• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[pf] בשערי המצודה- עץ משחק 4/4 - המשחק נסגר

אוסקר שומר מרחק מבן-האנוש, ומהאוצר שהוא מראה בארגז, למרות שעיניו בהחלט נמשכות לעושר. כאשר הוא חושב שאף אחד לא רואה, הוא ניגש בחטף לארגז, חוטף חיפושית זהב מעוטרת ופנינה גדולה וחלקה, מכניס אותם לכיסו וחוזר לפינה בה עמד קודם לכן.

"אתה טיפש..." הוא אומר לבסוף, אוזר אומץ לדבר. "האנשים שקיבלו את שלטון הפיות חיים כפי שחיו לפני... אתה רוצה לשלוח את האנשים למותם כאשר אפשרות חלופית וטובה פי עשר עומדת היישר מול הפנים שלך..."

OUT
אוסקר לקח את ה-Engraved Gold Scarab ו-Freshwater Pearl. אם מישהו רצה את זה, תצעקו עליו והוא יחזיר אותם.
 
"זה כי אנשים כמוך מעודדים אותם להתנגד ולהילחם כאשר אין להם סיכוי." אומר אוסקר, מלבה את הביטחון העצמי שלו מעט כנגד האדם הפשוט. "חבורת הקבצנים שלך לא מסוגלת להביס אותי בקרב, שלא לדבר על האחרים באוהל הזה, מה גורם לך לחשוב שלהתאבד מול הפיות זו אפשרות טובה יותר מלהשתקע ולזרוע חיטה כדי שיהיה לכם מה לאכול?"
 
הרן מתבונן בשקט רגע בנוק ובוחן אותו בספקטרום הקסום דרך עינו המכוסה. במקביל הוא מתבונן בארגז ואת עינו צדים מספר פריטים שלא קשורים לשאר הדברים בו - ראש גרזן קרבמספר חתיכות ברזל שככל הנראה לא היו משמעותיות עבורו בעבר אולם עתה הוא יכול לתאר בעיני רוחו כיצד הן משתלבות עם הגרזן. "זו מתנתי לך, צייד הדם החיוור. נצל אותה היטב וחסל את חסרי הדם בשם לואה המוות. לרוב זה ייקח יותר זמן אולם הפעם אני אכוון את ידיך. " בוונסמדי לוחש בראשו עת הידע זורם לראשו. הוא לוקח את החתיכות הכוללות שרשרת ברזל, גלגלי שיניים קטנים ועוד כמה וכמה חתיכות ברזל משונות אחרות ומתחיל לחבר אותן לפי לחישותיו של הלואה, בונה גרזן שנראה רגיל למעט ידית אחיזה טיפה שמנה מהרגיל ומה שנראה כמו הדק קטן בצידה. לאחר סיום בניית הנשק, הרן מרגיש את דרך השימוש המיטבית בו זורמת אליו. הוא מחייך חיוך שקט ומחבר את הגרזן לחגורתו באמצעות לולאה שיש בקצהו. "תגיד נוק, שאלה קטנה - מה זה כל הקסם סביבך בדיוק?" הרן שואל את נוק ומחווה בידו לעברו בתנועה מעורפלת.
 
הטרול מרים שני שיקויים, בוחן את התכולה שלהם ואז מכניס לנרתיק צד. חברי הקבוצה שמים לב שמדובר השיקויים שנועדו בשביל להתחבא, אבל האם הוא מתכנן לברוח ממשהו או לרדוף אחריי משהו כצל?
״אז מה אנחנו יודעים ומתכננים לעשות? אני איתך כי אתה נותן לי להיות בהתקפה, אז תגיד לי איפה אתה יודע שאפשר להכות״.
לאחר מכן הוא מזדקף, ״אני זולג׳ין מהאמני״ נראה שהחליט להגיב להצגה של נוק, אם כי מעט זלזול נשמע בקולו, רואה את עצמו כיותר חשוב מהבחור בעל האקדחים.
 
"קמסי תהפוכה ידידי חד העין." הוא עונה להרן, "מעט אשליות על הגוף שלי שנועדו לסייע לי, היה הרבה יותר קשה לנדוד בארץ אם הפיות היו יכולות לזהות אותי."
למשמע דברי זולג'ין, נוק מביט במפה. "אנחנו צריכים להביא נשק לאנשים." הוא מסביר. "אם האבירים לא מסכימים להביא לנו אותם, אז נביא מישהו שכן." הוא מחייך. "לא רחוק מפה, ישנו כפר עם בעל מלאכה מוצלח, הוא יהיה מסוגל להפוך את הזבל שאספנו לנשק סביר עם הציוד הנכון. הבעייה שהפיות עצרו אותו." הוא פותח גליון קלף שמציג דיוקן של דמוי אדם, נראה שהציור עשוי טוב למרות שנעשה בחופזה, "תכירו את הנסיך יורגן, מחצר הקיץ." הוא מכווה בפניכם את הקלף, המשנה האחראי על החלק שבין הצלקת להתחלה חדשה, אומרים שהפסיד בהתערבות כדי לקבל את השטח שדרומי להתחלה חדשה ואת העיר עצמה, וכרגע כל מה שנישאר לו זה הכפרים שאפילו המפה שוכחת לפעמים. וכפועל יוצא מכך, האחראי לכך שהבחור שלנו נעצר. עכשיו, מאחר ובכל זאת מדובר בנסיך, אנחנו צריכים לוודא שאנחנו מוציאים את הבחור מאחיזת הפיות כשזה לא נמצא, והמרגל שלנו בכפר מאשש שזה המצב כרגע."
הוא נועץ סכין במיקום הכפר על המפה, מה שנראה כמו מרחק של יומיים הליכה מהמקום שאתם, כפר למרגלות הר תמ-אדרה. "אנחנו צריכים לצאת לשם כמה שיותר מהר, לשחרר את הבחור וכל מי שיסיכים לבוא איתנו, ולהחזיר אותם לכאן, ואם אפשר על הדרך לקחת איתנו עוד משהו, זה יהיה יתרון."
 
"שאלה" נלתנרה אומרת בקצת חוסר ביטחון מקווה שהשאלה שלה לא תשמע שטותית, "אם הנסיך הפסיד בהתערבות הוא לא צריך לוותר על שטח ולא לקבל יותר? ומה זאת אומרת שהכפרים הם כל מה שנשאר לו אם יש לו את התחלה חדשה?"
 
"אני אצטרף." אומרת נל במחשבה שזה יעזור לה ללמוד על המצב מחוץ לצלקת והשמועות על האלף שמחפש אחרי אחותו עוזרות לה להגיע להחלטה. בקשר למשימה עצמה היא עדיין לא בטוחה שתעזור אחרי שיגיעו לכפר וזה יותר תלוי במה שהיא תגלה בדרך או בכפר עצמו, אולי היא בכלל תנצל את ההזדמנות כדי לטפס על ההר או לשמוע מה קורה בו...
 
אצל נוק
"אני שמח לשמוע." אומר בן האנוש, "נשארו לי מס' דברים עוד לארגן כאן, אז אבקש שתחזרו בערב, עד אז אוכל לארגן לכם מורה דרך מסודר למקום." הוא מוסיף.

במצודה
המסע לסנט-מיילו לוקח טיפה זמן, אבל עד הצהריים אתם מגיעים לשערי המבצר, כעבור מס' דקות אתם כבר מוצאים את עצמכם בתוך המבצר, ומצליחים לשים לב שהמקום הזה הוא הכל חוץ מנוח, הקירות מקולפים, השטיחים קרועים, אבק נמצא בכל מקום, ונראה שלאבירים זה לא מפריע.
לבסוף אתם מובלים לחדר גדול בקומה השנייה, בבאלאגן שהמבצר שורץ בו, החדר הזה מנסה להיות אי של סדר, כאשר שולחן עץ גדול וישן אשר בוודאות שימש פעם חדר אוכל מצוי במרכז החדר, ועליו מציירת מפה של גלקוס במשיכות מכחול גסות.
סירין עומד בצידו השני של השולחן, לצד ערימת מסמכי קלף אשר מגיעה עד לברך שלה, היא מנידה בראשה לתסכול כאשר היא מבחינה בשניכם נכנסים. "שלום." היא אומרת בפשטות. "אני שמחה שבאתם." היא מוסיפה.
 
במצודה
"למה אתה מתכוון." היא נשמעת מעט כועסת, אבל סקרנית. בעוד אוסקר רואה שמדובר בעיקר במפות ודוחות, כמויות אספקה, כפרים באיזור, וכמות משוערת של פליטים. נראה שיש איזה ניסיון להגיע לרמת הפרט. אבל הוא כושל.
 
במצודה-
"את לא נראית שמחה לראות אף אחד..." אוסקר מרים את המפה הגדולה ביותר ובוחן אותה בסקרנות, לומד ומשנן לאט את המקומות השונים ואת השמות שלהם.
"התחלה חדשה, אורקל, תמ-ארדה, הורד הלבן, הצלקת, סנט-מיילו..." הוא ממלמל לעצמו.
 
אצל נוק-

טאריס מקמט את מצחו כאשר האדם הולך. מישהו שיכול להתנגד אליו...הוא לא יכול להיכנס לשדה הקרב בלי מעט מידע, לא מול אויב כזה. הוא מבלה את שארית היום בהסתובבות במחנה הפליטים, באיסוף כל שמועה אפשרית על המתנגדים לסירונה, על האיש הזה, ובניסיון לוודא שגם אדם סקרן עם תודעה חזקה במיוחד לא יוכל לעקוב אחרי נתיב השאלות שלו
Meta
משתמש בדיפלומטיה כדי לאסוף שמועות
[dice:3qgqa634]715278:0[/dice:3qgqa634]
משתמש בתכסיס של הסוואה עצמית ובהתחזות כדי להתחפש לאנשים שונים במהלך היום, ככה שגם אם מישהו מנסה לעקוב אחרי ואחרי השאלות שלי הוא יאבד אותי
גלגול בלאף
[dice:3qgqa634]715278:1[/dice:3qgqa634]
 
חזרה
Top