• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

דרקונים ונתונים [דו"נ 34; מו"ד5] זבוב ענק

זבוב ענק

העולם מלא במפלצות מסוכנות ומפחידות, אבל הזבוב הענק הוא פשוט מגעיל. בין אם הוא מבריק בצבעי כחול-סגול או שחור ושעיר, מדובר בחרק מכונף ומטונף בגודל של זוטון או גובלין, שכנפיו משמיעות זימזום נוראי ובקצה ראשו המלוכלך מין חדק עוקצני במקום פה.

זבוב ענק
חיה קטנה, חסר נטייה
דרג"ש: 12 (זריזות)
נק"פ: 10 (3ק6)
מהירות: 10 רגל, מעוף 50 רגל

תכונות: כוח 8 (1-), זריזות 14 (2+), כושר 10 (0+), תבונה 1 (5-), חוכמה 10 (0+), כריזמה 1 (5-)
חושים: הבחנה פסיבית 10
שפות: -
אתגר: 1/8 (25 נק"נ)

זימזום מעצבן: הזבוב מזמזם ללא הפסקה והזמזום מסיח את הדעת ומרגיז. על כל יצור בעל יכולת שמיעה הנמצא ברדיוס של 30 רגל (9 מ') מהזבוב להצליח בגלגול הצלה תבונה בד"ק 11 או לסבול מחיסרון לכל הגלגולים שלו כל עוד הזבוב מזמזם במרחק זה בסביבתו. מטילי לחשים צריכים להצליח בגלגול הצלה תבונה בד"ק 11 או לאבד ריכוז בלחשים מתמשכים.

פעולות:
נשיכה: התקפת קפא"פ 4+ לפגיעה, נזק 4 (1ק4 + 2) דוקר. כמו כן המטרה צריכה להצליח בגלגול הצלה כושר בד"ק 11 או לסבול מהשפעת מצב "מורעל" למשך שעה.

אפשרויות:
זבוב צה-צה ענק: זבוב זה נושא טפיל נוראי הגורם למחלת השינה. דירוג האתגר של זבוב הצה-צה הענק הוא 1/4 (50 נק"נ) ויריב שננשך על ידיו ונכשל בגלגול הצלה כושר בד"ק 11 סובל ממחלת שינה - עליו להצליח כל יום בגלגול הצלה כושר בד"ק שעולה ב-1 מידי יום של מחלה מד"ק בסיסי של 11, או ליפול ולהרדם למשך 1ק6 שעות. השפעת המחלה נמשכת עד שהיא מבוטלת על ידי קסם (שיקום פחות, מרפא, הנחת ידיים של פלדין והשפעות דומות).
זבוב ריקבון: זבוב מבחיל זה מסריח ומטונף אף יותר מזבוב רגיל, וניזון בעיקר מפגרים, צואה ופסולת רעילה. דירוג האתגר של זבוב הריקבון הוא 1/2 (100 נק"נ) ונשיכתו גורמת לנזק נוסף של 10 (3ק6) תאובה, כאשר בשרו של הננשך נרקב סביב הפצע. כן דורשת נשיכת זבוב הריקבון הצלחה בגילגול הצלה כושר בד"ק 11, או שהנפגע יסבול ממחלת ריקבון שתמנע ממנו לחדש נקודות פגיעה ומידי 24 שעות הנק"פ המירבי שלו יפחת ב-7 (2ק6), כאשר בהגיעו לנק"פ 0 הקורבן ימות כשכל גופו נרקב וקורס. השפעה זו ניתן לבטל על ידי קסם (שיקום פחות, מרפא, הנחת ידיים של פלדין והשפעות דומות).
 
חזרה
Top