• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

השחר מפציע- עץ משחק [מו"ד 5] (4\4)- תם ונשלם!

כאשר שתי החרבות ננעצות בחורים המתאימים להן, גופותיהם של סבסטיאן וסארין רועדות. להבות הרפאים שאופפות את מונרו מהבהבות וקצוות השריון שלובש הזד הופכות לעשן. נראה שכוחם נשאב אל תוך הלהבים, ואכן- החרבות שואגות בשמחה. בסופו של דבר, עצם ההוויה של קרוניוס ונקסר נמצאות בחרבות הללו. מעניקה להן כוח ומודעות. וכרגע, נראה שהחרבות שואבות את שארית כוחם.

חרבו האפלה של סארין, העשויה מזכרונות אבודים, מבליחה- לרגע אחת קיימת ולרגע אחד לא. אך גם בחולשתו, הוא ממשיך לעמוד. הצללים ממשיכים להתנגד, לא מוכנים לחזור אל הריק. לעזוב את הגופים החדשים שלהם מאחור, ואת העולם ביחד איתם.

META
הצללים הופכים למשותקים (paralyzed) עד סוף תורו הבא של ארזיוס, אבל הם עדיין יכולים להשתמש בפעולות האגדיות ובפעולות השטח שלהם.
 
IN
הונג-יי מסתכל על סארין, על הגופים המעונים, בעודו מרגיש את הכוחות שלו חוזרים. הוא נותן לאנרגיות הצ'י להתערבל בתוכו, הוא מרגיש את הרעידות של היקום, וצולל עמוק אל תוך הסערה. לא, הוא לא מחפש את השקט שבה, הוא מחפש להיות במרכז הזרמים שלה.

הוא מרגיש את השנאה העצמית שלו בעבור הטיפשות והטעויות שלו, בעקבות חוסר היכולת האישי שלו להבדיל בין אמת לשקר. הוא מרגיש את הכעס שלו על הכאב של חבריו ואחיו, שברגע הזה- מרגישים חשובים לו יותר מכול האנשים שבעולם, הוא מרגיש את חוסר האיזון שבו, והאשמה שהוא הרגיש על כך שמנסה להטביע אותו כאבן אל תחתית הסערה, שם יושמד. הוא רוצה כפרה, אבל הוא לא ראוי לכפרה. מטורף, זועם, טיפש, חסר יכולת לראות את עצמו, ובטח את האמת, הונג-יי הלך קדימה באמונה שהתשובות יתבהרו, שהעתיד יהיה טוב יותר, אבל ברגעים האלו ממש העתיד מתנפץ לו אל מול העיניים, ביחד עם כול מה שחשוב בעולם, והוא לא יכול לראות זאת.

אבל הוא עמד במרכז זרמי האנרגיה והרגש, ובמקום לצאת או להיכנס, הוא עמד שם לראשונה כחומה. הונג-יי היה ים, הוא היה מים, הוא היה תנועה, אבל לא עוד. הונג-יי היה חיה, הוא היה הזאב הלבן. הונג-יי היה זמן רב על האדמה, תהיה זאת האדמה העדינה ושטופת האור של הרובד השמיימי, השבורה והמצולקת של הרובד התחתון, או אפילו האדמה לכאורה חסרת הייחוד אך זאת שהיא בית לכול כך הרבה חיים של הרובד הארצי. הונג-יי הכיר את האדמה, גם אם הוא לא היה ממנה. הונג-יי עמד במרכז הסערה.

הוא נע במהירות, מזנק מהעץ, מסתכל כיצד חבריו עוצרים בגבורה את זרם האנרגיה האפל המניע את הגופים הטמאים של הצללים, של האלים המתים. הוא עומד למול פניו של סארין, והזיכרונות הכואבים, על האכזבה שהוא גרם לו, על העצב שהוא הרגיש, על הכאב, עולים שוב.

הוא היה כעמוד אבן במרכז הסערה, הוא היה יציב כמו האדמה, שלראשונה הוא קיבל.

הוא הניף את ידיו קדימה, אל עבר הצל, ובכול נגיעה בו הוא שובר עוד מחוטי האנרגיה האפלה המרכיבים את הגוף של הצללים, משתמש בצ'י החי שלו כנגד האנרגיה האפלה והמתה, כמעיין אנטיתזה לה. המכות היו חזקות, לראות את סארין נפגע היה כואב, אבל הונג-יי מיקד את כול רגשותיו השליליים לכיוון אחד. לכיוון של להצליח, לכיוון של לנצח בקרב הזה, ולהציל את העולם. גם כאשר הוא ראה את הזאב בראשו מסתער קדימה, הוא לא התעלם מן הדבר, הוא ראה אותו, וקיבל אותו, עם כול הכאב, בעוד שהזאב נשך את הצל בעוצמה, כאשר הצל לא הראה אף סימן שהוא הרגיש את הנשיכה שהגיעה מהמישור הרוחני.

ואז, הונג-יי הרגיש זאת, בעודו עומד כאבן ומנסה לעמוד בכוחה של הסערה, בעודו מנסה לתעל את הרגשות השליליים. הוא הרגיש את הפרץ הזה של עוצמה, של הבנה. אולי זו הייתה מקריות, השפעה מוזרה של העולם הנשבר, אבל הונג-יי התרחק בקלילות לאחר זוג התקפות בלבד מגופתו של סארין, והרים את ידיו למעלה. הוא שיחזר קאטה סיבובית של הגנה, באיטיות, מחכה, וברגע שרעידה בעולם הורגשה, רעידה של הגבולות בין המישורים, הוא סיים את הקאטה ביחד עם הרעידה, וכיוון את השבר...

ביחד עם הונג-יי, המציאות נשברה בדיוק על גבי הצללים. הם הרגישו את הכאב והסבל, והונג-יי סיבב את ידיו ועשה זאת שוב, את אותה הקאטה, על גבי אותם האויבים, גורם להם ליפול למטה ולצל השולט על הגוף של מונרו לעוף אחורה ולהתרחק מהנזיר הצעיר.

מה שהונג-יי לא ידע, זה על כך שהעיניים שלו, העיניים אחוזות הטירוף עד לפני רגע, היו יציבות מאי פעם. ויותר מזה, הם היו בוהקות, באור הבוהק של צ'אקרה חדשה שנפרצה.

META
הונג-יי מחדש 5 נק"פ מההתחדשות של דאי-קי.

תנועה- תזוזה ל-I8
פעולה- התקפה במטה
התקפה כנגד צלו של אור חורך: 13+10=23 (גלגול שני 1 טבעי). בפגיעה 8+8+6=22 נזק מוחץ וקסום.
התקפה כנגד צלו של אור חורך: 19+10=29 (גלגול שני 6). בפגיעה 9+5+6=20 נזק מוחץ וקסום.
פעולת בונוס- סערת חבטות
מנצל 1 צ'י.
גלגול קסם פראי: 7. קסם פראי מתרחש.
גלגול קסם פראי: 89. התקפותיו של הונג-יי מוחלפות בהטלות של Shatter (ד"ק לפי אגרוף הלם, עם ההשפעה של אומנויות לחימה, לחש מדרג 2).
פעולה חופשית- אספקט השועל הערמומי
הונג-יי זז כפעולה חופשית ל-J11.
פעולת בונוס (המשך)- סערת חבטות
הטלה ראשונה: על שני הצללים לגלגל הצלות חוסן בד"ק 14 (לצלה של אש קורנת יש יתרון מלהיות ברובד הרוחני, לצלו של אור חורך אין) או לספוג 3+2+8=13 נזק רעם. בהצלחה, הם חוטפים חצי נזק (6 נזק רעם). בנוסף, שני הצללים הופכים לשרועים [נכשלים אוטומטית בהצלת הזריזות כנגד זה].
הטלה שנייה: על שני הצללים לגלגל הצלות חוסן בד"ק 14 (לצלה של אש קורנת יש יתרון) או לספוג 5+6+6=17 נזק רעם. בהצלחה, הם חוטפים חצי נזק (8 נזק רעם). בנוסף, צלו של אור חורך לא יכול לבצע תגובות עד סוף תורו הבא של הונג-יי, וצלה של אש קורנת נדחף משבצת אחת אחורה.
תנועה- ל-M9
הונג-יי הוא 10 פיט גובה על העץ.

48/62 נק"פ.
התחדשות 5. התחדשות זאת עובדת גם לאחר שהונג-יי נופל מתחת ל-0 נק"פ, אך לאחר שהיא פעלה במצב כזה, ההתחדשות נעלמת.

9/10 צ'י.
מאגר שלמות הגוף ריק. כוח מטה בעתת המלחמה שומש.

דרגת תשישות שנייה (חסרון על גלגולי יכולות, חצי מהירות).
אספקט השועל הערמומי: כאשר האספקט פעיל ואתה תוקף אויב, אתה יכול לבצע צעד-5-פיט פעמיים כפעולה חופשית לאחר ההתקפה. כמו כן, אתה מקבל עמידות לנזק שנגרם לך במהלך תורך.
 
גופתו של מונרו נדחפת לאחור, על האדמה הקשה. משמיע רעשים חייתיים כאשר הוא מנסה לדבר אך נכשל, בעוד צל האור החורך נופל בדממה. עיניו של הזד נעצמות, ולא נפקחות.

אך עדיין, גם מוחלשים, כשכוחם מנוקז, לצללים יש עוצמה.
גופו החלול של מונרו, בית לאל מת, פותח את פיו, ושואג. מעליו, החור שבשמיים מואר בברק סגול, ונראה שמתחיל לשאוב את הכל לתוכו. האדים שהאדמה הכסופה מעלה ברובד השמיימי נשאבים לתוכו, כמו גם העשן הגופריתי מהאדמה החומה-אדומה של הרובד התחתון. אך הרובד שמושפע יותר מכל הוא הרובד השמיימי, שנראה שנשאב כולו. האדמה הערפילית, האספקטים הרוחניים של הדברים שנמצאים בה, כל דבר בו נשאב למעלה- אל החור השחור.

ואז, עיניו של הזד נפקחות.
META
צל האש הקורנת מצליח בשתי ההצלות
צל האור החורך מצליח בראשונה ונכשל בשנייה, יורד ל-0 נק"פ.

פעולת שטח:
שאיבת קסם: כאשר אתם מנצלים סלוט או נקודות צ'י הסיבוב, גלגלו הצלת חוכמה בד"ק 16. בכשלון, אתם מנצלים פי 2 נקודות משהתכוונתם, או סלוט אחד נוסף מאותה הדרגה.
אם אין לכם סלוט נוסף מאותה הדרגה, אז סלוט בדרגה אחת מתחתיו. אם אין לכם סלוט מדרגה אחת מתחתיו, אז אחת מעליו.


2 גופים: בתחילת תורו, צל האור החורך עולה לנק"פ מלא, ששווה לחצי מערך הנק"פ המלא המקורי שלו.
 
"סבאסטיאן מונרו", אומר דאי-קי לפתע. הוא השתחרר מההלם, מההפתעה, ועכשיו הוא מבין.
"כל חייך חיפשת את הדבר הנכון לעשות, את הצדק האמיתי", הוא מתקדם לעברו באיטיות, כל עצם ושריר בגופו בוערים.
"אבל עשית טעויות, ושילמת עליהן מחיר", בתנועה חדה, הוא שולח את מרפקו לפניו של חברו לשעבר, וקול רעם נורא נשמע כשהוא נהדף אחורה. אבני האזמרגד מצמידיו של דאי-קי מוקפות גיצי חשמל ירוק.
"קיבלת הזדמנות שנייה, בתמימותך חשבת שתוכל לתקן את עוולות העבר", הוא מתקדם שוב, משלים את הפער שנוצר, "וכמעט הצלחת. עד שהתעוורת מתהילת עולם. והנה חזרת על אותה הטעות שוב", הוא מכה מתחת לסנטרו עם ידו השנייה, קול רעם נשמע שוב, וגווייתו של סבסטיאן מונרו שוב נהדפת לאחור, כמעט נופלת על הקרקע.
"טיפש", מסנן דאי-קי במה שנשמע, למרבה ההפתעה, ככעס.

META
הצלה מהשפעת הבלבול:
1ק20 + 2 = 18
הצלחה.

פעולת בונוס
מנצל שימוש של "מרץ הלוחם". מקבל יתרון להתקפות שלי (מתקזז עם החיסרון מהתשישות) ועוד 5 נק"פ זמני.

נע לK14

פעולה רגילה
שתי התקפות עם יתרון (המטרה משותקת).
התקפה ראשונה (מנצל מטען של צמידי הראם):
1ק20 + 8 = 25, 24
נזק:
2ק6 + 4ק10 + 4 = 24
המטרה נדחפת לM14. דאי-קי נע לL14.
התקפה שנייה (מנצל מטען של צמידי הראם):
1ק20 + 8 = 23, 25
נזק:
2ק6 + 4ק10 + 4 = 26
המטרה נדחפת לN14.
בנוסף, להתקפה השנייה מנצל נקודת צ'י למכה הולמת. המטרה מועמדת להצלת חוסן בד"ק 15. בכישלון, המומה עד סוף תורי הבא.
הצלת חוכמה:
1ק20 + 3 = 16
קסם פראי:
1ק20 = 9

נק"פ: 42/66
צ'י: 6/7
ידיים מרפאות: 15/70
 
META
הצלת חוסן- 20 טבעי (בזכות היתרון)
קסם פראי:
כל יצור ברדיוס של 10 פיט מדאי-קי סופג 3ק6 נזק מוות, ודאי-קי מרפא כמות נק"פ ששווה לחצי מהנזק הזה.
צל האש הקורנת סופג 9 נזק, דאי-קי מרפא 4.

צל של אש קורנת יורד ל-0 נק"פ.
IN
אגרופיו של דאי-קי מעיפים את גופתו של סבסטיאן לאחור, ראשו מסתובב סיבוב של 180 מעלות, ודאי-קי יכול להרגיש את כוח החיים של הצל עוזב אותו, עובר אליו. מרפא מעט מפצעיו.

אך למרות שנראה שהוא היה אמור למות כבר פעמיים, הצל מסובב את ראשו חזרה בקול חריקה. עיניו של מונרו זוהרות בסגול, כשהצל לא מוכן למות. לא מוכן לעזוב את הגוף שהוא השיג.
לא מוכן לחזור אל הריק.

META
2 גופים: בתחילת תורו, צל האש הקורנת עולה לנק"פ מירבי שערכו שווה לחצי מערך הנק"פ המירבי הקודם שלו.
OUT
תור קאלי.
הוצאה של אחת החרבות מהמזבח "תשחרר" את הצללים מהשיתוק שלהם. אבל אתם עדיין יכולים להשתמש ביכולות של החרבות.
 
קאלי משאירה את לייסטראברם במזבח, שולפת במקומה פטיש מלחמה. הנשק מתפרץ באור מדמם כשהיא מסתערת לעבר הצל. קאלי ראתה, רק לרגע, את ההרס הנורא שיתרחש אם לא יצליחו לחסל אותם. היא מוכנה להמשיך כך לנצח, לגסוס ולהיבנות מחדש כמה שידרש בשביל לעצור את הזוועות האלו. היא חייבת להמשיך להיאבק. קאלי רק מקווה שהם ימותו לפניה.
הפטיש פוגע בעוצמה בצל, ודמו של אל מת ניתז לקרקע.

שברי המישורים סביבה מתערבלים, כל לחש וקסם קדוש משפיע עליהם. וקאלי בוערת בעוצמה קדושה, זעם צודק מלבה את כוחה. היא נבלעת בקרע שבעולם, נעלמת מהמישור לזמן קצר, ומופיעה מחדש בקצה השני של שדה הקרב.

Meta
קאלי והנמר נעים לOP, 14-15. בזכות תנועה ישירה לאויב, אם הנמר פוגע צל של אש קורנת יאלץ להצליח בהצלת כוח בד"ק 14 או ליפול שרוע.

התקפה של הנמר: 18+6=24, אש קורנת צריך לגלגל הצלה כדי לא ליפול.
נזק: 3+3+5=11 נזק.
התקפה של קאלי (עם יתרון, בזכות הרמך): 20 טבעי. מכפיל את הנזק בשלוש כי נקסט נחמד.
נזק (עם סמייט מדרג 3): (10+3+8+8+4+7)*3=120 נזק, 81 ממנו קורן. That's a lotta damage.
גלגול קסם פראי: 5, כישלון.
גלגול שאיבת קסם (עם יתרון): 3+19-1+4=25, הצלחה.
גלגול ק100: 4
התקפה שנייה (גם עם יתרון): 6+3+4=13.

גלגול נגד להבות רפאים לנמר: 11+2+3=16, כישלון, סופג 3 נזק.
לקאלי: 20 טבעי.
כתוצאה מקסם פראי, קאלי משתגרת לH7.

נתונים
נק"פ קאלי: 3/96
נק"פ נמר: 49/49
סלוט 1: 3/4
סלוט 2: 3/3
סלוט 3: 2/2
כידונים: 4/4

השפעות:
עמידות לנזק אש וקורן.
קסם פראי: לגלגל ק20 בכל הטלת קסם, בכישלון (ד"ק 15) לגלגל ק100.
שאיבת קסם: כאשר אתם מנצלים סלוט או נקודות צ'י הסיבוב, גלגלו הצלת חוכמה בד"ק 16. בכשלון, אתם מנצלים פי 2 נקודות משהתכוונתם, או סלוט אחד נוסף מאותה הדרגה.
אם אין לכם סלוט נוסף מאותה הדרגה, אז סלוט בדרגה אחת מתחתיו. אם אין לכם סלוט מדרגה אחת מתחתיו, אז אחת מעליו.
להבות רפאים: כל יצור שמסיים את תורו בסמוך לצל האש הקורנת, צריך לגלגל הצלת חוסן בד"ק 20, או לספוג 1ק4 נזק מוות.
ערך הנק"פ המירבי של היצור יורד בכמות ששווה לנזק המוות שהוא סופג.
 
צל האש הקורנת נופל פעם נוספת, אך סארין ממלמל משהו. מסביב לו, האור נשאב, נעלם, מותיר בועה של חשיכה. הוא יודע כמה הוא חלש, הוא יודע שעומדים להתמקד בו, והוא מתחבא.
META
צל האש הקורנת יורד ל0 נק"פ

פעולה אגדית: עלטה.
האיזור ברדיוס 30 פיט מצל האור החורך הופך לאיזור של חשיכה קסומה שנותר עד סוף תורו הבא של הצל.
 
ארזיוס מבין שכרגע, אין לו תועלת, הצללים יחזרו לעמוד. ועד שהכוח שלהם יוחזר הנזק שיגרם לגופות יהיה שולי.
הוא נוגע אחרונה בפרואטי, שולח את הכוח האחרון שנותר בה כדי לרפא את קאלי. ואז הוא רץ קדימה, מוכן להטיל את הגרזן שלו כאשר הצל יקום.
META
פעולת בונוס, מנצל את אש החיים, מרפא לקאלי 23 נק"פ.
תנועה לP13
מכין פעולה- ברגע שצל של אש קורונת קם, מתקיף אותו.

התקפות (כשהוא קם)
גרזן 1
19
אם פגע
8 נזק.

(אם אפשר התקפה שנייה תתיחס, אם לא. אז תתעלם)
14- מניח שפספס.
 
הונג-יי מזנק קדימה, אך בחשכה, באפלה, הוא לא רואה דבר. הוא מנסה לשלוט בצ'י העוצמתי שבלבו, אך לפתע הוא מרגיש עצירה.

"אתה באמת חושב שתוכל לשלוט בי? שתוכל להעלים אותי בכזו קלות?" הוא שואל מבעד לפיו, אבל בקולו של הזאב הלבן. שוב הפעם.

הונג-יי מזנק אל האור בבהלה, יוצא מן הצללים, שכן הוא רואה את צורת הזאב מתוכם. הצ'י שלו נחסם, והוא מרגיש את הסערה שבתוך ליבו מאיימת להכניע אותו, לבעוט אותו החוצה. הוא נאנק בכאב, מנסה לשלוט בצ'אקרה, שעדיין לא נפתחה לחלוטין, שעדיין נאבקת.

META
הונג-יי מחדש 5 נק"פ מההתחדשות של דאי-קי.

תזוזה- ל-N13
אין נזק מלקפוץ 10 פיט (נמוך מידי לנזק).
פעולה- התקפה במטה
להונג-יי יש חסרון מהחשכה ויתרון מכך שצל של אש קורנת שרוע.
התקפה כנגד צל של אש קורנת: 5+10=15. פספוס.
התקפה כנגד צל של אש קורנת: 5+10=15. פספוס.
פעולת בונוס- סערת חבטות
מנצל 1 צ'י.
קסם פראי: 10. קסם פראי מתרחש.
גלגול קסם פראי: 83. הפעולה לא מתבצעת, אך הונג-יי לא מנצל את הצ'י על הפעולה.
פעולה חופשית- אספקט השועל הזריז
הונג-יי פוסע כפעולה חופשית ל-P11.
תנועה- ל-Q9

53/62 נק"פ.
התחדשות 5. התחדשות זאת עובדת גם לאחר שהונג-יי נופל מתחת ל-0 נק"פ, אך לאחר שהיא פעלה במצב כזה, ההתחדשות נעלמת.

9/10 צ'י.
מאגר שלמות הגוף ריק. כוח מטה בעתת המלחמה שומש.

דרגת תשישות שנייה (חסרון על גלגולי יכולות, חצי מהירות).
אספקט השועל הערמומי: כאשר האספקט פעיל ואתה תוקף אויב, אתה יכול לבצע צעד-5-פיט פעמיים כפעולה חופשית לאחר ההתקפה. כמו כן, אתה מקבל עמידות לנזק שנגרם לך במהלך תורך.
 
בחשיכה, צל האור הקורן קם. בדממה, ניתן לשמוע את הדם המטפטף משריונו, פוגע ברצפה הערטילאית. חרבו האפלה נגררת על האדמה הכסופה, משמיעה קול. והוא צוחק.

"זה לא משנה," אומר הזד כשצחוקו שוכך, "הגופים הללו כה חלשים, נופלים בכזו קלות, אך אין זה משנה! הם מתרגלים, מסתגלים, מתחזקים. מתעלים על עצמם, על ייעודם. וכל עוד אנחנו כאן, כל עוד אנחנו בהם, הם ייתקנו את עצמם."
וקול הדם המטפטף מפסיק, מתחלף בקול מחליא של עצמות גדלות, חוזרות אל מקומן הראוי.
והחשיכה נעלמת, חושפת את הזד. ללא קסדה, ללא שריון. החריטות המשונות שעל קרניו זוהרות, חושפות את עצמן כרונות עתיקות, שמיימיות. זהות לחלוטין לרונות החרוטות על לייסטרבארם.

"תפסיקו להאבק בנו." הוא אומר, "אתם ארבעה, ואנחנו רבים."

והחשיכה חוזרת, אך שונה. אפלה יותר, סמיכה יותר. אתם מרגישים בה חנוקים, חלשים. קולות נשמעים ממנה. צעקות, חריקות, יפחות בכי. קללות המכוונות אליכם, מבני מחצית שנהרגו באגם. מילדים שננטשו במגדל הירוק. מאציל הרוצה את חרבו האגדית של סבו. וכפריים שמתו ללא סיבה, ממחלה משונה.

META
פעולת שטח:
תחושת כאב מוגברת: תחושת הכאב שלכם מוכפלת. עד פעולת השטח הבאה, כל פעם שאתם חוטפים נזק אתם צריכים לגלגל הצלת חוסן בד"ק 15, או ליפול שרועים. אם אתם כבר שרועים, אתם הופכים להלומים (stunned).

===
התקפות נגד כולם:
טירוף החשיכה: חשיכה קסומה ממלאת את האיזור המסומן בסגול במפה.
יצור המתחיל את תורו שם סופג 30 נזק תודעה, או חצי נזק בהצלת חוכמה מוצלחת בד"ק 16.
יצור עם ראיית חושך לא יכול לראות מבעד לחשיכה הזו. אור לא קסום, כמו גם אור שנוצר על ידי לחשים מדרג 6 ומטה, לא יכול להאיר את החשיכה הזו.
היכולת הזו מוחלשת, ועל כן נשארת עד סוף תורו הבא של צל האור החורך בלבד.

תור דאי-קי.
 
דאי-קי שולח את ידו קדימה, לכיוון האחרון בו מונרו נראה. פרץ של אש לבנה יוצא מתוכה.
אבל דאי-קי נחנק בחשיכה. הוא חייב לצאת ממנה. פעם נוספת, הוא פורש את כנפיו וממריא, עד שהוא יוצא מכיפת החושך הגדולה.

META
הצלת חוכמה:
1ק20 + 3 = 22
15 נזק תודעה.

פעולה רגילה
להבה קדושה על צל של אש קורנת.
הצלת זרז בד"ק 15, 2ק8 נזק אש בכישלון.
2ק8 = 8
קסם פראי:
1ק20 = 2

תנועה לL14 בגובה 35 פיט.

נק"פ: 27/66
צ'י: 6/7
ידיים מרפאות: 15/70
 
שום צעקה לא נשמעת כשהאש פוגעת במטרתה. שום ריח של צליית בשר לא עולה מהחשיכה.
במקום צעקה, נשמע גל צחוק. במקום ריח צלייה, רוח צוננת עולה באפכם.
"אנחנו כאן. " אומרים הצללים מגופו של מונרו, "אנחנו יחד." הם צוחקים. "אבל אתם? אתם לבד. "
ולשבריר שנייה, הונג מרגיש את הצינה מנסה לאחוז בליבו.
META
בתחילת תורו, צל האש הקורנת עולה לנק"פ מירבי ששווה לחצי מערך הנק"פ המירבי הקודם שלו.
בגלל החסרון, שתי ההתקפות שארזיוס הכין מפספסות.

התקפות נגד הונג-יי
לב מקרח: 10 עם יתרון, פספוס.

תור קאלי.
 
קאלי כבר מתחילה לרוץ לעבר הנמר כשהחשכה מגיעה. משם, האינסטינקטים מנחים אותה. היא קוראת לנמר, ולאחר רגע ידה מוצאת את הפרווה הערטילאית. קאלי עולה על הרמך במשיכה אחת, משתמשת בתנופת הדהירה כדי להנחית את הפטיש על הצל הקרוב. או לפחות, איפה שהוא אמור להיות.

Meta
הצלת חוכמה מפני טירוף החשיכה: 16-1+3+4=22, הצלחה, 15 נזק תודעה.
לנמר: 12+1=13, כישלון, חוטף 30 נזק תודעה.
הנמר נע לIJ, 10-11. קאלי נעה לJ9. עולה על הנמר.
תוקפת את משבצת I9.
התקפה: 8+4+3=15, מניח שלא פגע.
התקפה שנייה: 20 טבעי.
נזק: (4+3)*2=14 נזק.

נתונים:
נק"פ קאלי: 11/96
נק"פ נמר: 19/49
סלוט 1: 3/4
סלוט 2: 3/3
סלוט 3: 2/2
כידונים: 4/4

השפעות:
עמידות לנזק אש וקורן.
קסם פראי: לגלגל ק20 בכל הטלת קסם, בכישלון (ד"ק 15) לגלגל ק100.
תחושת כאב מוגברת: תחושת הכאב שלכם מוכפלת. עד פעולת השטח הבאה, כל פעם שאתם חוטפים נזק אתם צריכים לגלגל הצלת חוסן בד"ק 15, או ליפול שרועים. אם אתם כבר שרועים, אתם הופכים להלומים (stunned).
להבות רפאים: כל יצור שמסיים את תורו בסמוך לצל האש הקורנת, צריך לגלגל הצלת חוסן בד"ק 20, או לספוג 1ק4 נזק מוות.
ערך הנק"פ המירבי של היצור יורד בכמות ששווה לנזק המוות שהוא סופג.
 
כישלון בהצלה. סופג 30 נזק.
מצליח בהצלה נגד ליפול שרוע
נק"פ 45/75
In
ארזיוס מרגיש את העוצמה המנטלית של החשיכה פוגעת בו. בהבנה כי הוא לא יכול לסייע. הוא צועק לחשיכה פקודות לעבר קאלי. משלהב אותה בעודו רץ חזרה למזבח. שולף את פרואטי בחזרה.
Meta
מנצל זעקת קרב כדי לתת לקאלי 10 נקפ זמני.
תנועה למזבח.
שולף את פרואטי.
 
קאלי מרסקת את האוויר שמולה, אך זה כל מה שהוא- אוויר. צל האור החורך כבר מזמן אינו שם.

'ממ, חתיכת ארוחה.' פארוטי אומר כשהוא נשלף. 'אבל יש בצללים האלה הרבה יותר מקרוניוס ונקסר בלבד. הם מחוברים גם לשני הגופים האלה, באותו הזמן.' הוא מציין את המובן מאליו, 'בוא נחסל אותם!'

ולקולו של פארוטי, משהו משתנה בחשיכה. נראה כאילו העולם עצמו מנסה לדחוף את קאלי והנמר מעליו, להעיף אותם. לזרוק אותם הרחק ממנו, אל הריק. החשיכה מתערבלת מסביבם, שואגת באוזניהם, רושפת סביבם. אך למרות הכל, הגמדה והנמר השן חרבי מצליחים להשאר עומדים בפני האפלה, בפני המרחב המנסה לחסל אותם.
META
פארוטי נשלפת, ומחדשת חצי (לעגל כלפי מעלה) מהמטענים המנוצלים שלה, וכמות המטענים המקסימלית שלה עולה ב2.

פעולה אגדית
חמיקת ריק: (עולה 2 פעולות אגדיות). כל יצור ברדיוס 15 פיט (כלומר- קאלי והנמר) מצל האור החורך חייב לגלגל הצלת זריזות בד"ק 20 או לחטוף 13 נזק חבטה וליפול שרוע. לאחר מכן, הצל יכול להשתגר למשבצת ריקה בטווח 40 פיט.
שניהם מצליחים.

צל האור החורך נמצא בP15.
 
הונג-יי מסתכל אל עבר הצללים, מרגיש כול שריר בגופו מתמלא בכאב, כול עצם בו מרגישה כאילו היא הולכת להתנפץ תחת כובד המשקל.

"אתה לא תשתק אותי שוב. הפחד שלי לא ישתק אותי עוד, וגם לא הפחד מכם" הוא אמר, הוא זז במהירות, נע על רגליו כמו הרוח ומתקדם קדימה בחשכה בין הצללים. הוא לא ראה דבר, הוא לא הרגיש דבר, רק תחושה כללית היכן אויביו נמצאים, וקולות חבריו שסיפרו לו היכן זוהי הקרקע הבטוחה.

"אני אולי מטורף בדיוק כמוכם" הוא אומר בכעס ומניף את מטהו, "אבל הטירוף לא שולט בי!" הוא מכריז, פוגע במישור הרוחני ובמישור הפיזי בגופו של צל האש הקורנת. הוא מניף את הצ'י שלו עוד מספר פעמים, והיקום נקרע פעם נוספת, וקול רוח נשמע באוויר.

צל האש הקורנת והונג-יי מרגישים ביחד את המבט של האל שפעם הכיר את הצל, כאשר הוא היה חי, כאשר היה לו גוף משלו. מבט מלא בכאב, מלא בעוצמה, המבט של החרב האחרונה משבע החרבות השמימיות. ומתוך סופת החול, הזיכרונות שלו מעצבים צורה, רגע לפני שהשער נסגר והחרב נופלת על האדמה... חרב שעשויה מזכוכית, והניצב שלה מאבן אדומה. חרב שמזכירה לצללים זמנים אחרים, את אלו שמעולם לא עברו איתם הלאה.

META
הונג-יי מחדש 5 נק"פ מההתחדשות של דאי-קי.
הונג-יי מתחיל את תורו בשטח החשכה.
הצלה כנגד החשכה: 10+3=13. כישלון. הונג-יי סופג 30 נזק.
הצלה כנגד מצב שרוע (תחושת כאב מוגברת): 18+1=19. הצלחה.

תנועה- אל N13
פעולה- התקפה במטה

להונג-יי יש חיסרון להתקפה מהחשכה.
התקפה כנגד צל של אש קורנת: 8+10=18 (גלגול שני 10). בפגיעה 8+6=14 נזק מוחץ וקסום.
התקפה כנגד צל של אש קורנת: 8+10=18 (גלגול שני 20 טבעי). בפגיעה 8+6=14 נזק מוחץ וקסום.
פעולת בונוס- סערת חבטות
שימוש ב-1 צ'י.
גלגול קסם פראי: 8. קסם פראי מתרחש.
קסם פראי: 5. חרב ארוכה מופיעה בידו של הונג-יי (הוא מפיל אותה כפעולה חופשית).
התקפה כנגד צל של אש קורנת: 9+9=18 (גלגול שני 15). בפגיעה 1+5=6 נזק מוחץ וקסום וצל האש הקורנת לא יכול לבצע תגובות עד סוף תורי הבא.
התקפה כנגד צל של אש קורנת: 15+9=24 (גלגול שני 19). בפגיעה 6+5=11 נזק מוחץ וקסום וצל האש הקורנת לא יכול לבצע תגובות עד סוף תורי הבא (אם ההתקפה הקודמת פגעה, אז במקום זאת על הצל לגלגל הצלת זריזות בד"ק 14 או ליפול שרוע).
פעולה חופשית- אספקט השועל הזריז
הונג-יי פוסע אל L11
תנועה- ל-L10

28/62 נק"פ.
התחדשות 5. התחדשות זאת עובדת גם לאחר שהונג-יי נופל מתחת ל-0 נק"פ, אך לאחר שהיא פעלה במצב כזה, ההתחדשות נעלמת.

8/10 צ'י.
מאגר שלמות הגוף ריק. כוח מטה בעתת המלחמה שומש.

דרגת תשישות שנייה (חסרון על גלגולי יכולות, חצי מהירות).
אספקט השועל הערמומי: כאשר האספקט פעיל ואתה תוקף אויב, אתה יכול לבצע צעד-5-פיט פעמיים כפעולה חופשית לאחר ההתקפה. כמו כן, אתה מקבל עמידות לנזק שנגרם לך במהלך תורך.
 
META
שתי ההתקפות של הונג פגעו, ועל כן הצל צריך לגלגל הצלת זריזות. 27, הצלחה.
פעולת שטח:
האבדון שבין העולמות: הצללים בוחרים יצור אחד שהם רואים, ותוקפים את מוחו עם חזיונות של אבדון, חוסר תקווה ותחושה של חוסר יכולת לעשות דבר מלבד לצפות. הם בוחרים בהונג, שצריך לגלגל הצלת חוכמה בד"ק 15 או להיות משותק (stunned) עד פעולת השטח הבאה.
הונג הצליח, ועל כן לא משותק.

IN
הונג רץ בחשיכה, אגרופיו אולי פגעו בגופו של חברו אך שניהם נותרו עומדים. וכאשר הונג רץ, הוא יכול להרגיש זכרונות פועמים מאחורי עיניו.
הוא זוכר את הקרב, על לועו של הר געש. מגמה מבעבעת מסביבו, רגליו מצאו אחיזה על אי קטן של אבן השט בים הכתום. מולו, נמצא דאי-קי. כנפיו מאפשרות לו לעוף מעל הלבה המבעבעת מבלי להשרף, אך החום לא מפריע להונג. הוא רואה את דאי-קי מולו, ומתמקד רק בו. בנזיר הקירח, המעופף, המתועב הזה. הנזיר שצריך למות. להשרף.
הדבר היחיד עליו הונג מסוגל לחשוב לפני שהוא מזנק על היצור שמולו הוא איך להרוג אותו. לחסל אותו. להטביע אותו באש הנוזלית שמתחתיו, לצפות בו נחנק, נשרף, נחרך.
לצפות בו נודם.

אך בניגוד לקרוניוס שחווה זאת על בשרו ביום ההוא, לפני אלפי שנים, הונג-יי לא מותקף על ידי קובן שלם של מכשפות עוצמתיות.
בניגוד לקרוניוס, הוא מצליח להתנגד. לראות את אחיו מבעד לאשליה, מבעד לזכרונות המסולפים.
כאשר הוא מגיע אל הרובד הארצי, לא רחוק מהגמדה והנמר, החשיכה נעלמת, ושדה הקרב מואר שוב- אור חיוור מהליקוי עצמו, והבזקים סגולים מזדמנים מהחור שמסתיר אותו. לאט לאט, הליקוי מתפרק. לון וסלן ממשיכים לנוע במסלוליהם המנוגדים, מותירים את הלוס לבדו. ויחד עם הליקוי, כך גם החור שבחלל ובמרחב קטן במהירות, עד שהוא נעלם, והצללים צוחקים.

הם עומדים אחד ליד השני, מביטים בכם. עצמות מציצות מהבשר, גפיים מסובבות בזוויות בלתי אפשריות, אך לא נראה שזה מפריע להם.
צל האור החורך מתקדם, חרבו מגרדת את הקרקע, מערבלת את הערפילים האפורים העולים ממנה. הוא מאיץ, עובר את הרובד, מנסה לשסף את הנזיר, אך מפספס. ועדיין, במקום לשאוב את האור מעיניו של הונג, חרבו השחורה שואבת את האור מסביב להם. מותירה אותו מוקף בעלטה כמעט מוחלטת, אשר נעה יחד איתו.
META
התקפות נגד הונג-יי:
שיסוף האפלה: 1 טבעי, פספוס.

כוחו של הריק: בפעם הראשונה בה יוצא לצל האור החורך 1 טבעי בהתקלות, הוא הופך למוקף בהילת חשיכה קסומה ברדיוס של פיט אחד, והתקפות נגדו נעשות עם חסרון עד גלגול ההתקפה המוצלח הבא שלו בתורו.

תור דאי-קי
 
דאי-קי צולל מטה אל האויב. הוא חייב להביס אותם, הם חייבים להביס אותם.
אל מת הוא לא יותר מצל של עצמו, מהדהדות המילים של שייד-וור בראשו. האם גם ת'ארס, אדונם ומורה דרכם של דאי-קי ורבים אחרים, עלול להפוך לכזה ביום מן הימים? אם הנזיר ייכשל כאן, זאת בהחלט אפשרות.
הוא מנחית אגרוף לכיוונו של הצל, אך זה מסיט את ראשו בזמן, מתחמק בקלילות מההתקפה.
אך האגרוף מלווה מיד לאחר מכן בבעיטה רוחבית, שנפגשת עם רקתו של הצל באופן כואב, מותירה אותו המום ומעוור לכמה רגעים.
אך הצללים המקיפים את הגופה מתפרצים לרגע, שורטים את דאי-קי ומותירים בו פצעים עמוקים ושחורים.

META
נוחת בM14.
פעולת בונוס - רוח לחימה
מקבל 5 נק"פ זמני, ויתרון להתקפות.

פעולה רגילה - שתי התקפות נגד צל של אש קורנת
התקפה ראשונה:
1ק20 + 8 = 15
כישלון.

התקפה שנייה:
1ק20 + 8 = 23
נזק:
1ק6 + 4 = 8
בנוסף, מנצל נקודת צ'י למכה משתקת.
המטרה צריכה להצליח בהצלת חוסן (ד"ק 15 או להיות המומה עד סוף תורי הבא.
קסם פראי:
1ק20 = 14
1ק100 = 37
המכה המשתקת היא גם מעוורת.

הצלה מלהבות רפאים:
1ק20 + 1 = 10
כישלון.
נזק:
1ק4 = 3


נק"פ: 29/63
צ'י: 5/7
ידיים מרפאות: 15/70
 
לרגע, נראה שצל האש הקורנת יצליח לחמוק מההתקפה. להפוך את גופו לחסר גשמיות, לחלק מהריק. אך הוא נכשל וחוטף את המכה. ולמרות שהוא עדיין עומד, הוא לא מסוגל לזוז. לא מסוגל לעשות דבר.

אבל הצל שלצד הנזיר השני אינו משותק. הראש שהיה שייך לסארין מסתובב ב180 מעלות כדי לראות את גופו השני נופל, ומחליט לעשות מעשה.
מסביבו, העולם רועד. רצפת העשן של הרובד הרוחני מתערבלת בעוצמה כמו מרוחות עזות, וגם הונג וגם הנמר מועפים ממקומם כשגופו של הזד נעלם, ומופיע במקום אחר, לצד גופו של הערפד לשעבר.
META
הצלה לצל של אש קורנת נגד השיתוק: 1 טבעי. הוא משותק.
הצלה נגד העיוורון: 19 טבעי, הוא לא עיוור.

פעולה אגדית:
חמיקת ריק: כל יצור במרחק 15 פיט מצל האור החורך (כלומר, הונג-יי, קאלי והנמר) צריך לגלגל הצלת זריזות בד"ק 20 או לחטוף 10 נזק חבטה וליפול שרוע. אם הנמר נכשל בהצלה, קאלי נופלת שרועה במשבצת סמוכה ופנויה לבחירתה בלי קשר לאם היא הצליחה או נכשלה בעצמה.
לאחר מכן, צל האור החורך משתגר למשבצת פנויה במרחק 40 פיט. הוא בוחר את M13.

תור קאלי.
 
הרוח הפתאומית זורקת את קאלי מהרמך, גופה פוגש בקרקע הסלעית. אך הגמדה מתאוששת באותה מהירות, ולאחר מבט אחד בקרב היא עולה על הנמר ומשתגרת אל הצללים. קאלי מספיקה להנחית את הפטיש על אחד מהם לפני שדקירה נשלחת לעברה ומכריחה אותה להתרחק. הלהב מבזיק שוב והיא חוסמת עם מוט הנשק, מגיבה בהנפה משלה שמוצאת את צלעותיו של סארין.
קאלי לא יכולה להחזיק עוד הרבה זמן, לכל אחד יש מגבלות. אפילו לאלים.

Meta
הצלת זריזות לקאלי מחמיקת ריק: 19+3=22, הצלחה.
לנמר: 10+2+3=15, כישלון. הנמר שרוע וחוטף 10 נזק, גם קאלי נופלת שרועה.
קאלי קמה, עולה על הנמר ומשתגרת לN13.
קסם פראי: 18, הצלחה.
תוקפת את צל האש הקורנת (עם יתרון, כתוצאה מרכיבה): 12+3+4=19, הצלחה. נחשב פגיעה קריטית כתוצאה משיתוק.
נזק: 5+3=8 נזק.
התקפה שנייה על צלו של אור חורך (היתרון והחיסרון מתבטלים): 18+3+4=25
נזק (מנצל סלוט מדרג 3 על סמייט): 3+8+3+4+6+8=32 נזק, 21 מתוכו קורן.
קסם פראי: 11, כישלון. ק100: 97.
להבות רפאים: 13+3+3=19, כישלון. קאלי חוטפת 1 נזק מוות.


נתונים
נק"פ קאלי: 11+9/95
נק"פ נמר: 9/49
סלוט 1: 3/4
סלוט 2: 2/3
סלוט 3: 1/2
כידונים: 4/4

השפעות:
עמידות לנזק אש וקורן.
קסם פראי: לגלגל ק20 בכל הטלת קסם, בכישלון (ד"ק 15) לגלגל ק100.
להבות רפאים: כל יצור שמסיים את תורו בסמוך לצל האש הקורנת, צריך לגלגל הצלת חוסן בד"ק 20, או לספוג 1ק4 נזק מוות.
ערך הנק"פ המירבי של היצור יורד בכמות ששווה לנזק המוות שהוא סופג.
 
חזרה
Top