• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[pf] בשערי המצודה- עץ משחק 4/4 - המשחק נסגר

"אם הקרבות לא יגיעו לזולג'ין, זולג'ין יגיע אל הקרבות. אנחנו הולכים להילחם מן, האמני לא בורחים מקרב". זולג'ין לא אוהב את העובדה שהוא נאלץ להיגרר לזה, אבל אם הוא יכול לרצוח כמה דברים וזה ייקח פחות זמן מלשבת ולחכות, הוא תמיד יילך על מלחמה.
 
נלתנרה מנסה לעקוב אחרי השיחה ולמרות שהיא לא מבינה חלקים ממנה, כמו מה זה ניקולאי, צבא החול וכדומה, היא חושבת שהא הבינה את העיקר ולכן מרגישה מספיק בטוחה בשביל לשאול, קודם את האבירה "אם אני מבינה נכון התוכנית שלך היא לשלוח כמה שיותר אנשים לניו-גאנה ונמל-חירות, אבל את לא יכולה לעשות את זה בגלל המצור, שאין לך פתרון להתמודד עמו בגלל שהאנשים שלך שומרים על הגבול?"
ולאחר מכן את האדם: "אם אני מבינה נכון התוכנית שלך היא להפקיר את הגבול ולאמן את האנשים כדי שיוכלו להיחלם, לשבור את המצור ולברוח לניו-גאנה ונמל חירות?"
לאחר מכן נלתנרה מחווה על מי שעמה ואומרת "מה שהם רוצים זה מקום בספינה לנמל חרות כדי למצוא את כתר העלים שהפיות מחפשות ולשם כך הם צריכים מקום בספינה ושהמצור יוסר."
נלתנרה מחכה לשמוע את אישור האחרים לדברים כדי לו לזרוק לאוויר רעיון שלא באמת תואם את המצב.
 
"הבנת את זה לא נכון" אומרת האביריה, שדי ברור שאין לה מושג מהו אותו "כתר העלים" הוא רוצה שנילחם, הוא רוצה שנצא לקרב שיש סיכוי שנימחק בסופו, ולו רק בשביל הסיכוי שזה לא. כל מה שאנחנו מנסים לעשות זה לתת לאנשים האלה לשרוד, נמצא דרך להשתחרר מהמצור." היא מוסיפה כמעט בשקט. "בתקווה שהמחיר לא יהיה גבוה מידי"
 
נלתנרה לא כל-כך בטוחה מה היא הבינה לא נכון, כי לקוות לטוב זו לא באמת תוכנית ונראה שזה כל מה שהאבירה יכולה לעשות או עושה כרגע. "עדיין, אין לך מספיק אנשים ואינך מסוגלת לשנות את המצב והאנשים שלו לא מאומנים מספיק כדי להילחם בפיות."
נל הפעם לא מחכה לתשובה לפני שהיא ממשיכה: "מה ששניכם צריכים זה למשוך את תשומת הלב של הפיות למקום אחר, כדי שתוכלי למשוך מספיק אנשים מהגבול ולאמן את האנשים לשבור את המצור. כמובן שמי שאחרי זה ירצה להישאר ולהילחם בפיות יהיה מיומן מספיק בשביל לתרום. אנחנו נוכל לדאוג להסחה הזו תמורה לזכות המעבר בספינה כשנחזור." הפעם נלתנרה מחכה לראות איך תוכניתה תתקבל על ידי שני הצדדים, יודעת שנשאר לה לדאוג שההסחה תביא אותה קרוב אל אחד המקומות אליהם היא רוצה להגיע, מה שגורם לה לבחון את הקהל בחשש כשהיא נזכרת בסיפור על האלף שמחפש את אחותו.
 
"ושוב" אומר בן האנוש, "את מתנהגת כאילו יש לנו זמן, וכאילו יש לנו אפשרות להוציא את כל האנשים ביחד." הוא ממשיך ומצביע לעבר הים. "זה סגר ימי," הוא מבהיר. "יש לנו כמות בודדה של ספינות, וגם אם הפיות לא היו מונעות מהן לשוט לא היינו יכולים לפנות את כולם, המסע מפה לנאו גאנה ארוך מידי, והאדמירל כבר לא מאשר קבלה לכל אחד. אני לא מדבר איתך לא על לאמן אנשים ולא על להסיח את הדעת של הפיות, בעיקר כי הן שולטות בכל נמל אחר." הוא מביט בחזרה באבירה. "לה." הוא אומר במעט בוז. "יש את האנשים, ואת הנשק, ולמעשה גם הספינות, יש לה מליון ואחת דרכים לנסות לשנות משהו, מלצאת צפונה ולכבוש מחדש את נמל טירת-שלג, ועד להוציא מתקפה ימית על הספינות. אבל היא מעדיפה להסתתר בין החומות שלה."

"כי מה שאתה מציע זו התאבדות." אומרת סירין, "שבמקרה הטוב תסתיים במוות של כולנו, ובמקרה הרע גם תהרוס את מעט הספינות האחרונות שנשארו. ברור שהמצב קשה כרגע, אבל..." כמעט נראה שהיא מסתירה משהו. כמעט. "אנחנו חייבים להאמין שהמטרה שלהן היא לא להרעיב אותנו, אחרת הן היו מחסלות אותנו ביום הפלישה."
 
אוסקר מרים את ידו בחשש, מושך את תשומת ליבו של הנוכחים אליו, למרות שכל הסימנים זועקים לו לא לעשות את זה.
"אה... אממ... אני יכול... להסיר את המצור בשביל ספינה אחת..." הוא אומר, כמעט מוכן לדקור את עצמו על המילים שהוא אומר. "יש... קרה... בעצם... כאילו..." הוא מתחיל לגמגם, להיכנס לפאניקה ממה שהוא רומז כרגע.
 
"גם אם אי אפשר להוציא את כל האנשים יחד, אנחנו לפחות נוכל להוציא את הילדים, החולים ומי שלא יכול להילחם, או שאתה מעדיף שהם פשוט ישארו פה, יסבלו מהמחסור ויצרכו חלק מהאספקה המוגבלת?" נלתנרה מתחילה את התשובה שלה מהסוף. "בנוגע לזמן, אני מניחה שנוכל לנסות לגייס מזון מהכפרים או מהחוות בסביבה בתקווה שזה יקנה לנו מספיק זמן לביצוע פעולת ההסחה. אם מישהו מכם מכיר אנשים בסביבת הצלקת שניתן לסמוך עליהם אנחנו נשמח לשמוע עליהם."
לאחר שהיא סיימה עם הבעיות שהאדם העלה נל חושבת שאולי היא תצליח לשכנע את האחרים אם היא תפרט מעט על פעולת ההסחה: "פעולת ההסחה עצמה יכולה להיות מספר דברים ומצריכה שיקול נוסף. כדוגמאות אני רק אציין שהיא יכולה להיות גיוס אלפים וגריפונים מתמ-ארדה לסייע בשבירת המצור הימי ואספקת מזון או אפילו שריפת הספינות בנמל אורקל בסיוע מקומי, מה שיכריח את הפיות לשלוח לנמל חלק מהספינות המשתתפות במצור."
 
נראה שהאנשים יותר סקרנים לשמוע כיצד אוסקר יכול לחלץ ספינה, מאשר התוכניות של נל, אותן בן האנוש פוטר בהניף יד. "את חושבת שיש לנו הזמן להגיע לתמ-אדרה או לאורקל, ושלמישהו שם אכפת מהמצב שלנו פה? הסיבה שהפסדנו במלחמה הזו היא כי התייחסנו לפיות כמו אויב רגיל, תעשי באלאגן באורקל, הם ישלחו פרשים דרך המים כדי לנקות את הבאלאגן." הוא מבהיר.
 
הדבר שיכול להטריד אתכם, הוא זה שבוודואת בן האנוש שם לב לדיבורים על הוודאות שהמצור ירד. אבל עכשיו, אחרי דבריו של הרן, נראה שהוא לא חושד. כמעט כאילו, משהו גורם לו לבטוח באלף.
"לעזזאל." הוא אומר. "ירד או לא ירד, אנחנו חייבים לעשות משהו." הוא מסתובב. "אני אעזוב את הצלקת בחזרה להתחלה-חדשה עם שחר. אני מקווה שמי שעוד רוצה ללחום יהיה איתי. אם העזרה שלך. או בלי." הוא עוקץ ופונה אליכם לרגע. "עשיתם עבודה טובה, אם אתם רוצים להמשיך בה, אתם מוזמנים לבוא איתי, או לפחות לדבר איתי. "הוא נע משם, לעבר איזור עם מס' אוהלים.

סירין מנידה בראשה. "הוא יהרוג את כולנו בסוף." היא פונה לאחד ההוסרים שלידה. "אני חוזרת לסיינט-מיילו, תדווח לי אם יהיה אירוע מיוחד." היא מביטה בכם לרגע בודד. "אני אשמח לשמוע את הסיפור שלכם, בייחוד כיצד מצאתם את השודדים והתגברתם עליהם. אשמח אם תרצו לבלות את שארית היום במבצר, אם מה שאתם מחפשים הוא לעזור, אני בטוחה שנוכל למצוא דרכים נוספות." סוסה פונה משם. דוהר בקלילות לכיוון סינט-מיילו,המבצר שבשמו הישן זכה לשם "סנטה-וולטה".
 
אתם הולכים יחדיו לאיזור האוהלים, אליו בן האנוש יצא קודם. ישנו חוסר שקט ברור במחנה הפליטים, האבירים שנשארו מנסים לשמור על סדר, והאספקה שהחזרתם מעניקה קצת תקווה לאנשים, זאת בנוסף למבטי הערצה שחלקכם מקבלים מידי פעם.
האוהל של בן האנוש קצת חריג בנוף, ברור שהוא לא אוהל פליטים ושהוא הובא מחוץ לצלקת, יש בו מקום למס' אנשים, ואין כל שומר בכניסה. קח שאתם נכנסים בקלות ובשקט ללא קושי.

ציוד די פשוט מקבל את פניכם, שולחן עם מפה, כסא, וציוד שינה שמקופל בצד.
בן האנוש רוכן על מפה לצד בן אנוש נוסף, הוא מבחין בכם ודוחף את השני קלות, מסמן לו לצאת ולהשאיר אתכם לבד.
"או, הנה הגיבורים חוזרים." הוא אומר בחצי חיוך. "אני חייב להגיד שכבר חששתי שלא תצליחו למצוא את הארגזים. או שלא תחזרו בחיים, מצד שני, אני שמח שהימרתי עליכם." הוא מתקרב ללחוץ לכם את היד. "אם זאת קיוותי שתבואו אלי, חכמה ככל שסירין רוצה להיות, היא שוחכת שאנשים צריכים לאכל כדי לשרוד, ולשרוד זה לא לחיות." בן האנוש השני חוזר עם ארגז קטן, "אבל רצינו לוודא שתדעו שהעבודה שלכם לא הייתה לשווא, זה לא הרבה. אבל זה מה שהצלחנו לאסוף בהתראה קצרה."
הוא פותח את הארגז, יש בו כמות של מטבעות וזהב מספר חפצים שאתם עדיין לא מספיקים לבדוק כשהוא חוזר לפנות אליכם. "אגב, אני מניח שהנימוסים שלי לא במקום." הוא מחייך, "תרשו לי להציג את עצמי." הוא קד קלות. "שמי נוק."
META
הלוט שלכם (לצרוך העניין והפלאפ, פדרון- אתה מוצא בנוסף לכל מה שיש שם את החלקים שאתה צריך כדי להרכיב את הנשק שלך)
Coins
GP175
Gems
Agate (8 gp)
Freshwater Pearl (7 gp)
Malachite (8 gp)
Malachite (10 gp)
Milky Quartz (55 gp)
Moonstone (60 gp)
Onyx (40 gp)
Pyrite (9 gp)
Rhodochrosite (8 gp)
Rock Quartz (8 gp)
Rock Quartz (9 gp)
Total value = 222 gp

Art Objects
Bronze flagon with warrior images (50 gp)
Engraved gold scarab (75 gp)
Gold cup with royal crest (550 gp)
Gold holy symbol (100 gp)
Ivory drinking horn with copper ends (60 gp)
Silver holy symbol (25 gp)
Total value = 860 gp

Magic Items
Potion of Enlarge Person x2 50 gp
Potion of Guidance (cr, 25 gp)
Potion of Hide from Undead (cr, 50 gp)
Potion of Pass without Trace (cr, 50 gp)
Potion of Protection from Evil (cr, 50 gp)
Potion of Resistance (cr, 25 gp)
Potion of Stabilize (cr, 25 gp)
Scroll of Arcane Mark (cr, 12 gp 5 sp)
Scroll of Detect Law (cr, 25 gp)
Scroll of Detect Magic (cr, 12 gp 5 gp)
Scroll of Mage Hand (cr, 12 gp 5 gp)
2X Scroll of Obscuring Mist (cr, 25 gp
Total value = 436 gp 5 sp
 
טאריס ניגש קדימה, מחייך, ולוחץ לו את היד בזמן שהוא מיישיר מבט לעיניו ''נעים להכיר אותך, נוק, סליחה על שדיברתי נגדך בפומבי, אבל רבים מהפליטים כאילו היו נפגעים, ואני חוויתי בעצמי את אכזריותן של הפיות. אני בהחלט מאמין שקבוצה קטנה ומהירה תוכל לפעול כנגדן'', הוא מחדיר במילותיו לחש שיערפל את תודעתו של נוק, יעשה אותו נוח יותר להשפעה
Meta
פעולה מהירה-מפעיל מבט מהפנט על נוק, יש לו -2 להצלת הרצון
פעולה רגילה-מטיל הקסמת אדם
ד''ק הצלה 16 (10+1+4+1)
 
טאריס מרגיש את הכוח שלו נשלח לעבר בן האנוש, אבל נזרק הצידה בטלטלה. הוא מחייך כשהוא מיישר מבט לעבר טאריס, ולוחץ את היד של זה בכוח, אפשר להגיד בקצת יותר מידי כוח.
אם הוא מודע להשפעת ההקסמה? מי יודע. יכול להיות שהוא בחר להתעלם ממנה.
 
חזרה
Top