• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

IN
בניגוד לערים אחרות, סוחרים בגוקה זוכים להרבה יותר תשומת לב, אך עדיין ישנם סוחרים רבים שהרוויחו מספיק עושר על מנת להשיג מקום בנשף מכובד שכזה, אך לא מספיק עושר וכבוד על מנת להשיג שם לעצמם. רובם המוחלט הם טיאניים, הסוחרים הקלשיים והוונדרניים נמנעו מן הטקס, וכך גם הסוחרים שמגיעים מאזור הים הפנימי. הם חכמים, יודעת צ'אהו, אפילו בעיר קוסמופוליטנית כמו גוקה הם לא היו מתקבלים בברכה באירוע שכזה.

צ'אהו שמה לב שיוקו לא מתלווה אליה, היא תוהה לעצמה למה. בנוסף, היא מרגישה מבטים שונים מן האצולה עליה, בעיקר מאלו שראו אותה נכנסת. היא מרגישה שעליה להתמקד קודם כול בליצור רושם ראשוני, אך המבטים האלו מעט מטרידים אותה...
IN
אתה מחפש אנשים מוכרים, ויש רבים מהם. אתה מזהה מספר אנשים הידועים בגוקה, כמו האציל וואנג גו. אדם משושלת גו, שבעבר הייתה שושלת חזקה וכיום היא הרבה יותר קטנה וחלשה. הוא אדם שנראה מבוגר ביחס לגילו האמתי, חסר אישה או ילדים, ובנוסף כאשר אתה מסתכל עליו הוא נראה חלש הרבה יותר מהתחפושת הגרועה שהוא מנסה לשים על עצמו. חולה, אולי? תוכל לבצע עליו כול תעלול בלי השלכות נוראיות מידי על מנת להציג את עצמך.

אדם אחר חשוב במקום הוא מאראל נאקאמוטו, הידוע בתור השוגון של החופים האמבראליים. אדם שקט ורב עוצמה בעל שליטה על כול אזורי החופים הצפוניים לחומות העיר, עד הר שלינאלה, הנאמר ש"טובל את שורשיו במים". זה היה שטח רב שהפיק משאבים רבים, ומאראל נאקאמוטו ניצל את הכוח הזה, לא עשה יותר מידי מהומות על מנת לשמור על עצמו בעל השפעה ולא להתחיל תחרות עם ארגון כמו הליגה הזהובה. הוא היה אחד מהאצילים החזקים ביותר בכול גוקה, ואם רצית אדם בעל השפעה אמתית ליצור עליו רושם, זה האיש למענך.
IN
בעודכם ממשיכים להתקדם בנשף, כאשר שינה מוותרת על ההיכרות הטובה עם הבת הזעופה של שושלת גיאו או עם אחד מראשי הליגה הזהובה האכזרית, אתם מוצאים את עצמכם קרוב יותר לרחבת הריקודים. אלו שרוקדים הם בעיקר חצרנים נמוכי קומה וסוחרים שונים הנהנים מן הדבר, ורק כמה אצילים חזקים בודדים, שיודעים שיש להם מספיק כול בשביל שלא יצטרכו להשקיע מאמץ בכלל במשחק הפוליטי- המשחק יגיע אליהם. בעודכם מסתכלים על הריקודים, אתם מרגישים נוכחות מעט עוינת מתקרבת אליכם. מעין מבט נחשי שמסתכל אליכם מהמרחק. שניכם מרגישים את המבט הזה מבעד לכול הקהל, וכאשר אתם מסובבים את ראשכם, עיניים אדמדמות נראות מבעד לקהל וחיוך קטן, וכאשר הפנים הללו זזות שיער ארוך בעל גוונים כחולים מתנופף לו כאשר האישה הזריזה זזה. אתם מזהים אותה שניכם. השם של האישה הזו הוא מאי לין, והיא חברה באגודת הצפעים שפגשתם בעבר.
IN
אנשים לא ממהרים לדבר איתך או עם יאמאדיאן, ללא הסימן המתאים לאצולה, אין לאף אחד מניע רב לדבר עם סוכנים של אגודת מגלי הארצות (דבר שיאמאדיאן לא מסתיר). אבל בבלתי נראות הפוליטית הזו יש גם יתרונות, אתה יכול לבחון כול אדם ואדם כאן, כול חצרן נמוך מעמד וכול אציל, ולהבין באמת לאן הגעת מבלי מיד לקפוץ אל המים העמוקים של הפוליטיקה. לחילופין, אולי תוכל למצוא כך במהירות אדם ספציפי, לפני שהוא יבין בכלל שאתם נמצאים כאן.
 
IN
מספר חצרנים המדברים ביניהם שולחים אל צ'אהו מבטים, במיוחד כעת כאשר היא נראית לבד ולא נראה שהם שמו לב ליוקו לפני שנפרדת ממנו. השיחה "מתקרבת" בנוחיות אל צ'אהו, שיחה על מזג האוויר לאחרונה בגוקה שנועדה בשביל להתקדם לנושא שיחה מעניין יותר.

"עלמתי, אני לא חושב שמעולם ראיתי אותך כאן" אומר חצרן מחויך וצעיר.
"אם יורשה לי, האצילה, האם אוכל לשאול מאיפה את? לא הייתי מפספס פנים כשלך גם בגוקה העמוסה" מחמיא לך החצרן השני, הנראה הרבה יותר מסוגנן.
"בבקשה, אם שני השוטים הללו מפריעים לך, אדאג אני להרחיק אותם" אומר החצרן השלישי, שנראה יותר שרירי וחסון מן האחרים, וחיוכו מלווה בקריצה שנראה שהוא כמעט לא שם לב לקיומה.
 
צ'אהיו
הנערה מחייכת, היא שולחת את הקסם שלה, בשקט בשקט, לעבר השלישי. מקללת אותו חירשית בקללת חיבה. בעודה מדברת עם האחרים. "שלומות." היא עונה. "אני אכן מבקרת לראשנה בגוקה." היא אומרת בחיוך חמוץ. "ואני חושבת שקצת אבדתי בנשף הזה."
META
קללת הקסמה, ד"ק רצון 18. בכישלון הוא מתקדם ביחס שלו כלפי שלב אחד. אם יש לי זמן אני זורק עליו לפני קללה של עין-רעה כדי שיסבול מחסר 2 לרצון לפני.
 
META
הצלה כנגד עין רעה: 4+4=8. כישלון. הוא מושפע ממחסר 2- לגלגולי הצלה למשך 5 סיבובים.
הצלה כנגד הקסמה: 16+4-2=18. הצלחה. הוא לא מושפע מההקסמה.
IN
צ'אהו מרגישה את הקסם נידף וננגד על ידי החצרן, שמתגלה כחזק רצון יותר מהצפוי. המחזר השרירי יותר מחייך, מעיף במבט כועס את ידידיו לשעבר שניסו גם הם לחזר אחרי העלמה יפת התואר. "אל דאגה, עלמתי, אני אראה לך את הדרך לכול מקום שרק תחפצי בו" הוא אומר ומציע את ידו אליה, מחכה שצ'אהו תיקח את ידו והוא יוביל אותה.
 
צ'אהיו
צ'אהיו תופסת את ידו של הראשון, מחייכת קלות, בעודה שולחת שאריות של הקללה בחזרה אל אותו האציל. מנצלת שברי קסם שנשארו אליו
META
בזכות Accursed Hex מטרה שמצליחה להציל נגד האקס יכולה להיות מושפעת בשנית לפני סוף התור הבא שלי. אז אותו ד"ק אם אותה השפעה.
 
שינה ונאגאטו
שינה אף פעם לא הבינה מה מושך בריקודים. היא זוכרת את הוריה רוקדים אחרי ארוחת הערב, את צחוקו של אביה, אך גם אז היא הביטה בהם מבלי להבין.
ריקוד הוא בסך הכל תנועה מחושבת, לא שונה במיוחד מהליכה. אם כך, מדוע אנשים כה רבים נהנים ממנו?

המחשבות הללו מפנות את מקומן לחדשות ברגע ששינה מזהה את מאי-לין. "תשים עליה עין. " שינה לוחשת בתשובה לריוסקה. אין להם ממה לפחד כעת, והצפעים לא רוצים מהם דבר כרגע, לפחות למיטב ידיעתה של שינה. עם זאת, האישה הנחשית הזו גורמת לשינה לחשוש, גם אם היא לא יודעת ממה.

לאחר רגע של מחשבה, שינה ניגשת לאחד מהאנשים שהכירה בנשף. אדם זקן שמכיר את כל הבאים לנשפים הללו. "צ'י-היון." היא מרכינה את ראשה לכבוד, "האם אתה יודע מי הזמין את חברת אגודת הצפעים? "
 
צ'או-צ'ן
צ'או-צ'ן ניגש לנאקאמוטו. צ'או-צ'ן ידוע כאחד שתמיד מחפש את בעלי ההשפעה, ובלי קשר זו הזדמנות לא רעה ליצור קשרים. "ברכות האלים על ראשך, שוגון נכבד! לכבוד הוא לי לפגוש אדם רב מעלה שכמוך." צ'או-צ'ן פונה לשוגון עם כל גינוני הכבוד המקובלים עם מגע קל של ראוותנות.
 
META
הצלה כנגד הקסמה: 14+4-2=16. כישלון. הבחור מוקסם.
IN
בעוד שהראשון מחכה בסבלנות שתיקחי את ידו, אחד מחבריו חוזר. "אם תוכל להעיף את היד הגסה שלך מן העלמה הנאווה הזו, אני אעריך זאת מאוד" החצרן אומר בגסות.
"הסתלק מכאן, שוטה, היא בבירור מוטרדת מן הנוכחות שלך" אומר לו החצרן בעל הגוף הגדול יותר, נראה מעט כועס.
"לו היית צודק, היא הייתה לוקחת את ידך, אך ישנה טעות בראשך- אותה הטעות שגרמה לעלמה הקודמת לדחות אותך מבלי היסוס" הוא מכריז, ובבירור נוגע בנקודה רגישה של הראשון.
"אינני מאמין שאתה משתמש במילים שכאלו כנגדי. זוהי ממש בגידה, ובבירור המילים הללו נובעות מהקנאה שלך אליי. כשם שהייתי טסוקיו ואתה היית פויומשי" הוא אומר, מעורר את שמם של אלי היבשת על עניין שבבירור לא דורש את התערבות האלים.
IN
בעוד שניכם מתקדמים לעצמכם בנשף, אתם לפתע שומעים קול מאחוריכם. "תראו תראו, הוכחה חיה שהעיר הזאת חסרת כול אלגנטיות כאשר זה נוגע לנשפים שלה".

כאשר אתם מסתובבים, אתה מזהה פנים מוכרות בעיניים החצופות וחסרות האהדה של סוכנת אגודת הצפעים, מאי לין. השיער הארוך שלה בעל הגוונים הכחולים מסודר ונוטה מטה מטה, כמשתלב עם שמלת הערב שלה. היא לא נושאת נשק, בבירור, אך החיוך שלה מראה שהיא נמצאת בבית. ופס צהוב ודק מוכיח שכאן, היא בעלת יותר השפעה מכם.

"איזה סריס מושחת אתם שיחדתם על מנת להשיג את ההזמנה למקום הזה?" היא שואלת, לא טורחת להנמיך את קולה.
IN
נאגאטו, באמצעות גובהו, מצליח לעקוב אחרי מאי לין בעודה מתקדמת בין אנשי הנשף, אך מהר מאוד היא נעלמת מפניו. ישנם יותר מידי אנשים כאן בנשף. הוא יודע אבל שיוכל למצוא אותה מחדש אם יחפש, הוא יודע כעת אחר מה לבדוק.

צ'י-היון בינתיים שותה כוס של שמפנייה קלה ביחד עם אחת מהמלצריות הצעירות, שנראית מופתעת שהאיש הזקן רוצה שהיא תישאר. אבל שינה יודעת שאין דבר מוזר בכך, צ'י-היון למרות גילו המופלג ואשתו האהובה, כשל בלהביא ילדים למשך שנים ארוכות. הוא אוהב לדבר עם האנשים הצעירים של העיר, זה עוזר לו להתעודד בעודו מנהל את הפוליטיקות הקטנות של גוקה.

"ליידי הואנג, עושה אותי מאושר לראות אותך כאן" הוא אומר בחיוך רחב, והמלצרית תוהה לעצמה אם זוהי הזדמנות להסתלק מן המקום. לאחר גינוני הכבוד המקובלים, הוא מנמיך את קולו.

"כוח חזק מהלוטוס בעיר הזו" הוא לוחש לך בקול שקט "הליגה הזהובה" הוא אומר בפשטות, ואז מציע עוד כוס של שמפנייה למלצרית רגע לפני שהיא מספיקה להסתלק מן המקום.
IN
"אני מוחמא בידי המילים שלך" עונה נאקאמוטו בקול חלש ועדין, למרות שמעט מרוחק. הוא מסתכל עליך, בוחן אותך מכף רגל ועד ראש "אני לא חושב שדיברנו בעבר, אדון מכובד. האם אוכל לשמוע את שמך?" הוא שואל בעדינות וללא שמץ של התנשאות למרות גובהו מעליך.
 
צ'אהיו
"הא." אומרת צ'אהיו בשילוב של זלזול ושעמום, "ואני חשבתי שהאנשים פה מעניינים." היא אומרת ומתחילה ללכת משם, צועדת לאט מספיק כדי שהם ילכו אחריה, אבל לא לאט כדי להציג שהיא כן מעוניינת.
META
ממיר פעולה רגילה לפעולת תנועה כדי להפעיל cackle, מאריך את משך הפעולה של ההקסמה בסיבוב נוסף. (עד להודעה חדשה ממשיך לעשות את זה)
 
IN
"עלמתי, שיופיה מעפיל על היום והליל כאחד. ארחיק ממך את האיש הזה, ואז אראה לך את יופיה האמתי של העיר הזו, שהיא כפנינה עדינה המונחת לרגלייך" אומר החצרן המוקסם בפואטיות.
"אל תקשיבי למילותיו, עלמתי מלאת החן. האיש ככלב חצוף, ניתן לראות זאת בעיניו. אנא, התלווי אליי, ואראה לך את העושר של גוקה, בין אם אלו הנשפים מלאי התשוקה או תחרויות הלטאים מלאות הריגוש" מנסה לשכנע אותך השני, בהלם בכלל שהוא צריך להתחרות בחברו, שלא מוכן לעזוב אותך ולפנות לו את הדרך.
 
IN
האיש מתרגז, אך מסיט את פניו מן הדבר. למרות הלחש, הבחירה שלך קובעת מבחינתו, והוא מהסס לפני שהוא מתחיל ללכת משם, אך שותק בתגובה לדבר.
IN
"אם כך, אנא, הפנה אותי אל האיש שחושב שחברת מגלי ארצות היא חברה נאותה לאירוע שכזה, ואעמיד אותו על טעותו" אומרת מאי לין "או שמה זו הגברת לי שנתנה לכם את ההזמנה, ואתם תלכו בקרוב להתחבא מאחורי הקימונו שלה?" היא צוחקת בזלזול. יאמאדיאן שותק, מרוגז, אבל יודע שבקרב של מילים הוא לא יועיל.
 
צ'או-צ'ן
"כמובן, כמובן. צ'או-צ'ן הוא שמי, ומינקאי היא מוצאי. אני לא מופתע אם לא שמעת את שמי עקב היעדרותי מגוקה - העיר משמשת לי כבית הרחק מהבית במהלך מסעי הרוחני וממש לפני ימים ספורים זכיתי לשוב אליה. " צ'או-צ'ן משיב.
 
שינה מגרדת את כף ידה בעצבנות כשצ'י-היון מאושש את החשדות שלה. "הייתי מעדיפה אם הם לא היו תוחבים את אפם למקום שאינו שלהם." היא אומרת, "אך לא ציפיתי לדבר אחר."
שינה מעט מתוחה יותר כעת, ומנסה לנצל את שאר הזמן בנשף כדי להבין את טיב היחסים בין הליגה הזהובה לאגודת הצפעים. היא שמה לב להזכיר את הדבר בפני לאו ריי, נותנת לו להסיק מכך שהיא מתכוונת להתנגד לאחיזתה של הליגה בעיר.
 
אשיגה מחייך בנועם "דעתה של צפע לגבי "חברה נאותה" דומה לזאת של אורק על נימוסי שולחן. מעניינת בתיאוריה, אך לא מחזיקה הרבה משקל לאלו המכירים את טיב הנשאל."
 
חזרה
Top