• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

META
סדר יוזמה:
סטירג'ים - 23
הולבר - 22
אאוליס - 16
טרול - 13
ודה - 12
טאלין - 9
דורנאן - 7

IN
בעוד הטרול שואג בזעם, היצורים דמויי העטלף ניתקים מגופו וצוללים חזרה אל תוך הבאר. אתם שמים לב שבמקומות בהם היצורים היו צמודים לטרול, נשארו כעת פצעים מדממים, ועורו של הטרול נראה בהיר וחלש יותר מסביבם - ייתכן כי היצורים הללו ניזונו על דמו של הטרול. שלושת היצורים שמעופפים מעליו, עם זאת, אינם שבעים דיו עדיין. הם עפים לכיוונם של ודה, טאלין ואאוליס, מנסים לנעוץ את אפם המאורך דמוי הקוץ בשלושת האלפים ולשתות את דמם.

META
סטירג' 1: התקפה על ודה. 10+5=15. בפגיעה 1+3=4 נזק חודר.
סטירג' 2: התקפה על טאלין. 17+5=22. בפגיעה 3+3=6 נזק חודר.
סטירג' 3: התקפה על אאוליס. 6+5=11. בפגיעה 4+3=7 נזק חודר.

השפעה בפגיעה - יניקת דם: אם התקפתו של הסטירג' פוגעת בך, הסטירג' נצמד אליך. בתחילת כל תור של הסטירג' אתה מאבד 1d4+3 נזק חודר כתוצאה מאיבוד דם. אתה או כל דמות אחרת יכולים לנצל פעולה כדי לנתק את הסטירג'. הסטירג' מתנתק ממך אם דמותך יורדת ל-0 נקודות פגיעה או אם הוא ינק 10 או יותר נקודות פגיעה ממך.
תור הולבר
 
הולבר אומד את המצב במבטו ומתרחק ככל הניתן מהטרול, יודע שהוא יכנס לצרות אם הטרול יוכל להגיע אליו. בזמן שהוא מתרחק הוא מטיל לחש בתקווה לפגוע ולהסיח את דעתו של הסטריג' הקרוב אל הקוסם, יודע שהוא הפגיע ביותר.

meta:
תנועה: מנסה לשמור על מרחק מהטרול.
התקפה: Eldritch Blast - 8+5= 13 על הסטריג' שתוקף את טאלין. בפגיעה: 6 נזק כוח.
 
IN
אאוליס מניף את חרבו אל מול הסטירג' שמולו, מסתכל על הטרול. "אל תזוז!" הוא צועק ליצור באלפית ובמדוברת, למרות שהוא בספק שהיצור יבין. ביער של אמטאר יצורים מעיין אלו היו מבקרים מיערות אחרים ולא משהו נפוץ, לכן אאוליס מעולם לא טרח ללמוד את שפת היצורים...

'לא, תתמקד', הוא כועס על לעצמו, בעוד הלהב חותך דרך האוויר אל כנפיו של הסטירג'.

META
פעולת בונוס: שליפת הסיף
פעולה: התקפה בסיף

התקפה כנגד סטירג' (שמול אאוליס): 12+5=17. בפגיעה 6+3=9 נזק חודר.
 
הסטירג' משוסף, ונופל על הרצפה, חסר רוח חיים.
צעקותיו של אאוליס מרגיזות את הטרול, והוא מסתער לכיוונו של האלף. הוא שולח את זרועותיו הארוכות ומנסה לחתוך את אאוליס עם טפריו החדים. נראה שהפצעים שהסטירג'ים השאירו על הטרול מתחילים להסגר, ועורו מתחדש ככל שהזמן עובר.
META
טרול: שתי התקפות טופר על אאוליס.
התקפה 1: 2+7=9. בפגיעה 2+4=6 נזק חותך.
התקפה 2: 18+7=25. בפגיעה 1+4=5 נזק חותך.
תור ודה, ולאחר מכן תור טאלין
 
OUT
יכול להיות שרק אני, אבל בכללי אשמח למפה.
IN
טאלין פצוע קשה, הסטריג כמעט גורם לו לאבד את ההכרה, הלחשים שלו היו יכולים לסייע, אבל הוא לא במצב להטיל אותם, הוא מנתק את הסטריג' ממנו.
META
מנתק את הסטריג
בהנחה ויש לאן לנוע כדי להתרחק כמה שניתן מהטרול ומשאר האויבים, מתרחק בתנועה שלי.
1/7 נק"פ
 
OUT
בעקבות חוסר בזמן, tkahg1 ופדי פרשו מהמשחק לבנתיים. בימים הקרובים יצטרפו שני שחקנים אחרים במקומם. אני אדב"ש את וגה עד סוף הקרב ואז הוא יעזוב.
ליאורגונן - ראיתי שבכמה משחקים בפורום בנו מפות בגוגל שיטס, אז ניסיתי לעשות משהו דומה. מקווה שיצא בסדר!
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1mwsqKDZQ9_NpqukD5Khhwy58WNF3cwX3wLGRwy1myo8/edit?usp=sharing
שים לב שאם אתה מנסה לזוז, אתה עלול לחטוף התקפה מזדמנת מהסטירג'.
IN
דורנאן שולף חרב אדירה מתחת לדלפק, שמתחילה לזהור בהילה קלושה כשהוא אוחז בה. הוא מזנק בזריזות מעל הבר ומסתער אל הטרול, מתקיף אותו בכוח ועוצמה לא רגילים לבעל מסבאה ממוצע. הטרול הפצוע זועק ומנסה להכות בו בחזרה בעצבנות, אך הוא מתחמק מטפריו, בעודו צועק "שמישהו ישרוף את היצור הארור הזה - זו הדרך היחידה לעצור את ההתחדשות שלו!" ומצביע על מנורת שמן המונחת על אחד השולחנות הקרובים.
META
דורנאן: 4 התקפות על הטרול, 3 פגיעות. סה"כ 31 נזק חותך.
סיבוב יוזמה חדש, הסטירג'ים מתחילים. אגיב את הפעולות שלהם מיד לאחר שליאור יחליט מה הוא עושה.
 
רקע
רקע-וירדו סמית'סון
בגיל 6, וירדו נזרק לרחוב. הוא לא זוכר שום דבר מהוריו, רקע- וירדו סמית'סון
בגיל 6, וירדו נזרק לרחוב. הוא לא זוכר שום דבר מהוריו, רק את הזוועות בתחילת חיי הרחוב. בסמת שבה התחבא בשביל לישון, בתוך פח האשפה מצא סכין קטנה, סכין שהצילה את חייו של וירדו כמה פעמים- כי כל בריון שניסה לגנוב את פיסת האוכל יצא עם דם על פניו וגיד אכילס חצי קרוע.
בשלוש שנות חייו הבאות של וירדו הוא ליקט מזון והתחיל לפתח שרירים חזקים עד כדי שרוב ילדי הרחוב פחדו ממנו. ואז, קרה הנס הראשון-וירדו הצליח להגיע אל חבורת "המטבע השחור".
גילדת הסכין השחור היא איגוד פשע גדול ונרחב מאוד ברובע העני של מי-מצולות- גנבים, מתנקשים וסוחרי סמים. חבורת המטבע השחור היא חלק מהגילדה שמגייס ילדי רחוב לפשעים קטנים (פריצה לחנויות קטנות וכייסות) במטרה להביא עוד נאמנים לגילדת הסכין השחור.
אבל אצל וירדו, שמבנה גופו התאים לשכיר חרב ולא למתנקש, קרה בדיוק ההפך מנאמנות לגילדה. כי כשהגילדה נתנה לו מספיק אוכל אז אינסטינקט ההישרדות נחלש ו-וירדו החל לחשוב על מוסר וצדק.
הוא הבין שזה לא נכון לגנוב ולהרוג בשביל אוכל, והחליט לעזוב את המטבע השחור. ואחרי שש שנים של אימונים מרושעים בפריצה וכיוס. קרה הנס השני- הוא מצא כרזה לגיוס למשמר העירוני, וברח מהחבורת המטבע השחור.אחרי שהגיע לתחנת המשמר נאלץ לעבור מבחן על שימוש בנשק וקרבות דמה שוירדו עבר בקלות, הוא התקבל למשמר.
בחמש השנים הבאות וירדו הכיר את הרובעים העשירים יותר של העיר, שבהם התרבות והחוק שולטים, ולא הכוח. הוא פגש אנשים מכל המעמדות, עד שהגיע יום גורלי אחד: המשמר העירוני החליט לפשוט על גילדת הסכין השחור. למרות ההתנגדות הפעילה של וירדו לפעול כנגד האנשים שהצילה את חייו, הוא ידע שאין לו בררה והוא חייב לעשות זאת. אבל כאן האירוניה לא הפסיקה ללעוג לו- הוא היה בקבוצה שמטרתה לפשוט על המטבע השחור. הוא פרץ פנימה עם עוד שני שומרים שלא הכיר, חרבותיו בשתי ידיו. הוא נזהר מתוך רחמים לא להרוג אף ילד, עילף את מי שראה עם הצד השטוח של החרב, ואז, ראה את המנהיג של המטבע השחור: ארתור שתום העין, שני הפגיונות שלו מתנופפים כנגד שני שומרים. וירדו ניגש אליו באיטיות ואמר "אני מצטער ארתור, אני חייב." ותקעתי את החרבות שלי בתוך חזהו והוא נפל מת. אבל אז, מתוך כיסו של ארתור התגלגל מכתב קלף מוזר שתוכנו היה כך

שלומות אדון המטבעות
אני שמח לבשר לך שהמוטרף הסכים לברית שלנו בהתקפה על העיר, אנחנו נפיל את העיר מבפנים ונזכה בגמול. אבל יש לו דרישה נוספת, אנחנו צריכים להעביר 50 ילדים בשביל טקס שהוא רוצה לבצע, אז תעביר כמה יתומים אל הבסיס שלנו, אנחנו נדאג להעביר אותם למטורף
בברכה לורד הסכינים

אני העברתי את המכתב אל קצין מהכוח האפור, אחרי חודש הוא חזר אליו "בזכות הידע שלך על הסכין השחור, אני רוצה לגייס אותך לכוח האפור. אבל עם משימת קבלה- אני רוצה שתמצא את אדון הסכינים הזה ותהרוג אותו, אם תצליח אז תראה את עצמך כחבר בכוח האפור" ועזב. משאיר את וירדו לחשוב למי נאמנותו שייכת.
מראה
וירדו הוא אדם צנום עם שער שחור קצר, עיניים שחורות ועור אפרפר, גובהו כ-1.70 סנטרו מחודד ויש לו זקן קצר. הוא לבוש השריון שרשראות של משמר העיר, הוא לבוש בגלימה שחורה עם ברדס ושתי חרבותיו תלויות בהצלחה על גבו.
אופי
וירדו הוא טיפוס אמיץ יחסית, הוא לא מפחד לקחת סיכונים אבל מעדיף לבחור בדרך הבטוחה יותר בדרך כלל. יש לו נטייה לפרנויה ולקושי לבטוח באנשים חדשים, אבל כשהוא בוטח במישהו הוא יכול להפקיד בידיו את חייו. הוא טיפוס טוב ושומר חוק אבל הוא יכול להיות מאוד אכזרי למען מטרתו- שיוויון מלא: זה שמעמד הוא סיכוי להצלחה בשאר החיים זו חוסר הוגנות מלאה. כל אדם צריך להתחיל מנק' שווה ומשם לקבוע את מעמדו בזכותו, לא בזכות הוריו וסביו.
קראנצ'י
דף דמות וירדו בן אנוש לוחם (מאסטר קרב) 3
כוח 16 דרג"ש 17
זריזות 14 נק'"פ 28
חוסן 14 מהירות 30ft
תבונה 10 יוזמה 2+
חוכמה 12
כריזמה 8
תוסף שליטה 2+
הצלות: כוח, חוסן
מיומנויות: אתלטיקה, הבחנה, התגנבות (חסרון), זריזות ידיים
כלי נשק ושריונות: הכול
ערכות: כלי פריצה, ערכת תחפושת, כלי מבשל בירה
שפות: מדוברת
התקפות
חרב ארוכה 5+/5+ 1ק3+8 חותך
רובה קשת קל 4+ 1ק2+8 חודר 16/64 טווח במש'
ציוד
2×חרב ארוכה
רובה קשת קל
20 קליעים
שריון שרשראות (המשמר העירוני)
חבילת הרפתקן
סכין קטן
מפה של העיר
תליון מתנה מהוריו
שיקוי ריפוי
זהב: 33, כסף: 8, נחושת: 8
יכולות
משב מרענן: פעולת בונוס, ריפוי של 1ק3+10. מתחדש במנוחה ארוכה או קצרה
סגנון לחימה-לחימה בשני כלי נשק: מוסיף תוסף כוח לנשק ביד שניה
כישרון-dual wielder : תוסף 1+ לדרג"ש עם שני נשקים ביד. יכול להלחם עם נשקים לא קלים. יכול לשלוף שני נשקים במהירות של אחד
פרץ פעולה: יכול לקבל עוד פעולת action. מתחדש במנוחה ארוכה או קצרה
מהלכים
קוביות עליונות 4ק8 (4) מתחדש במנוחה ארוכה או קצרה
התקפה מכשילה: כשאתה פוגע ביצור עם נשק, אתה יכול לנצל קוביית עליונות כדי לגרום למותקף לגלגל הצלת כוח ד"ק 13 או ליפול לקרקע
התקפה מאיימת: כשאתה פוגע ביצור עם נשק, אתה יכול לנצל קוביית עליונות כדי לגרום למותקף לגלגל הצלת חוכמה ד"ק 13 או להפוך למפוחד עד לסוף התור הבא של וירדו
מכת נגד (riposte): אם יריב מפספס אותך בהתקפת קפא"פ, אתה יכול לנצל קוביית עליונות כדי לתקוף אותו כתגובה. אם אתה פוגע בהתקפה, אתה גם מוסיף את קוביית העליונות לנזק
 
OUT
מפה נהדרת, בדיוק מה שהתכוונתי.
בכל מקרה, זכרתי משום מה שבגלל שזה יצור קטן יחסית הוא יכול לתקוף אותי במזדמנת רק אם אנחנו באותה משבצת ושלנתק אותו מרחיק אותו ממני, כנראה היה כך במהדרות ישנות.
מניח שבהיעדר אפשרות אחרת אני אשאר במקום. הייתי שואל אם הייתי יכול להשתמש ביציר-סוד כדי לנתק את הסטריג' אבל מרגיש לי קצת מאנצ'קין.
אגב, על הדרך, אני חושב שקבוצת דיסקורד/וואטסאפ/סקייפ לדיוני OUT במשחק יכולה לפטור הרבה בעיות. לשיקולך. (אני משתמש באחת בכל המשחקים שלי)
IN
טאלין שולף מעצמו את הסטריג', הוא פצוע. אבל מקווה שהיצור ילך לתקוף משהו אחר.
 
OUT
הסטריג' נחשב יצור זעיר, לכן לנתק אותו עדיין משאיר אותו במשבצת שלך (כלומר, פחות מ5 פיט ממך).
עם זאת, אתה אכן יכול להשתמש בFamiliar כדי לנתק את הסטירג', מכוון שבקרב הוא יכול לקחת כל פעולה מלבד להתקיף. לא גלגלת עבורו יוזמה אז נניח לבנתיים שיש לו אותה יוזמה כמוך, והוא יכול להשתמש בפעולה שלו כדי לנתק את הסטירג'.
אם כולם מעוניינים, אשמח לפתוח לנו קבוצת סקייפ. ליאור, אנא ערוך את ההודעה שלך ונמשיך לסיבוב הבא
 
הינשוף של טאלין בוקע מבין כפלי בגדיו, מנקר את הסטריג' עד שזה מתנתק מאדונו, בדיוק שזה שולח דקירה מהירה מהסיף שלו, מנסה לשפד את היצור לפני שיגרום לנזק נוסף
META
היציר סוד מבזבז פעולה על מנת להסיר את הסטריג'
פעולה רגילה- התפקה
16+5=21. מניח שפגע
8 נזק.
OUT
סקייפ/דיסקורד מסתדר לי אחלה.

1/7 נק"פ
 
OUT
לא מכירה דיסקורד. אצור קבוצת סקייפ, אשמח אם כל אחד ישלח לי בפרטי את השם שלו בסקייפ
סיבוב חדש. יוזמה:
סטירג'ים - 23
הולבר - 22
אאוליס - 16
וירדו - 13
טרול - 13
ודה - 12
טאלין - 9
דורנאן - 7

IN
טאלין משסף את הסטירג' בדיוק במרכז בטנו, וזה נתקע על הסיף כמו על שיפוד לכמה שניות, ואז מחליק אל הרצפה. הסטירג' שמול וגה מנסה להצמד אליו פעם נוספת.

META
התקפה נגד ודה: 7+4=11, פספוס.
תור הולבר
 
הולבר רואה את הסטריג' מתים בקלות יחסית ולכן מחליט למקד את קסמו על הטרול. הוא אומר מילים בשפה משונה ואש ירוקה מתחילה ליפול בסביבת הטרול.

מטה:
לחש: אש פיות - הריבוע בו נמצא הטרול מואר ואם הוא נכשל בהצלת זריזות מול 13 כל התקפה מולו זוכה ביתרון.
 
META
אאוליס מרגיש שהם בעמדת נחיתות. הוא מסתכל על היצור הענקי, שמכותיו האכזריות מסוגלות אפילו לשתק אותו במכה בפגיעה טובה, ומעביר את ידו על המכה ׳השטחית יחסית׳ שהוא חטף- ועדיין פגעה בכול בטנו של אאוליס. אלף הפרא מחפש בעיניו במהירות אחר מקורות אש כמו לפידים הנעוצים בקירות או קוסם המתחבא בפינת הפונדק, בעודו מניף בלית ברירה את הלהב שלו אל מול הטרול הענקי ומתרחק שני צעדים אחורה ברגע שלוקח לו להתאושש מהדקירה. הוא מוכן לחסום את המכה הבאה של הטרול עם בסיף הדקיקה שלו אם יהיה בכך צורך. הוא רק מקווה שהטרול לא יעקם אותה בכוחו.

META
פעולה- התקפה בסיף
התקפה כנגד הטרול: 12+5=17. בפגיעה 8+3=11 נזק חודר.

6/11 נק"פ.
 
חזרה
Top