• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

IN
"מה אוכל לספר לך, יפתי, על העיר של מאה הצריחים? על היופי שלה... יהיו אלו הפסלים האדירים של הקיסר והקיסרית של גן עדן על נמל זו הונג, הצופים על העיר ושומרים עליה ממעל- מהשפעת המערב או מהרוע של העולם הזה. הצריחים המדהימים של גשר שבעת הדרקונים, שאני בטוח שנוכל למצוא את האחד שתואם ליופייך. או אולי יהיה זה הארמון הקיסרי על ראש כיפת היהלום שיתאים ליופי מלכותי כשלך?" הוא ממשיך, ובינתיים את תוהה ומבינה שלא באמת חקרת את העיר ואת הסיפורים האדירים שלה, והיית עסוקה מידי בהרפתקאות כדי לראות את המראות האדירים של גוקה.
IN
"מינקאי היא ממלכה רחוקה, ללא ספק, אך העיר שלנו שמחה לארח אותך. הענקת לי את הברכה של האלים, אז אברך אותך בברכתו של הקיסר הנצחי, מי ייתן וחזרתו תהיה קרבה" הוא אומר, מברך אותך גם כן, "האם אוכל לעניין אותך באחד ממאכלי הים של העיר שלנו? אני בטוח כי התגעגעת למטבח המיוחד של העיר. בעוד שמאכלי הים הקלאסיים מוכרים גם במינקאי, המארחים של הנשף דאגו להציג את המטבח המקומי במלוא יופיו" הוא אומר, מחייך ונראה מתעניין בך ובבן דודך מספיק על מנת להמשיך איתך בשיחת חולין נעימה.
IN
שינה מזכירה זאת בעדינות ללאו ריי, שלא מגיב בדיוק כמו שהיא ציפתה. הצפעים מביאים איתם סחר, ולא יצרו הרבה בעיות לעיר. הם שיתפו פעולה עם הליגה הזהובה- אך לא השתמשו בשום תכסיס מלוכלך שנוגד את התרבות של העיר ולא ביצעו אף פשע. אגודת הצפעים היא ארגון בעל מניעים אנוכיים, אבל בגוקה- עיר של סחר אכזרי ואנשים מהירי מחשבה שלא מפחדים להשתמש בשום תכסיס, הם לא שינוי גדול מאנשי העיר הרגילים. למזלה של שינה, היא מכירה מספיק אצילים כדי להבין זאת מצורת הדיבור שלו, אבל לאו ריי כן מתייחס לאמירה שלה ברצינות הדרושה- כי הוא מבין את הקשר הברור בין הליגה לצפעים.

ריוסקה מצליח לזהות את מאי לין, ועוד פנים מוכרות, פנים שהוא לא ציפה לראות כאן... אשיגה נוהירו, עומד ומדבר איתה, במה שנראה כמו סוג של תחלופת העלבות. אבל בדיוק כשאתה מבחין בשניהם מדברים, נראה שמאי לין מתכוונת ללכת ממנו.
IN
"מגלה ארצות, ההעלבות שלך הן חסרות משמעות כאן, והמאמץ מיותר. אף אדם שמכבד את עצמו בכול הנשף הזה לא ישמע לדבריו של איכר המדבר כך לאצולה, וזהו הכבוד שלך שנרמס כאן. לו הייתי אתה, הייתי עוזבת את הנשף הזה לפני שהייתי נפגעת, אבל אתה מגלה ארצות- אני בטוחה שלא באת בשביל ההנאה. ואם כך, אנחנו נדבר בקרוב מאוד פעם נוספת..." היא מחייכת, מתכוננת ללכת ממך, אבל יש לך הזדמנות לומר את השורה האחרונה.
 
צ'אהו
עד כמה שהיא מוקסמת מהעיר, צ'אהיו מנסה לשמור על ריכוז במשימה שלה. "עיר נמדדת על פי האנשים שלה." היא אומרת. "מבנים קמים ונהרסים, אבל האנשים והסיפורים שלהם? נשארים לנצח." היא ממשיכה. "ספר לי על האנשים של העיר, ספר לי את הסיפור של העיר, הסיפור האמיתי"
 
אשיגה עומד לפלוט הערה אחרונה אך עוצר את עצמו, חלקית מכיוון שהוא שם לב לנאגאטו העומד ליד וחלקית מכיוון שהוא מזהה את האמת בדברי מאי לין. כרגע בלי לדעת מה המעמד שלה בדיוק הוא עלול להזיק לעצמו אם הוא ימשיך לאתגר אותה בנסיבות האלה.
כרגע זהו לא זמן לגאווה. אולי בעתיד תגיע הזדמנות לקצר את החלק שלה בסיפור.

נאגאטו, אשיגה, שינה
אשיגה שם לב לנאגאטו העומד בצד ונותן למאי לין לעזוב בלי להגיב.
כאשר היא מתרחקת הוא פונה אל נאגאטו בחיוך כנה, אם כי עדיין ניתן לראות בעיניו את השנאה לבת שיחתו הקודמת.
"זוהי הפתעה נעימה, מה אתה עושה כאן?"
 
IN
"האנשים של העיר הזו... האנשים כאן הם האנשים של העולם הגדול. אלו שיכולים לראות את המערב והמזרח בו זמנית. אפלה, אור, כאוס וסדר- כולם משתלבים בעיר הזו ואנשיה השונים והמיוחדים. לפני אלפי שנים, הקיסרית של ייקסינג קראה לעיר הזו עיר הפלאים, אבל הדבר האמתי שמשך את עיניה של הקיסרית היה האנשים של המקום הזה, עלמתי היפיפייה. זו העיר היחידה בה את יכולה לראות אצולה כה חזקה חיה צד לצד עם המעמדות הנמוכים, בה תרבויות כה רבות מתנגשות ביחד עם דתות כה רבות. המבריחים של הוואי לינג והיאקוזה לצד האצולה הגבוהה של ליידי נאי יאן פיי, הסוחרים הקלשים המכובדים לצד ההרפתקנים המלוכלכים של אגודת מגלי הארצות... לכול כיוון שתסתכלי יפתי, תראי ייחוד ויופי, אך לא כמו שיש בך" הוא אומר, וצ'אהו מרגישה שלמרות שהוא דיבר הרבה נראה שהאיש מעולם לא עזב את גוקה בימי חייו. לא שזו עיר חדגונית, אך בתור מישהי מארץ אחרת היא מסוגלת להבחין בחוסר היכולת להבדיל בין העיר הזו לערים אחרות בקלות.
IN
אתם הולכים בשקט לכיוון שינה, שמופתעת ללא ספק לראות את אשיגה, אך גובהו של נאגאטו מאפשר לו לראות שהוא לא היחיד שנמצא פה במקום. גם האציל המכובד צ'או צ'ן לא פספס את המסיבה, וגם באי צ'אהו שככול הנראה השתמשה במעמדה האצילי ככרטיס כניסה למקום הזה. נאגאטו שם לב לטיאן-מין לא אציל שבוחן את צ'אהו מרחוק, נראה עוקב אחרי כול תנועה שלה, ונראה מרוגז... האם זהו מישהו שהיא הרגיזה? או מישהו שקשור אליה? מהמרחק הזה לא ניתן לדעת.

בינתיים, מאי-לין מתרחקת, פונה לענייניה.
IN
"שלחתי את אחד מהטבחים האישיים שלי לנשף הזה, אמור לי אם יש משהו בארוחה שלא משביע את רצונך" הוא אומר ומציע לך מהשולחן. בינתיים, 'דודך מאו-קוי' מתקרב ולוחש לך "איש גבוה, הצל השלישי".

על מנת לא להעביר מידע לאויבים על המסרים ביניכם, הצל השלישי היה אחד מהמסרים הסודיים שהעברתם ביניכם שרציתם להורות על כיוון מסוים, כאשר מסורתית הדרקון נחשב כעטוף בתריסר צללים שונים, כאשר חמישה צללים מסמנים את חמשת סוגי הדרקונים הקיסריים, שישה צללים מסמנים את ששת סוגי הדרקונים הנוספים (מתכתיים, כרומטיים, חיצוניים, קדמוניים, אזוטריים ומישוריים), והצל האחרון מסמל את צילו של הדרקון עצמו- ואת שבט צל הדרקון כמכלול. במקרה הזה, תריסר הצללים מסמנים כיוונים.

אתה פונה בנונשלנטיות, בלי בכלל לשים לב, לאיש שמסתכל עליך. נאגאטו, אתה מזהה אותו, למרות שאתה לא בטוח אם הוא פה לבד או לא- גובהו מרים אותו מהקהל, אך מעטים הם האנשים שנחנו בגובה שכזה.
 
צ'אהיו
"מעולם לא שמעתי כל כך מעט דברים במשפט כל כך ארוך." אומרת צ'אהיו, במעט כעס. "כל מה שאתה מספר קיים בערים אחרות, בארצות אחרות ולאנשים אחרים. אתה מספר לי את אותו דבר שמספרים לתיירים המגיעים לעיר." היא מטיחה בו. "אל תחשוב אותי לטיפשה, אני רוצה לדעת על העיר את מה שהאנשים העוברים בשעריה לא יודעים."
 
IN
הוא מתקרב מעט אל החלון, מסתכל אל העיר. "בעיר הפלאים יש סודות רבים, עלמתי, וחלק מהם מסוכנים, אבל רק בעבורך אספר לך את אלו שאני יודע..." הוא אומר, ומצביע על אחד מהגגות של העיר, על מספר פסלים שעומדים בראש העיר. "ריגול מאז ומתמיד היה חלק מהעיר הזו, אומרים שכבר מהיום בו הוקמה העיר היו בה מרגלים שריגלו כנגד הבונים של הצריחים האדירים. את רואה את הפסלים הללו? חלקם הם לא רק פסלים. גרגוילים מסתובבים בעיר הזו, אפילו פגשתי באחד מהם פעם" הוא אומר בגאווה.
 
צ'או-צ'ן
"הא, מה הוא עושה כאן? לא רלוונטי כרגע." צ'או-צ'ן לוחש חזרה. הוא לוקח את המנות המוצעות וטועם מהן באלגנטיות. "ללא ספק הצוות הקולינרי עשה עבודה מופלאה. אמור נא לי, האם יש יד של אצילים רבים באירגון הערב הנפלא הזה?" צ'או-צ'ן שואל.
 
IN
האיש נראה קצת מובך מהעניין, מנסה להתחמק מלענות תשובה ישירה. "הוא אמר שהם צופים, שהם מסתכלים מלמעלה. הוא סיפר שהשבט שלו, שבט אבן-הכאב, הוא השבט העוצמתי ביותר" הוא אומר, בהחלט לוקח מעט יותר מידי זמן כדי לחשוב על איך לנסח את המילים שלו. אבל הוא לאו דווקא משקר... ייתכן שהוא מסתיר משהו אחר.
IN
"בתחילה, היה זהו אירוע קטן, אך ככול שעוד ועוד אנשים רצו להשתתף בו, קנה המידה רק גדל- עד למה שאתה רואה כעת. לא הכול משתתפים באירוע, אך כמעט כול אדם בעל מוצא טיאני הגיע למסור ברכות" אומר הדאמיו של החופים "ניתן להרגיש ממש את האחווה של העיר הזו" הוא אומר בגאווה קטנה.
 
"אני מאמינה שאני צריכה להפנות את השאלה הזו אליך." שינה אומרת בחיוך מופתע, "מבלי להעליב, נשף של האצולה הגבוהה אינו מקום שהייתי מצפה לראות בו אנשים פשוטים. טוב, לא כאורחים." היא מנידה בראשה על המשרתים. היא למדה כבר לפני שנים שצריך להזהר בנאמר סביבם. הם שומעים, מרכלים, ובסופו של דבר- הרכילות הזו מגיעה למעמדים העליוניים יותר.
בעולם האצילים, לא ניתן לנוח אפילו לרגע, כשכל מילה שיוצאת מפיך צריכה להיות מחושבת אחרת היא תעמיד אותך בחסרון מול האויבים שלך.
 
נאגאטו מוביל את אשיגה אל שינה, ואז מבצע עיקוף קל וטופח על שכמם של צ'או-צ'ן וצ'אהו פעם אחת, מושך את תשומת ליבם ואז חוזר לעמדתו לצידה של שינה ואשיגה, מודיע להם על נוכחותם בנשף.

גילגול תרמית/זריזות ידיים:
13+6 = 19
15+6 = 21
19+6 = 25
 
צ'אהיו
צ'אהיו נראית מוקסמת, נראית, אבל ממש לא מוקסמת, היא כבר מבינה שהוא חסר תועלת, אבל אולי היא תוכל להוציא ממנו עוד משהו, "ספר לי עוד." היא אומרת, מתבלת את המילים שלה בקללת הקסמה.
META
קללת הקסמה וכו', ד"ק 18 רצון ואם הוא נכשל אז מתקרב דרגה אחת בסולם הקרב לצ'אהיו.

צ'אהיו לא מגיבה לטפיחה.
 
אשיגה, נאגאטו ושינה
אשיגה מניד בראשו בהסכמה לדברי שינה, מדבר בקול חלש.
"וזהו לא מקום שהייתי מצפה להיות בו, אבל בכל סיפור יש תפניות מפתיעות."
הוא מעיף בה מבט צידי במחשבה.
"למעשה, אם כבר הזדמנו לכאן ביחד, ייתכן שתוכלי לעזור לי בנוגע לסיבה שאני כאן, אם תסכימי כמובן.
הוא מסמן לימאידיאן, אלף הנמצא קרוב ובבירור מתאים אפילו פחות מאשיגה למקום שכזה, להתקרב אליהם.
 
IN
יאמאדיאן קד קידה טיאנית מושלמת, אך בבירור אחת שהוא תרגל זמן רב ולא משהו שטבעי לו. ועדיין, האלף היה בעל שנים רבות וארוכות לתרגל, והפעולה הזו עשית במומחיות. שינה לא ראתה אלפים רבים בחייה, חוץ מעוברי אורח ברחובות של גוקה. פו לי והוואנגוט שתיהן מדינות שאלפים הם לא נפוצים בהם במיוחד, אבל סיפורים על הגזע העתיק המקדיש את עצמו לשלמות והרבה פעמים גם לקוד הסמוראי, שאת ההתחייבות אליו הם מחזקים במאות שנים של אימונים- הגיעו גם אליה.

אבל יאמאדיאן לא נראה אלף טיאני, האלפים הטיאנים הם הרבה יותר מסוגרים. יאמאדיאן הוא אלף שמגיע מהים הפנימי, שם האלפים מקדישים את השנים הארוכות שלהם בהיקשרות אל הטבע, אם הדברים המעטים שידועים לכם נכונים. בים הפנימי, האלפים הם גזע נפוץ הרבה יותר, וכך גם חצאי אלפים- שבטיאן-שיה הם כמעט לא נראים.

לעומתה, נאגאטו ראה אלפים רבים בחייו. כאשר שוגון השמש נלחם בעריץ המרושע ששלט בשוקורו והביס אותו, בני בריתו היו האלפים של המדינה ג'ינין, שהתרשמו מאוד מהאיש והבטיחו לו את עזרתם במלחמה, ושתי המדינות קרובות עד היום הזה. בקרב האנשים הקרובים לשוגון, נאגאטו הרבה פעמים ראה יועצים וסמוראים אלפים שנשבעו לו אמונים.

יאמאדיאן עצמו לבוש בבגדי בד ארוכים וחלקים, שנראים שמתאימים לו. הוא כמעט היה יכול להתאים למראה של יועץ, אבל הבגדים שלו קצרים יותר, נועדו גם להיות מכובדים אבל גם להיות יעילים. מצפן דק המציץ מתיק קטן שמשתלב עם בגדיו של האלף מבהירים לכם שכמו אשיגה, זהו חבר באגודת מגלי הארצות. נראה שהוא קצת מופתע שאתה מציג אותו לאנשים, לא בטוח מה לומר כלל.
OUT
הוא מוקסם, אין צורך בעוד קללת הקסמה. הן לא מצטברות עם עצמן.
IN
"אעדיף לדבר על היופי שלך... אך אם את מתעקשת... אוכל לספר לך את השמועות המסתוריות על הדרקונים של העיר אותם שמעתי. שמעתי שממש מתחת לרגלינו, חי לו דרקון קיסרי עתיק ורב עוצמה, שמשעבד ננסים. אני יודע שזו אגדה שנשמעת כמו אגדת ילדים, אבל אחד מהמוכרים בחנויות נשבע לי שהחפץ הקסום שהוא התכוון למכור לי הגיע משם" הוא אומר, כבר מאבד כול שמץ של חן שנותר בו. הרגשות שלו הוליכו אותו שולל, ונראה שיותר ממשפטי פתיחה, אין באיש הזה דבר.
IN
"אני מאמין שלא" אומר האיש ברוגע, אבל השאלה לא מוציאה ממנו שום תגובה. נראה שהוא מאפק את עצמו. "הסיעות החדשות הללו, מקומן לא בגוקה, כך אנו מאמינים. ייתכן כי ישנם מרגלים בין שורותינו, אך אף אדם ידוע המשתף פעולה עם האנשים הללו לא הוזמן" הוא מבטיח לך. אתה לא בטוח איזו תגובה הוא מסתיר, אבל גם אם תנסה, אתה מרגיש שזה יהיה בלתי אפשרי לקרוא אותו.
 
חזרה
Top