• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שער הצלמוות - עץ משחק (4/4) [מו''ד 4]

אביעד ואלישע
סיגפריד ממתין בסבלנות, עד כמה שאלפים אפלים ידועים בתור סכנה, זה עדיין לא עשה משהו, ויהינה בנתיים מהגנת הספק.
הוא חוזר להסתדר בנוחות, שריון הפלדה שלו מכסה את רוב גופו, סמל קדוש חרוט עליו ועל מגן המתכת הגגדול שלציו. חרב ארוכה קשורה בנדן לחגורתו, פניו מוסתרות מתחת לקסדה שלו כרגע, אבל לא קשה לראות שלזד יש רק קרן אחת, אשר כמו עורו- אדומה. שיערו השחור הקצר נשמט ממנה לעורפו.
 
אביעד וליאור.
האלף האפל יושב בנינחות מנומסת, שערו לבן כמו השלג ועיניו אדומות-ורודות כיין דובדבנים מהול. עורו שחור בוהק מעט כמו זכוכית געשית אך מעט מאוד ממנו חסוף, הוא עוטה גלימות ארוכות ועבות אפורות ולובש כפפות לבנות, הגלומות כוללות שיכמיה תפורה מעט יותר בהירה עם ברדס שכרגע לא בשימוש, הוא מחייך חיוך חביב ונראה שמנסה בכל כוחו לא לתת לאלפים בחדר תירוץ לפעולה תוקפנית.
הוא מסתכל על הזד אך לא בוהה בו בחוסר נימוס ולא פונה עליו, אם הוא יהיה מעוניין לדבר הוא יפנה עליו ואם לא אין סיבה להטרידו.
 
השומר האלף קורא לשניכם להתייצב לפני מלך האלפים. אתם נכנסים אל חדר הכס, ואתם נכנסים פנימה ללא השומרים. לאחר גינוני הטקס הרשמיים, פונה אליכם מלך האלפים: "משימה זו סודית היא ושומה עליכם לדעת זאת טרם קחתם אותה על כתפיכם. לפני שלושה שבועות נשלחה משלחת של אמיצי יועצי אל הלורד פדריג אשר במפלט חורף, וביקשנו לשתף פעולה ולטכס עצה כנגד התקפות הגובילנים בני השרץ אשר תוקפים ובוזזים את דרך המלך, אך השליחות העלתה חרס והצירים נעדרים. לכן אבקש מכם למצאם ולהצילם."
 
החדשים.
אפולו שכבר מקיר את המקום ואת כללי הטקס קד ומהנהן "כמובן אדוני, אך במידה ויתברר כי הם לא שרדו תהייה מעוניין שנגמור או עבודתם או שנחזור לדווח לך? כמובן שכך או כך נדעג להשיב את הנופלים לקבורה ראויה" הוא שואל, לא טורח לדבר על תשלום בידיעה שאביו כנראה יסדר את זה "בנוסף" הוא פונה גם אל הזד "אשמח לדעת מי הוא בן לוויתי למשימה, אני הוא אפולו לבית רינלוס בנו המאומץ של אביר האל האחד הלדרינד רינלוס" הוא מוסיף קידה קטנה לשם הנימוס "ומי אתה ידידי?"
 
"הצירים יצאו לפני כשלושה שבועות, והיו אמורים לחזור בשבוע שעבר. כשהתעכבו מלשוב, שלחתי אליכם על מנת שתבררו את אשר אירע, ותשיבו אותם אם ניתן. אני מסרב להאמין לעובדה שהם מתים מכבר, כאשר הגובלינים הארורים יכולים לדרוש כופר נפש מאוצרות הממלכה. אם הם לא חזרו עשו כישר בעיניכם - חזרו לדווח, השלימו את משימתם או התפצלו ועשו את שתי השליחויות גם יחד."
out
עוד שאלות/בקשות/משהו ממלך האלפים?
"אם כך נתחיל" אומרת הכהנת לינורה וגוררת את ת'אליסרה מהמגדל. "יש לנו עוד הרבה ללמוד"
לימוד את הטקס מספר התפילות של הכהנת לינורה גוזל את שארית היום של ת'אליסרה, והיא הולכת לישון בשעה מאוחרת. בבוקר למחרת ת'אליסרה והכהנת מספיקות להכין להכין עד הצהריים מעט מנות מים קדושים לחלוקה לשומרים. "המים מאבדים את המהות האסטרלית אחרי 24 שעות, אז צריך להחליף אותם כל יום! עכשיו צאי לחלק אותם לשומרים"
out
נתוני מים קדושים לשימושך:
השימוש במים קדושים הוא פעולה משנית
בצע התקפת טווח: טווח 3/6. 4+ נגד תגובה. בפגיעה 1ק10 נזק קורן לשדים ולאל מתים בלבד.
 
אביעד וליאור
אפולו מהנהן "כדיבריך אדוני" כאשר הוא שומע את השאלה של הזד הוא מביט גם הוא במלך, מוכן לצאת אחרי שהמידע ינתן.
אבל... "יסופקו לנו סוסים? נוכל להשלים את המרחק במהירות כך ולהפחית את הסיכון שחברי המשלחת ימצאו מתים, אחרי הכל הזמן מהווה כאן גורם מכריע"
 
"הנה ממתינים הרמכים לצאתכם, אך אם כלתה אליהם הרעה גם המהיר שבסוסים לא יצילם מציפורני המוות." נאנח המלך הזקן. "החכם הזקן, לאורנגאר טולקוון, הנהיג את המשלחת אל הלורד פרדיג, ומבין האלפים האחרים הוא האמיץ והערום ביותר, אך שן ברזל, מנהיגם של הגובלינים, ערום אף יותר. אין איש יודע מהיכן בא, אך אם תראו אותו תברחו. אין זה מסובך לזהות אותו - כל גופו מעוטר קעקועים."
out
אם אין שאלות או בקשות נוספות הסוסים מוכנים.
בנוסף אתם יכולים לקבל בהמשך ההרפתקה פריט מידע רלוונטי אחד שהמלך סיפר לכם לבקשתכם.
 
ת'
"והנה שוב, מורידים אותי לרמת שליחה פשוטה..." ת'אליסרה רוטנת לעצמה. היא לוקחת את הבקבוקונים וקושרת לחגורתה, ויוצאת שוב לכיוון מגורי השומרים.
OUT
הלורד שילם לי את הפרס שהובטח למי שיעזור לגלות את הרוצח?
 
הסוסים מוכנים כבר, ומצוידים היטב למסע של מספר ימים. בנוסף בתוך נרתיק האוכף של סיגפריד נמצאות שלוש איגרות. האחת ממוענת ללורד מרקלהי - עוצר פסגת מפל, השנייה ללורד פדריג - מושל מפלט חורף, והשלישית לאלדווין קינטאיאן - מנהיג הציר.
אתם יוצאים בשעות הצהריים המוקדמות, וכעבורמספר שעות רכיבה אתם מוצאים את עצמכם מול 3 גובלינים - אחד רוכב על זאב קטן. "את הכסף או את החיים!" הם מכריזים בנבזות.
"תודה!" צועקת אלייך הכהנת לינורה כשת'אליסרה יוצאת. היא עוברת בשער החיצוני, ובפונדק ומקבלת את תודות החיילים האמיצים על המים הקדושים. עכשיו הם יוכלו להגן על העיירה יותר טוב! כשהיא עוברת בשער הפנימי (זה שמוביל למגורי המשמר וללורד פדריג) השומר שם פותח לה את הדלת, מברך אותה לשלום, ומקבל את המים שלו. ומה ת'אליסרה שומעת במגורי המשמר?
"שוב אנחנו נפגשים, איזה צירוף מקרים. מהקרב הקודם הצלחת לברוח, אבל הפעם לא ילך לך כל כך." אומר ההולו מיודענו ומגיח מקרע בין העולמות, שנסגר אחריו.
out
לא, הוא לא שילם.
ונשארו לת'אליסרה 3 מנות מים קדושים.
 
in
"שלכם? אני אשמח לקבל את שניהם" אפולו אומר בחיוך מרשע בעודו מוריד את הברדס וחושף את עורו השחור הבוהק, ניצוץ חשמלי ניתץ מעיניו "אל אף שאני אסתפק בכך שתעופו מדרכי לעט אתה"., ניצוצות חשמליים מרקדים בקצה האצבע שלו, המסכה של האדם החביב והמנומס שהוא עטה בנוחכות המלך נעלמת לחלוטין וחושפת נער להוט לקרב.
mate
איום כדי לגרום להם לעזוב אותנו תוצאה סופית 24
יוזמה (אם צריך) תוצאה סופית 20
אביעד תשתמש בעזרה לאחר כדי לתת תוסף לאיום שלי.
 
מא"ר
ראליין צועק בחזרה אל הקובולדים "אני אערוך איתכם עסקה; האלף יעלה אליכם בתנאי שהקובולד יירד אלינו. וכשיוחלט מי הוא הקובולד שאליו אנחנו מתכוונים אתם כבר תגיעו למסקנה איזה אלף אתם רוצים. אני חושב". לאחר מכן ראליין שואל את אלי והאלף בלחישה "אז יש לכם רעיון איך לברוח? טיפוס זו בבירור לא אפשרות, ומלבד המעלית אני לא רואה שום דרך אחרת".
 
"את הכסף או את החיים!" אומר הגובלין הקדמי, רק כדי לגלות שמאחוריו הגובלינים האחרים אינם להוטים כל כך לקרב.
out
אלישע - אני לא אמור להשתמש בעזרה לאחר כדי לתת לך תוספים...
"אותך. תעלה כבר. אנחנו לא יורדים. 3... 2... 1..."
out
מורת'ון לא איתכם אלא אם מישהו מכם מדב"ש אותו. אשמח לדעת מי.
 
סיגפריד ואפילו
ידו של סיגפריד נעה לחרבו. "בחייך, שום דבר טוב לא יצא מזה, ברור שאנחנו לא ניכנע וברור שאתה תרצה לתקוף אותנו, אולי תהרוג אותנו, אולי רק תיפצע, אבל ככל הנראה מה שיקרה זה שאתה או אחד מהחברים שלך יפגע - וזה גם במצב הטוב ביותר. תעשה לך ולחברים שלך טובה, ותוותר."
META
דיפלומטיה
16+9=25
 
חזרה
Top