעזור." ולמעשה הוא חושב על זה שהוא מכיר את מי שידעו על כל מה שמתרחש בעיר. "אני אוכל לקבל עליו עוד פרטים?" הוא שואל. עדיין מסדר את בגדיו מהקרב וחושף לרגע את סיכת ההרפר שלו.
 
"כל זה למען חיים של אדם אחד?!
אני מניח שעשרות אנשים מתו ונחטפו בגלל המקרים האחרונים. אני אקבל את ההצעה שלך אבל שתדע שהעדיפות שלי היא על כמה שיותר אנשים, לא רק על הספציפי הזה.
עכשיו, יש לך מושג איפה נוכל למצוא את הבחור, אזור ספציפי עד כמה שאתה יודע. אנחנו לא יכולים לחפש בכל מי- מצולות!"
 
"רמות אלימות מדאיגות? כאוס נתעב?" הולבר שואל בהתעניינות, הוא לא חושב שהוא שמע על משהו יוצא דופן בתקופה האחרונה. הולבר דווקא לא מתרשם מהכסף המוצע, אבל נכון לעזור אם הוא יסביר את עצמו. "ולמה אתה שוכר אנשים לחפש אותו רק כמה לילות אחרי שהוא נעלם?"

out:
מה הדמויות שלנו יודעות על וולו (ועל מה שהוא מדבר)?
אם צריך גלגול כלשהו, אז יצא לי 20 טבעי (ואין לי מושג מה להוסיף).
 
אלף הפרא מתקדם לשולחן, מחזיק את הפצע השטחי שבבטנו. הוא יסתכל עמוק יותר אליו מאוחר יותר. הוא בוחן לכמה רגעים את גופת הסטירג' שנפל לפני שהוא מתקרב לשולחן- זו לא הפעם הראשונה שהוא פוגש ביצורים הללו, והוא תהה אם כמו האלפים של העיר ואלפים של הפרא, כך גם בין הסטירג'ים העירוניים לסטירג'ים מהיערות יש הבדל.

"הכסף נשמע טוב, וחיפשתי עבודה גם ככה" אומר אאוליס בשקט, למרות שהוא תוהה לעצמו אם זה נכון מבחינתו לקבל כזו עבודה. לרגע אחד הוא לא היה בטוח אם הם מסוגלים להביס את הטרול וברגע השני היצור הענק נפל... החששות עדיין מקננים בו, וזה מפחיד אותו. אבל הוא לא יכול לומר את זה, ואין לו באמת ברירה... בעיר, הכסף היה מה שמחזיק אותך בחיים.
 
OUT
קישור לקבוצת הסקיפ לאלו שעדיין לא הצטרפו: https://join.skype.com/sDdhCl0HludU
IN
הולבר, אתה שמעת על וולו בעבר - הוא סופר יחסית מפורסם שידוע בעבודותיו על מפלצות וחיות קסומות, אך לאחרונה הוא לא פרסם הרבה ספרים חדשים ונראה שזנח מעט את עבודותיו. לגבי גל האלימות, אתה בהחלט שמעת שמועות אודות רמות עולות של אלימות ורצח ברובעים העניים של העיר, אך זה פחות ניכר באזורים בהם אתה מסתובב. נראה שמשהו מעורר את הפעילות של ראשי הכנופיות, וייתכן כי הקרב שראיתם מקודם היה עדות חיה לכך.
"אני מחפש עזרה רק כעת, כי רק כעת התחלתי לחשוש לשלומו. אחרי שלא שמעתי ממנו שלושה ימים, הלכתי לביתו לבדוק לשלומו, אך אשתו המתייפחת טוענת כי אינו חזר הביתה מאז שיצאנו יחד. אני לא יודע מה קרה לו, או אם קרה לו - אני רק מבקש שתחפשו אותו."
"ובכן, הבה ניגש לעניין. פלון ואני נפגשנו במסבאת "הדרקון המשופד", בר מליצי וגס ברובע הנמל. שהינו שם במשך כמה שעות באותו ערב לפני שלושה ימים, כך שלא צריך לציין ש... חושינו לא היו חדים כשיצאנו משם." הוא מסמיק. "כשיצאנו, נפרדתי ממנו לשלום והלכתי לדרכי, וזאת הייתה הפעם האחרונה שראיתי את פלון - על כן, "הדרקון המשופד" הוא המקום להתחיל בו את החיפוש. פלון הוא בן אנוש נאה בשנות השלושים המוקדמות, ושיערו ג'ינג'י בהיר. הוא לבש תלבושת אופנתית אדמדמה בפעם האחרונה שראיתי אותו."
 
הולבר רואה את וירדו הולך וממלמל "מה החיפזון? אם הוא נעלם לפני שלושה ימים עוד כמה דקות לקבל מידע ומנוחה מהקרב לא יפריעו..." לכן, הוא נשאר לשבת ליד השולחן ושואל את השאלות הבאות שלו: "יש לו אויבים? אנשים איימו על חייו לאחרונה? ואתה זוכר כמה אנשים היו בדרקון המשפד באותו הלילה ואת זהותם?" הולבר מנסה לברר אם מדובר במהלך מתוכנן ואם היה אירוע החורג מהשגרה או אורחים יוצאי דופן במסבאה.
 
"שמועות לא נשארות חמות לאורך זמן- נצתרך להתאמץ הרבה יותר כדי למצות שמועה על איש שנעלם מזמן מאשר על איש שדיבורים רצים עליו כי הוא נעדר לאחרונה.
חוץ מזה, אם תנער עץ אז בדרך כלל מי שישב עליו יפול על הפנים שלו מאוד מהר. אבל יש לי שאלה למעשה: האם אתה או אחד מבני משפחתו קיבל דרישה לכופר?"
וירדו חוזר להתישב מסביב לשולחן, לוגם לגימה קטנה מכוס הבירה שלו.
 
"'הדרקון המשופד' הוא התחנה הראשונה, ורובע הנמל עצמו. אולי אחד מהאנשים באזור ראה אתכם בדרך" אומר אאוליס "אם אתה יודע היכן הוא גר, זה גם יהיה יעיל. אולי אחד מהשבט שלו שמע משהו מאז אותו היום, או שיוכל לומר לנו משהו נוסף". את הכסף הוא כבר משך לכיוונו, וספר שזו הכמות הנכונה.
 
"אני לא מאמין שהיו לו אויבים." מגש עם משקאות חדשים מגיע לשולחנכם. "הוא חביב על הבריות, ולא חכם מספיק כדי לעצבן מישהו בדרגים הגבוהים. הוא לא התעסק עם פושעים, לפחות ממה שאני יודע. ואני לא מכיר את רוב האנשים שהיו במסבאה באותו ערב - רובם סבלים מהנמל, אני מניח. אני לא זוכר הרבה..." וולו מכווץ את מצחו. "בכל מקרה, ביתו של פלון נמצא ברובע הצפוני בסמטת הברזל - אני לא חושב שיש טעם שתלכו לשם, אשתו יודעת בעיקר לבכות אבל כלום על מה שקרה לו."
ושנה טובה לכולם!
 
חזרה
Top